- Δημοσιεύσεις: 1335
- Μου αρέσει που έλαβε 1987
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παγκράτη,Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,καλο βραδυ νάχουμε.
Μιχαλη καλο ψαρεμα σου ευχομαι ,ψαρεψε και για μας, εγω για κανα 10ημερο δεν το βλεπω, μας εκατσε δουλεια μια και την κυνηγαμε με το τουφεκι λογω κρισης.Προσεχε τον καιρο δινει εδω σε μας για αλλη εβδομαδα 5-6 και πτωση,καλα η πτωση καλη ειναι γιατι δουλευουν οι παγκοι καλλιτερα.Αυτη την εποχη βγαινει καλη σαρδελα για μετζο μικρη(παπαλινα),επισης εαν μου επιτρεπεις θα σου προτεινα και ενα δολωμα πολυ συνηθισμενο αλλα πρεπει νάναι φρεσκο,αλλωστε ισως τραβηξεις στο παραγαδι και κανα μεγαλο ειναι η εποχη τους γυαλωνουν,θα παρεις ενα γκαζοτενεκε θα βαλεις θαλασσα θα τον βαλεις στην φωτια και μολις αρχισει ο βρασμος θα ριξεις ενα 2,5 -3 κιλα χταποδι θα μετρησεις μεχρι το τριαντα και θα το βγαλεις,θα δεις θα παρει ενα χρωμα κοκκινο ,θα το ξεπετσιασεις και θα το κοψεις λωριδες το πλοκαμι τοσο οσο να γεμιζει το αγκιστρι.Εμεις το δουλευαμε ακτες Πηλιου παλια ειχαμε μεγαλη επιτυχια σε μεγαλα ψαρια και περισσοτερο στα κοκκινα .Τελικα η ουσια ειναι οτι θα βρεθεις στην αρχοντισα και την απεραντοσυνη της αυτο που τελικα μετραει,καλες ψαριες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα στην παρεα..
Φιλε Μιχαλη, γραφεις ωραια πραγματα, και χρησιμα.
Σε διαβαζουμε, και θαυμαζουμε επισης, και τα κουραγια σου..
Και τις γνωσεις σου, βεβαιως βεβαιως..![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχάλης έγραψε:
Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα στην παρεα..
Φιλε Μιχαλη, γραφεις ωραια πραγματα, και χρησιμα.
Σε διαβαζουμε, και θαυμαζουμε επισης, και τα κουραγια σου..
Και τις γνωσεις σου, βεβαιως βεβαιως..![]()
![]()
![]()
Και που να δεις τις γνώσεις μου στα ... κρασιά Δημήτρη!
Είπαμε, εμείς οι δυο είμαστε κοντά και κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και σε αυτό το ... πεδίο, έτσι δεν είναι;
Υ.Γ.: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα παραλές όμως.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:
Μιχαλη επειδη και εγω με των Δημητρη αμα θελω ειμαι πολλη κοντα
αν θελετε εχω και εγω γνωσεις για τα κρασια και τα τσιπουρα![]()
![]()
![]()
Με των Δημητρη μια βδομαδα το καλοκαιρι μαλωναμε για τις μπυρες χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD