Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

26/06/2010 13:24 #2161 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτες το βράδυ, παρόλο το δυνατό αέρα, τελικά σώσαμε τη βραδιά με τους 2 κυρίους.........
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/06/2010 14:07 #2162 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Χτες το βράδυ, παρόλο το δυνατό αέρα, τελικά σώσαμε τη βραδιά με τους 2 κυρίους.........

Για ακόμη μία φορά μας έβαλε τα γυαλιά ο Στάθης...Συγχαρητήρια αδερφέ..!!!!

Ψαρεύστε γιατί.......ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 11:43 #2163 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τελικά μου φαίνεται ότι θα αρχίσω να γίνομαι προληπτικός. Όλοι οι φίλοι μου λένε: "γιατί κουβαλάς τον ψαροδιώκτη κοντά" (φωτογραφική μηχανή). Χτες πραγματικά είχε τον ψαροδιώκτη, αφού έχασα ένα πάρα πολύ καλό ψάρι και ένα μικρότερο. Μόνο ο "μικρός κύριος" βγήκε έξω και μάλιστα κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης ξαγκιστρώθηκε.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 11:46 #2164 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εδώ ξαγκιστρωμένος, αλλά εκτός νερού..........
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 13:14 #2165 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Το πρωι ξημέρωμα πήρα ένα καλό μελανούρι περίπου 400 γρμ με φαγωμένη ουρά με άγχωσε γιατί το φάγωμα πρέπει να ήταν γοφαρι έψαξα άλλα τίποτα δεν το βρήκα και το κακό άλλαξα καλάμια έβαλα άλλα δολώματα για γοφαρια και εάν είχε μελανούρια τα έχασα διότι η κρίσιμη ώρα είναι το ξημέρωμα στα μελανούρια ! 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 13:21 #2166 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αυτο δεν ητανε καπετανιε φιδι κωλοβο
αλλα μελανουρι κωλοβο


νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 16:26 #2167 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κάπταιν καλησπέρα, τα γοφάρια τα μαζέψανε ΟΛΑ τα γρι-γρι από τον Κάλαμο τουλάχιστον πριν δύο Σαββατοκύριακα, 4,5 τόνους βγάλανε και για να μην τους καρφώσουν οι παράκτιοι επαγγελματίες τους έδιναν τελάρα να πουλήσουν και αυτοί ... #sick0021# #sick0021#
και έτσι έκαναν την πάπια... :cray: :cray: :cray: :cray:
Εμένα με πήραν τα κλάματα σχεδόν μπροστα στους λουόμενους τα σηκώνανε...
:give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2010 19:15 #2168 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ναι Γιωργο το εμαθα και εγω το νεο (....) για τα γοφαρια.....

__________________________________________________________________________________

Σταθη δεν πειραζει ειναι και αυτα μεσα στο ψαρεμα!Τι ψαρι εχασες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2010 07:48 #2169 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψες το απόγευμα  πήγα στο γνωστό Σημείο για μελανούρια στο όποιο πηρά τρία καλα κομμάτια άλλα είχε πολύ καιρό για τρία έλεγε άλλα έβγαζε ο ανατολικός 5αρι εκεί και αν ήθελα θα έβγαζα και άλλα είχε ψάρια με στην αναμπουμπούλα έχει μελανούρια στον αφρό και πιάνονται ποιο εύκολα άλλα οκ φτάνουν αυτά δεν χρειαζετε να τα τρώμε κατεψυγμένα δεν έχει λόγο ! 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2010 16:26 #2170 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ψες το απόγευμα  πήγα στο γνωστό Σημείο για μελανούρια στο όποιο πηρά τρία καλα κομμάτια άλλα είχε πολύ καιρό για τρία έλεγε άλλα έβγαζε ο ανατολικός 5αρι εκεί και αν ήθελα θα έβγαζα και άλλα είχε ψάρια με στην αναμπουμπούλα έχει μελανούρια στον αφρό και πιάνονται ποιο εύκολα άλλα οκ φτάνουν αυτά δεν χρειαζετε να τα τρώμε κατεψυγμένα δεν έχει λόγο ! 

Μπράβο καπετάνιο...Πολυ ωραία κομμάτια..Με τι τα έβγαλες????

Ψαρεύστε γιατί.......ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.294 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection