Ερώτηση Θα τα καταφέρει η Ελλάδα? ( ΠΡΟΣΟΧΗ μπορεί να διαβάσετε ακατανόμαστες προτάσεις εδώ )

27/05/2011 19:43 #11 από a Guest
Καλά είναι δυνατόν....υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ότι ο χαζογιώργος θα τα καταφέρει?Τι άλλο πρέπει να γίνει... μέχρι που πρέπει να φτάσουμε για να πούμε επιτέλους ότι ο άνθρωπος απλά δεν είναι ικανός.Αφου όλοι τον έστειλαν τι θα έλεγε ?

Προχωράει μόνος του να πάει πού?Τι θα αλλάξει αύριο που δεν ήταν ίδιο χθές ώστε να προχωρήσει μόνος του?Και στην τελική ποιός είναι τσαμπουκάς ο Γιώργος?Ο τζάμπα μάγκας που θα τα έβαζε με το παράνομο κεφάλαιο και που τελικά τα έβαλε με τα γερόντια και τους κάθε λογής φτωχούς?Για το πόσο τσαμπουκάς είναι ο Γιώργος ρωτήστε τους γειτονές μας και ειδικά τους Τούρκους ...γελάνε όλοι μαζί μας ...η ρωτήστε καλύτερα τους Κυπρίους που στο παραπέντε γλύτωσαν την υποδούλωση όταν ο Γιώργος ο τσαμπουκάς μαζί με τον Δρούτσα προσπαθούσαν με νύχια και με δόντια να περάσουν το κατάπτιστο σχέδιο Ανάν και που ευτυχώς οι πραγματικά γενναίοι πολιτικοί όπως ο αείμνηστο Τασσος Παπαδόπουλος το απέριψαν.

Μπορώ να ακούσω τα πάντα ...όλες τις απόψεις αλλά όχι και γενναιότητα στο Γιώργο ....αν είναι δυνατόν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 08:54 #12 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Φίλε Θοδωρή καλημέρα.

Μετά την συνάντηση που είχε ο Πρωθυπουργός με τους αρχηγούς της Αντιπολίτευσης είπε:


Κλήθηκα από τον Ελληνικό λαό – μαζί να αλλάξουμε την χώρα.

Ο λαός, οι πολίτες έχουν βάλει πλάτη στην εθνική αυτή προσπάθεια και ζήτησα
από τα κόμματα και όλο το πολιτικό σύστημα να κάνει το ίδιο.

Απαιτείται όμως η πολιτική βούληση να υπερβούμε τα συμβατικά κομματικά
αντανακλαστικά.

Και αυτό θα φανεί στην πράξη.

Οι περιστάσεις επιβάλλουν πιο γενναία βήματα από όλους.

Δήλωσα και δηλώνω ανοιχτός σε περαιτέρω συγκεκριμένα βήματα συνεννόησης που
συμβάλλουν στην Εθνική προσπάθεια.

Σε κάθε περίπτωση δηλώνω, καθαρά:

Η κυβέρνηση ανέλαβε και έχει την ευθύνη να βγάλει την χώρα από την κρίση.

Σε συνεργασία με τον Ελληνικό λαό.

Αυτή την ευθύνη την τιμούμε στο ακέραιο.

Με ή χωρίς ευρύτερες πολιτικές συναινέσεις να ξέρετε ότι κάνουμε αυτό που
απαιτείται για να προφυλάξουμε τη χώρα και τους πολίτες από μεγάλους
κινδύνους.

Την εξασφάλιση της δανειοδότησης της χώρας μας και τώρα και στο μέλλον.

Μαζί και τις μεγάλες τομές και αλλαγές που χρειάζονταν εδώ και χρόνια και
τώρα προχωρούν.

Τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρώσουμε τις απαιτούμενες διαπραγματεύσεις, θα
πάρουμε όλες τις αναγκαίες αποφάσεις, χωρίς να υπολογίζουμε το πολιτικό
κόστος.

Αλλά και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια εθνικής συνεννόησης για το καλό της
χώρας.

Με έναν μόνο στόχο:

Να σώσουμε την πατρίδα μας, αλλά και να την αλλάξουμε οριστικά.

Αυτόν τον στόχο υπηρέτησα και αυτόν τον στόχο υπηρετώ.

Γιώργος Α. Παπανδρέου

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 12:26 #13 από Μιχάλης
ο χαζογιωργος ειναι επιλογη του ελληνικου λαου οπως και τα καθε λογης λαμογια,προδοτες,ψευτες,κλεφτες(η λιστα ειναι μεγαλη) που εκλεγουμε χρονια τωρα.ενω γνωριζουμε πολυ καλα ποιους επιλεγουμε για να μας αντιπροσωπευουν,συνεχιζουμε να τους στηριζουμε.αυτο δεν ειναι παραδοξο.απλως ετσι ο καθενας μας μπορει να εξυπηρετει τα μικροσυμφεροντα του.αυτο εχει και συνεπειες...
δεν ξερω αν μπορει να τα καταφερει η ελλαδα,και τι μπορει να καταφερει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 12:54 #14 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)

mixalis έγραψε: ο χαζογιωργος ειναι επιλογη του ελληνικου λαου οπως και τα καθε λογης λαμογια,προδοτες,ψευτες,κλεφτες(η λιστα ειναι μεγαλη) που εκλεγουμε χρονια τωρα.ενω γνωριζουμε πολυ καλα ποιους επιλεγουμε για να μας αντιπροσωπευουν,συνεχιζουμε να τους στηριζουμε.αυτο δεν ειναι παραδοξο.απλως ετσι ο καθενας μας μπορει να εξυπηρετει τα μικροσυμφεροντα του.αυτο εχει και συνεπειες...
δεν ξερω αν μπορει να τα καταφερει η ελλαδα,και τι μπορει να καταφερει...


Φίλε Μιχάλη,

Ο χαρακτηρισμός σου για τον Πρωθυπουργό της Χώρας, απ' όποιο κόμμα κι αν προέρχεται, είναι τελείως απαράδεκτος και υβριστικός.

Μην ξεχνάς οτι αυτόν που εσύ αποκαλείς "Χαζογιώργο", τον επέλεξε σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Χώρας.

Δεν ήταν λοιπόν όλοι αυτοί χαζοί για να τον ψηφίσουν και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να εκπέμπει τέτοιους χαρακτηρισμούς προς τον εκλεγμένο Πρωθυπουργό της Ελλάδας.

Όλα τα άλλα σχόλια περί της οικονομικής κατάστασης της Χώρας δεκτά.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Πάνος Δακίδης (Dakidis)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 13:08 - 28/05/2011 13:13 #15 από Μιχάλης
φιλε διαβασε πριν απο μενα για να δεις οτι ο χαρακτηρισμος δεν ειναι δικος μου αλλα αναφερθηκε πριν.μη βιαζεσαι να μιλησεις για κομματα.αμαν πια!!σε καμια περιπτωση δεν τον υιοθετω!δεν πεφτω τοσο χαμηλα.απαντηση ηταν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 13:51 #16 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)

mixalis έγραψε: φιλε διαβασε πριν απο μενα για να δεις οτι ο χαρακτηρισμος δεν ειναι δικος μου αλλα αναφερθηκε πριν.μη βιαζεσαι να μιλησεις για κομματα.αμαν πια!!σε καμια περιπτωση δεν τον υιοθετω!δεν πεφτω τοσο χαμηλα.απαντηση ηταν.


Φίλε Μιχάλη, μόλις τώρα το είδα και έχεις δίκιο, γι' αυτό ζητώ συγνώμη αν σε πίκρανα άδικα.

Δεν νομίζω πάντως οτι με σχόλια αυτού του είδους μέσα σ' αυτό το Site θα καταφέρουμε να αλλάξουμε τα πράγματα όπως έχουν δρομολογηθεί για την Ελλάδα.

Εγώ είμαι αισιόδοξο άτομο και πιστεύω οτι κάτι καλό θα προκύψει στο τέλος απ' όλη αυτή την περιπέτεια.

Και εννοώ τις μεταρρυθμίσεις και την αλλαγή δομής του κράτους, για να γίνει επιτέλους ένα σωστά οργανωμένο κράτος που δεν θα ζει με δανεικά, αυξάνοντας συνεχώς το χρέος του.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 14:20 #17 από Μιχάλης
δεκτο.εγω παλι ειμαι απαισιοδοξο ατομο και δεν περιμενω κατι καλο.
οσο για τις μεταρρυθμισεις....δεν εχω λογια.
:violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2011 20:10 #18 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)

mixalis έγραψε: δεκτο.εγω παλι ειμαι απαισιοδοξο ατομο και δεν περιμενω κατι καλο.
οσο για τις μεταρρυθμισεις....δεν εχω λογια.
:violent1:


Αν δεν υπήρχαν τόσες αντιστάσεις από αυτούς που έχουν συμφέροντα, θα είχαν γίνει πολλά.

Κάθε φορά όμως που πάει να διορθώσει κάτι, βγαίνουν όλοι στους δρόμους και διαμαρτύρονται.

Για παράδειγμα, ο Λάκης ο Λαζόπουλος, που κάθε εβδομάδα χλευάζει την Κυβέρνηση και κυρίως τον Γ. Παπανδρέου και τάσσεται υπέρ των φτωχών και των αδυνάτων, ξέρεις πόσα κερδίζει το παιδάκι;

Δες τι λένε στο www.Star.gr:

Το ποσό των 170.000 ευρώ εισπράττει ο Λάκης Λαζόπουλος για κάθε επεισόδιο του «Αλ Τσαντίρι Νιούζ» ενώ οι ετήσιες αποδοχές του «ακουμπάνε» τα 5,1 εκ. ευρώ, αναφέρει πληροφορία του blog troktikou…

Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο αληθεύει, «δικαιολογεί» αυτόματα την «εκ του ασφαλούς» αριστερή συμπεριφορά του.

Την ίδια ώρα αποκαλυπτική είναι και η συνέντευξη του παρουσιαστή του σε κυριακάτικη εφημερίδα στην οποία αναφέρεται στην απόφασή του να εγκαταλείψει σε δύο χρόνια την τηλεόραση, καθώς όπως αναφέρει δουλεύει εξαντλητικά και κοιμάται ελάχιστα.

Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα.....

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2011 10:51 #19 από Μπάμπης (chief7)
δυστυχως για ολους μας εγινε ενα ξεβρακωμα της ελληνικης ''κουλτουρας'' μεσα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα.απο κει και περα ειδαμε ολοι οτι αυτη η ζωη που καναμε ηταν πλασματικη και μας οδηγησε εδω,μαζι βεβαια με τους σπουδαιους 300 καθοδηγητες.κι ετσι ξαφνικα ανακαλυψαμε την αμερικη και πρεπει να οργανωσουμε το κρατος.
πως μπορει ομως να γινει αυτο εν μεσω κρισης?εγω δε νομιζω οτι μπορει να γινει τωρα αυτη τη χρονικη στιγμη.μαλλον πρεπει να ξεφυγουμε απο τη κριση και μετα να βαλουμε υγιη θεμελια και να προχωρησουμε.
με ποιους ομως?ως γνωστον το κοπαδι χρειαζεται κι ενα τραγο.ποιος ειναι αυτος?επισης γνωστο ειναι οτι αυτος που σε αρωστησε δε μπορει να σε κανει καλα.ποιος μπορει?
ποιος ειναι αυτος που θα βγει και θα μου πει υπευθυνα το μελλον το δικο μου και των παιδιων μου?παντως σιγουρα οχι ο λαζοπουλος.ο οποιος κατα τα αλλα ειναι πολυ καλος στη σατυρα και μπορεις να περασεις ευχαριστα την ωρα σου.δε με ενδιαφερει αυτα που παιρνει.με ενδιαφερουν αυτα που λεει και γι'αυτο οταν αρχιζει τη πολιτικη αμπελοφιλοσοφια του,τσαααααακ,ζαπινγκ.
αυτοι οι προβληματισμοι δεν ειναι μονο δικοι μου.εχουμε καταντησει να περπαταμε και να παραμιλαμε.
ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΕΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2011 11:11 #20 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)

Μπάμπης (chief7) έγραψε: δυστυχως για ολους μας εγινε ενα ξεβρακωμα της ελληνικης ''κουλτουρας'' μεσα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα.απο κει και περα ειδαμε ολοι οτι αυτη η ζωη που καναμε ηταν πλασματικη και μας οδηγησε εδω,μαζι βεβαια με τους σπουδαιους 300 καθοδηγητες.κι ετσι ξαφνικα ανακαλυψαμε την αμερικη και πρεπει να οργανωσουμε το κρατος.
πως μπορει ομως να γινει αυτο εν μεσω κρισης?εγω δε νομιζω οτι μπορει να γινει τωρα αυτη τη χρονικη στιγμη.μαλλον πρεπει να ξεφυγουμε απο τη κριση και μετα να βαλουμε υγιη θεμελια και να προχωρησουμε.
με ποιους ομως?ως γνωστον το κοπαδι χρειαζεται κι ενα τραγο.ποιος ειναι αυτος?επισης γνωστο ειναι οτι αυτος που σε αρωστησε δε μπορει να σε κανει καλα.ποιος μπορει?
ποιος ειναι αυτος που θα βγει και θα μου πει υπευθυνα το μελλον το δικο μου και των παιδιων μου?παντως σιγουρα οχι ο λαζοπουλος.ο οποιος κατα τα αλλα ειναι πολυ καλος στη σατυρα και μπορεις να περασεις ευχαριστα την ωρα σου.δε με ενδιαφερει αυτα που παιρνει.με ενδιαφερουν αυτα που λεει και γι'αυτο οταν αρχιζει τη πολιτικη αμπελοφιλοσοφια του,τσαααααακ,ζαπινγκ.
αυτοι οι προβληματισμοι δεν ειναι μονο δικοι μου.εχουμε καταντησει να περπαταμε και να παραμιλαμε.
ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΕΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ?


Διαβάζοντας το μήνυμά σου αυτό Μπάμπη μου, νόμιζα οτι το είχα γράψει εγώ.

Το ίδιο κάνω κι εγώ με τον Λαζόπουλο, αλλά συμφωνώ απόλυτα και με τα υπόλοιπα που είπες για την οικονομία της Ελλάδας.

Πάντως όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμά μου, είμαι αισιόδοξος οτι θα το ξεπεράσει η Ελλάδα και θα μπούμε σε σωστή τροχιά.

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.289 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection