Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/07/2011 10:44 #581 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εφτασααααααααααααααααααα
Συνημμένο αρχείο:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρης (Pinco), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2011 23:58 #582 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αγαπητε μου φιλε Μενιδιατης,το ραντεβου σου εχει οριστει για δευτερα ωρα απο 8- 12 ( πρεπει μονο να φιξαρεςι επ ακριβως την ωρα ) κ ειναι με νεα μεσ τα κοκκινα κ εχει γαλαζιες αποχρωσεις στην ραχη κ οχι στα ματια κ ειναι στα μετρα σου δλδ 3,7 κιλα κ ανυπομονη να σε γνωρισει
περιμενω νεα σου για να σου φιξαρω το ραντεβου επ ακριβως το μονο να εισαι καλο παιδι μαζι της γιατι το αξιζει .

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2011 19:57 #583 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:shok:

Αποκλείεται φίλε! Ευχαριστώ πολύ! Δεν μπορώ να τη δεχτώ, όχι δεν μπορώ...
:cray:

:heart:

δεν μπορώ... δεν μπορώ...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:47 #584 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

κωστας έγραψε: Ευχαριστω πολυ παιδια..Νασο ειναι ιχθυοτροφειο και ειναι στην Λερο βεβαια εχει αρκετο περπατημα και την πατησα με τις σαγιοναρες και δεν θα ξαναγινει...


Αρματωσια με sissy, 100gr μολυβι και παραμαλλο 0,28 flurocarbon (1 οργια) και παρατηρησα οτι paternoster δεν δουλευει με τιποτα παιδια..Οπωσδηποτε αποχη γιατι με μια οργια παραμμαλο θα εχουμε ατυχηματα..Ενας εχασε μπροστα ψαρι 2,5 κιλα....

Συγχαρητηρια Κωστα μου!Μπορει εκει απεναντι να ειναι ιχθυοτροφειο,ομωs στη πρωτη φωτογραφια η πανω τσιπουρα ειναι αλανιαρα!!!Απο οτι φαινεται και η δευτερη απλα ειναι ετσι ο φωτισμοs που σκουραινει λιγο το ψαρι και δεν μπορω να πω με σιγουρια!!!
Ειδεs οτι σε αγαπαει το νησι σου και σου δινει ωραια δωρα!
Φιλια Κωστα μου!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:50 - 13/07/2011 15:07 #585 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω Δημητρη να εισαι καλα και καλες καλοκαιρινες ψαριες!!Ειναι και οι δυο αλανιαρες!!Παντος φαινονται ψαρακια και στο spinning!!


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Πάνος Δακίδης (Dakidis), Αρης ( ARKAlOS ), kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:53 #586 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολυ ωραια ψαρια Κωστα μου!Θα μαs κάνειs να ερθουμε στη Λερο τωρα το καλοκαιρι!!! :ok: :ok: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 14:57 #587 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Πολυ ωραια ψαρια Κωστα μου!Θα μαs κάνειs να ερθουμε στη Λερο τωρα το καλοκαιρι!!! :ok: :ok: :ok:

\


Και δεν ερχεστε???Δημητρη αφου δεν εχουμε ακομα τουρισμο ας εχουμε για το ψαρεμα
!!! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 15:13 #588 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο κ παλι μπραβο για τις υπεροχες κ μες την υγεια τσιπουρες , φαινοντε τα γερα απο τα αρρωστα ψαρια,
λερο εεε αρε τι μου θυμιζεις , τα νιατα μου οταν ασχολιομουν με πολλα πραγματ εως οτου βρω τον δικο μου δρομο κ ενα απο αυτα ηταν οταν εκανα ρεπορταζ σε μια αποστολη ευρωπαικη για το λεγομενο κ ονομαστο " περιπετρο 16 της λερου " οπου εκει τα ματακι μου ειδαν πραγματα κ θαματα που ποτε μα ποτε δεν διανοουμουν οτι υπαρχουν ποσο το να συμβαινουν κ την δυστυχια καποιων ανθρωπων μεσα σε ολο το μεγαλειο καθως κ τον πονο ψυχης καποιων συναθρωπων μας καθως κ την ασυδοσια κ την απανθρωπια καποιων που υποτιθετε ηταν εκει για να φροντιζουν αρρωστους συναθρωπους μας που ειχαν αναγκη περισοσοτερο απο φροντιδα κ στροργη παρα απο ψυχοφαρμακα.
τελως παντων γιατι θυμαμε πραγματα που εχω προσπαθησει πολυ να τα βγαλω απο το μυαλο μου κ που αισθανομε εστω κ τοσο δα περηφανος που μπορει να συνεβαλα εστω κ τοσο δα στο να κλεισει αυτο το πραμα.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 17:41 #589 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: μπραβο κ παλι μπραβο για τις υπεροχες κ μες την υγεια τσιπουρες , φαινοντε τα γερα απο τα αρρωστα ψαρια,
λερο εεε αρε τι μου θυμιζεις , τα νιατα μου οταν ασχολιομουν με πολλα πραγματ εως οτου βρω τον δικο μου δρομο κ ενα απο αυτα ηταν οταν εκανα ρεπορταζ σε μια αποστολη ευρωπαικη για το λεγομενο κ ονομαστο " περιπετρο 16 της λερου " οπου εκει τα ματακι μου ειδαν πραγματα κ θαματα που ποτε μα ποτε δεν διανοουμουν οτι υπαρχουν ποσο το να συμβαινουν κ την δυστυχια καποιων ανθρωπων μεσα σε ολο το μεγαλειο καθως κ τον πονο ψυχης καποιων συναθρωπων μας καθως κ την ασυδοσια κ την απανθρωπια καποιων που υποτιθετε ηταν εκει για να φροντιζουν αρρωστους συναθρωπους μας που ειχαν αναγκη περισοσοτερο απο φροντιδα κ στροργη παρα απο ψυχοφαρμακα.
τελως παντων γιατι θυμαμε πραγματα που εχω προσπαθησει πολυ να τα βγαλω απο το μυαλο μου κ που αισθανομε εστω κ τοσο δα περηφανος που μπορει να συνεβαλα εστω κ τοσο δα στο να κλεισει αυτο το πραμα.

νασος



Tα ξερω δεν τα ξερω Νασο μου..Δυστηχως παλια ηταν ασχημη η κατασταση εκει εχω δει βιντεο με αυτο το θεμα αλλα τωρα δεν ειναι ετσι τους προσεχουν και να δεις πως τους αγαπανε οι υπαλληλοι...Εχει παρεξηγηθει το νησι πολυ ασχημα γιατι τα ακουω αμα πεις Λερο σου την λενε ολοι..λερα λερα ενταξει βλακεια βεβαια αλλα θελω να πω οτι δεν ειναι ετσι...Σε αφηνω τωρα γιατι πρεπει να φυγω θα δοκιμασω να καλαμαρεψω αποψε...Καλα ψαρεματα να εχεις κ τα λεμε! :beach:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2011 21:06 #590 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Πολυ ωραια ψαρια Κωστα μου!Θα μαs κάνειs να ερθουμε στη Λερο τωρα το καλοκαιρι!!! :ok: :ok: :ok:


Δημητρη μου αν νομιζει οτι ειναι ιχθυοτροφειου ας τις στειλει σε εμας
και θα δει πως θα τις εξηγηθουμε εμεις
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Μπραβο Κωστα για τα ψαρια σου
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.323 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection