• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    24/10/2007 10:41 #1 από MERLIN
    Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO δημιουργήθηκε από MERLIN
      Οφείλω  να  ευχαριστήσω  δημόσια  τον  εξουσιοδοτημένο  αντιπρόσωπο  της  SHIMANO  για  την  άμεση  και  ταχεία  εξυπηρέτηση  που  μου  παρείχε  σε  πρόβλημα  (σπάσιμο  στελέχους  από  δικό  μου  κακό  χειρισμό  καλαμιού  Beastmaster TE SURF 420170) και  μακάρι  όλοι  οι  αντιπρόσωποι  να  έχουν  σαν  παράδειγμα  την  επαγγελματικότατη συμπεριφορά  των  Aφων  ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ. 

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 11:17 #2 από Ιάκωβος (Websailor)
    Απαντήθηκε από Ιάκωβος (Websailor) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Αγαπητέ MERLIN

    Λυπάμαι αλλά η αντιμετώπισή τους σε δικό μου πρόβλημα πριν από ενάμιση μήνα περίπου ήταν τελείως αντιεπαγγελματική. Το δακτυλίδι της μύτης ενός Hyperloop που έχω, είχε φθαρεί και έκοβε λωρίδες από την μάνα κατά την ρίψη. Όταν ζήτησα να το αγοράσω μου είπαν οτι κοστίζει 4€. Ζήτησα να το στείλουν σε κάποιο μαγαζί στην Αθήνα (μέσα στις τακτικές αποστολές που κάνουν) αλλά αρνήθηκαν με την δικαιολογία ότι είχα αγοράσει το καλάμι από το εξωτερικό και είπαν ότι μπορούν να το στείλουν μόνο με courier με κόστος 10€. Τελικά πήγα σε ένα κατάστημα στη γειτονιά μου και μου αντικατέστησαν το δακτυλίδι με 1,5 €.

    Φιλικά

    Ιάκωβος

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 11:35 #3 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
    Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Φίλε Ιάκωβε,

    Βάσιμο το παράπονο αλλά είναι γεγονός ότι ισχύει ο κανόνας που λέει ότι για όποιο πρόβλημα να απευθύνεσαι στο μαγαζί από το οποίο αγόρασες το καλάμι (ή μηχανισμό).

    Αυτό έχει να κάνει με την προστασία της Shimano από διάφορους "επιχειρηματίες" οι οποίοι εισάγουν κάποια παλιά (συνήθως) μοντέλα από το εξωτερικό και μετά αδυνατούν να τα καλύψουν σε ανταλλακτικά (ενώ υπάρχει πάντα και ο κίνδυνος κάποια "εισαγώμενα" να .... τρώνε μπανάνες). Η εδώ αντιπροσωπεία προγραμματίζει το ποσοστό ανταλλακτικών ανάλογα με τους αριθμούς των τεμαχίων που εισάγει (το επιβάλλει αυτό η μητρική Shimano Ιαπωνίας) ώστε ο αντιπρόσωπος να μπορεί να καλύπτει για κάποια χρόνια τους πελάτες του. Η αντιπροσωπεία πουλάει μόνο μέσω των εκπροσώπων της (επιλεγμένοι ανά την Ελλάδα) και αυτοί έχουν την υποχρέωση να υποστηρίζουν τα προϊόντα που έχουν πουλήσει.

    Αυτά εντελώς πληροφοριακά και χωρίς άλλο λόγο.  :bye:

    Φιλικά,
    NucDoc

    Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
    Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:07 #4 από Ιάκωβος (Websailor)
    Απαντήθηκε από Ιάκωβος (Websailor) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Φίλε Κώστα

    καλά κάνουν και έχουν την πολιτική που περιγράφεις. Αν πήγαινα όμως σε ένα κατάστημα που συνεργάζεται μαζί τους και ζήταγα το ανταλλακτικό, δεν θα το έστελναν (στο κατάστημα) ? Προς τι τα 10€ για αποστολή με courier ? Και όταν κατά την διάρκεια του τηλεφωνήματος, τους είπα ότι θέλω να κοιτάξω πρώτα σε κάποιο κατάστημα και να τους ξαναπάρω, έκαναν ότι μπορούσαν για να με αποτρέψουν. Επιπλέον ο υπάλληλος με τον οποίο μιλούσα δεν μου είπε το επώνυμό του αλλά το μικρό του όνομα (για να ξέρω ποιόν θα ζητήσω εάν θα ξαναέπερνα). Που 1,5€ και που 4€.
    Κατα τ' άλλα το καλάμι το αγόρασα πέρυσι από το " www.fishingtackle24.de/ " και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

    Φιλικά

    Ιάκωβος

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:17 #5 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
    Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    ...για όποιο πρόβλημα να απευθύνεσαι στο μαγαζί από το οποίο αγόρασες το καλάμι (ή μηχανισμό).

    Λάθος πολιτική, νομίζω. Δλδ., αν μου χαλάσει το αμάξι (εντός εγγύησης) στην Πάτρα, θα πρέπει να το φέρω στην Αθήνα, στο μαγαζί που το αγόρασα, να μου το φτιάξουν; Ή δίνεις εγγύηση σαν εταιρία (όχι αντιπροσωπία), ή δεν δίνεις!

    Αυτό έχει να κάνει με την προστασία της Shimano από διάφορους "επιχειρηματίες" οι οποίοι εισάγουν κάποια παλιά (συνήθως) μοντέλα από το εξωτερικό και μετά αδυνατούν να τα καλύψουν σε ανταλλακτικά (ενώ υπάρχει πάντα και ο κίνδυνος κάποια "εισαγώμενα" να .... τρώνε μπανάνες).

    Επίσης, πρόβλημά τους. Αν δεν μπορούνε να προστατευτούν μόνοι τους, γιατί να το κάνω εγώ (που βάζω το χέρι στην τσέπη);
    Κατά τα άλλα, τα προϊόντα τους είναι μια χαρά.

    -Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
    Μ. Γκάντι
    -....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
    Κ. Καβάφης: Ιθάκη
    -Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας
    Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikos papanikolaou

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:27 #6 από Βασίλης (vassilis13)
    Απαντήθηκε από Βασίλης (vassilis13) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Γιάννη,
    Αν αγοράσεις όμως αμάξι από το εξωτερικό, δεν καλύπτεσαι εδώ με εγγύηση.

    Φιλικά,
    Βασίλης

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:30 #7 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
    Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO
    Γιάννη δεν κατάλαβες τι είπα ή ίσως να μη το εξέφρασα καλά.

    Το "κατάστημα από όπου το πήρες" θα έπρεπε μάλλον να λέει "κάποιο εξουσιοδοτημένο / επίσημο εκπρόσωπο" της εταιρείας. Αυτό είναι και η πραγματικότητα.... σε όποια πόλη κι αν είσαι/είναι. Η αντιπροσωπεία προμηθεύει μόνο τους εκπρόσωπους για τους λόγους που έχω αναφέρει.


    Για τα περί προστασίας.... σίγουρα δεν κατάλαβες το τι είπα. Η αντιπροσωπεία καλύπτει μόνο τους εκπροσώπους για να προστατευτεί ή ίδια αλλά και οι καταναλωτές από τυχόν απομιμήσεις ή από "επιχειρηματίες" της αρπαχτής που φέρνουν μερικά κομμάτια για "κράχτη" και μετά ..... εξαφανίζονται (μέχρι την επόμενη αρπαχτή). Δεν ζητάει κανέις να προστατεύσουμε εμείς τα προϊόντα της Shimano.

    :give_rose:

    Φιλικά,
    NucDoc

    Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
    Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:51 #8 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
    Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Γιάννη,
    Αν αγοράσεις όμως αμάξι από το εξωτερικό, δεν καλύπτεσαι εδώ με εγγύηση.

    Φιλικά,
    Βασίλης

    Φίλε Βασίλη κάνεις ένα πάρααααααααααααααααααπολύ μεγάλο λάθος. Τα αυτοκίνητα (όπως και όλα τα προϊόντα που πωλούνται) έχουν τουλάχιστον Πανευρωπαϊκή εγγύηση. Η εθνική αντιπροσωπία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να σε εξηπηρετήσει, όταν έχεις αγοράσει ένα προϊόν της εταιρίας της. Δηλαδή αν έρθει ένας ξένος στην χώρα μας και του σπάσει το καλάμι και η αντιπροσωπία έχει (γιατί γι να ζητήσει 10ευρω για να το στείλει με κούριερ θα το είχε) το ανταλλακτικό που χρειάζεται δεν θα του το δώσει;;;; :shok: :shok: :shok: Μην τρελαθούμε. Το ότι έχει πρόβλημα (;) με τις παράλληλες εισαγωγές δεν είναι πρόβλημα του πελάτη.
    Γιάννη, μην χαλιέσαι. Υπάρχει και το γραφείο προστασίας καταναλωτή που μπορείς (και θα πρέπει) να αποτανθείς για την καταγγελία αυτού του περιστατικού. :rtfm:
    Φαίνεται πως νομίζουν ότι οι υποχρεάωεις τους σταματάνε στην κονόμα :clapping:(δηλαδή να μας χρεώνουν τα προϊόντα στην διπλάσια τιμή από την υπόλοιπη Ευρώπη).

    Φιλικά
    Γιώργος
    Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikos papanikolaou

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 12:58 #9 από Γιώργος Πλούμπης (george_afs)
    Απαντήθηκε από Γιώργος Πλούμπης (george_afs) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Γιάννη δεν κατάλαβες τι είπα ή ίσως να μη το εξέφρασα καλά.
    Για τα περί προστασίας.... σίγουρα δεν κατάλαβες το τι είπα. Η αντιπροσωπεία καλύπτει μόνο τους εκπροσώπους για να προστατευτεί ή ίδια αλλά και οι καταναλωτές από τυχόν απομιμήσεις ή από "επιχειρηματίες" της αρπαχτής που φέρνουν μερικά κομμάτια για "κράχτη" και μετά ..... εξαφανίζονται (μέχρι την επόμενη αρπαχτή). Δεν ζητάει κανέις να προστατεύσουμε εμείς τα προϊόντα της Shimano.

    :give_rose:

    Κώστα,
    Ο χειρισμός της εταιρίας είναι λάθος από όπου και να το κοιτάξεις στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν είπαν ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ το ανταλλακτικό, ούτε ότι δεν μπορούν να του το στείλουν εκεί αλλά να πάει το πάρει από το μαγαζί που συνεργάζονται, αλλά του είπαν να του το στείλουν με χρέωση :yes:Για ποιό λόγο; Αν πλήρωνε τα 10 ευρώ θα γλύτωνε από τις μαϊμούδες ή από αυτούς κάνουν "¨αρπαχτές"; Είναι προφανές ότι ο σκοπός τους ήταν να "τιμωρίσουν" τον άνθρωπο που τόλμισε να μην πάρει τι καλάμι από εδώ.
    Αν του έλεγαν ότι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει και ότι μπορούν αντο παραγγείλουν με την τάδε χρέωση θα είχαν όλα τα δίκια με το μέρος τους.
    Αλλά.....

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    24/10/2007 13:12 #10 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
    Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Άψογη εξυπηρέτηση SHIMANO

    Γιάννη,
    Αν αγοράσεις όμως αμάξι από το εξωτερικό, δεν καλύπτεσαι εδώ με εγγύηση.

    Φιλικά,
    Βασίλης


    Τεραστιο λαθος.
    Οσο το αμαξι ειναι στην εγγυηση καλυπτεται ειτε βρισκεσαι στο Ριο Αντιριο ειτε εισαι στο Ριο ντεΤζανειρο.
    αλλα και αν δεν ειναι στην εγγυηση και πληρωνεις δε βρισκω το λογο να μην εξηπηρετηθεις.
    Το ξαναλεω ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ .
    Οποτε ποιος ηληθιος θα αρνηθει να παρει τα λεφτα σου.
    Συγκεκριμενα παλι καποιος ηθελε να βγαλει λεφτουδακια ...πολλα.

    ΚΑΠΕΤΑΝ(γκαραντι)

    τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.169 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection