Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

28/06/2011 14:46 #481 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσο, τι εννοείς «αγκίστρια που πέφτουν»;

Δηλαδή, πως λειτουργούν;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 14:55 #482 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σκουριαζουν βασιλη κ πεφτουν απο το στομα του ψαριου κ μαλιστα πολυ γρηγορα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 14:57 #483 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο φιλε σταθη τους ξεκληρησατε του λουτσους
μπραβο σας κ διπλομπραβο στον μικρο βλεπω ο μαθητης να κανει μαθηματα σε λιγο καιρο στον δασκαλο χαχαχα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/06/2011 15:06 #484 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια σε ολουs σαs για τιs ωραιεs ψαριεs!Ειναι ψαρια που εγω δεν θα πιασω ποτε γιατι το ψαρεμα που κανω δεν εχει τετοια ψαρια στο μενου!Ειναι ομωs πολυ ωραιο να βλεπειs οτι υπαρχουν αυτα τα ψαρια!
Να ειστε παντα καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, tassos fotiadis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 06:54 #485 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ελπιζω το καλοκαιρι που θα κατεβεις δημητρη κατω να παμε παρειτσα για κανα παραγαδι για τις αλλες κυριες οχι τις ασημενιες αλλα τις κοκκινες κ ερεθιστικες συναμα συναγριδες με ατ ψιλοτακουνα χαχαχχα
μονο που θελω μια χαρη "θα βουτηξεις για αχινους ? "

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 07:14 - 29/06/2011 07:15 #486 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε Γιαννη μια κ με ρωτησες εστω κ για να κανεςι αστειο οπως φανατζομε γιατι δεν θελω να πιστευω οτι μεσα απο το αστειο σου κρυβοταν η αληθεια σου θα σου πω πολυ ευχαρηστως ποσα πανε τα ψαρια κ αυτο λογω της τριβης μου με την δουλεια μου η οποια με κανει να εχω πληρη γνωση αυτων των τιμων.
Λοιπον εχουμε κ λεμε
τα πρωτα αυτη την στιγμη απο το καικι πανε 25 ευρα εως το πολυ 28 αναλογα τον ψαρα
στα ιδια λεφτα πλεον πωλουντε κ τα μαυρα
ο ξιφιας εχει 18 ευρω καθαρο κρεας κομενο σε ροδελα κ 7 - 8 ευρω ολοκληρος με το κεφαλι αλλα καθαρισμενος.
ενταξη ? τα μαυρα παρεπιμπτοντος ηταν στο 2μερο 12,5 κιλα περιπου χοντρικα γιατι δεν ατ ζυγησα επακριβως

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 11:24 #487 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Νάσο για τα ωραία σου ψάρια!Συγχαρητήρια φίλε μου!!! :give_rose: :good:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 12:37 #488 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σε ευχαρηστω καλε μου φιλε γρηγορη,
νομιζω οτι ειχες πει οτι θα οηγαινες 3μερο κανω λαθος ? πηγες ?
περασα ενα ομορφο σκ γεματο ψαρεμα κ τα δυο βραδυα κ με μπολικη περιπετεια .
κ παλι σε ευχαρηστω

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 12:45 #489 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πήγα ναι.Έκανα δύο ψαρέματα με τη βάρκα,ένα συρτή με νωπή ζαργάνα για γοφάρια κι ένα για jigging.Το αποτέλεσμα ήταν μονάχα ένα χαμένο γοφαράκι την πρώτη ημέρα κι έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο με το spinning μετά από καιρό και πήρα δύο γοφαρόπουλα.
Αναμένουμε ακόμη τα τονοειδή,πάντως μέσα γίνεται ένας χαμός από σαρδέλα,τεράστιες μπάλες γόνου αλλά τα ψάρια ακόμη άφαντα.Πιστεύω μέσα ιουλίου θα ξεκινήσουνε!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2011 13:04 #490 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ετσι ειναι κ στα δικα μου μερη γρηγορη.
Την μια μερα που επεστρεφα γιατι ειχα παει πρωι πρωι να βρω ενα κομματι του παραγαδιου που ειχα χασει την νυχτα ειδα τεραστια κοπαδια απο καλογριες καλοαναθρεμενες, οτι πρπει δλδ για ζωντανο για συναγριδες.
επισης στο καρτερι ( νταλιανη ) που ειναι στειμενο στον κολπο περνουν πολλα τοννοειδη - παλαμιδες.
την περασμενη εβδομαδα εκανε το νταλιανη 500 κιλα παλαμιδα μεσα σε μια μερα.
Το οτι δεν δουλεψε φετος η τρατα στον κολπο ειχε σαν αποτελεσμα να εχει γεμισει ψιλο οπως μαριδα , αθερινα κλπ.
Αυτος ειναι κ ο λογος που βλεπουμε πρωινα κ απογευματα σε διαφορα σημεια του κολπου η θαλασσα να βρααζει απο το τσιμπουσι που κανουν τα κυνηγιαρικα.
Ζαργανεςδεν εχουμε δει ακομα η καλυτερα οσες εχω δει ειναι στο μεγεθος του μπικ στιλου.
πιστευω οτι η φετινη χρονια σε οτι εχει να κανει με τα κυνηγιαρικα κ ειδικα με του κυνηγους θαναι καλη.
Ο παπους μου ο συγχωρεμενος επαγγελματιας ψαρας ελεγε δυο χρονιες κακες η επομενη θαναι χρυσαφι.
Δυο χρονιες δεν εχουν φανει φετος ειναι η τριτη θα δουμε.
εκτος αν παλι το γρι γρι " Μαρια " τους ξεκληρησει οπως τα προηγουμενα χρονια που εκανε 2 τοννους την βραδυα κυνηγους κ μαλιστα μικρα ψαρακια του κιλου.
θα δουμε κ θα πουμε.
να τα λεμε κ να ανταλασουμε αυτα που βλεπουμε εκαστος φιλε μου

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection