Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

24/05/2008 12:32 #711 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες το βράδυ από 20:00 μέχρι 1:00 

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2008 19:26 #712 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αγαπητοί , κοιτάχτε ένα θαύμα που έγινε στην περιοχή της Κινέτας , και με παθόν τον φίλο μου Γιώργο όταν έκπληκτος αντίκρυσε το καλάμι του παραλίγο να γίνει υποβρύχιο.  Όταν ο θΕΟΣ έχει κέφια πιστέψτε με έχει ΧΙΟΥΜΟΡ....(1500gr)

Φίλε Γιώργο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ :dance3:


Φίλε Γιώργο γιατί είνια θαύμα αυτό για την περιοχή της Κινέτας ?

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2008 19:52 #713 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθες για ψάρεμα σε περιοχή της καβάλας 1 πέρκα στο πρώτο λεπτό και μετά τίποτα μα τίποτα έσκασα στο τέλος και βούτηξα με την μάσκα να δω τι γίνετε  :search:τίποτα μια ώρα μέσα βόμβα έπεσε μόνο αχινούς.
το βράδυ αλλάξαμε μέρος αποτέλεσμα 5 μικρές δράκαινες  :sorry:

1 Υ.Γ.  και 3 σπασμένα καλάμια μετά από την πτώση του φίλου πάλι καλά θα μπορούσε και χειρότερα κανένα  ποδι η χερι και του το είπα να κάνουμε 2 δρομολόγια όχι όλα μαζί  είπε. 
2 Υ.Γ.  ποτέ δεν θα ξαναβάλω καλάμι στην θήκη χωρίς το προστατευτικό καλυμα για τους οδηγούς 
3 Υ.Γ.Γιουσούφ πάλι έγραψες :ok:
        Γιώργο (george01) ωραίο ψάρι :yess:       

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2008 11:11 #714 από Γιώργος Γρίβας (george01)
Απαντήθηκε από Γιώργος Γρίβας (george01) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα Σταμάτη, είναι Θαύμα
α: Διότι το φιλαράκι μου τόσο καιρό είχε αποδειχθεί σε δάσκαλο ψαρέματος, κοκοβιών, γύλων,κ.α (μικρόψαρα), και με το τελευταίο δόλωμα με 5άρι αγγίστρι, και τον τελευταίο του  επιφώνημα " ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΡΧΑΡΙΑ" , έβγαλε αυτό το πανέμορφο Θηρίο.

β: Επίσης με όλα τα σκουπίδια, δίχτυα, ψαροτροφές , δεν έχω ξαναδεί τέτοιο ψάρι σε αυτήν την περιοχή, μακάρι τέτοια θαύματα να τυχαίνουν σε όλους που αγαπάνε και σέβονται την θάλασσα ...... :clapping: 
 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2008 14:44 #715 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα Γιώργο.

Κατανοητός ο προβληματισμός σου για την κατάσταση της περιοχής.
Η ερώτησή μου ήταν περισσότερο "ρητορική" για να τονίσω ότι η περιοχή μέχρι Κόρινθο που θεωρείται αρκετά κοντινή και γρήγορη από θέμα απόστασης για την Αθήνα , είναι ένας πολύ πολύ καλός ψαρότοπος.
Υπάρχουν μέρη όπως Λουτρόπυργος, Νεράκι, Κινέτα, Αγ. Θεόδωροι που πραγματικά αξίζουν την προσοχή μας και αρκετό ψάξιμο.

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2008 17:23 #716 από Γιώργος Γρίβας (george01)
Απαντήθηκε από Γιώργος Γρίβας (george01) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
OK Σταμάτη,... αν και μένω στην Μάνδρα, είναι οι πιο κοντινες ψαρευτικές παραλίες, που μπορούν να δώσουν αξιόλογα ψάρια. Σίγουρα όμως , θα έχει τύχει σε πολλούς, να πηγαίνουν σε μια παραλία βραδάκι για την "τρέλα" και να μην παίρνουν ούτε τσιμπιά, γιατί κάποιος αν-εγκέφαλος  ερασιτέχνης τοποθετεί τα δίχτυα του από την Ακτή.  Μήπως μας αναγκάζουν να γίνουμε κακοί, φωνάζοντας τις Λιμενικές Αρχές ???   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2008 11:48 #717 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
H καλή μέρα από το πρωί φαίνεται......Ξεκίνησα χθες για βραδυνό ψάρεμα στον Αγιο Μάμμα και θεώρησα σκόπιμο να πάω λίγο νωρίς ώστε να ετοιμάσω τα εργαλεία μου με την ησυχία μου και να προλάβω και το σούρουπο....Έτσι στις 5 ήμουν εκει....Αφόρητη ζέστη και η προετοιμασία ξεκινησε με τον ιδρώτα να τρέχει ποτάμι....Μετά από πολύ ώρα κι ενώ έχω στήσει τα καλάμια μου κι ετοιμάζομαι επιτέλους να κάνω το καφεδάκι μου,βλέπω έκπληκτος ένα καίκι να ζυγώνει.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ σκέφτηκα.....και ξεκινάει στα 100 μετρα να γαζώνει μπροστά στα μούτρα μου διχτια....
ΕΛΕΟΣ ρε γαμώτο λεω.....ή με καιρό πρέπει να ψαρεύουμε ή σε βραχια???

Τα μάζεψα κι έφυγα σε άλλο μέρος όπου δεν πήρα τσιμπιά....Το θέμα ειναι οτι ενώ κάποια στιγμή καταφέρνουμε να βρούμε λίγο χρόνο για το ψάρεμα μας αλλοι παράγοντες μας χαλάνε όλη τη διάθεση... :unknw:



Αλήθεια τι ψάρι είναι αυτό?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2008 12:00 #718 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
απ οτι το κοβω φιλε Αντωνη πρεπει α ειναι καπονι οπως το λεμε εμεις εδω ή αλλιως χελιδονοψαρο.......



φιλικα........

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2008 12:05 #719 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το απαγκιστρώσω....Το πιο παράξενο ομως ηταν οτι είχε στο στόμα του και τα 2 αγκίστρια από το διπλάρι :shok: :shok: :shok:

ένα βαθιά στο στόμα του κι ένα πιασμένο στα χείλια...... :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2008 12:12 #720 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το απαγκιστρώσω....Το πιο παράξενο ομως ηταν οτι είχε στο στόμα του και τα 2 αγκίστρια από το διπλάρι :shok: :shok: :shok:

ένα βαθιά στο στόμα του κι ένα πιασμένο στα χείλια...... :unknw:

καπονι είναι
φαίνεται πως πεινούσε πολύ  :spiteful:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.500 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection