Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

13/04/2010 20:12 #2011 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ένα παραδάκι που έριξα με ένα φιλαράκι μικρό προχθές δολωμένο και καραβιδακι
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2010 22:25 #2012 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επιτέλους τα φρένα πήραν φωτιά............. :pleasantry:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2010 16:03 #2013 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα!Μετά απο πολυ καιρο αψαριας επιτελους ηρθε και ενα ψαρακι!Εχθες το βραδυ πηρα με spinning τον παρακατω λουτσο 1.360 gr!Ελπιζω να εσπασε η γκινια!!! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2010 19:09 #2014 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα έκανα κάθετη σε ένα γνωστό σημείο είχα μαζί καραβιδακι είχα και γαρίδα καλα ήταν τα δολώματα άλλα ψάρια μεγάλα δεν είχε ήταν μετρία έως μικρά και αρκέστηκα σε αυτά ίσως την άλλοι φορά θα είναι ποιο τυχερή η ημέρα  :search: :good: :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 07:16 #2015 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Έκανα λίγο καθετί για λίγο σούπα κάτι λίγες πέρκες και κάτι σπάρους και γοπακια με Δόλομα γαρίδα  πάντως  την ώρα μου την πέρασα  ΦΙΝΑ  :bye: :bye: :bye: 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 13:24 #2016 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το ευχάριστο από την άνω καθετί είναι ότι έπιασα μια μενουλα σημαίνει ότι αρχίζουν να έρχονται στα νερά μου και όταν έλθουν είναι μεγάλες  :bye: :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 13:36 #2017 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καπετάνιε είσαι ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ! Μου φαίνεται πως οτι και να κανεις βγάζεις ψάρια. Η εμπειρία προφανώς μετράει. Γι'αυτό και σε ρωτάω: Βγάλαμε κάτι καλές τσιπούρες με καθετή με καραβιδάκι. Το μειωνέκτημα ήταν οτι το καραβιδάκι με τις πρώτες τσιμπιές έφευγε απο το αγκίστρι και αρκετές φορές ανεβάζαμε τις αρματωσιες άδειες. Δεν ξέρω αν αυτο είναι φυσιολογικο στην καθετή γιατί δεν έχω καθόλου εμπειρία. Μήπως όμως ξέρεις κανένα πιο σκληρό αλλά το ίδιο αποτελεσματικό δόλωμα

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 13:55 #2018 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καπετάνιε είσαι ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ! Μου φαίνεται πως οτι και να κανεις βγάζεις ψάρια. Η εμπειρία προφανώς μετράει. Γι'αυτό και σε ρωτάω: Βγάλαμε κάτι καλές τσιπούρες με καθετή με καραβιδάκι. Το μειωνέκτημα ήταν οτι το καραβιδάκι με τις πρώτες τσιμπιές έφευγε απο το αγκίστρι και αρκετές φορές ανεβάζαμε τις αρματωσιες άδειες. Δεν ξέρω αν αυτο είναι φυσιολογικο στην καθετή γιατί δεν έχω καθόλου εμπειρία. Μήπως όμως ξέρεις κανένα πιο σκληρό αλλά το ίδιο αποτελεσματικό δόλωμα









Εγώ αγαπητέ μου φίλε με καραβιδακη και γαρίδα παίζω όποιο τσιμπά
Άλλα πρώτα ρίχνω καραβιδακι να πάρω κάνα καλό εάν δεν τσιμπά τότε βάζω γαρίδα , γιατί η γαρίδα μαζεύει όλα τα μικρά όλοι την σαλαμούρα άλλα φέρνει και λυθρίνια  και σαργουδακια ,  πρόσεχε εάν έχεις υπομονή με το καραβίδακι θα πάρεις καλα και χοντρά κομμάτια άλλα θέλει υπομονή . Όσο για πού μου λες φεύγει το καραβιδακι η αλήθεια είναι δεν κράτα πολύ και θέλει αλλαγή και να το καρφώνεις ανάποδα οκ φίλε μου εγώ τους κόβω και τα  μουστάκια  γιατί πάνε τα ψάρια και τα τραβάμε από εκεί και δεν τα πιάνει το αγκίστρι για σου φίλε και υπομονή!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 15:28 #2019 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθες βραδυ με τεχνηκη εγζλεζικο δολομα μπικα και μαλαγρα σαρδελοσκορδοτυρα βγηκε το τερατακι της φοτο που ηταν και το μοναδικο της βραδιας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/04/2010 18:03 #2020 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Όσο για πού μου λες φεύγει το καραβιδακι η αλήθεια είναι δεν κράτα πολύ και θέλει αλλαγή και να το καρφώνεις ανάποδα οκ φίλε μου εγώ τους κόβω και τα  μουστάκια  γιατί πάνε τα ψάρια και τα τραβάμε από εκεί και δεν τα πιάνει το αγκίστρι για σου φίλε και υπομονή!!!

Καπετάνιε αν εννοείς οτι τα καρφωνεις απο την ουρα και βγαζεις το αρπαδι στο στηθος, και εγω ετσι τα κανω. Απο την άλλη όμως που να φανταστώ οτι τα ψαρια τα τραβάνε απο τα μουστακια :shok: Αυτο σίγουρα θέλει να σπάσεις το κεφάλι σου και ώρες και ώρες πάνω απο το καλαμι :good: Γι'αυτό εσύ είσαι καπετάνιος :good: :good:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.437 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection