Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

29/12/2011 15:24 #2611 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σημερινο ψαρεμα...
Τοποs:Διπλα απο το λιμανακι τηs Ν.Μακρηs Αττικηs!
Δολωμα:Αμερικανικο σκουληκι!
Εξοπλισμοs:2 καλαμια με μοναγκιστρα Νο1 κυκλικα!!!
Ωρεs:09,00 - 12:00

Αποτελεσματα:1 Τσιπουρα στο 1κιλο!
1 Λαυρακι 1.8 κιλα!

ΥΓ-Τα ψαρια χτυπησανε...πρωτα το Λαυρακι περιπου στιs 10:30 και μετα η Tσιπουρα περιπου στιs 11:00.









static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Danton (Δημήτρης), Μπάμπης (chief7) και 21 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 17:01 #2612 από Αλεξανδρος32
Απαντήθηκε από Αλεξανδρος32 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σε όλους....Εχω καιρό να γράψω αν και παρακολουθώ το forum...

Μετά απο καιρό αποφάσισα τέτοιες μέρες, που έχω και άδεια, να πάω για ψάρεμα στη Χαλκιδική. Ήξερα οτί και μια παρέα μου θα κατέβαινε αλλά σε αλλο μέρος. Από τις 9.00 μέχρι τις 15.00 ούτε τσιμπιά!! Με μονοδόλια και ακροβάτες. Ένας παραδίπλα με αμερικάνο και μάνα....Κι αυτός τίποτα σε ένα μέρος που αποδεδειγμένα δίνει ψάρια καλα. Παρατήρησα όμως το εξής. Η θάλασσα ήταν ΠΟΛΥ τραβηγμένη μέσα....Είδα φυκαδες και βράχια να προεξέχουν που δεν φαίνονται ούτε με την βραδυνή αμποτη...

Αλλαξα τοποθεσία σε διπλανό όρμο και βγήκε μονο ένας σαργός μινιατούρα που επέστρεψε πίσω στη μαμα του. Οι υπόλοιποι που μιλήσαμε τα ίδια....
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξήγηση? Ο καιρός ήταν εξαιρετικός όλη μέρα. Εκτός αν η σελήνη ήταν απο την "κάτω" πλευρά και τραβούσε τόσο πολύ τη θάλασσα...αλλα μέχρι και το μεσημέρι? Ακόμα και στη σκάλα που εχει εκει και ρώτησα καθώς εφευγα, τιποτα απο το πρωι...λές και τα ψάρια ήταν αφαντα.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 06:33 #2613 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Νόστιμη αρκετά και επιθυμητή αρκετά για τα αγκίστρια μου και πιάστηκε χθές το απογευμα με δόλωμα ένα γύλο ..
Ο γύλος δολώθηκε ξανά νωπός και είχα και δευτερη επίθεση απο σμήνερα αρκετά μεγαλύτερη η οποία όμως τα πήρε όλα και εφυγε που λέει και το άσμα .. Πρόλαβα τουλάχιστον να τη δώ ! Αυτά προς το παρόν τα φιλιά μου σε όλους !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Danton (Δημήτρης), Αρης ( ARKAlOS ), Γιώργος(crazy) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 06:36 #2614 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Σημερινο ψαρεμα...
Τοποs:Διπλα απο το λιμανακι τηs Ν.Μακρηs Αττικηs!
Δολωμα:Αμερικανικο σκουληκι!
Εξοπλισμοs:2 καλαμια με μοναγκιστρα Νο1 κυκλικα!!!
Ωρεs:09,00 - 12:00

Αποτελεσματα:1 Τσιπουρα στο 1κιλο!
1 Λαυρακι 1.8 κιλα!

ΥΓ-Τα ψαρια χτυπησανε...πρωτα το Λαυρακι περιπου στιs 10:30 και μετα η Tσιπουρα περιπου στιs 11:00.









ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑ , δίνεις μαθήματα ζωής σε όλους , σε αγαπάμε για αυτό Δημήτρη Κουζούπη , τα φιλιά μου θα σε παρω τηλεφωνο να σε ακουσω λιγο αυριο !!!! Φωθιές ανάβεις ρε μπαγάσα πάλι με τις τσιπούρες χαχαχαχα!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Γιώργος Γρίβας (george01), Γιώργος(crazy), Τασοs Αμανατιδηs και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 22:39 #2615 από ΚΩΣΤΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινοβραδυνο ψαρεμα στην Χαλκιδικη,απο τις 18.00 εως τις 02.00.Μαζι με φιλο 6 καλαμια.δολωματα φαραω,μανες,μονοδολια,ακροβατη.Απιστευτο κρυο.αποτελεσματα..ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.Εχω αρχισει και εκνευριζομαι!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 14:01 - 31/12/2011 14:03 #2616 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!
Τελευταίο ψάρεμα του 2011 πέμπτη προς παρασκευή στην Χαλκιδική. Οι παλίρροιες πολύ χαμηλές αυτό το διάστημα.
Μετά τα κρύα και τις παγωνιές όπως είχα γράψει σ ένα άλλο τοπικ κάτι θα γινότανε. Μόνο που τα ψάρια τρώγανε με δυσκολία.
Ήτανε ήδη χορτάτα από την προηγούμενη μέρα με τους ΒΑ ανέμους. Έτσι πολύ αραιές οι τσιμπιές αλλά ότι χτύπησε πιάστηκε.




ΦΙΛΙΚΑ

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΡΦΕΑΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Μπάμπης (chief7), COSTAS NIKAIA, Γιώργος(crazy) και 5 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 14:05 - 31/12/2011 14:10 #2617 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman), Μπάμπης (chief7), COSTAS NIKAIA, Γιώργος(crazy) και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2012 11:20 #2618 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
κωστα πες μου σε παρακαλω,σε τι αποσταση απο την ακτη βγηκαν τα ψαρακια κι αν ειχες το καιρο φατσα?
μπραβο γενικοτερα για τις ψαριες σου.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΣΤΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2012 23:33 #2619 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευχαριστώ Μπάμπη! Ο καιρός ήτανε καλός με άπνοια και πολύ κρύο. Η θάλασσα είχε ένα ελαφρύ ρεστίο.
Τα μέτρα που ψάρευα ήτανε από 105 έως 120 συν πλην.

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2012 23:35 #2620 από ΚΩΣΤΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ν.Καλλικρτεια απο τις 08.00 εως τις 19.00.Μια καλη μουρμουρα.Επειδη αγορασα την Αρτα και τα Γιαννενα απο δολωματα φευγω το πρωι για πρωτο ποδι Αγ.Νικολαο.Αντε να δουμε....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.370 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection