Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

07/04/2015 07:48 #2511 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ !

Συνημμένο αρχείο:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 08:51 #2512 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους παιδια!!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κάλυμνος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 08:56 #2513 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα ο καιρός προς το παρόν έφτιαξε μετά το χθεσινό νοτιά. να δούμε σήμερα για κανένα ψαρεματάκι απογευματινό, να δούμε
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 09:23 #2514 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Κάλυμνος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 09:43 #2515 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Καλοκαιρινός ο καιρός σήμερα και ελπίζω να έχει βροχούλα μόνο λίγο την Μ. Πέμπτη όπως μας τα λέει το Μετεο.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 10:10 #2516 από Φώτης Σαρρηγεωργίου
Απαντήθηκε από Φώτης Σαρρηγεωργίου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους !!!
Αλλη μια μερα δουλεια και μετα ΑΔΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Αντε να κανουμε καμια βουτια !!!!

Βλεπω φετος αντι για αρνακι.... !!!!

[img][/img]
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Κάλυμνος, Captain theodoros και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 11:44 #2517 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Φώτης Σαρρηγεωργίου έγραψε: Καλημερα σε ολους !!!
Αλλη μια μερα δουλεια και μετα ΑΔΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Αντε να κανουμε καμια βουτια !!!!

Βλεπω φετος αντι για αρνακι.... !!!!


χε χε χε μου αρεσει το αρνί σου :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 14:06 #2518 από fkostis
Απαντήθηκε από fkostis στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Φιλοι μου επιδη σημερα φευγω για την ΣΚΥΡΟ να σας ευχηθω απο τωρα καλο πασχα και καλη ανασταση με υγεια σε ολους .μιας και στο νησι δεν εχω ιντερνετ. θα τα πουμε μετα το πασχα .

υγ μηχαλη ευκαιρια να μελετησω γιατι εδω δεν προλαβα :fish: :fish1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 14:31 #2519 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα σε ολη την παρεα του καφενειου!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2015 14:36 - 07/04/2015 14:37 #2520 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

fkostis έγραψε: Φιλοι μου επιδη σημερα φευγω για την ΣΚΥΡΟ να σας ευχηθω απο τωρα καλο πασχα και καλη ανασταση με υγεια σε ολους .μιας και στο νησι δεν εχω ιντερνετ. θα τα πουμε μετα το πασχα .

υγ μηχαλη ευκαιρια να μελετησω γιατι εδω δεν προλαβα :fish: :fish1:


Εντάξει Κωστή! Θα αναβάλω την εξέταση για μετά το Πάσχα. Και επειδή θα είμαι κι εγώ ... φαγωμένος θα είμαι δεόντως επιεικής!

Καλό Πάσχα σε όλους, προσοχή στους δρόμους όσοι θα ταξιδέψετε, διότι μετά το Πάσχα έχω βάσιμες πληροφορίες ότι αρχίζουν τρελά ψαρέματα και πρέπει να είστε όλοι εδώ.

Υ.Γ.: Για λίγες μέρες θα ... γλυτώσετε από εμένα γιατί εκεί που θα είμαι δεν έχει (ούτε και θέλω να έχει) διαδίκτυο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.440 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection