- Δημοσιεύσεις: 988
- Μου αρέσει που έλαβε 1353
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Ένα πραγματικά πολύ έξυπνο μαθηματικό τεστ που αξίζει να κάνετε!
1) Γράψε το τελευταίο ψηφίο του κινητού τηλεφώνου σου.
2) Πολλαπλασιασέ τον επί 2.
3) Μετά πρόσθεσε το 5.
4) Πολλαπλασίασε το αποτέλεσμα επι 50.
5) Στο γινόμενο πρόσθεσε το 1764.
6) Απο το αποτέλεσμα αφαίρεσαι το έτος της γέννησής σου.
Τώρα έχεις βρεί ένα 3ψήφιο αριθμό.
Το πρώτο ψηφίο είναι το τελεταίο ψηφίο του κινητού σου. Τα άλλα δυο ψηφία δείχνουν την πραγματική ηλικία σου…
Εντυπωσιακό;
Σε εμένα βγήκε το νούμερο 848 !!! 8 το τελευταίο νουμερο και 48 ετών !!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλησπέρα Λουκά.
Μιχάλη φυσικά και έχω... Εγώ πως ψαρεύω νομίζεις.
Λοιπόν ...
Πολαπλασίασε το 10Χ10 αφαίρεσε 50 πολλαπλασίασε Χ2 μετά διαίρεσέτο με το 10 και τέλος αφαίρεσε 10.![]()
![]()
Αυτός είναι ο μαγικός τύπος...![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Όντως. Ήταν το λιγότερο που μπόρεσα να κάνω!Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Μιχάλη με προσβάλεις βαναυσα...
Όχι βέβαια!Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Εκανες τις πράξεις?
Είσαι βέβαιος ότι θέλεις να το ακούσεις;Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Τι αποτέλεσμα βρήκες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο!
![]()
[/quote
Καλημερα Δημητρη.τι εγινε το τζακι το αναψες η ακομα?
Εγω το μπουμπουισα εχθες το βραδυ,ειχα γινει και παπακι απο το πολλη νερο![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD