Ερώτηση ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο

11/12/2006 12:28 #1 από Μιλτιάδης Λήντερης
ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο δημιουργήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης
Μόλις πριν λίγο τελείωσε μία εκπομπή στην ΕΤ3, που δυστυχώς δεν είδα από την αρχή.
Έφτασε όμως ένα τέταρτο θέασης για να με αφήσει άναυδο.
400 θαλάσσια είδη, με χιλιάδες αντιπρόσωπους από το κάθε είδος δημιουργούσαν ένα μαγικό αδιαχώρητο στο νησί Κόκο ( το νησί του θησαυρού) της Κόστα Ρίκα (πλούσιας ακτής).
Με έκανε να σκεπτώ ότι άν μπορούσαν να μεταφερθούν από εκεί το 0,01% κάποιων ειδών  ψαριών στο Παγασητικό Κόλπο, δεν θα υπήρχε τότε στον Κόλπο σταγόνα νερό για να κολυμπήσουν. Τόσα πολλά ήταν!!!!
Υπογραμμίζω όμως και το σχόλιο του αφηγητή, ότι κάποτε ο θαλάσσιος πληθυσμός στο νησί αυτό είχε μειωθεί δραστικά, μέχρι που οι αρχές έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα με αποτέλεσμα σήμερα, άν και υπάρχουν εκεί και σφυροκέφαλοι καρχαρίες και άλλα είδη αρπακτικών, το πλήθος των ψαριών να παραμένει αμείωτο.
Θα μπορούσαμε να ευελπιστούμε ότι παρόμοια μέτρα θα ληφθούν κάποτε και στις Ελληνικές θάλασσες;
Όνειρο απατηλό!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2006 14:59 #2 από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge)
Απαντήθηκε από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge) στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο

Υπογραμμίζω όμως και το σχόλιο του αφηγητή, ότι κάποτε ο θαλάσσιος πληθυσμός στο νησί αυτό είχε μειωθεί δραστικά, μέχρι που οι αρχές έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα με αποτέλεσμα σήμερα, άν και υπάρχουν εκεί και σφυροκέφαλοι καρχαρίες και άλλα είδη αρπακτικών, το πλήθος των ψαριών να παραμένει αμείωτο.
Θα μπορούσαμε να ευελπιστούμε ότι παρόμοια μέτρα θα ληφθούν κάποτε και στις Ελληνικές θάλασσες;
Όνειρο απατηλό!


χμμμ...εξατράται αποκλειστικά και μόνο απο εμας (τον λαό)...το θέμα είναι αν έχουμε την διάθεση να πιέσουμε αυτούς που πρέπει μέχρι να έχουμε τα αναλογα αποτελέσματα.

Φιλικά,

Ορέστης.

Αlso Known As: OZ (Psarema.gr v.1.0)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2006 22:40 #3 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Λάθος.
Στην Κόστα Ρίκα, κανείς δεν πίεσε κάποιον. Απλά οι "άρχοντες των αρχών" ήταν άτομα συνειδητά και ευαίσθητα. Ξέρεις κάποιον τέτοιον εδώ;

Έλα τώρα Ορέστη! Ζείς ακόμη με τα παραμύθια, ότι ο λαός κυβερνά, ο λαός αποφασίζει και άλλα τόσα τέτοια κουραφέξαλα; Πού ακούστηκε κοπάδι προβάτων να διαλέγει τον τσομπάνη του; Πού ακούστηκε οι τσομπάνηδες να δίνουν σημασία στα βελάσματα των προβάτων;
Για ρίξε μιά ματιά σε κάποιο βιβλίο με θέμα την ψυχολογία της μάζας!
Δεν το ξέρεις πως άν βελάξει ένα πρόβατο θα βελάξουν και τα υπόλοιπα, χωρίς όμως να ξέρουν γιατί βελάζουν; Δεν το ξέρεις πως άν σε ένα κοπάδι ψαριών τα δύο-τρία επικεφαλής στρίψουν αριστερά ή δεξιά ή άν αρχίσουν να τρέχουν πανικόβλητα θα ακολουθήσουν μαζικά και τα άλλα, χωρίς να ξέρουν το γιατί;
Δεν το ξέρεις πως τα μπροστοκρίαρα, ή τα επικεφαλής ψάρια, μπορούν να κατευθύνονται ανάλογα με τα συμφέροντα των αρχόντων;
O λαός κυβερνά! Ο λαός εψήφησε ΠΑΣΟΚ, ο λαός εψήφησε ΝΔ! Με αυτό το πλευρό να κοιμόμαστε!!!
"Παρηγοριά στον άρρωστο ώσπου να βγεί η ψυχή του" λέει μία θυμοσοφική λαϊκή παροιμία......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2006 01:53 #4 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Εξαιρετικο το θεμα Μιλτιαδη, μονο που διαβαζοντας το μας
πιανει μελαγχολια, σκεπτομενοι τα συμβαινοντα στον τοπου μας...
Το να καταφερεις να ξαναδωσεις ζωη σε μια θαλασσα που
ειχε παρει τον κατηφορο, ειναι μεγαλη δουλεια, και εκτος
απο την οποια οικολογικη ευαισθησια, χρειαζεται και λιγο
πατριωτισμος,πραγμα που περισσευει φαινεται στην
"τριτοκοσμικη" Κοστα Ρικα,σε συγκριση με την προηγμενη
και Ευρωπαικη Ελλαδα...
Να εισαι καλα.

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2006 11:09 #5 από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge)
Απαντήθηκε από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge) στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο

Λάθος.
Στην Κόστα Ρίκα, κανείς δεν πίεσε κάποιον. Απλά οι "άρχοντες των αρχών" ήταν άτομα συνειδητά και ευαίσθητα. Ξέρεις κάποιον τέτοιον εδώ;

Έλα τώρα Ορέστη! Ζείς ακόμη με τα παραμύθια, ότι ο λαός κυβερνά, ο λαός αποφασίζει και άλλα τόσα τέτοια κουραφέξαλα; Πού ακούστηκε κοπάδι προβάτων να διαλέγει τον τσομπάνη του; Πού ακούστηκε οι τσομπάνηδες να δίνουν σημασία στα βελάσματα των προβάτων;
Για ρίξε μιά ματιά σε κάποιο βιβλίο με θέμα την ψυχολογία της μάζας!
Δεν το ξέρεις πως άν βελάξει ένα πρόβατο θα βελάξουν και τα υπόλοιπα, χωρίς όμως να ξέρουν γιατί βελάζουν; Δεν το ξέρεις πως άν σε ένα κοπάδι ψαριών τα δύο-τρία επικεφαλής στρίψουν αριστερά ή δεξιά ή άν αρχίσουν να τρέχουν πανικόβλητα θα ακολουθήσουν μαζικά και τα άλλα, χωρίς να ξέρουν το γιατί;
Δεν το ξέρεις πως τα μπροστοκρίαρα, ή τα επικεφαλής ψάρια, μπορούν να κατευθύνονται ανάλογα με τα συμφέροντα των αρχόντων;
O λαός κυβερνά! Ο λαός εψήφησε ΠΑΣΟΚ, ο λαός εψήφησε ΝΔ! Με αυτό το πλευρό να κοιμόμαστε!!!
"Παρηγοριά στον άρρωστο ώσπου να βγεί η ψυχή του" λέει μία θυμοσοφική λαϊκή παροιμία......


μπορεί να είμαι ρομαντικός...παραπάνω απο οσο πρέπει... Οσο για τα πρόβατα και τα ψάρια...θέλω να πιστεύω πως ο άνθρωπος διαθέτει υψηλότερο ποσοστό νοημοσύνης...και κάποτε θα ξυπνήσει...

Ορέστης.

Αlso Known As: OZ (Psarema.gr v.1.0)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2006 16:24 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Αμα όλοι οι "υπεύθυνοι" μαζευτούνε από τις απεργίες, τις στάσεις εργασίας, τα ρεπό και τις συνδικαλιστικές υποχρεώσεις τους  κλπ κλπ και γίνει και κανένα θαύμα τώρα Χριστουγεννιάτικα τότε μπορεί κάτι να γίνει.

Αν και είμαι τόσο απαισιόδοξος που πιστεύω ακράδαντα ότι το επόμενο μέτρο για την προστασία των θαλασσών που θα προτείνουν οι "υπεύθυνοι" θα είναι να φουντάρουμε στο Αιγαίο ένα καράβι γεμάτο nescafe και να "ποντίσουμε" και ένα τεράστιο καλαμάκι μέσα....

Φιλικά Πασχάλης 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2006 20:01 #7 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Aγαπητε Μιλτιαδη
          η απαντηση στην τοποθετηση σου ονομαζεται δημοκρατια και στην δημοκρατια κανεις απο τους "αρχοντες" δεν αυτοδιοριζεται οποτε καταληγουμε σε εμας αν εμεις αλλαξουμε θα αλλαξουν και αυτοι .

Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2006 07:00 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Δυστυχώς Νίκο δεν έχουμε και τόσο Δημοκρατία όσο νομίζουμε. Διότι από το τσουβάλι που έχουμε να διαλέξουμε, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλογών είναι "μια απ'τα ίδια" είτε λόγω κάποιας κουμπαριάς είτε λόγω πλήρης απουσίας από τη σκληρή πραγματικότητα.

Οι "άρχοντες" ή οι "υποψήφιοι άρχοντες" που θέλουνε το καλό μας είναι τόσο πολλοί που σαν την λερναία ύδρα, έναν στέλνεις αδιάβαστο, 2 εμφανίζονται.

Ακόμα και ορισμένες εξαιρέσεις που κατά καιρούς προσπάθησαν να διορθώσουν κάποια κακώς κείμενα τις έφαγε η μαρμάγκα αφού έθιξαν "κεκτημένα" είτε της "άρχουσας τάξης", είτε του "απλού μεροκαματιάρη".

Το γεγονός είναι ότι λίγο ή πολύ όλοι είμαστε ένοχοι διότι έχουμε κατά καιρούς συμβάλλει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στη συντήρηση ενός σάπιου μηχανισμού. Και τις περισσότερες φορές δυστυχώς μην έχοντας άλλη επιλογή.

Φιλικά Πασχάλης 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2006 09:28 #9 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο

...θέλω να πιστεύω πως ο άνθρωπος διαθέτει υψηλότερο ποσοστό νοημοσύνης...και κάποτε θα ξυπνήσει...


Πότε;
Το 2050;
Τότε που λέγεται ότι, δεν θα υπάρχουν πλέον ψάρια στην θάλασσα;
Και με ποιόν τρόπο;
Εφευρίσκοντας συνθετικά με γεύση ψαριών; (ίδε σουρεμί...συνθετική καβουρόψυχα, καβουροπόδαρα..)

Πασχάλη με έβγαλες από τον κόπο να απαντήσω στον φίλο μας Οδυσσέα. Χαίρομαι που ενός νέου στην ηλικία οι απόψεις, ταυτίζονται με τις απόψεις ενός γέρου στην ηλικία, δηλαδή εμένα.
Εκεί είναι κρυμμένη όλη η ουσία...
Το να νομίζουν άνθρωποι κατά τα άλλα εξυπνότατοι, ότι αυτό που βλέπουν είναι δημοκρατία και όχι το προσωπείο της, πίσω από το οποίο είναι τόσο καλά κρυμμένα τα συμφέροντα των ολίγων!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2006 11:07 #10 από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge)
Απαντήθηκε από Ορέστης (orestis zan/KnifeEdge) στο θέμα Απ: ΜΑΓΙΚΟ Αδιαχώρητο
Μιλτιάδη διακρίνω απο τα γραφόμενα σου μια απάθεια. Δηλαδή εσύ τι πρωτείνεις? Να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια  και να μη λέμε ή κάνουμε τίποτα αφου τίποτε ετσι κι αλλοιώς δεν πρόκειται να αλλάξεί? Μα εαν δεν δηλώσεις την αντίθεσή σου σε κάτι πώς περιμένεις να έχεις μια έστω μια πιθανότητα αλλαγής (οσο δύσκολη και αν είναι/φαίνεται αυτή)? Εκτός και αν έχεις παραιτηθεί πλήρως (δεν θέλω να πιστεύω οτι είναι ετσι). Σίγουρα αυτό που βιώνουμε καθημερινά δεν είναι Δημοκρατία αλλα ενα προσωπείο αυτής. Τι σημαίνει αυτό όμως? Κάποιοι υψώνουν τη φωνή τους και τους έχουν λίγο ή πολύ γραμμένους οι πολιτικοί. Που και που όμως τους φοβούνται και λίγο. Φαντάσου τι θα γίνονταν αν δεν υπήρχαν και αυτοί οι λίγοι...

Φιλικά,

Ορέστης.

Αlso Known As: OZ (Psarema.gr v.1.0)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.400 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection