Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

20/10/2014 18:42 #401 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την βραδυνη παρεα και καλη εβδομαδα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 19:21 #402 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια του καφενειου μας :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 03:54 #403 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 05:00 #404 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στους φίλους ψαράδες.
Καλημέρα Δημήτρη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 05:04 - 21/10/2014 05:05 #405 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα φιλοι ψαραδες ομορφη μερα ψημερωσε ιδανικη για σοσους τυχερούς εχουν την ευκαιρεια να πανε ειτε για βολτα ειε για ψαρεμα.
μιχαλη σε διαβαζω κ ειδα τωρα ότι προκειτε να πας για ψαρεμα τις επομενες μερες για ένα ψιλο κ ένα μετζο, εχω λοιπον να σου προτείνω ένα δολο για το μετζο που ναι κ πιο φθηνος από την σαρδελα κ δοκιμασμένα πιο αποδοτικος, ολη η νοτια λακωνια, οι ελαφονησιωτες , ως γνωστον δυνατοι ψαραδες κ ειδικα παραγαδιαρηδες χρησιμοποιουν ένα νε κτψ θραψαλο που χει ερθει στην αγορα προελευση αργεντινης κ με την επονομασια lafonia όχι λακωνια ( λες ναναι ειδικα για την λακωνια μιας κ το ονομα του προσβλεπει για εκει ) είναι πολύ καλης ποιοτητας γυρω στους 8 με 10 ποντους κ τιμη γυρω στα 2 κ κατι ευρα.
Μεχρι προτεινος χρησιμοποιούσαμε ένα καλμαρι παταγωνιας που εκανε θραυση ειδικα στα μαυρα οι παλιότεροι εδώ εχουν δει ψαριες μου με αυτό τον δολο αλλα λογω μεγαλης ζητησης του ανεβηκε υπερβολικα η τιμη κ δεν συμφερει ακομα κ να το κοβεις στην μεση ( εγω το δολωνα ολοκληρο σε 11αρι κ είναι κ αυτό γυρω στους 8 - 12 ποντους ) στειρες, ροφους σφυριδες, φαγκρια, μαγιάτικα, σκαθάρια το καταπιναν ολοκληρο , ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΞΙΦΙΑΣ
προφανως χτυπησε στο καλαρισμα το ψαρι ηταν τα ψαρια που πιανοντουσαν με το καλαμαρι αυτό.
Να σκεφθείς ότι ο εμπορος που το κατεβαζε στην περιοχη χοντροκονομησε μονο από αυτό το καλαμρι διοτι το κατεβαζε τοννους τοννους κατω από την υπερβολικη ζητηση του.
Αν το σκεφθείς για το θραψαλο που σου λεω για να επανλθω στο βασικο θεμα κ σε ενδιαφερει μπορω να σου δωσω περισσοτερες πληροφοριες
για το που μπορεις να το πορμηθευτεις ασε που υπαρχει κ σε 3κιλες πλακες κ όχι 5κιλες η 10κιλες που συνηθως είναι οι συσκευασιες σε αυτά τα εμπορεύματα κ ετσι δεν δεσμευεσαι να παρεις μεγαλη ποσοστητα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 06:43 - 21/10/2014 06:56 #406 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους!
Σήμερα έχω κάμποσα να πω εδώ στο καφενείο και μου αρέσει αυτό γιατί το βρίσκω λίγο ψυχρό είναι αλήθεια να ξεκινάω την επικοινωνία μου με την παρέα του καφενείου που έχω αρχίσει να την συνηθίζω με ένα κοινότυπο καλημέρα. Καλό είναι βέβαια κι αυτό αλλά αν έχεις και κάτι ακόμη να πεις είναι ακόμη καλύτερο.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
- Εχτές το βράδυ κοιμήθηκα στις 5:00 και ο λόγος αυτής της ξαγρυπνίας μου ήταν ο εξής: Όπως έχω ήδη πει έχω ξεκινήσει λίγο καιρό τώρα και συγκεντρώνω τα γραπτά μου για να παρουσιάσω το δεύτερο βιβλίο που έχω βάλει μπροστά και αφορά την τεχνική της συρτής. Είναι δυο μέρες τώρα που επεξεργάζομαι το κομμάτι που αφορά τη συρτή αφρού γιατί υποσχέθηκα να το στείλω στον Λουκά που ψαρεύει στην Αλεξανδρούπολη με αυτό το ψάρεμα. Εχτές λοιπόν με έπιασε ο οίστρος μου και βάλθηκα να το τελειώσω. Παρασύρθηκα και ούτε που το πήρα χαμπάρι ότι όταν το έστειλα στον Λουκά η ώρα είχε πάει 4:43 ακριβώς. Πάντως το αρχείο βρίσκεται στο σχετικό θέμα με τα «αποτελέσματα του Σαββατοκύριακου (Σχόλια)» και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το κατεβάσει και να το διαβάσει. Θερμή παράκλησή μου προς όποιον το διαβάσει να μου διαβιβάσει όσες παρατηρήσεις έχει. Με ενδιαφέρουν κυρίως οι αρνητικές που αφορούν παραλείψεις σε θέματα που δεν γνωρίζω ή τα τυχόν λάθη που μου έχουν διαφύγει σε αυτή την πρώτη γραφή του κειμένου.
- Αυτό που μου προτείνεις Νάσο είναι σαν να διαβάζεις το μυαλό μου. Αν σου πω ότι τόσα χρόνια παραγαδιάρης δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου ούτε καλαμάρι, ούτε σουπιά ούτε άλλο κεφαλόποδο όπως μοσχιό ή χταπόδι παρά το ότι πολλοί επαγγελματίες κυρίως δολώνουν συστηματικά αυτά τα δολώματα εδώ στην περιοχή. Το πράγμα είναι εντελώς συμπτωματικό. Αρκετές φορές ξεκίνησα με πρόθεση να το κάνω και όλες κάτι τύχαινε και το ανέβαλα. Μια φορά μάλιστα ένας ξάδελφος στη Θεσσαλονίκη που εμπορεύεται αυτά τα είδη και είναι και λίγο ερασιτέχνης ψαράς (και μαθητής μου) μου κουβάλησε στην Αθήνα ο άνθρωπος μια πλάκα με γόνο καλαμαριού (πολύ μικρά καλαμαράκια) που εκεί μου είπε ότι τα χρησιμοποιούσαν ολόκληρα στο ψιλό να φανταστείς. Τα είχα κάπου δυο χρόνια στον καταψύκτη και δεν αξιώθηκα να τα χρησιμοποιήσω, μέχρι που στο τέλος τα πέταξα. Και βέβαια με ενδιαφέρει να μου πεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς και υπόσχομαι ότι αυτή τη φορά θα το δολώσω το ρημάδι το καλαμάρι που κοντεύει να μου γίνει ... απωθημένο. Άλλωστε απ' ότι ξέρω όσο κρυώνει ο καιρός αυτά τα δολώματα (τα άσπρα) δουλεύουν όλο και καλύτερα.
Εγώ Νάσο θα πάω την άλλη εβδομάδα, αν το επιτρέψει ο καιρός, και να ξέρεις ότι μέχρι τον Απρίλιο πηγαίνω περίπου 2-3 φορές το μήνα για ψάρεμα 3-4 ημερών τη φορά από τότε που βγήκα στη σύνταξη. Τον Απρίλιο βγάζω τη βάρκα έξω για την ετήσια συντήρηση (μουράβιασμα και μικροεπισκευές) και τέλη Μαΐου την ξαναρίχνω στη θάλασσα και φτου κι απ' την αρχή.
Να μην παραλείψω να σε ευχαριστήσω για τις πληροφορίες που ήδη μου έδωσες αλλά και γι' αυτές τις συμπληρωματικές που περιμένω να μου δώσεις στη συνέχεια.
Αναμένω...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Γιαννης (STAY_ALIVE), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 11:24 #407 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 14:42 #408 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου!! :XXsunsmile: :XXsunsmile:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 16:30 #409 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:


Μιχαλη εισαι πολλη ωραιος :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2014 16:42 #410 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Καλησπερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:


Μιχαλη εισαι πολλη ωραιος :give_rose:


Βεβαίως, βεβαίως!
:air_kiss:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.519 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection