Ερώτηση Συντήρηση εξοπλισμού

12/05/2005 16:38 #21 από NucDoc
Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού

EXTREME έγραψε: Επιδημια τα χει πιασει τα συγκεκριμενα καλαμια??
Κωστα το βερνικι δεν νομιζω πως θα κρατησει πολυ..με το βαλε βγαλε θα γδαρθει και θα ξεκολλησει...


Πιθανότατα έχεις δίκιο... απλά σκέφτηκα ότι έτσι κι αλλιώς βερνίκι έχουν στο σημείο εκείνο.

EXTREME έγραψε: Καλυτερα Νικολα παρε την αντιπροσωπεια να ρωτησεις...


Σαφώς η καλύτερη λύση και θα μας ενδιέφερε (όλους) η αντιμετώπιση της εταιρείας στο πρόβλημα αυτό.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι είδος εγγύηση παρέχουν οι αντιπρόσωποι εδώ για τα προϊόντα που μας πουλάνε... για να αποφεύγουμε τι κακοτοπιες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2005 16:44 #22 από ngou
Απαντήθηκε από ngou στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού

striftaroparamanas έγραψε:

angler έγραψε: Κυριοι,προβλημα!
Σε ενα τρισπαστο που εχω(trabucco admiral oceanic) το τριτο κομματι,η κορυφη δηλαδη,δε σφηνωνει στο δευτερο τμημα.Σαν αποτελεσμα σε δυνατες βολες η μυτη τεινει να βγει!!
Οποιος μπορει να πει καμια πατεντα να το φτιαξω θα βοηθησει πολυ!



Λύση πρώτη ( βιαστική αλλά δουλεύει ....),

Παίρνεις μία κόλα χαρτί Α4 και κόβεις μία λωρίδα φάρδους περίπου όσο το μήκος που εισέρχεται η μύτη στο το μεσαίο στέλεχος. Τυλίγεις πρώτα μία στρώση με τη σελίδα και την κολλάς με logο, αλείφεις και εξωτερικά την λωρίδα έτσι ώστε να δημιουργήσεις ένα στεγανό στρώμα πάνω στο χαρτί. Αφού στεγνώσει καλά η κόλλα τρίβεις την επιφάνια της λωρίδας με ένα ψιλό γυαλόχαρτο ώστε να την φέρεις σε μία σωστή διάμετρο που θα σφηνώνει καλά στο μεσαίο στέλεχος.

Λύση δεύτερη ( πάρα πολύ καλή.... και αξιόπιστη ),

Αγοράζεις λίγο πολυεστέρα με το διαλυτικό του, το ποσοστό του διαλυτικού είναι μόλις δύο τις εκατό, εσύ βέβαια χρειάζεσαι πάρα πολύ λίγη ποσότητα οπότε και το διαλυτικό του θα είναι μόλις δύο σταγόνες. Ανακατεύεις το μείγμα και με ένα πινελάκι βάφεις το κάτω μέρος της μύτη του καλαμιού στο σημείο που κουμπώνει. Προσοχή! Όχι πολύ διαλυτικό πολυεστέρα και όχι πολύ παχύ στρώμα επίστρωσης. Το στέλεχος του καλαμιού θα πρέπει να το αφήσεις να κρέμεται κατακόρυφα από ένα σημείο, είναι πολύ σημαντικό, ο πολυεστέρας θα τρέξει με αποτέλεσμα να σου κάνει καρουμπαλάκι αν αφήσεις την μύτη του καλαμιού να στεγνώσει σε οριζόντια θέση.
Συνήθως στεγνώνει σε περίπου 24 ώρες ( ανάλογα και με την θερμοκρασία ...), αφού στεγνώσει το λεπτό στρώμα του πολυεστέρα θα πρέπει να επαναλάβεις την διαδικασία τριψίματος με λεπτό γυαλόχαρτο όπως και στην προηγούμενη λύση.

Λύση Τρίτη,
Αν το καλάμι το έχεις αγοράσει πρόσφατα μπορείς να το πάρεις και να πας στο μαγαζί να κάνεις φασαρία για να στο αλλάξουν........


Εγώ στη θέση σου θα ξεκινούσα από την Τρίτη λύση και να δεν έβγαζα άκρη μετά στην δεύτερη λύση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2005 16:59 #23 από ngou
Απαντήθηκε από ngou στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού

NucDoc έγραψε:
Αυτό που κάνω εγώ στα καλάμια είναι το εξής:

1- Μαλακό πανί βρεγμένο (με γλυκό νερό) για ξέπλυμα αλμύρας κτλ από το καλάμι. Όταν υπάρχουν κολλημένα άλατα σε οδηγούς τότε τα καθαρίζω με παλιά (μαλακιά) οδοντόβουρτσα και νερό.


Σωστός !!

NucDoc έγραψε:
Για τις μπομπίνες στους μηχανισμούς δοκίμασα κάποιο διάστημα το εξής: μόλις γέμιζα τη μπομπίνα με καινούργια πετονιά... την λάδωνα με 2-3 ψεκασμούς WD40 με το σκεπτικό ότι το λάδι θα αποθούσε αλμύρα και άλατα. Πράγματι είδα ότι το πετύχαινε αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως η χημική σύνθεση του WD40 να είχε αρνητική επίδραση στις προδιαγραφές της πετονιάς οπότε το σταμάτησα. Πρόβλημα δεν διαπίστωσα αλλά είχε τεθεί η αμφιβολία οπότε.... :?:


και πάλι σωστός ....

NucDoc έγραψε:
Πάντως θεωρώ ότι είναι σκόπιμο να πλένονται οι μπομπίνες σε ένα καθαρό κουβά με γλυκό νερό για να φύγουν τα άλατα. Εγώ τις βάζω στον κουβά και τις ξεπλένω με το τηλέφωνο της ντουζιέρας ή με το ρυθμιζόμενο στόμιο του λάστιχου ποτίσματος. Τις αφήνω στο κουβά για λίγη ώρα και μετά τις ξεπλένω στη βρύση. Στη συνέχεια τις αφήνω να στεγνώσουν. Όταν έχω το χρόνο, τη δουλειά αυτή την κάνουμε στο σπίτι ενός φίλου που έχει ένα μικρό κομπρεσέρ... τότε το στέγνωμα γίνεται πολύ πιο εύκολα :wink:


Εδώ θα ‘θελα να σημειώσω πως για τις μπομπίνες των πισόφρενων μοτεριών μπορείς να το κάνεις αυτό .....
θα πρέπει να αποφεύγουμε το βρέξιμο της μπομπίνας των μπροστόφρενων μοτεριών για να μην ξεπλένουμε του δίσκους των φρένων της μπομπίνας από το ειδικό λάδι που έχουν...... προσοχή !

NucDoc έγραψε: Μεγάλο αλλά συχνά παραμελειμένο το θέμα της συντήρησης..... :?

...........................

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2005 06:59 #24 από zziplex
Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού
Φιλε Angler

Για να λυσεις το προβλημα ψεκασε με sprey γραφιτη το λεπτο κομματι.

Εαν δεν πετυχει διαβασε εδω
www.u-40.com/ferrulelube.html
(προσοχη στην παρφινη!)

H (τα θυμαμαι σιγα-σιγα)
Τυλιξε σφιχτα το αρσενικο μερος με μια κλωστη.Το μηκος που θα τυλιξεις να ειναι ισο με 1και 1/4 του θηλυκου μερους.Τελειωσε το με εποξικη.

Ενα καλο κολπο ειναι να ενωνεις τα κομματια πιεζοντας το ενα μεσα στο αλλο και μετα να τα περισρτεφεις πανω απο 90 μοιρες για να φερεις σε ευθεια τους οδηγους.

Εαν θυμηθω κατι θα ξαναγραψω
Ευχαριστω
Φωτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2005 12:27 #25 από angler
Απαντήθηκε από angler στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού

zziplex έγραψε: Φιλε Angler

Για να λυσεις το προβλημα ψεκασε με sprey γραφιτη το λεπτο κομματι.

Εαν δεν πετυχει διαβασε εδω
www.u-40.com/ferrulelube.html
(προσοχη στην παρφινη!)

H (τα θυμαμαι σιγα-σιγα)
Τυλιξε σφιχτα το αρσενικο μερος με μια κλωστη.Το μηκος που θα τυλιξεις να ειναι ισο με 1και 1/4 του θηλυκου μερους.Τελειωσε το με εποξικη.

Ενα καλο κολπο ειναι να ενωνεις τα κομματια πιεζοντας το ενα μεσα στο αλλο και μετα να τα περισρτεφεις πανω απο 90 μοιρες για να φερεις σε ευθεια τους οδηγους.

Εαν θυμηθω κατι θα ξαναγραψω
Ευχαριστω
Φωτης




Φωτη να εισαι καλα,ευχαριστω.Οταν επιχηρησω την εγχειρηση θα σου πω τα αποτελεσματα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2005 13:01 #26 από zziplex
Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού
Συγνωμη
Μπερδεψα τα 2 μερη.Οπου γραφω αρσενικο εννοω θηλυκο και το αντιστροφο.
Το σωστο ειναι:

Τυλιξε σφιχτα το θηλυκο μερος με μια κλωστη.Το μηκος που θα τυλιξεις να ειναι ισο με 1και 1/4 του αρσενικου μερους.Τελειωσε το με εποξικη.

Τα λεμε
Φωτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2005 14:21 #27 από nikos4
Απαντήθηκε από nikos4 στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού
Θερμές ευχαριστίες στους φίλους angler και paschals, για την άμεση ανταπόκριση και τις παρατηρήσεις τους.
Και μια διευκρινηση. Δεν είμαι τεμπέλης και προσέχω τα εργαλεία μου, αλλά τα συγκεκριμένα εργαλεία έχουν τα εξής βασικά μειονεκτήματα.
Είναι ηλικίας από 15-20 ετών και παραπάνω.
Δεν είναι μάρκες ακριβές.
Και το κυριότερο είμαι σαργολάγνος-κυριολεκτώ- και στα βράχια και στα άγρια που τα δουλεύω, όσο και να προσέχεις όλο και κάποιες ζημιές θα συμβούν.
Βέβαια μια λύση θα ήταν να τα βγάλω στην εφεδρεία, αλλά δεν μου κάνει καρδιά, και έτσι όσο είναι αξιόμαχα θα σκαρφαλώνουμε στα άγρια παρέα.
ευχαριστώ από καρδιάς.
φιλικά Νίκος4[/b]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 09:00 #28 από paschal_s
Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού
Θα ήθελα να επανέλθω στο θέμα της συντήρισης του εξοπλισμού και πιο συγκεκριμένα στο θέμα του καθαρισμού μπομπίνας εμπροσθόφρενων μηχανισμών για 2 κυρίως λόγους:

1)Γιατί είναι μια εποχή που πολλοί φίλοι αρχίζουν σιγά σιγά να αποθηκεύουν τον εξοπλισμό τους μια και αποφεύγουν τα ψαρέματα με τον ερχομό του χειμώνα και σκόπιμο θα ήτανε να ξαναθυμηθούμε όλοι το θέμα του καθαρισμού των εργαλείων μας και

2)Επειδή πρόκειτε να αγοράσω εμπροσθόφρενο μηχανάκι και θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνουμε λίγο πιο αναλυτικοί στο θέμα του καθαρισμού της πομπίνας.

Είναι λογικό ότι τα οπισθόφρενα μηχανάκια δεν έχουνε πρόβλημα μια που το μόνο μηχανικό μέρος της μπομπίνας είναι το ελατήριο που την κουμπώνει στον άξονα. Με τα εμπροσθόφρενα όμως υπάρχει το πρόβλημα των φρένων. Το απλό καθάρισμα με βρεγμένο πανάκι δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει αφού τα άλατα έχουνε μια τάση να τρυπώνουν στο εσωτερικό του χείλους της μπομπίνας και σε άλλα ανάλογα μέρη. Οπότε πώς φτάνουμε στα ενδότερα? Το «ράδιο αρβύλα» λέει ότι μπορούμε να αδειάσουμε όλη την μάνα σε έναν κουβά με νερό. Οπότε αφού καθαρίσουμε σχολαστικά την μπομπίνα μας μπορούμε να την ξαναμαζέψουμε χωρίς μπερδέματα. Μάλιστα λέει είναι ένας καλός τρόπος για να καθαρίσει η μάνα από τα αλάτια αλλά και να ξεστρίψει και λίγο!!! Επειδή δεν είμαι σίγουρος για ότι ακούω στο «ραδιόφωνο» θα ήθελα την άποψη των εμπειρότερων γι’αυτό το θέμα.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 09:31 #29 από ZEROCAST
Απαντήθηκε από ZEROCAST στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού

paschal_s έγραψε: Με τα εμπροσθόφρενα όμως υπάρχει το πρόβλημα των φρένων. Το απλό καθάρισμα με βρεγμένο πανάκι δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει αφού τα άλατα έχουνε μια τάση να τρυπώνουν στο εσωτερικό του χείλους της μπομπίνας και σε άλλα ανάλογα μέρη. Οπότε πώς φτάνουμε στα ενδότερα? Το «ράδιο αρβύλα» λέει ότι μπορούμε να αδειάσουμε όλη την μάνα σε έναν κουβά με νερό. Οπότε αφού καθαρίσουμε σχολαστικά την μπομπίνα μας μπορούμε να την ξαναμαζέψουμε χωρίς μπερδέματα. Μάλιστα λέει είναι ένας καλός τρόπος για να καθαρίσει η μάνα από τα αλάτια αλλά και να ξεστρίψει και λίγο!!! Επειδή δεν είμαι σίγουρος για ότι ακούω στο «ραδιόφωνο» θα ήθελα την άποψη των εμπειρότερων γι’αυτό το θέμα.

Φιλικά Πασχάλης


Πασχαλη αυτο που κανω οταν τελειωνω το ψαρεμα και μαζευω τα συνεργα ειναι το εξης:
Βρεχω ενα καθαρο,μαλακο πανι με μπολικο,γλυκο νερο, πιανω την πετονια και αρχιζω να μαζευω το αποτελεσμα ειναι οτι η πετονια καθαριζει και ειναι ετοιμη για το επομενο ψαρεμα.

Τα λεμε

Μακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 15:18 #30 από alkias
Απαντήθηκε από alkias στο θέμα Συντήρηση εξοπλισμού
Καλησπέρα σας,

Πριν 6 μέρες αγόρασα ένα καλάμι Shimano Beastmaster Specimen BM312300.
Μετά από δύο ψαρέματα, πολύ ήρεμα, το τέταρτο δακτυλίδι από πάνω έχασε την πορσελάνινη γλύστρα του.
Πήγα στο κατάστημα που το πήρα, σημειωτέον ότι το έφεραν με παραγγελία από την αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη, και μου είπαν ότι θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία για επισκευή, και ότι είναι συνηθισμένο πρόβλημα.
Επειδή τα δύο καλάμια που έχω 6-7 χρόνια ποτέ δεν παρουσίασαν τέτοιο πρόβλημα ενώ έχουν υποστεί αρκετά δύσκολες συνθήκες θέλω να ρωτήσω.

1. Είναι όντως συνηθισμένο πρόβλημα.
2. Αν όχι πρέπει να το δώσω για την επισκευή ή να επιμείνω να το αλλάξουν.
3. Μπορώ να το ψαρέψω για κάποιες μέρες (μου είπαν ότι μπορώ για μερικές μέρες μια και είναι το τέταρτο δακτυλίδι).

Ευχαριστώ για την όποια απάντηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.331 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection