- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Γιωργο εχει κατι δοντια απιστευτα.Ειναι φυσικο να κοψει το πολυαγκιστρο!Εσυ και ο Γρηγορηs που τα ψαρευετε το ξερετε καλυτερα απο μενα!
Καλημέρα Δημήτρη.
Ευκολα μπαίνεις στο GUINESS !!!
Αλλά και αυτό το βρωμογόφαρο τι θέλει και κόβει τα πολυάγγιστρα![]()
![]()
Υπάρχει πάντως το ενδεχόμενο να ήθελε να αυτοκτονήσει![]()
Δημήτρη ψητό στη σχάρα με λαδολέμονο, είναι άπαιχτο...
Να σαι καλά φίλε και πάντα τέτοια...(χωρίς πολυάγγιστρο εννοώ).
Σου τράβηξε καθόλου ή ηρθε σαν αγγούρι?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.
ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τη ζαργανα επρεπε να τη γυρισεις με ενα αγκιστρι βαλμενο επιδερμικα.Μπορει να σου γυριζε κατι αλλο μετα...
καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.
ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.
Φίλε, Μπάμπη, τρομερή ψαριά!
Τα περισσότερα πότε τσίμπησαν; Σούρουπο, βράδυ, μετά τις 04.00;
Σε τι βάθος ψάρευες;
Είχε ρεύματα μετά τη βροχή;
Αν θες μας λες...
Ευχαριστώ!
***
Ενα λαυράκι-άκι (στα όρια του να το κρατήσεις) και μία ζαργάνα που έπρεπε να γυρίσει πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα.
Δεν ήταν αξιόλογα, γι'αυτό δεν έφερα φωτογραφίες...
Κι εγώ χάρηκα, αδερφάκι. Αντε, τώρα που ζεστάθηκες, να πάμε κανά βραδάκι...
Εγώ απόψε όλο και κάπου θα πάω...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημερα.τριτη απογευματακι ξεκινησα με βροχη για μια περιοχη απεναντι απο την ευβοια.στις 19.00 περιπου ειχα φτασει και αρχισα να μαλαγρωνω(σαρδελλα) με σκοπο να στησω και τον εξοπλισμο του εγγλεζικου.δυστυχως η βροχη για λιγο δυναμωσε και με αναγκασε για μιση ωρα περιπου να χωθω στο αμαξι.αφου σταματησε η βροχη και βγηκε το ουρανιο τοξο,διπλο παρακαλω(φωτο 1 δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο),εστησα τον εξοπλισμο.
ερματισμα +2,φελλος 5+2 teriko,μανα 0.16 dragon βυθιζομενη,παραμαλλο 0.16 yoz ami,αγκιστρια 10αρι και 12αρι barbed της kamasan.ευχαριστημενος με τη 'σοδεια' αλλα και με το μερος γενικοτερα,ξεκινησα το πρωι στις 06.00 να μαζευω τον εξοπλισμο σκεπτομενος οτι ειχα και μια με μιαμιση ωρα δρομο για την επιστροφη.
ΥΓ.τα ψαρια ειναι κερασμενα μαζι με τσιπουρο βεβαια,για το φιλο Γιαννη Γιατρακο που θελω να τον ευχαριστησω αλλη μια φορα δημοσια γιατι ακολουθωντας τις συμβουλες του εχω τα αποτελεσματα.
Φίλε, Μπάμπη, τρομερή ψαριά!
Τα περισσότερα πότε τσίμπησαν; Σούρουπο, βράδυ, μετά τις 04.00;
Σε τι βάθος ψάρευες;
Είχε ρεύματα μετά τη βροχή;
Αν θες μας λες...
Ευχαριστώ!
***
Ενα λαυράκι-άκι (στα όρια του να το κρατήσεις) και μία ζαργάνα που έπρεπε να γυρίσει πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα.
Δεν ήταν αξιόλογα, γι'αυτό δεν έφερα φωτογραφίες...
Κι εγώ χάρηκα, αδερφάκι. Αντε, τώρα που ζεστάθηκες, να πάμε κανά βραδάκι...
Εγώ απόψε όλο και κάπου θα πάω...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημητρη,αμα το ψαρι γραφεις το ονομα σου τι ψαχνεις να βρεις?Ψαρεμα casting το βραδυ...
Τοποs:Παραλια Ραφηναs
Ωρα:12:30 με 05:00
Εξοπλισμοs:4 καλαμια με μοναγκιστρα
Δολωματα:Μανακια και Αμερικανοs
Αποτελεσματα:Ουτε τσιμπια!!!Αλλα ενα μικρο Γοφαρι(Αν δεν κανω λαθοs,επιβεβαιωστε παρακαλω)
Η ιστορια του ατσιμποs αλλα ενα ψαρι εχει ωs εξηs:
Το ψαρι κυκλοφορουσε με ενα πολυαγκιστρο που μαλλον ειχε πιαστει και ειχε κοψει!!!
Περασε διπλα απο τη πετονια που ειχα ριξει στη θαλασσα,μπλεχτηκε το πολυαγκιστρο στη μανα και πιαστηκε!!!Απιστευτο και ομωs Αληθινο!!!Δεν ειχε απολυτωs καμια επαφη με το δολωμα!
Τελικα ολα γινονται!!!
Να ειστε καλα!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD