Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

18/06/2007 13:53 #251 από Σωτήρης Παπανδρέου (sotiris)
Απαντήθηκε από Σωτήρης Παπανδρέου (sotiris) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παρασκευή βράδυ λίγο πριν τα μεσάνυχτα, μια συναγρίδα. Πραγματικά πολύ μαχητικό ψάρι. Το πάλεψε μέχρι πριν βγει από το νερό και τα φρένα που πήρε δεν τα έχω ξαναδεί. Ερχόταν με πολλά κεφάλια προσπαθώντας να ξεφύγει πότε αριστερά και πότε δεξιά. 
Την έπεσε σε δόλωμα φαραώ. Μάνα 35αρα, παράμαλο 28αρι fluorocarbon και αγκίστρι το θανατηφόρο κυκλικό της mustand No2 (Για άλλη μια φορά να μου ζήσεις γιατρέ NucDoc. Έφερες την καινοτομία στο ελληνικό ψάρεμα από την ακτή). Πιασμένη ακριβώς στο πάνω αριστερό χείλος με αποτέλεσμα το παράμαλο να μην έρθει καθόλου σε επαφή με τα δόντια της και να μείνει άθικτο.


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2007 15:39 #252 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Παρασκευή βράδυ λίγο πριν τα μεσάνυχτα, μια συναγρίδα. Πραγματικά πολύ μαχητικό ψάρι. Το πάλεψε μέχρι πριν βγει από το νερό και τα φρένα που πήρε δεν τα έχω ξαναδεί. Ερχόταν με πολλά κεφάλια προσπαθώντας να ξεφύγει πότε αριστερά και πότε δεξιά. 
Την έπεσε σε δόλωμα φαραώ. Μάνα 35αρα, παράμαλο 28αρι fluorocarbon και αγκίστρι το θανατηφόρο κυκλικό της mustand No2 (Για άλλη μια φορά να μου ζήσεις γιατρέ NucDoc. Έφερες την καινοτομία στο ελληνικό ψάρεμα από την ακτή). Πιασμένη ακριβώς στο πάνω αριστερό χείλος με αποτέλεσμα το παράμαλο να μην έρθει καθόλου σε επαφή με τα δόντια της και να μείνει άθικτο.



Συγχαρητήρια φίλε για την επιτυχία σου.
Το ότι ο γιατρός - NucDoc μας άνοιξε τα μάτια με τα κυκλικά αγκίστρια πρέπει να του το αναγνωρίσουμε όλοι οι surfcast-άδες και όχι μόνο. Αποκλειστική επιλογή και για εμένα και πολύ μεγάλη χαρά όταν μπορώ να απελευθερώσω ένα ψάρι που ήταν τυχερό μέσα στην ατυχία του ...

Και να σας πω και μία προσωπική εμπειρία
; Όσες φορές ελευθερώνω ένα μικρό , μετά δεν ξέρω, να είναι σύμπτωση ; πάντα η γαλάζια αγαπημένη με ανταμείβει με μεγαλύτερα κομμάτια ...


Σας προτρέπω να το δοκιμάσετε. Και μάλιστα πετάξτε το ψάρι ακριβώς εκεί που ψαρεύατε, δεν έχει καμία σημασία (το έχω δοκιμάσει με σαργούς)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2007 15:45 #253 από Γιώργος (Θήβα)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Θήβα) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παιδιά, πως μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία;

Carpe diem
Η γνώση του εαυτού μας είναι σωφροσύνη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2007 16:25 #254 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιωργο πας εκει που λεει απαντηση και κατω αριστερα οπως βλεπεις την οθομη εχει τις προσθετες επιλογες.η φωτο που θα ανεβασεις πρεπει να την εχεις αποθικευσει σε καποιον φακελο στο Η/Υ σου.

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2007 16:32 #255 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Και να σας πω και μία προσωπική εμπειρία
Όσες φορές ελευθερώνω ένα μικρό , μετά δεν ξέρω, να είναι σύμπτωση ; πάντα η γαλάζια αγαπημένη με ανταμείβει με μεγαλύτερα κομμάτια ...


Σωτήρη και Γιώργο,

Με κολακεύουν τα λόγια σας αλλά αυτό που παραθέτω από τα γραφόμενα του Γιώργου είναι όλη η ουσία/αξία των κυκλικών...

Μας δίνει την δυνατότητα να είμαστε σωστοί και η Γαλανή ΟΝΤΩΣ το ανταμείβει  :yes3:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2007 15:55 #256 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αφιερωμένο στον μικρό φίλο του site που τα έχει με τους απικατζήδες και τους καπνίζοντες.
Που με έβγαλε έξω με τέτοια ζέστη για ψάρεμα και φωτογράφηση, γέρο άνθρωπο!
Και  έκανα την κάμερα του γιού μου σκ@τ@ που άμα γυρίσει απο την δουλειά και την δεί, τι έχω να ακούσω !
Σκορ απελευθερωμένα/κρατημένα 25-5

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2007 18:30 #257 από captainahab
Απαντήθηκε από captainahab στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σε όλους χθες ήμουν για ψάρεμα στην Πλαταριά και το Καραβοστάσι Θεσπρωτίας. Ξεκινήσαμε με ένα φίλο spinning. Οι συνθήκες της θάλασσας άψογες. Άνεμος Δ-ΒΔ στα 3-4 μποφόρ, κυματάκι και λίγο ανακατωμένα νερά. Από τα posts και από ψαράδες της περιοχής είχαμε πληροφορίες για κοκκάλια. Τελικά αν και δοκιμάσαμε raglou, τεχνητά και κουταλάκια ούτε ένα χτύπημα από τις 19 έως τις 20:30. Ενώ ο φίλος μου ο Δήμος τα παράτησε λέγοντας πως πρέπει να βιαστούμε για αν είμαστε ριγμέμοι στο Καραβοστάσι για casting, χτύπησε ένα λαβράκι του κιλού 4 μέτρα από την προκυμαία :clapping:! Έδωσε ένα δυνατό κεφάλι κάτω και έφυγε :treaten:. Προφανώς χτύπησε την ουρά από το raglou (τιγρέ με γαλάζια ράχη 65mm) οπότε ούτε μάχη έγινε ούτε τίποτα. Αν και ψαρεύω το μέρος 3 χρόνια τα καλοκαίρια είναι η πρώτη φορά που μου χτυπάει λαβράκι στο raglou αν και έχω βγάλει σε ακροβάτη (!) ενώ έχω δει να βάζουν άλλοι σε raglou. Στη συνέχεια δοκιμάσαμε στο καραβοστάσι, όπου την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε πάρει δυνατές τσιμπιές και αρκετές μουρμούρες μεταξύ των οποίων και μια πολύ καλή. Δολώματα ακροβάτης και μάνες και αγκίστρια Mustad κυκλικό Νο3 και Gamakatsu παπαγαλέ. Όντως επιβεβαιώνω το ότι με το κυκλικό δεν πάνε το αγκίστρι στο έντερο αλλά πιάνονται από το χείλος οπότε ένα καλό ψάρι δύσκολα φτάνει την πετονια για να την κόψει (Ευχαριστούμε NucDoc!). Τελικά η βραδιά ψαρευτικώς δεν πήγε πού καλά (2 μέτριες μουρμούρες και ένας σαργος 100 γρ ο οποίος δεν επέστρεψε στη θάλασσα γιατί είχε φτάσει το Gamakatsu στον κ***ο :sad:. Σημασία όμως έχει ότι ευχαριστηθήκαμε το ψάρεμα μας και την υπέροχη βραδιά!! :dance3:

Έχω μια απορία για όποιον μπορεί να βοηθήσει. Όταν δολώνω μανα στο κυκλικό, λόγω της φύσης του δολώματος, μου είναι δύσκολο να κάνω τη μύτη να προεξέχει ώστε να πιαστεί το ψάρι, οπότε εκτός και αν το κάνει όλο μια χαψιά δεν θεωρώ πως εύκολα έχεο πρόσβαση στην ακίδα του αγκιστριού. Βέβαια χρησιμοποιώντας πιο μαλακά σκουλήκια περαστά εκεί αλλάζουν τα πράγματα και πραγματικά πιστεύω πως το κυκλικό δουλεύει καλά. Έχει κανείς καμμία πρόταση για το πώς δολώνω τη μάνα πιο αποτελεσματικά? Και δεύτερο έκανα ένα πείραμα (ίσως είναι βλακεία αλλά θα το πω..).Έβαλά σε Νο 2 Mustad  κυκλικό μάνα (ώστε η δολωσιά να είναι μεγάλη) και στο τελός έβαλά και ακροβάτη ώστε να περοεξέχει από την ακίδα του κυκλικού :crazy:. ΜΟυρμουρίτσα πάντως έβγαλα! Το έχει κάνει κανείς από εσάς; Ευχαριστώ !!

Τελικά έφταιγε ο Μόμπι Ντικ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2007 13:15 #258 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με εγγλέζικο...
Η βαριεμάρα μου να αλλάξω γδαρμένο παράμαλλο,μου στοιχισε έναν πολύ καλο σαργό που τα έκοψε λίγο πρίν το απόχιασμα :search:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2007 13:22 #259 από Αντώνης83
Απαντήθηκε από Αντώνης83 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:pleasantry:Παρασκυεή βράδυ με μονοδόλια και φαραώ. Η σαλαμίνα δεν μας αντάμειψε όπως το προηγούμενο Σ/Κ αλλά δεν πειράζει... άξιζε τον κόπο γιατί είχε ωραία φεγγαράδα!!  :pleasantry:

Το μακρουλό Σάλπα είναι!?  :whistle3:

Ψαρέψτε γιατί χανόμαστε!!!!!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2007 13:46 #260 από Τάκης Ιωνάς (banaras)
Απαντήθηκε από Τάκης Ιωνάς (banaras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το μακρουλό Σάλπα είναι!? 

:good: :good: :good:

Ελεύθερος Χρόνος = Ψάρεμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.492 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection