Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

25/10/2014 14:32 #491 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχαλη το καλαμαρι αυτό σε αυτή την συσκευασια εχει δεν είναι ολο μεσα μασιφ,
εχει μεσα 5κιλες πλακες οποτε δεν χρειαζετε να το ξεπαγωσεις ολο ,
απλα βγαζεις την μια πλακα αφηνεις να σπασει λιγο ο παγος να ζαχαρωσει που λεμε κ βγαζεις οσο θελεις αν δεν θελεις ολη την 5κιλη πλακα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 15:49 #492 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχάλη βάλε εσύ τον μεζέ και εγώ τη ρακί... :drinks:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 16:05 #493 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Μιχάλη βάλε εσύ τον μεζέ και εγώ τη ρακί... :drinks:


Είπαμε. Το δόλωμα θα το φάμε άμα δεν κάνει καλό καιρό την άλλη βδομάδα!
Αν κάνει καλό καιρό (από 5 και κάτω) και άμα το καλαμάρι αποδειχτεί καλό δόλωμα, τότε θα έχουμε μεζέ ανώτερης ποιότητας εγγυημένα,οπότε Τσεν ετοιμάσου να ... ξηλωθείς για τα καλά για τα τσίπουρα.

Υ.Γ. 1: Το καλαμάρι όπως το είδα μου φάνηκε εξαιρετικό, αλλά πιστεύω ότι θα είναι κιόλας, γιατί και ο Νάσος που μου το σύστησε και φρόντισε να το προμηθευτώ με τους καλύτερους όρους, κι αυτός μου φάνηκε εξαιρετικός. Και ομορφόπαιδο εδώ που τα λέμε.

Υ.Γ. 2: Ρε Νάσο γιατί δεν είπες τίποτα για το ατύχημα με τα νερά. Πού ξέρεις καμιά φορά μπορεί από εκεί που δεν το περιμένεις να βρεθεί κανένας τρόπος να βοηθήσουμε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 16:27 #494 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μιχαλη το καλαμαρι αυτό σε αυτή την συσκευασια εχει δεν είναι ολο μεσα μασιφ,
εχει μεσα 5κιλες πλακες οποτε δεν χρειαζετε να το ξεπαγωσεις ολο ,
απλα βγαζεις την μια πλακα αφηνεις να σπασει λιγο ο παγος να ζαχαρωσει που λεμε κ βγαζεις οσο θελεις αν δεν θελεις ολη την 5κιλη πλακα.


Μην ανησυχείς Νάσο. Τα κανόνισα όλα. Το χώρισα, το έκανα σε μικρές δόσεις, για να μπορώ να το παίρνω λίγο - λίγο και να μην το βγάζω από την κατάψυξη όλο κάθε φορά και τώρα το έχω ετοιμάσει για να πάω μια ποσότητα στον καταψύκτη στο Πόρτο Χέλι με την πρώτη ευκαιρία, γιατί ο εδώ καταψύκτης είναι τίγκα με ψάρια και κουνέλια, γιατί εκτρέφω και κουνέλια εδώ στο κτήμα μου, και δεν χωράει τίποτα πλέον.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 20:32 #495 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα, αγαπητοι φιλοι. :give_rose:

ΥΓ. Το φερρυ, Μενιδι-Πετραλωνα, πιανει και Περιστερι? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2014 05:36 #496 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα στα παιδια και καλη κυριακη να εχετε :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2014 06:13 #497 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλή μέρα κι από μένα!
Ελπιδοφόρος μου φαίνεται ο καιρός εδώ στην Αθήνα τουλάχιστον.
Πολλά σύννεφα αλλά άπνοια για την ώρα. Μια χαρά για ψάρεμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2014 06:27 #498 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παλικάρια,καλή κυριακη σε όλους!! :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2014 06:31 #499 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2014 07:40 #500 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλη σας μερα.κουζουπη και τζαβαρα πιστευω σημερα να σας κανει ενα καλο δωρακι ο .....Μιτσελ χαχαχχα
χρονια σας πολλα κι απο εδω φιλοι μου,οσο για σενα ασχημαααααντρα μου τσελιγκς,τι να πω,τα καλυτερα σου ευχομαι.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.357 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection