Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

01/02/2007 12:38 #161 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κώστα
Τα όσα έγραψα παραπάνω, είναι συνέχεια και άλλων παραθέσεών μου, σε άλλα τόπικ, με αρκετές συλλήψεις, ακόμη και για τσέρουλες, όπου, ή οι απλές αρματωσιές του φίλου κάνουν την διαφορά, ή ο κ....ς του, άν και ο δικός μου-λόγω μεγαλύτερου όγκου, έχει μεγαλύτερο εκτόπισμα.
Εκτός και άν πάλι, εμένα με "βλέπουν" πιό καλά μέσα από την θάλασσα τα ψάρια, λόγω ακριβώς του μεγαλύτερου όγκου μου.
Έχω αναφέρει ξανά, ότι επί δύο χρόνια τώρα-από τότε που του έμαθα του φίλου να ψαρεύει με καλάμι-οι επιτυχίες του σε σύγκριση με τις δικές μου, (και άς ψαρεύουμε δίπλα-δίπλα αλλά με διαφορά στις αρματωσιές, στα καλάμια και στην απόσταση ρίψεων) είναι ότι, στα 100 ψάρια, τα 80 είναι "δικά" του.
Άσε το "δούλεμα" που πέφτει κάθε φορά! Ή θα πάθω εγκεφαλικό, ή θα πρέπει να πηγαίνω μόνος μου για ψάρεμα. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 12:52 #162 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πασχάλη
Η 1η τοποθεσία (άν είναι η παραλία της Κουλούρας) ψαρεύτηκε 3 φορές, με εντελώς διαφορετικές αρματωσιές με αποτέλεσμα zero.
Από Fisherman, Paschal-s και Leader την 1η φορά.
Από Fisherman, AlexDion (2 σπαράκια), Δημήτρη και Leader την 2η φορά.
Από Οdeon, Surf, Xartas, Paschal-s-AlexDion και Leader την 3η.

Άν συγκρίνω 1η και 2η τοποθεσία και τις συνθήκες που επικρατούσαν ποιά η διαφορά?
Και ποιός δεν θα προτιμούσε την 2η τοποθεσία, συγκρίνοντας το αποτέλεσμα?
0-0

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 13:09 #163 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μιλτιάδη η πασιφανής διαφορά είναι ότι στην πρώτη περίπτωση επικρατούσαν άνεμοι πάνω από 5 μποφόρ κόντρα (αν θυμάμαι καλά). Εκεί λοιπόν τα εργαλεία από το καλάμι μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς παίζουν το ρόλο τους. Η θάλασσα σε αυτές τις περιπτώσεις (και σε χειρότερες) έτυχε να μου "φτύσει" ακόμα και άγκυρες 125 και 150 γρ!!!!!

Στη δεύτερη περίπτωση οι συνθήκες επιτρέπουν τη χρήση πιο απλών αρματωσιών όπως ελιά, sussy, διπλάρι κλπ αρματωσιές πολύ αποτελεσματικές που στη μπουνάτσα χρησιμοποιώ κι εγώ με τα ελάχιστα καλαμπαλίκια επάνω και με πολύ μεγάλη επιτυχία όπως έχω αναφέρει κι άλλες φορές.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 13:20 #164 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε Μιλτιαδη και Πασχαλη, η απλοτητα παντα βοηθαει. Η εικονα μιας
αρματωσιας εκτος βυθου με την εικονα της εντος  βυθου παρασυρει
ευκολα να πιστεψει κανεις οτι, οτι δειχνει αψογο εκτος θα ειναι και
εντος αψογο. Σε πολυ ταραγμενα νερα οπου η τυρβωδης ροη οριζει
κανονες, οι διαταξεις ταρασονται και δεν ακουνε οπως θα θελαμε.
Ουτε και τα ψαρια θα ασχοληθουν με λεπτομερειες  σε μια θολη
τυρβωδη ατμοσφαιρα. Πιο πολυ στην φαντασια μας και στην διακαη
επιθυμια μας δουλευουν καποια πραγματα.... !!!

Εχει πολλες λεπτομερειες το τι συμβαινει εκει μεσα.
Αν θελετε εδω η αλλου μιλαμε πιο συγκεκριμενα... :bye:

φιλικα
κωστας

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 13:57 #165 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δεν αντιλέγω ουδόλως, συμφωνώ απόλυτα και με τους δυό σας.
Έχω περιορίσει όμως το θέμα της παράθεσής μου σε ίδιες τοποθεσίες, ίδιες συνθήκες, ίδιο χρόνο δραστηριότητος, παράλληλα ψαρέματα. Δεν είμαι εγώ εδώ και ο άλλος αλλού. Δεν ψαρεύω σήμερα εγώ και ο άλλος εχθές, ή αύριο.
Δεν ψαρεύω εγώ το πρωί και ο άλλος το απόγευμα. Δεν βρίσκονται οι δικές μου αρματωσιές μέσα στο νερό εδώ και του άλλου στα 100 ή 200 μέτρα. Απέχουν μεταξύ τους 5-10 μέτρα το πολύ. Σαν να ψαρεύουμε πάνω από βάρκα.
Μήν μπερδευόμαστε λοιπόν με άλλες καταστάσεις.
Πέστε μου λοιπόν γιατί να συμβαίνει ο ένας πάντα να έχει επιτυχίες και ο άλλος όχι, γιατί θα σκάσω.
Και για να μην σκάσω, πρέπει κάπου να το αποδώσω ρε παιδιά.
Για εμένα μία είναι η αιτία.
Διαφορά στον τρόπο κατασκευής της αρματωσιάς και απόσταση ρίψεων, ή γκαντεμικό σύνδρομο.

Ίσως κάποιος πεί "ηθελέστα και παθέστα" εφόσον η κατάσταση διαδραματίζεται επί 2 χρόνια με την ίδια υπόθεση, αφού το "εργο το έχεις ξαναδεί" τόσες φορές, τώρα που ανακάλυψες νέα τοποθεσία για ψάρεμα, γιατί δεν πήγαινες μόνος σου. Έ όχι δεν μου πάει, δεν είμαι από αυτούς, αλλά εκτός αυτού, είμαι και περίεργος μέχρι πότε θα συνεχιστεί η ίδια ιστορία....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 14:18 #166 από Νίκος (koukou)
Απαντήθηκε από Νίκος (koukou) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μιλτιαδη νομιζω αυτο που θελει να σου πει ο πασχαλης ειναι οτι αν πηγαινες με τον φιλο σου στην συγκεκριμενη παραλια τοτε θα καταφερνε αυτος οχι να βγαλει ψαρια,αλλα απλα να ψαρεψει με τετοιες συνθηκες.Ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια του surfcasting φυσικα και δεν χωρανε ευκολα σε συνθηκες ηρεμιας,και περισσοτερο υπερβολη ειναι και κακο κανουν.Αλλα σε καποιες συνθηκες ειναι απαραιτητα.το θεμα ειναι να ξερεις ποτε και πως θα τα χρησιμοποιησεις.Προσωπικα δεν εχω βαλει ποτε bait clip σε αρματωσια,αλλα ποτε μου δεν εχω ψαρεψει σε μερη που να θελω αποσταση και με κοντρα καιρο,δεν σημαινει ομως οτι ειναι αχρηστο σαν εξαρτημα.Σιγουρα καποιος που ψαρευει σε αμμουδιες δεν χρειαζεται αρματωσια με αποσπωμενο μολυβι,αυτο τι σημαινει,οτι μια τετοια αρματωσια ειναι γενικα αχρηστη?Στο τοπικ αυτο πριν απο σενα εδειξα ψαρια απο σαργους,που στο τελος της νυχτας ηταν καπου 6 κιλα.Διπλα μας ψαρευε κι ενας γερακος με 70αρα μανα και μπουλντο και 2 παραμαλλακια κι εβγαζε γοπες.Ε,και τον κωλο του να βαραει,σαργο ετσι δεν προκειται να βγαλει ποτε,οχι γιατι δεν ειναι καλος,αλλα γιατι δεν ταιριαζει η συγκεκριμενη τεχνικη.Ετσι και στην μπουνατσα ενδεδειγμενη τεχνικη ειναι η απλοτητα.Στον καιρο ομως που δεν σε ενδιαφερει να εισαι διακριτικος,σε ενδιαφερει η λειτουργικοτητα.Θυσιαζεις κατι και κερδιζεις κατι αλλο.Αυτο νομιζω προσπαθει να σου εξηγησει κι ο πασχαλης.

ΡΕ ΣΕΙΣ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 14:58 #167 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχω και εγω μια απορια συνηθως ψαρευω με 2 καλαμια 1 με αρματωσιες με μπιχλιμπιδια πολλα στα 100 (πραγματικα) μετρα και 1 καλαμι με οσο ποιο απλη αρματωσια γινεται  κοντα στο κυμα εχω βρει ενα μερος στο οποιο μερα με  μπουνατσα βγαζω σαργους 800,700 και 500 γρ ολους στο καλαμι με τα μπιχλιμπιδια ενω στο καλαμι χωρις τπτ πιανω και τπτ, τι λετε να συμβαινει?
φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 15:13 #168 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φίλε Κoukou
Έχω καταλάβει τί θέλει να πεί ο Πασχάλης, αλλά από ότι φαίνεται, μάλλον αδυνατώ να σας δώσω να καταλάβετε, τί εννοώ εγώ.
Άς τα πάρουμε για τελευταία φορά με την σειρά.
Αρματωσιές δικές μου.
Πετονιά αρματωσιάς 0,30 χιλ.
Στριφτάρι
2 παράμαλλα περαστά με στόπερ σιλικόνης μαύρο-χάντρα-στριφταράκι-χάντρα-στόπερ σιλικόνης μαύρο
[Παραλλαγή: 2 Banner (τριγωνάκια), στην μέση τους ένα στόπερ σιλικόνης μαύρο]
Σιλικονούχα σωληνάκια 3 εκ. στα στριφταράκια.
Διάμετρος παράμαλλων 0,25 χιλ. 100% Fluorocarbon
Αγκίστρια κυκλικά Νο 4
Παραμάνα
Βαρίδι πράσινο με φτερά 80 γρμ.
Απόσταση βολών 70-90 μ.

Αρματωσιές φίλου
Πετονιά αρματωσιάς 0,30 χιλ.
Στριφτάρι
2 παράμαλλα δεμένα απ' ευθείας στην μάνα
Διάμετρος παράμαλλων 0,25 χιλ. πετονιά απλή
Αγκίστρια κυκλικά Νο 4
Παραμάνα
Βαρίδι πράσινο με φτερά 80 γρ.
Απόσταση βολών 50-60 μ.

Ελπίζω τώρα να έγινα περισσότερο σαφής και να σας πέρασα με την ανωτέρω αναφορά μου στις αρματωσιές, την απορία μου και τον προβληματισμό μου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 15:21 #169 από Μιλτιάδης Λήντερης
Απαντήθηκε από Μιλτιάδης Λήντερης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Εχω και εγω μια απορια συνηθως ψαρευω με 2 καλαμια 1 με αρματωσιες με μπιχλιμπιδια πολλα στα 100 (πραγματικα) μετρα και 1 καλαμι με οσο ποιο απλη αρματωσια γινεται  κοντα στο κυμα εχω βρει ενα μερος στο οποιο μερα με  μπουνατσα βγαζω σαργους 800,700 και 500 γρ ολους στο καλαμι με τα μπιχλιμπιδια ενω στο καλαμι χωρις τπτ πιανω και τπτ, τι λετε να συμβαινει?
φιλικα
Νικος

Νίκο
Άν ρωτούσες τους σαργούς, μάλλον θα σου έλεγαν πως εντυπωσιάζονται από τα μπιχλιμπίδια, ενώ άν ρωτούσες τις μουρμούρες και τις τσιπούρες μάλλον θα σου έλεγαν πως τα αποφεύγουν.
Από όσα γνωρίζω (πιθανόν να κάνω και λάθος) σαργοί μάλλον δεν υπάρχουν στα μέρη μου.
Δοκίμασες με τις παραπάνω κυρίες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2007 15:25 #170 από Πιέρρος (Pierros)
Απαντήθηκε από Πιέρρος (Pierros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αγαπητέ Μιλτιάδη,
Δεν είσαι ο μόνος που έχει το ίδιο πρόβλημα, το έχει και ο κουμπάρος μου, ειδικά σε spinning.
Σε απόσταση 5 μέτρων ο ένας από τον άλλο, εγώ να τραβάω ψάρια και αυτός ούτε τσιμπιά.....
Έχουμε δοκιμάσει ανταλλαγή θέσεων, καλαμιών, κλπ. αλλά το αποτέλεσμα ίδιο......
Ώσπου ήρθε όμως και μέρα που εγώ έβγαλα 4 κομμάτια και αυτός 6 κιλά περίπου......
Υπομονή και επιμονή. Έχει ο καιρός γυρίσματα.........

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection