Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γεια σου Μπάμπη. Κι εγώ μαθητής του Γιατράκου είμαι. Κι επίσης, προτιμώ με τα χίλια τη σταθερή.
Αρα, αφού ψάρευες νύχτα με σταθερή (εγγλέζικο), να υποθέσω ότι ο πυθμένας δεν ξεπερνούσε τα 5 μέτρα. Και για να ήσουν σε λιμάνι, πέντε μέτρα, θα ψάρευες σχετικά κοντά σου.
Λιμάνι... με μπούκα... Χμμ... απέναντι από την Εύβοια... Χμμμ... μιαμιση ώρα δρόμος...
(προσπαθώ να βγάλω.... «λαβράκι» τώρα. Αστειεύομαι)
Με κάλυψες . Νά'σαι καλά!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΛΟΙΠΟΝ........απο την περασμενη πεμπτη ψαρευω καθημερινα στο καλαμακι με εναν τροπο που πιανει εκει για κυνιγοψαρα..... ρε δεν εχω παρει ουτε τσιμπια και διπλα μου να ξε@@@@@. Σαββατο απο τις 5 το πρωι εκει ΤΙΠΟΤΑ ερεχεται ενας στις 11 και βγαζει 5 κοκαλι 2 λιτσες και 3 μελανουρια με τον ιδιο τροπο ψαρεματος στο ιδιο σημιο εγω.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.ΚΥΡΙΑΚΗ παλι τα ιδια και φευγω και με 38 πυρετο απο τα νευρα μου δεν πηγα την επομενη το αποκοριφομα ομως ειναι τωρα....εχθες παλι απο τις 5 το πρωι εως τις 7 το απογευμα ημουν εκει αν δεν εβγαζα ενα κοκαλι δν θα εφευγα μεχρι τις 11.... TIΠOTA ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ και παλι ξε@@@@ εγω
:
: ρε παιδια εχουμε ριξει ακριβως διπλα βλεπουμε το ψαρι οι πετονες μας σε αποσταση 10 εκατοστων και χτυπαει σε αυτον
![]()
φευγη μετα απο λιγο και μενω μονος μου....ε οτι και αν υπαρχει λεω τωρα ειναι δικο μου και εκει που δεν το περιμενω βλεπω το καλαμι στις 90 μοιρες αρχιζει το παιχνιδη 10 λεπτα εκανα να το βγαλω εξω και με το που ερχεται το τερα πριν προλαβο να πιασω αποχη χτυπαει πανω σε ενα βραχω και ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ μαζι με την πετονια και το μπολντο ηταν γυρω στα 2 κιλα κοκαλι ΤΕΡΑΣ δεν ειχα αλλο μπουλντο και εφυγα εκλεισα 14 ωρες ορθιος και αυτο ηταν το αποτελεσμα πρεπει να γινει ανεκδοτο.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD