Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

22/05/2010 19:32 #2101 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ok

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2010 13:20 #2102 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα είχα πάει με το αγαπητό μου φίλο τον καπεταν Σπύρο κάναμε μια πολύ ωραία παρέα έπιασε στην συρτή Τρία ωραία  λαβράκια τον θαύμασα με τον τρόπο που αλλάζει τα δολώματα όταν αυτά αρνούνται να του κάνουν τα κέφια μπράβο καπετάνιε είσαι φοβερός και μεγάλος δάσκαλος ! :give_rose: :heart: :heart: :heart:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2010 19:24 #2103 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
To Θέμα φίλοι μου είναι η προετοιμασία και το "πάλεμα".
Τα ψάρια είναι καλοδεχούμενα αλλά και χωρίς αυτά μπορείς να περάσεις καλά αν έχεις συντροφιά διαλεκτή και παράλληλα σοφή, από τη ζωή.
Καπεταν Θόδωρε, έχεις και τα εργαλεία, έχεις και την πείρα, εύχομαι να έχεις πάντα και το χαμόγελό σου και τον καλό σου λόγο.
:give_rose:


Ας ευχαριστηθούμε το Ταξίδι, γιατί η Ιθάκη δεν είναι σίγουρη.  Άσε που αν "έρθει" μπορεί και αυτή να μας απογοητεύσει. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2010 13:51 #2104 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους ψαράδες του ψαρέματος .gr
Σήμερα πάλι μια μεγάλη βόλτα με τον φίλο καπεταν Σπύρο με μπόλικο καφεδάκι και κουλουράκια παραδοσιακά της αγαπητής μητέρας του  παιδιά σήμερα πήρε ένα λαβράκι πολύ καλό και μια μεγάλη πέρκα , και εγώ μια δράκαινα για συρτή ομιλούμαι ! :bye:
 
 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2010 11:56 #2105 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σε μια μέτρια μέρα, σώσαμε τη ψαριά με τα παρακάτω ψάρια. Ο σκάρος 700γρ και η σάλπα 500γρ.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2010 20:30 #2106 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλησπέρα και από μένα. ενας σκάρος για να πάει πακέτο με του δημήτρη σε ψάρεμα απόγευμα πριν καμιά εβδομάδα. και κάτι γερμανούς παρέα είχε αλλά ήταν μικρότεροι και γυρίσανε πίσω. 
να στε καλά όλοι!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2010 21:45 #2107 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλησπέρα και από μένα. ενας σκάρος για να πάει πακέτο με του δημήτρη σε ψάρεμα απόγευμα πριν καμιά εβδομάδα. και κάτι γερμανούς παρέα είχε αλλά ήταν μικρότεροι και γυρίσανε πίσω. 
να στε καλά όλοι!


Αχ φιλαράκο Γιώργο, αυτοί οι γερμανοί!!!
Δεν τους ήξερα, και το καλοκαίρι του 2004 σε ψαροτούφεκο έξω από το Βάι (αν. ακτές Κρήτης για τους μή σχετικούς) με κάρφωσε στο ξεψάρισμα στο χέρι και τα .....χρειάστηκα.
Γρήγορα πίσω στο σκάφος, για αντιμετώπιση πιθανού αλλεργικού σοκ.
Ποιος έφαγε τον ...γερμανό μου δεν έμαθα ποτέ, ούτε και αν ήταν νόστιμος (ήταν περί τα 400 γραμ.)

Με έχουν χτυπήσει σκορπίνες (χειρότερες οι μαύρες) από δίχτυα από ηλικία 8-9 χρονών.
Αλλά ο πόνος από τον γερμανό ήταν χειρότερος.
Κουφάλες γερμανοί, όπου σας ακουμπάνε, πονάμε.

Υ/Γ
Φίλος μου Κρητικός (αυτός που με πρωτοείδε μετά το χτύπημα) μου είπε ότι τους ονάμασαν γερμανούς όχι μόνο λόγω του πρασινωπού χρώματος που παραπέμπει στις στολές της Βέρμαχτ, αλλά και στο ότι εμφανίστηκαν στην περιοχή της Κρήτης περί τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο (είναι ψάρι της Ερυθράς που πέρασε στην Μεσόγειο από το Σουέζ)

Διάβασα κάπου, αφού την είχα φάει πρώτα, ότι τους γερμανούς τους λένε αγριόσαλπες.
Όποιος ξέρει κάτι σχετικό και σωστότερο ας με διορθώσει. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2010 21:52 #2108 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Διάβασα κάπου, αφού την είχα φάει πρώτα, ότι τους γερμανούς τους λένε αγριόσαλπες.
Όποιος ξέρει κάτι σχετικό και σωστότερο ας με διορθώσει. :bye:



Ετσι ειναι,αν και δεν εχει καμια σχεση η σαλπα με την λεγομενη αγριοσαλπα.
Δες φωτος  στο  fishbase.

ΥΓ μια βασικη διαφορα τους ειναι οτι η σαλπα κανει χτυπημα ντουκου ντουκου ενω η αγριοσαλπα τζουκου μπουκου  :rofl: :rofl: :rofl: 

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/06/2010 14:37 #2109 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

καλησπέρα και από μένα. ενας σκάρος για να πάει πακέτο με του δημήτρη σε ψάρεμα απόγευμα πριν καμιά εβδομάδα. και κάτι γερμανούς παρέα είχε αλλά ήταν μικρότεροι και γυρίσανε πίσω. 
να στε καλά όλοι!


Αχ φιλαράκο Γιώργο, αυτοί οι γερμανοί!!!
Δεν τους ήξερα, και το καλοκαίρι του 2004 σε ψαροτούφεκο έξω από το Βάι (αν. ακτές Κρήτης για τους μή σχετικούς) με κάρφωσε στο ξεψάρισμα στο χέρι και τα .....χρειάστηκα.
Γρήγορα πίσω στο σκάφος, για αντιμετώπιση πιθανού αλλεργικού σοκ.
Ποιος έφαγε τον ...γερμανό μου δεν έμαθα ποτέ, ούτε και αν ήταν νόστιμος (ήταν περί τα 400 γραμ.)

Με έχουν χτυπήσει σκορπίνες (χειρότερες οι μαύρες) από δίχτυα από ηλικία 8-9 χρονών.
Αλλά ο πόνος από τον γερμανό ήταν χειρότερος.
Κουφάλες γερμανοί, όπου σας ακουμπάνε, πονάμε.

Υ/Γ
Φίλος μου Κρητικός (αυτός που με πρωτοείδε μετά το χτύπημα) μου είπε ότι τους ονάμασαν γερμανούς όχι μόνο λόγω του πρασινωπού χρώματος που παραπέμπει στις στολές της Βέρμαχτ, αλλά και στο ότι εμφανίστηκαν στην περιοχή της Κρήτης περί τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο (είναι ψάρι της Ερυθράς που πέρασε στην Μεσόγειο από το Σουέζ)

Διάβασα κάπου, αφού την είχα φάει πρώτα, ότι τους γερμανούς τους λένε αγριόσαλπες.
Όποιος ξέρει κάτι σχετικό και σωστότερο ας με διορθώσει. :bye:

Ο γερμανος αν ειναι μεγαλουτσικος με δεντρολιβανο στο φουρνο ειναι πεντανοστιμος!!Αλλα οχι οτι ποναει το τσιμπιμα του...Της δρακαινας ποναει. της σκορπινας πολυ λιγοτερο του γερμανου ειναι σαν να σε καρφωσουν τα αγκαθια οποιουδηποτε ψαριου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2010 01:09 #2110 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καθαρίζονται και έυκολα.κόβεις από το κεφάλι μέχρι το φάλι και το πετάς και μένει το κρέας μόνο.μέτα τηγάνι και κρασάκι άσπρο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.462 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection