Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

29/10/2014 17:45 #551 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ο Μιχαλης πουναι ? θα εφυγε αυτος μαλλον θα πηγε να καλαρει το καλαμαρι ,
εκτος αν το εφαγε ολο κ βαρυστομαχιασε κ αυτος χαχαχαχ


Ο Μιχάλης τα καλαμάρια τα πήρε για να τα δολώσει κι όχι για να τα φάει!
Κι αυτό γιατί ο Μιχάλης είναι ψαράς και όχι καφενόβιος όπως όλοι εσείς εδώ μέσα! (χαχαχαχαχαχα!).
(Μαύρο φίδι και κολοβό θα ... σε φάει εσένα Νάσο αν τα καλαμάρια δεν πιάσουν ψάρια και αναγκαστώ να τα τηγανίσω!).
Σε λίγες μέρες θα μάθετε όλοι αν αυτά τα καλαμάρια κάνουν για να τα δολώνετε ή για να τα ... τρώτε! Ως τότε υπομονή!
Επίσης ανακοινώνω εδώ ότι με την επιστροφή μου από το ψάρεμα θα εκπληρώσω και την υπόσχεσή μου προς τον Γιάννη (STAY_ALIVE) σχετικά με την έκπληξη που του έχω υποσχεθεί!
Το μόνο το οποίο δεν γνωρίζω ακόμη και απομένει να αποδειχθεί, είναι αν και πόσα ψάρια θα φέρω όταν έρθω, γι' αυτό να μην κάνετε ... όρεξη!
Καλύτερα κάντε κουμάντο για κανένα ... σουβλάκι αν δεν θέλετε να μείνετε ... νηστικοί!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2014 18:33 #552 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχαλη θα φωναξεις και εμενα οταν ειναι να φας τα καλαμαρια του Νασου :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2014 18:46 #553 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Μιχαλη θα φωναξεις και εμενα οταν ειναι να φας τα καλαμαρια του Νασου :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Τα καλαμάρια του Νάσου δεν πρόκειται να τα φάω!
Ή θα τα φάνε τα ψάρια ή θα τα φάει ο Νάσος ... στο κεφάλι!
Οπότε οι υπόλοιποι ή θα φάμε ψάρια ή θα φάμε ... σουβλάκια και θα πάρουμε τον Νάσο στο ... κυνήγι! :new_2gunsfi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2014 19:14 #554 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Mιχαλη καλησπερα!Αν τα ψαρια δεν τσιμπανε τα καλαμαρια του Νασου(που δεν το νομιζω) μπορουμε να φαμε εμεις τα καλαμαρια και να δολωσεις τα σουβλακια για τα ψαρια! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2014 19:31 #555 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα κι απο μενα στα παιδια του καφενειου. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/10/2014 20:31 #556 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Mιχαλη καλησπερα!Αν τα ψαρια δεν τσιμπανε τα καλαμαρια του Νασου(που δεν το νομιζω) μπορουμε να φαμε εμεις τα καλαμαρια και να δολωσεις τα σουβλακια για τα ψαρια! :wav:


Προτιμώ να φάω εγώ και τα καλαμάρια και τα σουβλάκια και να δώσω τον ... Νάσο στα ψάρια! :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:18 #557 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:21 #558 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα σε ολους τους αγαπητους φιλους να ειστε ολ :hello: :give_rose: οι καλα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:38 #559 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Kαλησπερα στους γερους του καφενειου :give_rose: :rofl: :rofl:


Νασο περαστικα σου,ξερω ενα καλο φαρμακο αν ενδιαφερεσε :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Και εγω μεσα για το ζεφυρο μετα τις 15 νοεμβρι γιατι θα λειπω μαζι με των Τσεντελιερο :rofl: :rofl: :rofl:



Εσυ επειδή εισαι μεγαλος αλητης, Μεγαλύτερος από τον άλλο τον Μπαμπη τον Βολιωτοπειραιωτη ( αληθεια που χαθηκε κανα δυο μερες τωρα )
θαρθεις μεν θα κατσεις μονος σου δε παλιοκουφαλα μας κανει πλακιτσα αααα παιδια εγω ξερετε την κανω εκτος Αθηνων για βολτουλες κ ψαρεμααταα κ κοψιδια με τον Τσε !!!
θα σε φτιαξω μια χαρα εννοια σου κ τον Νου σου μονο αυτό σου λεω σε πρωτη φαση τα υπολοιπα κατ ιδιαν.

Οριστε με συγχησε το παλιοτομαρο κ δεν ειπα ουτε καλημέρα.
Καλημέρα λοιπον φιλοι μου φτανει κ αυτή η εβδομαδα στο τελος της αλλα το σημαντικοτερο είναι ότι τελειωνει ο μηνας κ σε ελευθερη μεταφραση ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ουαουυυυυ. θα τα κονομήσουμε παλι .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:48 #560 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Λοιπον καφενοβοιοι ψαραδες αρχισαν οι συνηθης μπαγαποντιες των παλιων ψαραδων που προετοιμαζουν το εδαφος για τυχον αποτυχιες.
Ακουσον ακουσον λοιπον πως ενας παλιος μπαγαπόντης ψαρας το σερβιρει το δολωμα.

ΜΙΧΑΛΗΣ : " αν δεν πιασουν ψαρια τα καλαμαρια του νασου θα του τα δωσω να τα φαει "

χαχαχαχχαχαχχαχαχαχχαχαχχαχαα ρε τον μπαγαποντη ρε τι είναι τουτος ρε ουαουυυ κ κικιρικου.

ΝΑΣΟΣ " τα καλαμαρια είναι δοκιμασμένα από το συνολο των παραγαδιαρηδων οληςτης νοτιας Λακωνιας κ ξερουν να πιανουν ψαριαα ΕΣΥ ?

ωιμε τι εχω να ακουσω πρπει να πιω ένα κονιακακι για τον βορβαδισμο από τον Μιχαλη , οπλα μπαλασκε ςετοιμος.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.462 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection