- Δημοσιεύσεις: 6124
- Μου αρέσει που έλαβε 5218
Ματια που δεν βλεπονται γρηγορα λησμονιουται Νασο!Και ο Μπαμπης εχει ριξει αγκυρα στο Βολο!Οποτε το κερατσινι το εχει ξεχασει....ΝΑΣΟΣ έγραψε: ηταν ενα σκληρος τυπος ψαρας
κ τον ελεγαν μπαμπινο
αντε ρε που θες κ παρακαλια που σου λεει ενας ανθρωωπος οτι θελει να σε γνωρισει
οριστε μας τωρα αντε καβαλα το καρο κ ελα κατω να σε δουμε κ αε τα σουξου μου ξου μανταλακια
αυτα τα κερατσινιωτικα που ξερεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εγω τ'αφηνω τα κερατσινιωτικα αλλα εσυ πας απο τη περιοχη μου για ουζακι.δε μου το ελεγες να περνουσες απο τη κυρα γιωργια να σε φιλευε κατιΝΑΣΟΣ έγραψε: ηταν ενα σκληρος τυπος ψαρας
κ τον ελεγαν μπαμπινο
αντε ρε που θες κ παρακαλια που σου λεει ενας ανθρωωπος οτι θελει να σε γνωρισει
οριστε μας τωρα αντε καβαλα το καρο κ ελα κατω να σε δουμε κ αε τα σουξου μου ξου μανταλακια
αυτα τα κερατσινιωτικα που ξερεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
mixalis έγραψε: ψαρευω ζαργανες και τις δολωνω ζωντανες με 2 -3 αγκιστρια και τις αφηνω να φυγουν.
μαλλον μια δεν αντεξε και ψαρευε πατωτα.την αρπαξε απο την μεση και πιαστικε στο μεσαιο αγκιστρι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος έγραψε:
mixalis έγραψε: ψαρευω ζαργανες και τις δολωνω ζωντανες με 2 -3 αγκιστρια και τις αφηνω να φυγουν.
μαλλον μια δεν αντεξε και ψαρευε πατωτα.την αρπαξε απο την μεση και πιαστικε στο μεσαιο αγκιστρι!
Μιχαλη τις ζαργανες τις πιανεις μεσα με βαρκα μιας και εχουν τραβηχτει βαθεια ή κραταει ακομα κανενας μωλος εκει και τις πιανεις απ εξω με καλαμι?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
mixalis έγραψε: εχει στο λιμανι στο αιγιο ακομα.απο εξω ψαρευω δεν εχω βαρκα
.(ειναι ενα ονειρο και αυτο,μια βαρκουλα αχχχχχχχ!!)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Στειλ'τη κατα εδω!Μην παει χαμενη!mixalis έγραψε:
παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αμα δοκιμάσει θα σε στέλνει να της πιάσεις και άλλες.......mixalis έγραψε:
παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD