Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

21/10/2014 17:09 #411 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα.. :coffee2:

Φιλε Μιχαλη, γραφεις ωραια πραγματα, και χρησιμα.
Σε διαβαζουμε, και θαυμαζουμε επισης, και τα κουραγια σου..
Και τις γνωσεις σου, βεβαιως βεβαιως.. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:23 #412 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,καλο βραδυ νάχουμε.
Μιχαλη καλο ψαρεμα σου ευχομαι ,ψαρεψε και για μας, εγω για κανα 10ημερο δεν το βλεπω, μας εκατσε δουλεια μια και την κυνηγαμε με το τουφεκι λογω κρισης.Προσεχε τον καιρο δινει εδω σε μας για αλλη εβδομαδα 5-6 και πτωση,καλα η πτωση καλη ειναι γιατι δουλευουν οι παγκοι καλλιτερα.Αυτη την εποχη βγαινει καλη σαρδελα για μετζο μικρη(παπαλινα),επισης εαν μου επιτρεπεις θα σου προτεινα και ενα δολωμα πολυ συνηθισμενο αλλα πρεπει νάναι φρεσκο,αλλωστε ισως τραβηξεις στο παραγαδι και κανα μεγαλο ειναι η εποχη τους γυαλωνουν,θα παρεις ενα γκαζοτενεκε θα βαλεις θαλασσα θα τον βαλεις στην φωτια και μολις αρχισει ο βρασμος θα ριξεις ενα 2,5 -3 κιλα χταποδι θα μετρησεις μεχρι το τριαντα και θα το βγαλεις,θα δεις θα παρει ενα χρωμα κοκκινο ,θα το ξεπετσιασεις και θα το κοψεις λωριδες το πλοκαμι τοσο οσο να γεμιζει το αγκιστρι.Εμεις το δουλευαμε ακτες Πηλιου παλια ειχαμε μεγαλη επιτυχια σε μεγαλα ψαρια και περισσοτερο στα κοκκινα .Τελικα η ουσια ειναι οτι θα βρεθεις στην αρχοντισα και την απεραντοσυνη της αυτο που τελικα μετραει,καλες ψαριες. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:29 #413 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,καλο βραδυ νάχουμε.
Μιχαλη καλο ψαρεμα σου ευχομαι ,ψαρεψε και για μας, εγω για κανα 10ημερο δεν το βλεπω, μας εκατσε δουλεια μια και την κυνηγαμε με το τουφεκι λογω κρισης.Προσεχε τον καιρο δινει εδω σε μας για αλλη εβδομαδα 5-6 και πτωση,καλα η πτωση καλη ειναι γιατι δουλευουν οι παγκοι καλλιτερα.Αυτη την εποχη βγαινει καλη σαρδελα για μετζο μικρη(παπαλινα),επισης εαν μου επιτρεπεις θα σου προτεινα και ενα δολωμα πολυ συνηθισμενο αλλα πρεπει νάναι φρεσκο,αλλωστε ισως τραβηξεις στο παραγαδι και κανα μεγαλο ειναι η εποχη τους γυαλωνουν,θα παρεις ενα γκαζοτενεκε θα βαλεις θαλασσα θα τον βαλεις στην φωτια και μολις αρχισει ο βρασμος θα ριξεις ενα 2,5 -3 κιλα χταποδι θα μετρησεις μεχρι το τριαντα και θα το βγαλεις,θα δεις θα παρει ενα χρωμα κοκκινο ,θα το ξεπετσιασεις και θα το κοψεις λωριδες το πλοκαμι τοσο οσο να γεμιζει το αγκιστρι.Εμεις το δουλευαμε ακτες Πηλιου παλια ειχαμε μεγαλη επιτυχια σε μεγαλα ψαρια και περισσοτερο στα κοκκινα .Τελικα η ουσια ειναι οτι θα βρεθεις στην αρχοντισα και την απεραντοσυνη της αυτο που τελικα μετραει,καλες ψαριες. :occasion14:

Παγκράτη,
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, πολύ περισσότερο γιατί είναι πράγματα που δεν τα ξέρω.
Να δούμε αν θα έχω καλό καιρό για να πάω κατ' αρχήν και αν όλα πάνε καλά θα δούμε τι θα προλάβω να πρωτοκάνω.
Πάντως όλοι εσείς οι φίλοι του καφενείου θα είσαστε οι πρώτοι που θα τα μάθετε με πάσα λεπτομέρεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:39 #414 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα στην παρεα.. :coffee2:

Φιλε Μιχαλη, γραφεις ωραια πραγματα, και χρησιμα.
Σε διαβαζουμε, και θαυμαζουμε επισης, και τα κουραγια σου..
Και τις γνωσεις σου, βεβαιως βεβαιως.. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:


Και που να δεις τις γνώσεις μου στα ... κρασιά Δημήτρη!
Είπαμε, εμείς οι δυο είμαστε κοντά και κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και σε αυτό το ... πεδίο, έτσι δεν είναι;
Υ.Γ.: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα παραλές όμως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:47 #415 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε:

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα στην παρεα.. :coffee2:

Φιλε Μιχαλη, γραφεις ωραια πραγματα, και χρησιμα.
Σε διαβαζουμε, και θαυμαζουμε επισης, και τα κουραγια σου..
Και τις γνωσεις σου, βεβαιως βεβαιως.. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:


Και που να δεις τις γνώσεις μου στα ... κρασιά Δημήτρη!
Είπαμε, εμείς οι δυο είμαστε κοντά και κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και σε αυτό το ... πεδίο, έτσι δεν είναι;
Υ.Γ.: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα παραλές όμως.


Μιχαλη επειδη και εγω με των Δημητρη αμα θελω ειμαι πολλη κοντα
αν θελετε εχω και εγω γνωσεις για τα κρασια και τα τσιπουρα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Με των Δημητρη μια βδομαδα το καλοκαιρι μαλωναμε για τις μπυρες χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:55 #416 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:
Μιχαλη επειδη και εγω με των Δημητρη αμα θελω ειμαι πολλη κοντα
αν θελετε εχω και εγω γνωσεις για τα κρασια και τα τσιπουρα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Με των Δημητρη μια βδομαδα το καλοκαιρι μαλωναμε για τις μπυρες χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Το αίτημά σου θα εξετασθεί με την δέουσα σοβαρότητα!!! :drinks:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 17:55 #417 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπεραααααααααααααααα σε ολα τα φιλαρακια!Στα ψαρια δεν ειμαι τοσο καλος αλλα στις μπυρες..... :occasion14: Στηνυγεια μας!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 20:47 #418 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν θα μου το κανετε εδω μεσα American bar !!! :occasion14: :occasion14:




Αν ειναι για κανα τσιπουρακι

το πραμα αλλαζει !! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 04:01 #419 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 04:34 - 22/10/2014 04:38 #420 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα συντροφοι ψαραδες,
λιγο κουμουνιστικο μου ακουστηκε αυτό χαχαχχα,
επιτελους το καφενειο πηρε ζωη κ εκτος από τον καφε γινοντε κ πραγματικες συζητήσεις καφενείου που τοσο πολύ λατρευω
πεθαινα να πηγαινω σε καφενεδαακια οπου αραζααν παλιοι ψαραδες κ επιαναν συζητήσεις σχετικα με το ψαρεμα κ εκει ακουγες από το πιο σωστο, από την πιο μεγαλη μπαρουφα, από το μεγαλυερο ψεμα εως ότι θελεις κ καθομουν σιωπηλοςκ απολαμβανα τις συζητήσεις τους.
Όπως ειπε ο παγκρατης παραπανω οντως το χταποδι το χρησιμοποιούμε κ εμεις για τα φαγκρια κ οντως; δουλευει το χειμωνα ειδικα στα παραγάδια 11αρια - 12αρια.
Πλεον εγω Μιχαλη εχω καταργησει κ βγαλει σε αποσυρση τα χοντρα 9 αρια κ παρακατω παραγάδια διοτι η εξελιξη της ποιοτητας των μεσινεζων κ αγκιστριων μου δινει την δυνατοτητα να χρησιμοποιω ως επι το πλείστων 11αρια χωρις να εχω κανενα πρόβλημα στα χοντρα μαυροψαρα εννοω από θεμα απωλειών ψαριων.
100αρα μανα , 80αρι παραμαλο κ 11αρι αγκιστρι είναι τα υλικα των παραγαδιών μου πλεον καθως τα ιδια κ για τα 12αρια.
Ο γονος το καλαμαρι για ΜΕΝΑ δεν δουλευει τοσο καλα γιατι συνηθως είναι κακης ποιοτητας κ λασπωμένος κ με αρκετο ADIMEL φαρμακο συντηριτικο.
Το καλαμαρι που αναφερω 8 - 12 ποντους είναι όπως ειπα προελευσης ΠΑΤΑΓΩΝΙΑΣ κ συγκεκριμενα από την εταιρεια με την επονομασια
PESCA PUERTA. με ΦΑΟ 41.
Η αποδοση του είναι απιστευτη στα μαυροψαρα κ όχι μονο όπως προειπα κ για να μην επαναλαμβάνομε,
απλα λογω μεγαλης ζητησης εχει ανεβει η τιμη του στα 4,5 ευρα κ το καθιστα πλεον ακριβο διοτι η 10κιλη πλακα βγαζει 180 - 200 ολοκληρα δολώματα, αλλοι το εκοβαν στην μεση για περισσοτερα αγκιστρια εγω το εβαζα ολοκληρο.
Είναι απίστευτης ποιοτητας , ακομα και για φαγητο είναι παρα πολύ νοστιμο κυκλοφορει ευραιως στην αγορα κ στα σουπερ μαρκετ συσκευασμενο πλεον σε σακουλακι του κιλου αλλα ως επεξεργασμενο πλεον δεν το συνιστω σε αυτή την μορφη του αν το βρεις στα σουπερ διοτι πλεον εχει υποστεί επεξεργασια κ συντηριτικο.
Τωρα ανακαλύψαμε το θραψαλο που ανεφεραα παλι προελευσης Αργεντινης με ΦΑΟ 41 στους ιδιους ποντους κ της ιδιας ψαρευτικής αποδοσης στο ιδιο μέγεθος με το καλαμρι δλδ 8 - 12 ποντους.
Κ η τιμη του στην χοντρικη είναι γυρω στα 2 - 2,5 ευρω κ κυκλοφορει όπως ειπα σε συσκευασιες των 3 κιλων, 5 κιλων κ 10 κιλων.
Όλα τα ψαράδικα που πουλανε θραψαλα αυτή την εποχη ως φρεσκο είναι τετοια θραψαλα ξεπαγωμένα κ τα πουλανε ως νωπα ντοπια λογω της καλης του ποιοτητας κ το ξερω από μεσα το θεμα λογο επαγγέλματος.
οποτε θελήσεις να το βρεις θαρθεις σε επικοινωνια μαζι μου να σου πω που μπορεις να το βρεις στην χοντρικη του βαση .
Εγγυημενα δουλευουν κ τα δυο κ το καλοκαιρι αλλα κ το χειμωνα με τα ιδια αποτελσματα κ τις δυο περιοδους.
Μου ειχε προξενησει πολύ μεγαλη εντυπωση πως τα σκαθάρια με το μικρο τους στομα μπορουσαν κ καταπιναν ολοκληρο ένα τετοιο καλαμαρι.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.090 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection