Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

29/08/2007 13:01 #371 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βασίλη νάσαι καλά...  Ρώτησα επειδή μου φάνηκε οριακό το μήκος (23cm είναι το ελάχιστο για λαβράκια). Δες ένα "κόλπο" για νάσαι πάντα νόμιμος... Είναι φωτό που έβγαλε ο Νεκτάριος (Neyrolab) όταν βρεθήκαμε στην Κρήτη. Βλέπεις το κασελάκι μου και πάνω στο καπάκι έχω σημειώσει ένα χάρακα για να ελέγχω άμεσα αν ένα ψάρι που έχω πιάσει είναι νόμιμο ή μικρό. Η κουκκίδα μεταξύ 20 και 25cm είναι στα 23.... το ελάχιστο επιτρεπτό για λαβράκια (προσωπικά το θεωρώ πολύ λίγο γιατί τα ψάρια αυτού του μήκους δεν έχουν φτάσει ακόμα σε ηλικία αναπαραγωγής!)

Τονίζω ότι δεν αμφισβητώ την ψαριά σου! Απλά χρησιμοποιώ την ευκαιρία για αν κάνω την πρόταση να μετράμε όλοι τα ψάρια που πιάνουμε και (γνωρίζοντας τα ελάχιστα επιτρεπτά μεγέθη) να επιστρέφουμε τα μικρά στη θάλασσα.

http://www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=115&action=dlattach;topic=2090.0;attach=9622;image

Προσθέτω και μια ακόμα φωτό με το εσωτερικό του καπακιού. Κολλημένο είναι ένα χαρτάκι με πίνακα που έχει τα ελάχιστα μεγέθη για να το έχω πάντα πρόχειρο  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 13:12 #372 από Βασίλης (vassilis13)
Απαντήθηκε από Βασίλης (vassilis13) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κώστα κανένα πρόβλημα,
Εγώ δεν σκέφτηκα να τα μετρήσω εκείνη τη στιγμή (μέσω κινητού) από τη βεβαιότητα ότι ήμουνα ΟΚ.
Πάντως το ελάχιστο μήκος για τα λαβράκια είναι 25 εκ: www.greenpeace.org/raw/content/greece/20...207999/fish-size.pdf

Φιλικά,
Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 13:16 #373 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το ελάχιστο νόμιμο μέγεθος για το λαβράκι σύμφωνα με το ΥΠΕΝ είναι τα 23 εκατοστά.

www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=24102

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 13:35 #374 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Το ελάχιστο νόμιμο μέγεθος για το λαβράκι σύμφωνα με το ΥΠΕΝ είναι τα 23 εκατοστά.

www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=24102

Φιλικά Πασχάλης


Πασχάλη κι όμως έχει δίκιο ο Βασίλης...

Το ΝΕΟ ελάχιστο μέγεθος είναι 25cm. Έχουν αλλάξει κι άλλα μεγέθη (ασχέτως αν δεν έχει ανανεωθεί η ιστοσελίδα  του ΥΕΝ). Ο σαργός λ.χ. από 15 πήγε στα 23cm, τα σαφρίδια από 12cm στα 15cm κτλ.....

Δες το link που έδωσε ο Βασίλης:
www.greenpeace.org/raw/content/greece/20...207999/fish-size.pdf



Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 13:42 #375 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παραθέτω τα ΝΕΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΜΕΓΕΘΗ για ενημέρωση...


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 14:22 #376 από Μιχάλης Τσιβίκας (ΜΙΧΑΛΗΣ Τ)
Απαντήθηκε από Μιχάλης Τσιβίκας (ΜΙΧΑΛΗΣ Τ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα
Βλέποντας τον πίνακα με τα επιτρεπόμενα μεγέθη σκέφτομαι σαν ερασιτέχνης ψαράς πως θα ένιωθα αν έπιανα και κρατούσα ενα λαβράκι 25cm ή μια λίτσα 14cm. Το σίγουρο είναι οτι θα ήμουν νόμιμος. Τα συγκεκριμένα είδη ψαριών όμως θα γίνουν πολλαπλάσιων διαστάσεων απο αυτά που ο νομοθέτης όρισε ως επιτρεπόμενο όριο. Ειδικά για το λαβράκι προτιμώ να 'φάω' ατελειώτες αψαρίες απελευθερόνωντας τα μικρά ώσπου να δω αυτή τη τσιμπιά που θα τη θυμαμαι για χρόνια καθώς και τη μάχη που θα ακολουθήσει.
Μάλλον το αγαπώ πολύ αυτο το ψάρι.
     

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 14:23 #377 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δυστυχώς Κώστα για μια ακόμη φορά έχουμε έλλειψη πληροφόρησης. Όμως στο site της Greenpeace δεν υπήρχε καμιά αναφορά στην απόφαση που άλλαξε τα παραπάνω μεγέθη (τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα). Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει τέτοια αναφορά για να μην δημιουργείται έτσι το γνωστό σε όλους Ελληνικό "μπερδεγουέι".
Τώρα δηλαδή...ποιόν να πιστέψω? Το επίσημο site του ΥΕΝ ή τον πίνακα της Greenpeace?
Η ερώτηση είναι - μάλλον - ρητορική....

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 16:00 #378 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πασχάλη πολύ σωστά αυτά που λές... Δυστυχώς βλέπουμε κι εδώ την ανοργανωσιά και το γενικό μπάχαλο.

Σαφώς κι έπρεπε η Greenpeace να αναφέρει και την σχετική απόφαση αλλά έτσι κι αλλιώς τα προσωπικά μου "ελάχιστα επιτρεπτά" υπερβαίνουν τα της νομοθεσίας έστω και για προσωπικούς ή συνειδησιακούς λόγους.

Άσχετα με το τι λέει η νομοθεσία δεν μου "πάει" να κρατήσω λαβράκι το οποίο ΞΕΡΩ ότι δεν έχει φτάσει ακόμα σε ηλικία αναπαραγωγής (2 - 4 ετών στα δικά μας νερά)

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 16:26 #379 από roukou
Απαντήθηκε από roukou στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αγαπιτοι φιλοι
χτες μιλωντας με τον Νικο (κουκου) για ψαρεματα αποφασισαμε κατι μαζι και θα το κανουμε ,το υποσχομαι και το λεω οχι για επιβραβευη αλλα να ....βλεποντας πολα ντοκιμαντερ κι φιλμακια απο ψαρεματα στο εξωτερικο με την αφθονια των ψαριων αλλα και την συνηδιση και του κρατους αλλα και των ψαραδων σε οτι αφορα το χομπι μας...και ο λογος για το οτι θα πιασουν ψαρια πολα αλλα θα κρατισουν ενα πολι περιορισμενο αριθμο αλλα πολι περιορισμενο, θα κανουν το κεφι τους δηλ θα παλεψουν με πολα ψαρια ,θα βγαλουν την αναμνιστικη τους φοτο ,αλλα αυτα θα καταλιξουν ακεραια πισω στην θαλασσα
ετσι λοιπον απο εδω και περα και το ενοω οσο αφορα τισ ψαριεσ μας,εμου και του Νικου ολα στον κιουρτο να μενουν ζωντανα και κρατημα μονο τα τροπαια για μας.... αυτο με ικανοποιει πολυ εμενα ηθικα αλλα και ξερω πως θα εχω συμβαλει στο να διαφυλαξω τα μερη που εστω εγω συστιματικα ψαρευω....πως θα ακουγοταν οποι καναμε το ιδιο?
φανταστιτε τοτε ποσο περισοτερεσ επιτυχιεσ θα ειχαμε (οχι οτι την ζημια την κανουμε εμεις οι χομπιστες) αλλα και εμεισ το κατα δυναμην δεν ειναι λιγεσ οι φορεσ που συνανταμε ψαραδες 'δολοφονους' και αφανιστες.....

αυτο για μενα ειναι υποσχεση και θα την τηρισω...οσοι πιστοι προσελθουν ....

και δεν το παιζω οτι και καλ εγω δεν παω για τα ψαρια.....για τα ψαρια παω αλλα για να λιγυσουν τα καλαμια μου να τρυξουν τα φρενα μου να χτυπισει η ανδρεαναλινη μου κοκκινο.....αυτο ειναι το χομπι μα αλωστε αυτο ειναι το χομπι μας.....οχι να γεμισω το ψυγειο μου...αυτο δεν με νοιαζει ναι και μια καλη φοτο να την ποσταρο στουσ φιλουσ μου αλλα και μια δικαι μου αναμνηση...και ενα καλο σχολιο μετα οτι ναι ΄΄ώραια ψαρια....γαι πες πως που...' αυτο δεν θελουμε ολοι μασ η ειμαι πολυ ονειροπολος?
αλωστε αν δεν ημουν και απο αυτο δεν θα ψαρευα.....
σεβασμος σε αυτα που δινει η γαλαζια για να δινει παντα ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/08/2007 16:33 #380 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τουλαχιστον εγω φιλε Αντρεα το κανω επειδει και γω τα βλεπω αυτα τα φιλμακια και να εισαι σιγουρος πως θα ηθελα να ζουσα σε ενα τετοιο μερος με αφθονα ψαρια.προσωπικα εχω ενα μεγαλο δυχτι 2.5μ στο οποιο βανω ολα τα ψαρια οταν παω για εγγλεζικο η μπολο για να μην τα ριχνω μεσα και μου σκαρμωσουν τα υπολοιπα και στο τελος κανω ενα ξεσκαρταρισμα και ολα τα υπολοιπα μεεεεεεσα....βεβαια υπαρχουν και εξερεσεις που οταν ενα σαργοπουλο πειναει πολυ και παει το αγκηστρι στα σκοτια....εκει και παλυ απαλα βανω τον απαγκιστρωτη αλλα δυστηχως ματωνει...αλλα ευτηχως ειναι μιδαμινες αυτες οι φορές.παντως ετσι θα επρεπε να κανουμε ολοι μας...

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.490 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection