Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

22/10/2014 04:39 #421 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Κ επειδή εγινε αναφορα για κρασι εεε εκει πλεον με κερδισες τελειως κ στα σιγουρα θαρθει η στιγμη να τα πουμε από κοντα αντι ηλεκτρονικα
εγω θα βαλω τους θαλασσινους μεζεδες , γαριδες καραβιδα κλπ κ εσυ το καλο όπως φανταζομε κρασι.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 05:29 #422 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 06:17 - 22/10/2014 06:20 #423 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,καλο βραδυ νάχουμε.
Μιχαλη καλο ψαρεμα σου ευχομαι ,ψαρεψε και για μας, εγω για κανα 10ημερο δεν το βλεπω, μας εκατσε δουλεια μια και την κυνηγαμε με το τουφεκι λογω κρισης.Προσεχε τον καιρο δινει εδω σε μας για αλλη εβδομαδα 5-6 και πτωση,καλα η πτωση καλη ειναι γιατι δουλευουν οι παγκοι καλλιτερα.Αυτη την εποχη βγαινει καλη σαρδελα για μετζο μικρη(παπαλινα),επισης εαν μου επιτρεπεις θα σου προτεινα και ενα δολωμα πολυ συνηθισμενο αλλα πρεπει νάναι φρεσκο,αλλωστε ισως τραβηξεις στο παραγαδι και κανα μεγαλο ειναι η εποχη τους γυαλωνουν,θα παρεις ενα γκαζοτενεκε θα βαλεις θαλασσα θα τον βαλεις στην φωτια και μολις αρχισει ο βρασμος θα ριξεις ενα 2,5 -3 κιλα χταποδι θα μετρησεις μεχρι το τριαντα και θα το βγαλεις,θα δεις θα παρει ενα χρωμα κοκκινο ,θα το ξεπετσιασεις και θα το κοψεις λωριδες το πλοκαμι τοσο οσο να γεμιζει το αγκιστρι.Εμεις το δουλευαμε ακτες Πηλιου παλια ειχαμε μεγαλη επιτυχια σε μεγαλα ψαρια και περισσοτερο στα κοκκινα .Τελικα η ουσια ειναι οτι θα βρεθεις στην αρχοντισα και την απεραντοσυνη της αυτο που τελικα μετραει,καλες ψαριες. :occasion14:


Καλημέρα σε όλους!
Σήμερα σας έχω πραγματική ιστορία δική μου! Μου τη θύμισε ο Παγκράτης με την παραπάνω ανάρτησή του!

Ήταν κάπου στα μέσα της 10ετίας του 1980. Πηγαίνω για ψάρεμα στο Πόρτο Χέλι με έναν φίλο, αλλά λίγο μετά που φτάνουμε εκεί πιάνει ένας πουνέντης που έβγαζε φίδια! Τι να κάνουμε κι εμείς, αντί για να δολώσουμε παραγάδια, πάμε σ' ένα καφενείο από τα λίγα που έμεναν ανοιχτά το χειμώνα εδώ και παραγγέλνουμε ούζα.
«Τι θέλετε για μεζέ;» μας λέει η κυρά που σερβίριζε,
«Ότι έχεις» της απαντάμε.
«Έχω πολύ καλό χταπόδι ξιδάτο» μας λέει.
«Φέρτο» της λέμε.
Μας φέρνει τα ούζα κι ένα ξιδάτο χταπόδι που ακόμα θυμάμαι τη γεύση του.
Επειδή η γυναίκα μου ήταν γνωστή και είχα το θάρρος αμέσως μετά τη ρώτησα πώς φτιάχνει το χταπόδι. Πολύ ευχαρίστως μου είπε τη συνταγή, το πρώτο βήμα της οποίας ήταν βράσιμο του χταποδιού στην κατσαρόλα μέχρι να «τσιμπιέται με το πιρούνι» όπως μου είπε.
Την επόμενη φορά που πήγα για ψάρεμα στο Πόρτο Χέλι, έκανα κολπάδα και έπιασα 19 μικρά χταπόδια. (Τότε είχε πάρα πολλά. Κι ακόμα έχει αλλά όχι τόσα).
Έφαγα τη μισή μέρα να τα χτυπάω και να τα παραγουλίζω, αλλά έχοντας στο μυαλό μου τα επερχόμενα ... ούζα έκανα την ανάγκη φιλότιμο και συνέχιζα αδιαμαρτύρητα. (Τότε δεν ήξερα ακόμα για τα κόλπα που κάνουμε τώρα για να γίνεται ευκολότερα αυτή η δουλειά).
Όταν έφτασα στην Αθήνα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να κουβεντιάσω με τη σύζυγο για το πότε θα βάλουμε τα χταπόδια στην κατσαρόλα. Τότε μια θεία μου μας είχε κάνει κάνει δώρο την πρώτη μας χύτρα ταχύτητας κι έτσι αυτή μου είπε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να την δοκιμάσουμε.
Βάλαμε λοιπόν τη χύτρα στη φωτιά μαζί με το ανάλογο νερό και λίγο μετά βάλαμε και όλα τα χταπόδια που ήταν μικρά και χωράγανε, έστω κάπως στριμωγμένα, κλείσαμε τη χύτρα και περιμέναμε να βράσουνε σύμφωνα με τις οδηγίες. Όταν λίγο μετά ανοίξαμε τη χύτρα αυτό που αντικρύσαμε ήταν ένα κατάμαυρο ζουμί και που και που καμιά βεντούζα χταποδιού να επιπλέει.
Κανείς δεν μας είχε πει ότι έπρεπε να μετρήσουμε μέχρι το 30!
Ακόμα τα κλαίω τα χταπόδια.
Παραθέτω και το σχετικό στιγμιότυπο από το χτύπημα των χταποδιών.
Ήταν τότε που ήμουνα ακόμα νέος, ωραίος και είχα και ... μαλλιά!

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 06:27 - 22/10/2014 06:30 #424 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Κ επειδή εγινε αναφορα για κρασι εεε εκει πλεον με κερδισες τελειως κ στα σιγουρα θαρθει η στιγμη να τα πουμε από κοντα αντι ηλεκτρονικα
εγω θα βαλω τους θαλασσινους μεζεδες , γαριδες καραβιδα κλπ κ εσυ το καλο όπως φανταζομε κρασι.


Νάσο,
Οι πληροφορίες που μου δίνεις είναι «έξτρα πρίμα γκουτ» που λέμε.
Σήμερα κιόλας θα πάω στα κοντινά σούπερ μάρκετ για να κάνω τη σχετική έρευνα για τα καλαμάρια που μου υποδεικνύεις.
Λίγο αργότερα θα σου έχω τα αποτελέσματα και θα τα ξαναπούμε.
Αν όλα πάνε καλά, την άλλη εβδομάδα θα έχουμε και τα τελικά!
Λίγο μετά θα δούμε τι θα μπορέσουμε να κάνουμε και με τα κρασιά.

(Δεν θέλω να το διαδόσεις ακόμη αλλά θα σου πω και το καλύτερο: Υπάρχει και κιθάρα και μπουζούκι αρίστης ποιότητας).

(Παρακαλούνται οι διαχειριστές του συστήματος να διαγράψουν την τελευταία αράδα μετά που θα την διαβάσει ο Νάσος. Εντάξει; ).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 09:04 #425 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα στους μερακληδες καφενοβιους.μπορω να συμμετεχω κι εγω?εγω θα βαλω την πωση χαχαχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 12:25 #426 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους καλους φιλους του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 12:41 - 22/10/2014 12:45 #427 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Προς Νάσο:

Νάσο,
Κάνε κράτει, γιατί πρέπει να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά για να ξέρουμε τι κάνουμε την άλλη εβδομάδα που θα πάω για ψάρεμα, γιατί δεν αντέχω να πάω πάλι για 3-4 μέρες ψάρεμα και να φέρω 6 κιλά ψάρια. Θα με χωρίσει η σύζυγος και άντε να βρεις άλλη σ’ αυτή την ηλικία!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Μετά τις υποδείξεις σου και όπως ήδη σου είπα, πήγα και έκανα τη σχετική έρευνα και βρήκα τα εξής:
- Καλαμάρι με την ένδειξη Lafonia δεν βρήκα. Έβαλα τη λέξη στο ψαχτήρι (Google) και μου απάντησε ότι αυτό είναι τόπος των νησιών Φόκλαντ της Παταγωνίας. Άρα πιθανολογώ ότι θα πρέπει να υπάρχει και κάποια σχετική φίρμα κατεψυγμένων, εγώ όμως δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να την εντοπίσω.
- Την άλλη φίρμα που μου υπέδειξες (Pesca Puerta) την βρήκα στο ψαχτήρι (Google) αλλά δεν τη βρήκα στα μαγαζιά.
- Βρήκα όμως μια άλλη φίρμα με την επωνυμία Pesca Nova Hellas η οποία διέθετε ένα καλαμάρι Παταγωνίας (ΦΑΟ 41) με τα χαρακτηριστικά που μου υποδεικνύεις (μέγεθος περίπου 12-14 εκ.) συσκευασμένο σε σακούλα του 1 κιλού και με τιμή 4,46 ευρώ / κιλό.
- Πέρα από αυτά βρήκα πολλά καλαμάρια Κίνας και Ινδίας σε διάφορα μεγέθη - συσκευασίες - τιμές, καθαρισμένα ή ακαθάριστα, αλλά δεν ξέρω αν είναι κατάλληλα για τη δουλειά μας.
- Εκεί που κοίταξα είδα και ελληνικά θράψαλα φρέσκα σε τιμή 5,9 το κιλό.
Τα μέρη στα οποία κοίταξα μέχρι στιγμής ήταν το Makro και το Carefour που είναι κοντά στο σπίτι μου. Όλα όσα σου σημειώνω τα βρήκα στο Makro που είναι κατάστημα χονδρικής ενώ στο Carefour που είναι κατάστημα λιανικής δεν βρήκα τίποτα το αξιόλογο.
Κατόπιν αυτών και προκειμένου να αποφασίσω, γιατί όπως ήδη σου είπα είμαι αποφασισμένος αυτή τη φορά να δολώσω καλαμάρι στα μέτζα και ίσως και σε κάποιο μικρό ψιλό, έστω για δοκιμή, έχω να σου υποβάλω τις εξής ερωτήσεις και παρακαλώ πολύ για τις διαφωτιστικές σου απαντήσεις, προκειμένου να αποφασίσω ανάμεσα στις παρακάτω επιλογές:
- Να αγοράσω αυτά τα καλαμάρια που είδα στο Makro με την ένδειξη Pesca Nova Hellas - Παταγωνίας (ΦΑΟ 41), (μέγεθος περίπου 12-14 εκ.) συσκευασμένο σε σακούλα του 1 κιλού και με τιμή 4,46 ευρώ; ή
- Να αγοράσω κάτι άλλο; ή
- Να κατέβω στην κεντρική αγορά στην Αθηνάς και να κοιτάξω μήπως βρω κάτι καλύτερο, που θα μου υποδείξεις εσύ (γιατί εγώ είμαι ανίδεος σε αυτά τα θέματα); ή
- Να αγοράσω από την κεντρική αγορά κανένα φτηνό ελληνικό θράψαλο νωπό; ή
- Να κατέβω στο Πόρτο Χέλι και να κοιτάξω μήπως βρω εκεί κάτι φρέσκο για να δολώσω.
Θα κάνω ότι μου υποδείξεις, γιατί όπως σου είπα σε αυτό το θέμα είμαι εντελώς σκράπας.
Αναμένω ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 12:46 #428 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Την καλησπερα μου σε ολους και μια απορια!Ρε παιδια τη ορεξη θα την βαλει κανεις η να την βαλω εγω? :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 16:40 #429 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Την καλησπερα μου σε ολους και μια απορια!Ρε παιδια τη ορεξη θα την βαλει κανεις η να την βαλω εγω? :wav:


Επειδή έχεις όρεξη, ψηφίζω να γίνεις δεκτός στην παρέα!
:drinks:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 16:53 #430 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια :hello: :hello: :hello:

Μου φαινετε θα κανονισουμε καμια συναντηση σε κανενα τσιπουραδικο :drinks: :drinks:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.056 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection