Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

16/12/2015 07:29 #4241 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε ολους τους αγαπητους φιλους του καφενε μας,
Λουκα ετσι όπως τα λες είναι από την άλλη όμως με τα κρυα που ηρθαν κ που θα παγωσουν ακομα τα νερα θα κανουν κ την εμφανιση τους ο αγαπημενος μας μεζες τα καλαμαρια εννοω.
Βεβαια το ψαρεμα τους απ εξω απαιτει σκληραγωγεια διοτι πρπει να πας νυχτα ντυμενος σαν κρεμυδι να αντιμετωπισης το βραδυνο τσουχτερο κρυο αλλα το αξιζουν τα ατιμα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2015 08:12 #4242 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σας να έχετε μια όμορφη μέρα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2015 09:47 #4243 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 06:53 #4244 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 07:15 #4245 από ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σ ολη την παρεα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 08:24 #4246 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 09:34 #4247 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 11:01 #4248 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στα παιδια του καφενείου!!

Πολλη κρυο στην Χαλκιδική και δυνατος αερας!!!! !hot# !dragon-risi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 16:45 #4249 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα σε ολους τους αγαπητους φιλους του καφενε μας,
Λουκα ετσι όπως τα λες είναι από την άλλη όμως με τα κρυα που ηρθαν κ που θα παγωσουν ακομα τα νερα θα κανουν κ την εμφανιση τους ο αγαπημενος μας μεζες τα καλαμαρια εννοω.
Βεβαια το ψαρεμα τους απ εξω απαιτει σκληραγωγεια διοτι πρπει να πας νυχτα ντυμενος σαν κρεμυδι να αντιμετωπισης το βραδυνο τσουχτερο κρυο αλλα το αξιζουν τα ατιμα

Νασο αναλογα την τρελα που κουβαλαει ο καθενας.χαχαχα.Οταν ημουν πιο μικρος και με λιγοτερες υποχρεωσεις,εβγαινα για ψαρεμα και μεσα στον χειμωνα,οταν εκανε καλες ημερες,αλλα και παλι ηθελε καλο ντυσιμο,διοτι εδω πανω το κρυο το καταλαβαινεις για τα καλα.
Σε μας τα καλαμαρια εμφανιζονται απο τα τελη σεπτεμβρη,οποτε μπορεις να τα ψαξεις και με καλυτερες συνθηκες.
Προσωπικα, επειδη κανω αρκετα ψαρεματα απο τον απριλιο μεχρι και τον νοεμβριο,εχω γεμισει για τα καλα τις μπαταριες,οποτε μπορω πλεον να "αραξω" στην ζεστη του σπιτιου μου.
Καλησπερα σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2015 21:36 #4250 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τι γίνεται Λουκά μου με τη είσοδο στο site?Δοκίμασεs από firefox?
Καλό ξημέρωμα! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.417 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection