Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

25/10/2014 06:43 #481 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Φυσικα και το αναψα Δημητρη μου.Εχω ψοφησει στο κρυο....Φαντασου αργοτερα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 06:52 #482 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε:

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Μιχάλη με προσβάλεις βαναυσα...

Όντως. Ήταν το λιγότερο που μπόρεσα να κάνω!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Εκανες τις πράξεις?

Όχι βέβαια!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Τι αποτέλεσμα βρήκες?

Είσαι βέβαιος ότι θέλεις να το ακούσεις;


:give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Καλημέραααα... Κουλουράκι?



:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 06:52 #483 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στη παρέα.
Καφεδάκι?



"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 08:01 #484 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο ΣΚ σε ολα τα φιλαρακια!Δυστυχως λογω καιρου αλλο ενα ΣΚ χωρις ψαρεμα! :violent1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 08:27 #485 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα καλημερα.α ρε τσεν ,σε καφετζη σε καταντησανε βρειιιι.τι νερο ηταν αυτο ρε παιδια χθες?τωρα καταλαβα γιατι ονομασαν παπακι το hondaki μου :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 08:29 #486 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους καλους φιλους και καλο σαββατοκυριακο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 08:52 - 25/10/2014 08:54 #487 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα στη παρέα.
Καφεδάκι?


Και καφεδάκι και κουλουράκι παρακαλώ, αν δηλαδή θέλετε να ακούσετε τις σημερινές μου ανακοινώσεις!

Λοιπόν, τώρα που έφαγα μια μπουκιά και ήπια και μια γουλιά καφέ, αρχίζω.
Έχουμε και λέμε:

Μόλις γύρισα σπίτι, αφού επισκέφτηκα τον Νάσο στην Κεντρική Λαχαναγορά ο οποίος φρόντισε να προμηθευτώ καλαμάρι πρώτης ποιότητας για δόλωμα σε ψιλό, μέτζο και χοντρό. Είναι κάπου 15 κιλά.
Κατόπιν αυτού θα εκτοξεύσω την παρακάτω απειλή κατά ... του Θεού που κανονίζει τους καιρούς και τους αέρηδες:

«Αν τυχόν τολμήσει και δεν μου κάνει καλό καιρό την άλλη εβδομάδα, θα σας καλέσω όλους εδώ να φάμε τα καλαμάρια τηγανητά και αν με δει να ξαναπάω για ψάρεμα να μου τρυπήσει τη μύτη!».

Όχι θα κάτσω να σκάσω!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 13:33 - 25/10/2014 13:34 #488 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,λογω δουλειας δεν νομιζω να πηρα κοκκινη καρτα,σας διαβασα και ειδα πολλα ενδιαφεροντα ,τα καλαμαρια του Νασου θα τα ψαξω απο βδομαδα αν και δεν ειμαι φιλος του κατεψυγμενου(παντα δουλευαμε μικρο φρεσκο θραψαλακι ή σαρδελα δυο-δυο ματι-ουρα στα 9αρια),οσο για τον Μιχαλη γουσταρω την ιστορια με τα χταποδακια,μονο που το μετρημα μεχρι το τριαντα αφορα δολωμα και οχι τσιπουρομεζε και εμεις οι αυστριακοι κατι ξερουμε απο τσιπουρομεζεδες ,παντως τα φρεσκα μετα απο αη-Δημητη (ρετσινα φυσικα) και τσιπουρα κατα Νοεμβρη τελους ,παντως τα δικα μου κατα 25/11 για την γιορτη της κυρας!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 14:18 - 25/10/2014 14:22 #489 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα ρε παιδια η μαλλον χαιρετε ,
μολις τελειωσα από την δουλεια κ ειπα να πω ένα γεια στον καφενε,
χαρηκα που ειδα κ γνωρισα τον Μιχαλη κ πανω απ όλα που μπορεσα να φανω χρησιμος,
παγκρατη το καλαμρι δεν είναι δικο μου απλα είναι ένα καλαμρι που γνωριζω - δουλευω πανω από 7 χρονια κ είναι απίστευτης αποδοτικότητας
σε όλα τα ψαρια,
περα αυτου όμως επειδή διαβασα μια αναφορα του μιχαλη είναι κ πρα πολύ νοστιμο στο τηγανι εκτος από το να το βαλεις για δολωμα εξου κ υπαρχιε ως συσκευασμενο σε όλα τα σουπερ μαρκετ αλλα πλεον αυτά είναι επεξεργασμένα , ψιλοπαραγουλισμενα, εχει μπει κ λιγο παραπανω συντηριτικο, εχουν φαει κ καμποσο επιπαγο κ δεν κανουν για δολο γιατι εχουν ξεπλυθεί κ εχουν χασει τα αρωματα τους νομιζω κατανοείτε οι παραγαδιαρηδες τι εννοαωωω.
Αυτό που μου εκανε εντυπωση όμως ηταν η τιμη διοτι από τα 4,5 ευρω που το ειχα αφησει πρωτου αρχισω να χρησιμοποιω ένα νέο δολο - θραψαλο παλι Αργεντινης , ο Μιχαλης το πηρε στα 3,6 αν ενθυμουμε καλα που σημαινει πολύ καλη τιμη αν σκεφθείς ότι το 10 κιλο βγαζει γυρω στα 180 - 200 ολοκληρα δολώματα δλδ ένα 36αρι για να δολωσεις ένα παραγαδι 200 αγκιστριων είναι οκ ασε που μπορεις να το κοψεις κ οι δολοι να γινουν 400
αυτά κ καλο απόγευμα σε ολους κ η παρεα που εχει συνευρεση αποψε να περασει καλα εγω ρουφιανος δεν είμαι αλλα επειδη κ μυστικο δεν κρατω προκειτε για τους Μιχαλη, Τσεντελ, κ φυσικα ο κ. Τσελικς, να τα πιειτε να πειτε π[ολλες ιστοριες κ πιειτε κ κανα ποτηρακι για εμας.
κριμα που χθες πλυμηρισε το καρο μου κ παραλιγο να εχουμε ακομα πιο δυσαρεστα διοτι οδηγουσε η κυρα μου κ αξαφνα ταρχισε να την παρσερνει το νερο κ να πεφτουν αλλα αυτοκίνητα πανω της .
Με πηρε τηλ κ ειχε παθει η κακομοιρα πανικο κ ευτηχως βγηκε εξω κ το παρατησε το πηρε το ρεμα , πλημυρισε κ παει το καροοοοοοοο.
Κ σαν να μην εφτανε αυτό δεν ακούσαμε την οδηγια που εδωσαν στην τβ κ πηγαμε κ το πηραμε μονοι μας κ το πηγαμε συνεργειο κ μετα ακουσα ότι θα αποζημιωθουν ολοι οσοι καλεσουν τους γερανούς του δημου κ τους παρουν τα αυτοκίνητα για επισκευή.
Οριστε κ εκει γαμνωτ το ατυχος τι να κανω να μπορεσω κ εγω να μπω σε αυτή την ρυθμιση αραγε αφου εκανα την μαλακι κ πηγα κ το πηρα μονος μου ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 14:29 #490 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,λογω δουλειας δεν νομιζω να πηρα κοκκινη καρτα,σας διαβασα και ειδα πολλα ενδιαφεροντα ,τα καλαμαρια του Νασου θα τα ψαξω απο βδομαδα αν και δεν ειμαι φιλος του κατεψυγμενου.


Παγκρατη κξατεψυγμενο με κατεψυγμενο υπαρχει τεραστια διαφορα την οποια κ θα σου επισημανω στις αμεσως επομενες δυο τρεις αραδες.
Το κατεψυγμενο αλιευμα το οποιο μολις ψαρυετε μπαινει σε φουρνους βαθεως κ ταχειας κατάψυξης στους - 50 βαθμούς κοκαλωνει ζωντανο όπως είναι κ μετα στο ξεπαγωμα διατηρεί ολη την φρεσκαδα του.
Το κατεψυγμενο αλιευμα το οποιο πρωτα αλιευτηκε μετα από κανα δυο μερες πηγε στο εργοστασιο εκει εφαγαε την επεξεργασια του κ μετα καταψυχτηκε αυτό διαφερει παρασάγγας από αυτό που αναφερω εγω .
Για αυτό η μαγικη λεξη στα κατεψυγμένα αλιευματα είναι η εξης ερωτηση " ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΒΙΣΙΟ ? " δλδ αν κατψυχθηκε αμεσως με το που πιαστηκε ασε που μολις αναφέρεις αυτή την ερωτηση δειχνεις στον άλλο ότι γνωρίζεις οποτε κ αλλαζει η συμπεριφορα του απέναντι σου ως προς το τι θα σου πασαρει .
Μετα ως γνωστο τα μαλακια δενε χουν αιμα ., εξου κ τα χταπόδια πολλοι δεν τα βαζουν στην καταψυξη για να "σπασουν"?
Τον δολο που αναφερω να τον παρει εγγυημενα 100%


TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.566 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection