Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

04/06/2010 22:17 #2131 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα! :give_rose: :heart:


Δημήτρη, μπορεί να μην πας πολύ τακτικά για ψάρεμα, αλλά όταν το κάνεις συνωμοτεί όλο το σύμπαν ΥΠΕΡ σου! Απλά αξεπέραστος!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :give_rose: :bye:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 23:37 #2132 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα! :give_rose: :heart:






Δεν πεζεσε με τιποτα εσυ
δεν πηγαινες καλυτερα να παιξεις κανενα λοττο

συνχαρητηρια Δημητρη
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart: :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2010 10:17 #2133 από Νίκος Νταϊλιάνης
Απαντήθηκε από Νίκος Νταϊλιάνης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ώπα ρε φίλε. Δικό μου είναι το γοφάρι. Ακόμα θυμάμαι εκείνο το κόψιμο του πολυάγκιστρου στο Μαρμάρι... Και το πρόσεξα πως έφυγε ανοικτά... :dance3: :dance3:
Απίστευτο, μπράβο φίλε. Τελικά στο ψάρεμα όλα γίνονται!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2010 11:08 #2134 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αρχιζω και ανησυχω με αυτα που μου λετε.Μηπωs ισχυει για μενα το <<ολοι οι που----δεs τυχεροι ειναι>>!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Ενταξει μπορει να εχω δυο παιδια αλλα αρχιζω και αναρωτιεμαι!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2
Να ειστε παντα καλα ολοι! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2010 11:26 #2135 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γεια σου Μπάμπη. Κι εγώ μαθητής του Γιατράκου είμαι. Κι επίσης, προτιμώ με τα χίλια τη σταθερή.
Αρα, αφού ψάρευες νύχτα με σταθερή (εγγλέζικο), να υποθέσω ότι ο πυθμένας δεν ξεπερνούσε τα 5 μέτρα. Και για να ήσουν σε λιμάνι, πέντε μέτρα, θα ψάρευες σχετικά κοντά σου.

Λιμάνι... με μπούκα... Χμμ... απέναντι από την Εύβοια... Χμμμ... μιαμιση ώρα δρόμος... 


(προσπαθώ να βγάλω.... «λαβράκι» τώρα. Αστειεύομαι)
Με κάλυψες . Νά'σαι καλά!


ελα βασιλη,παρτο λιγο δεξια και πλησιαζεις,ελα σε βλεπω.εσυ?κραταω ενα κοκκινο τριανταφυλλο :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2010 15:21 #2136 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Την Παρασκευή ο μικρός γιος μου (που δεν είναι φανατικός ψαράς - αλλά ελπίζω να κολλήσει το μικρόβιο) μας έβαλε γκολ, πιάνοντάς τον ανάμεσα σε τρεις φανατικούς "ψαράδες".  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2010 13:04 #2137 από nastos
Απαντήθηκε από nastos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΛΟΙΠΟΝ........απο την περασμενη πεμπτη ψαρευω καθημερινα στο καλαμακι με εναν τροπο που πιανει εκει για κυνιγοψαρα..... ρε δεν εχω παρει ουτε τσιμπια και διπλα μου να ξε@@@@@. Σαββατο απο τις 5 το πρωι εκει ΤΙΠΟΤΑ ερεχεται ενας στις 11 και βγαζει 5 κοκαλι 2 λιτσες και 3 μελανουρια με τον ιδιο τροπο ψαρεματος στο ιδιο σημιο εγω..... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :shok: :shok: :shok:.ΚΥΡΙΑΚΗ παλι τα ιδια και φευγω και με 38 πυρετο απο τα νευρα μου δεν πηγα την επομενη το αποκοριφομα ομως ειναι τωρα....εχθες παλι απο τις 5 το πρωι εως τις 7 το απογευμα ημουν εκει αν δεν εβγαζα ενα κοκαλι δν θα εφευγα μεχρι τις 11.... TIΠOTA ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ  Ο ΙΔΙΟΣ και παλι ξε@@@@ εγω :firestarter: :firestarter: ρε παιδια εχουμε ριξει ακριβως διπλα βλεπουμε το ψαρι οι πετονες μας σε αποσταση 10 εκατοστων και χτυπαει σε αυτον :crazy: :crazy: φευγη μετα απο λιγο και μενω μονος μου....ε οτι και αν υπαρχει λεω τωρα ειναι δικο μου και εκει που δεν το περιμενω βλεπω το καλαμι στις 90 μοιρες  αρχιζει το παιχνιδη 10 λεπτα εκανα να το βγαλω εξω και με το που ερχεται το τερα πριν προλαβο να πιασω αποχη χτυπαει πανω  σε ενα βραχω και ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ μαζι με την πετονια και το μπολντο ηταν γυρω στα 2 κιλα κοκαλι ΤΕΡΑΣ δεν ειχα αλλο μπουλντο και εφυγα εκλεισα 14 ωρες ορθιος και αυτο ηταν το αποτελεσμα πρεπει να γινει ανεκδοτο.....

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2010 14:30 #2138 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΛΟΙΠΟΝ........απο την περασμενη πεμπτη ψαρευω καθημερινα στο καλαμακι με εναν τροπο που πιανει εκει για κυνιγοψαρα..... ρε δεν εχω παρει ουτε τσιμπια και διπλα μου να ξε@@@@@. Σαββατο απο τις 5 το πρωι εκει ΤΙΠΟΤΑ ερεχεται ενας στις 11 και βγαζει 5 κοκαλι 2 λιτσες και 3 μελανουρια με τον ιδιο τροπο ψαρεματος στο ιδιο σημιο εγω..... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :shok: :shok: :shok:.ΚΥΡΙΑΚΗ παλι τα ιδια και φευγω και με 38 πυρετο απο τα νευρα μου δεν πηγα την επομενη το αποκοριφομα ομως ειναι τωρα....εχθες παλι απο τις 5 το πρωι εως τις 7 το απογευμα ημουν εκει αν δεν εβγαζα ενα κοκαλι δν θα εφευγα μεχρι τις 11.... TIΠOTA ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ  Ο ΙΔΙΟΣ και παλι ξε@@@@ εγω :firestarter: :firestarter: ρε παιδια εχουμε ριξει ακριβως διπλα βλεπουμε το ψαρι οι πετονες μας σε αποσταση 10 εκατοστων και χτυπαει σε αυτον :crazy: :crazy: φευγη μετα απο λιγο και μενω μονος μου....ε οτι και αν υπαρχει λεω τωρα ειναι δικο μου και εκει που δεν το περιμενω βλεπω το καλαμι στις 90 μοιρες  αρχιζει το παιχνιδη 10 λεπτα εκανα να το βγαλω εξω και με το που ερχεται το τερα πριν προλαβο να πιασω αποχη χτυπαει πανω  σε ενα βραχω και ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ ΦΕΥΓΕΙ μαζι με την πετονια και το μπολντο ηταν γυρω στα 2 κιλα κοκαλι ΤΕΡΑΣ δεν ειχα αλλο μπουλντο και εφυγα εκλεισα 14 ωρες ορθιος και αυτο ηταν το αποτελεσμα πρεπει να γινει ανεκδοτο.....


Σίγουρα σαν ανέκδοτο ακούγεται αλλά δεν μπορεί, κάτι διαφορετικό θα έκανε στο ψάρεμα του. Έπρεπε να τον ρωτήσεις...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2010 14:46 #2139 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σωστα!

Διάβασε την απάντηση Νο36 του παρακάτου ποστ

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_...142626.htmlmsg142626

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2010 23:42 #2140 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Mετά απο spinning 2 περίπου ωρών απο τις 9-11 το βραδάκυ κάτω από νέα γέφυρα Χαλκίδας το αποτέλεσμα ήταν μηδέν εις το πηλίκο και σα να μην έφτανε αυτό μάγκωσε και ένα κουταλάκι στον βυθό και το πήρε η μαμά θάλασσα....Πολυ αψαριά εδώ και αρκετό καιρό πια....  :sad:

Ψαρεύστε γιατί.......ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.417 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection