Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

24/06/2008 16:46 #791 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Λόγω καιρού ( βοριάδες εδώ και 4-5 μέρες με αποτέλεσμα να μην μπορώ απίκο αφού η καρέκλα σκηνοθέτη δεν στέκεται όρθια), το ρίξαμε λίγο στο.....
spinning  :shok:
Και το πρώτο αξιόλογο ψαράκι είναι γεγονός! (προηγούμενες 4-5 προσπάθειες πέρσι απέδωσαν κάτι λίγες ζαργάνες)
Η παρέα το ονόμασε..... ασπροσάβριδο !  άλλος το είπε .....  κοκκάλι !   :scratch_one-s_head: Ότι και να ήταν ψήθηκε και ήταν νόστιμο (καλύτερο απο τις σάλπες :lol2:)
450 γρ παρακαλώ :yes: και ήρθε πολύ άνετα έξω (οι απικατζήδες δεν δίνουν και πολλά περιθώρια στο ψάρι) :crazy:

Δημήτρη καλησπέρα,
Για την ιστορία είναι σίγουρα κοκκαλι και η χαρακτηριστική κίτρινη γραμμή κατά μήκος του ψαριού είναι τι αναγνωριστικό.
Τα ασπροσάφριδα ή λευκόσαρκα όπως τα λένε δεν την έχουν αυτή τη κίτρινη γραμμή.
Και φυσικά η γεύση του είναι πολύ ανώτερη από του σαφριδιού.
Κατάλευκο κρέας έτσι ????
Αφου το έφαγες κιόλας θα έχεις και άποψη...
Πάντα τέτοια!!!! αλλά ενημερωτικά και για βοήθεια θα τα βρεις γιαλωμένα μετά τις 19:00 και ως τις 21:00 που είναι το "πικ" τους...
:good: :good:
Εγώ πήρα στη συρτή 8 την περασμένη εβδομάδα...θα τα δεις Σαββατοκύριακο και αποτελέσματα κανα-δυο σελίδες πίσω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 17:11 #792 από Tracer
Απαντήθηκε από Tracer στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σε επίσκεψη μας σε ψαρότοπο του Κορινθιακού μαζί με τον Δημήτρη 16 τσιπούρες 8.300γρ. σε 2 και κάτι ωρες. Αν και τσίμπαγαν τρελά είπαμε φθάνει είναι αρκετές, μας κοπάναγε και ο ήλιος και πήγαμε για καφέ.

ΑΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΡΟΣΤΑ
www.tracerclub.gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 17:38 #793 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτεσινό ολιγοωρο.....δόλωμα ΜΟΝΟ μάνες.....δεν προλαβαινα να δολώνω....δυστυχώς μόνο μια η μεγάλη κυρία....οι αλλες λιγδες με τις οποιες ανανεωνουμε το ραντεβου σε καμια 15ρια μερες στο επομενο φεγγαρι.... :spiteful:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 18:33 #794 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ηλια καταρχην μπραβο για την ψαρια!κατι αλλο να ρωτησω,με εγγλεζικο οι τσιπουρες ή casting?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 18:37 #795 από Tracer
Απαντήθηκε από Tracer στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με εγγλέζικο

ΑΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΡΟΣΤΑ
www.tracerclub.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2008 01:58 #796 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Λόγω καιρού ( βοριάδες εδώ και 4-5 μέρες με αποτέλεσμα να μην μπορώ απίκο αφού η καρέκλα σκηνοθέτη δεν στέκεται όρθια), το ρίξαμε λίγο στο.....
spinning  :shok:
Και το πρώτο αξιόλογο ψαράκι είναι γεγονός! (προηγούμενες 4-5 προσπάθειες πέρσι απέδωσαν κάτι λίγες ζαργάνες)
Η παρέα το ονόμασε..... ασπροσάβριδο !  άλλος το είπε .....  κοκκάλι !   :scratch_one-s_head: Ότι και να ήταν ψήθηκε και ήταν νόστιμο (καλύτερο απο τις σάλπες :lol2:)
450 γρ παρακαλώ :yes: και ήρθε πολύ άνετα έξω (οι απικατζήδες δεν δίνουν και πολλά περιθώρια στο ψάρι) :crazy:


Κοκκαλι σιγουρα Δημητρη.Απικατζη αφησες τα ζυμαρια και κανεις spinning τωρα? :crazy:
Ωραιο κρεας ετσι?

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2008 08:52 #797 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αλλη μια ταπα στο καστινγκ γραφτηκε στο ημερολογιο μου κ να πεις πως δεν ειχα καλα δολα,ολα τα χα σχεδον.μονο ενα σαργουλακι παλαματο και ενα μελανουρι το ιδιο μποι βγηκανε με αποτελεσμα να με κανουν να πιστευω πως η βραδια θα ειχε ενδιαφερον.κ τα δυο ψαρια βεβαια released.



φιλικα.....

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2008 10:36 #798 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες το βράδυ από 22:00 μέχρι 04:00 
20 μουρμούρες 

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2008 13:53 #799 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πήγα κι εγώ για ψάρεμα χθες, αλλα καλύτερα να μην επισυνάψω φωτογραφία...

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/06/2008 00:56 #800 από Δημήτρης (DimitrisG)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (DimitrisG) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λιμανι Πειραια, πριν το Υπουργειο, 20.00-23.00 2 τσιπουριτσες (αναξιες λογου και φωτο) επεστρεψαν κατευθειαν στην θαλασσα.

Το ψαρεμα διεκοπη λογω σφοδρων εξφενδονισμων μολυβιων απο πυροβοληται που ηθελαν να σπασουν το ρεκορ της..... :pleasantry:
Ο παρα-διπλα απο εμενα ανταπεδωσε αμεσα με σφοδρα καντιλια, (εγω εκανα το παπι), τα οποια συμπεριελαβαν ολο το γενεαλογικο δεντρο των πυροβολητων.
Στην δευτερη αποπειρα ανθρωποκτονιας τα μαζεψα και εφυγα.

(Ελεος ρε, ουτε εγω ξερω να πεταω αλλα δεν μαθαινω μεσα στο κοσμο, τραβατε σε κανα γηπεδο να σπασετε τα δοκαρια ... οικογενειες εχουμε)
 

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.538 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection