Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

15/08/2012 14:19 #1021 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε:
Τι γράφει ο Νάσος? Σφύρνα? ΚΑΡΧΑΡΙΑ ΕΠΙΑΣΕ????

χαχαχαχαχαχαχαχα,Σφυρνα ειναι ο Λουτσοs Billy Boy!!!Ειναι οι τοπικεs ονομασιεs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 00:57 #1022 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
se exo panta sto mialo mou k tin skepsi mou vasili

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 11:58 #1023 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα,αρματωσια συρομενη μοναγγιστρη,δολωμα μονοδολι ντοπιο.Βγηκε η μουρμουρα που παραθετω πιο κατω.Αν δεν εσερνε και η τρατα μπροστα μας,ισως καναμε καλυτερη προκοπη...

Μπραβο Θανο!!!Μια χαρα ειναι η μουρμουρα!!! :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:07 #1024 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα,αρματωσια συρομενη μοναγγιστρη,δολωμα μονοδολι ντοπιο.Βγηκε η μουρμουρα που παραθετω πιο κατω.Αν δεν εσερνε και η τρατα μπροστα μας,ισως καναμε καλυτερη προκοπη...

Μπραβο Θανο!!!Μια χαρα ειναι η μουρμουρα!!! :good: :ok:

Nαι Δημητρη καλη ειναι!Και εκει που ειπαμε πως σημερα θα γινει κατι καλο,ηρθε ο κλασσικος ιστοριας με την τρατα του,εριξε το διχτυ του στα λιγοτερο απο 100 μετρα και μεσα σε διαυλο παρακαλω και μετα αφου εριξε την αγκυρα του εξω στα βραχια (οχι στη θαλασσα,αλλα εξω),προφανως για να κρατησει κοντρα,αρχισε να σερνει το διχτυ του!Ο τυπος το κανει χρονια,ακομη και το Μαιο!Εχουν γινει απειρα καταγγελτικα τηλεφωνηματα και το λιμεναρχειο ελευσινας αγρον ηγοραζε!Και μετα θελουμε να παμε μπροστα! #sick0021#

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:10 #1025 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φαγκρόπουλο δεν είναι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:10 #1026 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:13 #1027 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:14 #1028 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

alex5 έγραψε: Ρε Γιάννη ..τι γαϊδουρο Μουρμούρες και γαϊδουροσαργοί ειναι αυτοί ????
Μας τρέλανες πάλι Παρασκευιάτικα...
Μπράβο φίλε..οι ευχές όλωω των μελών δεν πείγαν τσάμπα...

Εκείνο το κόκκινο στο βάθος τί είναι ???

Φιλικά
Αλέξης

φαγκρι δεν ειναι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:17 #1029 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παναγιωτη απανταs σε ενα ποστ του 2006!!!Μη γεμιζουμε χωριs λογο το τοπικ!!! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 12:19 #1030 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
επαναφέρω τοπικ μιας και δεν εχω που να μιλήσω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.323 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection