Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

30/10/2014 16:33 #571 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:

Βρε Νασο δεν μας ειπες τα κρεμυδια ειναι ξερα η χλωρα :give_heart: :give_heart: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
για να ξερω πως θα φτιαχνω την αστακομακαροναδα σου :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Captain theodoros, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 17:10 #572 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 04:52 #573 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα φιλοι ψαραδες αντε άλλη μια εβδομαδα τελειωσε κ μαζι κ ο μηνας,
αντε θα παρουμε Money - Money σημερα θα γινουμε πλούσιοι βρεεεε


Τσελιγκοπουλο κ εσυ ασχετος εισαι φυσικα τα ξερα κρεμυδια βγαζουν τα βατικα κ όπως ηδη σου ανεφερα είναι τα καλυτερα της ελλαδας,
κ γι ανα δωσω κ μερικες ακαδημαικες πληροφοριες ειχαν σταματησει να τα καλλιεργουν επειδή δεν ειχα τιμη κ το ειχαν γυρισει στην καλλιεργεια ντομαατας κ αλλων ζαρζαβατικων.
Τα τελευταια όμως χρονια ξαναρχισαν την καλλιεργεια τους ,διοτι εχει ανεβει η τιμη τους κ πλεον τους συμφερει γκε γκεεε.

Αντε να δουμε τι ψαρια θα μας φερει ο Μιχαλης,
το εδαφος το προετοιμασε παντως ηδη " να δουμε αν θα δουλευει το καλαμρι που μας προτεινε ο Νασος " βρε τον μπαγασα !!!!!!

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 05:52 #574 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σας φίλοι μου ψαράδες , σήμερα δεν έχει κυνήγι αλλά ούτε και την αγαπημένη μου συρτή κάποια οικονομική υποχρέωση προς τον συνεταίρο μας την εφορία καταλαβαίνετε νομίζω με κράτησαν σπίτι για να πάω να διεκπεραιώσω την υποχρέωση , καλή σας μέρα φίλοι μου να έχετε υγεία ! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 05:57 #575 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους θαμωνες! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 06:31 #576 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Αχχχ αυτός ο συνέταιρος ( η εφορία ) ...
Εάν ξανασπούδαζα εφορία θα γινόμουνα!!!! :dance3: :yahoo:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 07:08 #577 από Dionisis
Απαντήθηκε από Dionisis στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα στην παρέα.
Αχχχ αυτός ο συνέταιρος ( η εφορία ) ...
Εάν ξανασπούδαζα εφορία θα γινόμουνα!!!! :dance3: :yahoo:



xaxaxaxa ετσι ειναι Γιωργο οπως τα λες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 07:19 #578 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 08:10 #579 από Dionisis
Απαντήθηκε από Dionisis στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
κοιτωντας το καιρο θα ειναι καλος για στεργιανο ψαρεμα παντως παιδια!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2014 14:01 #580 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.419 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection