- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχάλης έγραψε:
Όντως. Ήταν το λιγότερο που μπόρεσα να κάνω!Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Μιχάλη με προσβάλεις βαναυσα...
Όχι βέβαια!Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Εκανες τις πράξεις?
Είσαι βέβαιος ότι θέλεις να το ακούσεις;Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Τι αποτέλεσμα βρήκες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα στη παρέα.
Καφεδάκι?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,λογω δουλειας δεν νομιζω να πηρα κοκκινη καρτα,σας διαβασα και ειδα πολλα ενδιαφεροντα ,τα καλαμαρια του Νασου θα τα ψαξω απο βδομαδα αν και δεν ειμαι φιλος του κατεψυγμενου.
Παγκρατη κξατεψυγμενο με κατεψυγμενο υπαρχει τεραστια διαφορα την οποια κ θα σου επισημανω στις αμεσως επομενες δυο τρεις αραδες.
Το κατεψυγμενο αλιευμα το οποιο μολις ψαρυετε μπαινει σε φουρνους βαθεως κ ταχειας κατάψυξης στους - 50 βαθμούς κοκαλωνει ζωντανο όπως είναι κ μετα στο ξεπαγωμα διατηρεί ολη την φρεσκαδα του.
Το κατεψυγμενο αλιευμα το οποιο πρωτα αλιευτηκε μετα από κανα δυο μερες πηγε στο εργοστασιο εκει εφαγαε την επεξεργασια του κ μετα καταψυχτηκε αυτό διαφερει παρασάγγας από αυτό που αναφερω εγω .
Για αυτό η μαγικη λεξη στα κατεψυγμένα αλιευματα είναι η εξης ερωτηση " ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΒΙΣΙΟ ? " δλδ αν κατψυχθηκε αμεσως με το που πιαστηκε ασε που μολις αναφέρεις αυτή την ερωτηση δειχνεις στον άλλο ότι γνωρίζεις οποτε κ αλλαζει η συμπεριφορα του απέναντι σου ως προς το τι θα σου πασαρει .
Μετα ως γνωστο τα μαλακια δενε χουν αιμα ., εξου κ τα χταπόδια πολλοι δεν τα βαζουν στην καταψυξη για να "σπασουν"?
Τον δολο που αναφερω να τον παρει εγγυημενα 100%
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD