Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

04/06/2010 11:43 #2121 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

:crazy:Καλημέρα Δημήτρη.
Ευκολα μπαίνεις στο GUINESS !!!
Αλλά και αυτό το βρωμογόφαρο τι θέλει και κόβει τα πολυάγγιστρα :fool: :fool: :fool:
Υπάρχει πάντως το ενδεχόμενο να ήθελε να αυτοκτονήσει :mega_shok: :mega_shok:
Δημήτρη ψητό στη σχάρα με λαδολέμονο, είναι άπαιχτο...
Να σαι καλά φίλε και πάντα τέτοια...(χωρίς πολυάγγιστρο εννοώ).
Σου τράβηξε καθόλου ή ηρθε σαν αγγούρι ????

Γιωργο εχει κατι δοντια απιστευτα.Ειναι φυσικο να κοψει το πολυαγκιστρο!Εσυ και ο Γρηγορηs που τα ψαρευετε το ξερετε καλυτερα απο μενα!
Οσο αναφορα το τραβηγμα στην αρχη νομιζα οτι ηταν Ορκα!χαχαχαχαχααχχααχαχχααχ
Αμεσωs ομωs με το που μαζευα ηρθε χαλαρα.Θα το ταραξε το πολυαγκιστρο που ηταν καρφωμενο πανω του.
Να εισαι παντα καλα! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 13:27 #2122 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δημήτρηηηηηηηηηηη!!!!!!!

















Συγχαρητήρια!!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 14:25 #2123 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συγχαρητηρια σε σενα Βασιλη.Λαυρακι,ζαργανα,σωστα?Εγω απλα ημουν απιστευτα τυχεροs.
Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα αδελφε!!! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 14:49 #2124 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.

ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.


Φίλε, Μπάμπη, τρομερή ψαριά!  :good:
Τα περισσότερα πότε τσίμπησαν; Σούρουπο, βράδυ, μετά τις 04.00;
Σε τι βάθος ψάρευες;
Είχε ρεύματα μετά τη βροχή;
Αν θες μας λες...
Ευχαριστώ!


***

Ενα λαυράκι-άκι (στα όρια του να το κρατήσεις) και μία ζαργάνα που έπρεπε να γυρίσει πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα.
Δεν ήταν αξιόλογα, γι'αυτό δεν έφερα φωτογραφίες...


Κι εγώ χάρηκα, αδερφάκι. Αντε, τώρα που ζεστάθηκες, να πάμε κανά βραδάκι...
Εγώ απόψε όλο και κάπου θα πάω...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 15:16 #2125 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.

ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.


Φίλε, Μπάμπη, τρομερή ψαριά!  :good:
Τα περισσότερα πότε τσίμπησαν; Σούρουπο, βράδυ, μετά τις 04.00;
Σε τι βάθος ψάρευες;
Είχε ρεύματα μετά τη βροχή;
Αν θες μας λες...
Ευχαριστώ!


***

Ενα λαυράκι-άκι (στα όρια του να το κρατήσεις) και μία ζαργάνα που έπρεπε να γυρίσει πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα.
Δεν ήταν αξιόλογα, γι'αυτό δεν έφερα φωτογραφίες...


Κι εγώ χάρηκα, αδερφάκι. Αντε, τώρα που ζεστάθηκες, να πάμε κανά βραδάκι...
Εγώ απόψε όλο και κάπου θα πάω...

Τη ζαργανα επρεπε να τη γυρισεις με ενα αγκιστρι βαλμενο επιδερμικα.Μπορει να σου γυριζε κατι αλλο μετα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 15:39 #2126 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το σκέφτηκα, αλλά:
α) ήταν περίπου 40-50cm (πολύ μεγάλη για τα ψιλά μου εργαλεία του εγγλέζικου)
β) δεν κρατήθηκε ζωντανή. Ψώφια να τη δόλωνα;

Εχεις δίκιο πάντως...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 16:02 #2127 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.

ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.


Φίλε, Μπάμπη, τρομερή ψαριά!  :good:
Τα περισσότερα πότε τσίμπησαν; Σούρουπο, βράδυ, μετά τις 04.00;
Σε τι βάθος ψάρευες;
Είχε ρεύματα μετά τη βροχή;
Αν θες μας λες...
Ευχαριστώ!


***

Ενα λαυράκι-άκι (στα όρια του να το κρατήσεις) και μία ζαργάνα που έπρεπε να γυρίσει πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα.
Δεν ήταν αξιόλογα, γι'αυτό δεν έφερα φωτογραφίες...


Κι εγώ χάρηκα, αδερφάκι. Αντε, τώρα που ζεστάθηκες, να πάμε κανά βραδάκι...
Εγώ απόψε όλο και κάπου θα πάω...


φιλε βασιλη καλησπερα.τα ψαρια ετρωγαν συνεχεια με μια διακοπη απο τις 2.30-3.00 τα ξημερωματα.αυτη ηταν μονο η διακοπη.τα περισσοτερα το σουρουπο και το ξημερωμα,αλλα οπως σου ειπα ετρωγαν συνεχεια οποτε δεν ειχα ησυχια.δηλαδη θα επρεπε να εχω δυο καλαμια και να ειμασταν δυο ανθρωποι για να μη γυρισω πτωμα οπως γυρισα.
επειδη ειμαι fan του γιατρακου στην αρχη ψαχνοντας το μερος απο την εξω πλευρα του λιμανιου ειχε δυνατο ρευμα.οποτε γυρισα ακριβως στη μπουκα του λιμανιου και εσωτερικα και ακολουθησα τη 'σταθερη αξια' δηλαδη σταθερη αρματωσια στα 4,5 μετρα περιπου.εφτιαξα εκει τη ψαρευτρα μου με τη μαλαγρα και σιγα σιγα ανταμειφθηκα.πιστευω να σε καλυψα.νασαι καλα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 16:29 #2128 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γεια σου Μπάμπη. Κι εγώ μαθητής του Γιατράκου είμαι. Κι επίσης, προτιμώ με τα χίλια τη σταθερή.
Αρα, αφού ψάρευες νύχτα με σταθερή (εγγλέζικο), να υποθέσω ότι ο πυθμένας δεν ξεπερνούσε τα 5 μέτρα. Και για να ήσουν σε λιμάνι, πέντε μέτρα, θα ψάρευες σχετικά κοντά σου.

Λιμάνι... με μπούκα... Χμμ... απέναντι από την Εύβοια... Χμμμ... μιαμιση ώρα δρόμος... 


(προσπαθώ να βγάλω.... «λαβράκι» τώρα. Αστειεύομαι)
Με κάλυψες . Νά'σαι καλά!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 16:51 #2129 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα! :give_rose: :heart:

Δημητρη,αμα το ψαρι γραφεις το ονομα σου τι ψαχνεις να βρεις?
Συγχαρητηρια!!Τζοκερ επαιξες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/06/2010 21:20 #2130 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σημερα ειχε δραση σε ενα μερος που τον ειχαμε ψαρεψει μερικες φορες χωρις ιδιαιτερα αποτελεσματα.ολα με βαρυ εγγλεζικο σε βαθος περιπου 8μ.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.521 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection