Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/07/2011 21:42 #531 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ξέρω ότι με αυτά που θα γράψω θα στεναχωρήσω έναν άνθρωπο που προσφέρει σε αυτό το forum με τις γνώσεις του αλλά το σκεφτόμουν όλη μέρα σήμερα και αποφάσισα ότι πρέπει να το γράψω αλλιώς θα είμαι και εγώ συνένοχος – χειροκροτητής αυτών των ψαρεμάτων
Πριν μερικές μέρες στο θέμα «Το ψάρεμα του ροφού» είχε μπει ένα παλληκάρι ο Ηλίας ο οποίος μας έλεγε ότι ροφοί υπάρχουν αλλά δεν τους βλέπουμε (ψαροντουφεκάδες) γιατί δεν ξέρουμε που βρίσκονται (βάθος κτλ) και πώς να τους ψαρέψουμε. Τον πήραμε από τα μούτρα λοιπόν και πρώτος εγώ (και δεν αναιρώ τα λόγια μου) αλλά νομίζω φίλε Νάσο ότι κακός συμμετείχες σε αυτή την κουβέντα επικρίνοντας το φίλο και πιστεύω ότι μετά από τις δύο τελευταίες ψαριές σου οφείλεις να ζητήσεις συγνώμη στον Ηλία γιατί από τις πράξεις μας κρινόμαστε.
Για να μην σας βάζω να ψάχνεται παλαιότερα post σας επισυνάπτω τα λεγόμενα του Νάσου και του Ήλια.
Ηλίας
«Για να λέμε την αλήθεια στις περισσότερες φορές παίρνω πάντα εναν. Πολλές φορές όμως πήρα και δύο και σπανιότερα να πάρω 3 η 4 σε μιαν ημέρα. Μιλώ φυσικά για ροφούς που τους κρατώ και όχι αυτούς που τους ελευθερώνω λόγω μεγέθους. Επείσης πολύ πολυ σπάνια δεν πιάνω κανένα. Αυτά συμβαίνουν στα μικρά χρονικά διαστήματα που τους ψαρεύω που όπως προείπα είναι μόνο 2-3 μήνες τον χρόνο.»
Νάσος
«…….θα μπορυσα να πω πολλα αλλα φοβαμε οτι θα ξεφυγω για αυτο κ σταματω εδω με την ελπιδδα απ αυτο το κειμενο μου να παρεις κατι κ να μην το δεις οτι καποιος σου βαζει χερι εσενα η οποιου αλλου μπορει να θιχτει.
ξερεις ποσα χρονια θελει ενας ροφος για να φτασει στο σημειο αναπαραγωγης φιλε μου ?

ΥΓ: δεν ειναι δυσκολο να πουμε οτι αυτο το ψαρι δεν υπαρχιε ρε παιδακι μου προς αλιευση κ να το αφησουμε ησυχο.»

Παρακάτω συνεχίζεις φίλε Νάσο και μιλώντας προς τον Ηλία
«Αναφερεις οτι ενδιαφερεσε γαι το ψαρι αυτο κ για αυτο δεν λες την μεθοδο σου για να το προστατεψεις απο τυχον κακα χερια , αλαλ ταυτοχρονα μας λες οτι αμα λαχι χτυπας κ δυο κ τρια ψαρια μπραβο ρε λεβεντη την επομενη να τους παρεις ολους, ολη την οικογενεια κ να τους υοθετησεις βρε μπαγασα .»
Και σήμερα σε μια από τις απαντήσεις σου γράφεις
«Τα ψαρια που πηρα βασιλη εστω κ μετα τοσες ωρες ηταν ολα ζωντανα ο μεγαλος ροφος ηταν ζωντανος ακομα κ οταν γυρισα στο λιμανι μεσα .»
Ούτε αυτόν τον ροφό δεν μπορούσες να ελευθερώσεις Νάσο μου; Τόσα μαύρα είχες πάρει αυτά τα δύο ψαρέματα. Και επαναλαμβάνω αν είσαι επαγγελματίας και θες να τα πουλήσεις για να ζήσεις την οικογένεια σου πάσο αλλά αν όχι τότε έχεις μεγάλο λάθος φίλε μου.
Συγνώμη αν ήμουν εριστικός
Υ.Γ.
Release φίλοι μου Release !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA, ΗΛΙΑΣ, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 22:09 - 04/07/2011 22:11 #532 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μέχρι να απαντήσει αύριο ο Νάσος, επεμβαίνω ως ο αποδέκτης της αφιέρωσης της ψαριάς.
:fish1:

έχω να πω το εξής (που ίσως μας διεκολύνει στην κουβέντα):
ο Νάσος είχε επικρίνει το «στυλάκι» του Ηλία, «ξέρω, αλλά δεν σας λέω, γιατί αν σας πω θα τους ρημάξετε», όχι την ηθική ακεραιότητά του στο πόσα ψάρια πιάνει ή απελευθερώνει, το οποίο θίγεις τώρα, φίλε Γιάννη.

Βέβαια, η παράγραφος που παραθέτεις, Γιάννη, είναι επικριτική στον Ηλία, αλλά δεν ήταν αυτό το επίκεντρο της αντιπαράθεσης εκείνες τις ημέρες, μεταξύ Νάσου και Ηλία. Υποψιάζομαι ότι αυτά τα λόγια χρησιμοποιήθηκαν από το Νάσο για εμφατικούς λόγους και όχι για ουσιαστικούς. Αντιγράφω:
«Αναφερεις οτι ενδιαφερεσε γαι το ψαρι αυτο κ για αυτο δεν λες την μεθοδο σου για να το προστατεψεις απο τυχον κακα χερια , αλαλ ταυτοχρονα μας λες οτι αμα λαχι χτυπας κ δυο κ τρια ψαρια μπραβο ρε λεβεντη».

***

Φυσικά, δεν αντιτίθεμαι στην κριτική σου προς το Νάσο ούτε υπερασπίζομαι κανέναν. Απλώς θεωρώ ότι θα μπορούσε το ζήτημα του release να τεθεί χωρίς το φόντο εκείνης της αντιπαράθεσης. Πού, ξαναλέω, είχε εγερθεί με αφορμή το στυλάκι, και όχι την ηθική!

Αλλωστε κι εγώ του είχα πει του Νάσου να το «κόψει» το ψιλό με τα 16άρια αγκίστρια. Και μάλλον το έκοψε.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 00:06 #533 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα Βασίλη ,
Εννοείς δλδ ότι ο Νάσος πειράχτηκε μόνο από το στυλάκι του Ηλία και όχι από το γεγονός ότι ο Ηλίας είχε ξεκληρίσει τους ροφούς της περιοχής του?
Ο Νάσος έκανε αναφορά πέρα από το πλήθος των ψαριών που έπιανε ο Ηλίας «αμα λαχι χτυπας κ δυο κ τρια ψαρια μπραβο ρε» αλλά και στο ότι ήταν υπέρ να αφήσουμε αυτά τα ψάρια να ζήσουν ελεύθερα μπας και κάποια στιγμή φτάσουν σε ικανοποιητικό πληθυσμό. Λέγοντας «ΥΓ: δεν ειναι δυσκολο να πουμε οτι αυτο το ψαρι δεν υπαρχιε ρε παιδακι μου προς αλιευση κ να το αφησουμε ησυχο.»
Ο Νάσος έχει αρκετές ψαρευτικές εμπειρίες και καλά κάνει και τις αναφέρει στο forum για να μαθαίνουν οι νεότεροι αλλά επειδή τα πράγματα δεν είναι έτσι και αύριο θα πάνε για ψάρεμα άνθρωποι που θα θέλουν να σηκώσουν την θάλασσα (εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε όλους) για να την ποστάρουν για να τους πούμε μπράβο θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτική στα ποσταρίσματα μας. Τουλάχιστον οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πρόλαβαν και μερικά ωραία ψαρέματα ας χαρούν μερικά και οι νεότεροι γιατί αλλιώς θα τα βλέπουν μόνο από φωτογραφίες .

Το τελευταίο που λες φίλε μου περί release δεν το κατάλαβα .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 08:06 - 05/07/2011 08:19 #534 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν προκειτε να σου απαντησω αλλα τουλαχιστον παψε νασαι υποκριτης και να με αποκαλεις φιλο ενταξη
τωρα για ολα τα υπολοιπα αποψεις σου κ ειναι αποδεκτες διοτι ο καθενας εχει το δικαιωμα της σκεψης του.
Κ το οτι εισαι υποκριτης φανηκε κ απο το ανοητο σχολιακι σου την περασμενη εβδομαδα για το οποιο εγινα δεκτης σχολειων απο πολλους φιλους του σαιτ με την παρακληση να σου απαντησω κ το προσπερασα.
για ολα τα υπολοιπα σου απντησε ο βασιλης κ δεν προκειτε να αναπτηξω διαλογο μαζι σου ΤΕΛΟΣ
κ παμε για αλλα.
κ καλο ειναι επειδη σε αυτο το σαιτ η γνωμη του καθενος ειναι σεβαστη κ ο καθενας μπορει κ εχει δικαιωμα να την λεει καλο ειναι να μην κρυβομαστε πισω απο τα λογια καποιου , εν προκειμενω του Γιαννης, κ να λεμε αυτα που πιστευουμε κ να μην το παιζουμε καλα παιδια για να ειμαστε αρεστοι κα να μας αποδεχοντε ενω ειμαστε κατι αλλο απο αυτο που δειχνουμε .

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 09:25 #535 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσο καταρχήν καλημέρα , μάλλον έχουμε διαφορετική γνώμη για τις έννοιες «φίλος» και «υποκριτής». Το «φίλε μου» που χρησιμοποιώ συχνά είναι έκφραση μπορεί να σημαίνει και κάτι παραπάνω αλλά και τίποτα .
Για σένα πιθανόν φίλος είναι ο αυλικός αυτός που θα σου ευλογεί τα γένια και θα σου λέει μπράβο σε ότι και αν κάνεις και σε ότι αν πεις, εγώ πάλι έχω μάθει με τους φίλους μου να είμαι ειλικρινής και αν ήσουν φίλος μου θα σε είχα πάρει τηλέφωνο και θα σου έλεγα πολλά παραπάνω. Για μένα όταν κάνεις κάτι λάθος είναι λάθος δεν υπάρχει ναι ίσως μπορεί αλλά …….. και οφείλω να στο πω γιατί στο χέρι του καθενός είναι να το διορθώσει και να βελτιωθεί.
Πιθανών να είμαι και υποκριτής όπως λες αφού την μια στιγμή κατηγορώ τον Ηλία για τις υπέρ-ψαριές που λέει και την άλλη πρέπει να πω μπράβο στον Νάσο που πίσω από μια «επαγγελματική άδεια» προσπαθεί να κρύψει το λάθος του.
Πιστεύω ότι στο forum είμαστε για να λέμε μπράβο στα καλά , να σχολιάζουμε τα κακός κείμενα για να βελτιωνόμαστε όλοι (φυσικά και εννοώ τον εαυτό μου) και να δίνουμε το παράδειγμα στους νεότερους ψαράδες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 09:28 #536 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δεν θα το συνεχισω ηλια γιατι εκτος των αλλων δεν ξερεις να διαβαζεις αυτα που λεω.
εγραψα οτι σε αυτο το σαιτ ειναι δικαιωμα του καθενος να λεει την γνωμη του κ αυτη ειναι σεβαστη.
τα υπολοιπα που λες ειναι προς λαικη καταναλωση.
να εισαι καλα αλλα δεν με πειθεις.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 09:54 #537 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σορρυ εγραψα λαθος ονομα ηθελα να γραψω ΓΙαννη κ εγραψα Ηλια.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 10:03 #538 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσο δεν προσπαθώ να πείσω κανένα και πρώτα από όλα εσένα, στην τελική εσύ ξέρεις καλύτερα από εμάς. Δεν ήρθα εγώ για σου αλλάξω νοοτροπία στο ψάρεμα όπως λες και εσύ την επόμενη φορά «…..την επόμενη φορά να τους πάρεις όλους , όλη την οικογένεια και να τους υιοθετήσεις βρε μπαγάσα…».
Το κακό είναι ότι δεν έχεις επιχειρήματα Νάσο και για αυτό δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος μεταξύ μας, όπως το είπες λοιπόν «δεν πρόκειται να αναπτύξω διάλογο μαζί σου ΤΕΛΟΣ» συμφωνώ απόλυτα .
Συγνώμη για την αναστατώσει που προκάλεσα στα υπόλοιπα μελή του forum, τώρα μπορώ να κοιμάμαι τουλάχιστον ήσυχος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 10:08 #539 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλη ξεκουραση παλικαρι μου κ ελπιζω τωρα ο υπνος σου ναναι ησυχος οπως λες.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2011 10:28 #540 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye:
Νιωθω την αναγκη να πω δυο πραγματα που γνωριζω!
Με την Επαγγελματικη αδεια που εχει ο Νασοs μπορει να ριξει πανω απο 150 αγκιστρια παραγαδι!
Ζηταω συγνωμη απο τον Νασο γιατι ξερω οτι δεν του αρεσει να <<δειχνεται>> αλλα θα το πω για να βοηθησει καπωs τη συζητηση.Εριξε 400 αγκιστρια παραγαδι και κρατησε 6 ψαρια!!!Δεν ηταν μονο 6 ψαρια στο παραγαδι αλλα πολυ περισσοτερα τα οποια και αφησε να φυγουν!!!Αυτο λεει κατι νομιζω!Κρατησε 1 ροφο,θα μπορουσε να ειχε κρατησει περισσοτερουs και αυτο λεει πολλα!!!
Συμφωνουμε ολοι με τον φιλο Γιαννη οτι ο ροφοs ειναι ψαρι προs εξαφανιση και χρειαζεται ειδικη αντιμετωπιση!
Αλλωστε η ενσταση του ηταν για αυτο το ψαρι!Θεμιτο και απολυτωs κατανοητο!Το θεμα ειναι οτι υπαρχει μια αντιπαραθεση σε ενα ζητημα που και οι δυο φιλοι εχουν ουσιαστικα την ιδια αποψη!!!
Συγνωμη για την παρεμβαση!!!
Απλα ενιωσα την αναγκη να πω δυο πραγματα!
Να ειστε καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.257 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection