Ερώτηση Διαγωνισμός psarema.gr

22/01/2006 21:15 #41 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr

striftaroparamanas έγραψε: Εισαι ο ΜΟΝΟΣ απο οσους ξερω και λεω δυο κουβεντες παραπανω εδω μεσα Ηλια, που δεν εγραψες σχολια στο τοπικ για το Περιοδικο Ψαρευω...Καλα ή κακα δεν εχει σημασια ,διοτι ειχες την ηθική υποχρεωση να δώσεις ακομα και καποια συμβουλη σε αυτους τους αρθρογραφους του περιοδικου που είναι "ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ"........


Και εισαι σιγουρος οτι δεν σχολιασα τα αρθρα σας μονο και μονο γιατι εχω κατι με τους αρθρογραφους..........παρα πολυ ωραια.
Γιατι δεν με ρωτησες τον λογο πριν με κρινεις?
Για να κερδισουμε χρονο και ποστ απαντω κατευθειαν.Δεν το πηρα ακομα το περιοδικο.
Ο λογος πολυ ΑΠΛΟΣ.Περιμενω τον Σαββενα να με το φερει με υπογραφες καποιων φιλων,την δικια του,του βασιλη ,την δικια σου,του ντοκ.
Τα αλλα δεν προκειτα να τα σχολιασω καν.
Ηλιας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2006 21:58 #42 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr

abu έγραψε: Εχω να κανω μια προταση.
Οι συμετεχοντες στον διαγωνισμο να μην βαθμολογουν,νομιζω οτι υπολοιπομαστε μερικοι παιδειας να κρινουμε ανταγωνιστες μας.
Για διαφορετικους λογους κρινω σκοπιμο το μετρο να επεκταθει και στους αρθρογραφους των ψαρευτικων περιοδικων.
Μπορει να γινομαι δυσαρεστος σε μερικους φιλους,αλλα φοβαμαι οτι καποιος ή καποιοι θα εκμεταλευθουν το γεγονος να κανουν δημοσιες σχεσεις,ή,να γινουν ευχαριστοι,να δεσμευσουν δηλ.(να υποχρεωσουν κατα καποιο τροπο)αυτους που βαθμολογησαν με 9 & 10 για να σχολιαζουν ευμενως τις δημοσιευσεις τους στο περιοδικο.
Ηλιας.


Ηλία οι κανονισμοί είναι σαφείς.
Εχουν προβλεφτεί σχεδόν όλες οι περιπτώσεις και ο έλεγχος είναι δυνατός ΜΟΝΟ απο μένα ( δεν βλέπουν το τι ψηφίσατε ακόμη και οι συνδιαχειριστές ) για τον απλό λόγο να αποφύγουμε τις πολλές ψηφοφορίες απο το ίδια άτομα είτε αρνητικά σε άλλους είτε θετικά στο δικό τους άρθρο.
Η διαλογή θα γίνει απο μένα και θα εξαιρεθούν οι ψήφοι που δίνει ο καθένας στα δικά του άρθρα καθώς και οι πέραν της μιας ψήφου ανά άρθρο.

Γιατί δεν βλέπεις και την περίπτωση της σύμπραξης μια ομάδας φίλων ώστε να βγάλουν ένα άρθρο στην νικήρια ομάδα?
Τέλως πάντων δεν είναι οτι καλύτερο να αναφερόμαστε στην παιδεία των "άλλων" έτσι αβασάνιστα και αόριστα.
Προσοχή λοιπόν το τι γράφετε και πως το διατυπώνετε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2006 21:59 #43 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: Διαγωνισμός psarema.gr
Αγαπητά μέλη του psarema.gr είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω την έναρξη του μεγάλο διαγωνισμού μας αποκλειστικά για τα μέλη του psarema.gr με τίτλο “ ΨΑΡΕΥΩ ! ” .
Τα άρθρα σας μπορούν να έχουν σαν θέμα οτιδήποτε σχετικά με το ψάρεμα, ( τεχνικό άρθρο, ιστορίες ψαράδων, ανάλυση τεχνική ψαρέματος, κατασκευές κα. ) και φυσικά είναι καλύτερο ( για την βαθμολογία σας ) να συνοδεύετε από τις κατάλληλες φωτογραφίες.

Τα δώρα πολλά και πλούσια για τους νικητές.

ΝΑΙ δεν θα υπάρξει μόνο ένας νικητής αλλά πολλοί που θα μοιραστούνε τα 12 δώρα που προσφέρει η Virtual On Line ( www.vol.gr ) τα περιοδικά ΘΑΛΑΣΣΑ & ΨΑΡΕΥΩ και το psarema.gr για τα μέλη του psarema.gr.

Τα δώρα που θα μοιραστούνε οι νικητές είναι τα παρακάτω:
1) Καλάμι ( εγγλέζικο ) Veret Minox AB1 4.20m 5-30gr
2) Ετήσια συνδρομή στο περιοδικό ΨΑΡΕΥΩ
3) Καλάμι ( Surf blank ) Trabucco Alta Marea 4.20m 100-150gr
4) Καλάμι ( Συρτής ) Linea Effe Trolling Pro Mod 2 20Lb
5) Ετήσια συνδρομή στο περιοδικό ΨΑΡΕΥΩ
6) Καλάμι ( Bolognese ) Linea Effe Venus 5m 5-25gr
7) Στολή για ψαροντούφεκο 5mm
8 ) Ψαροντούφεκο 55άρι
9) Ετήσια συνδρομή στο περιοδικό ΘΑΛΑΣΣΑ
10) Καλάμι ( Βάρκας ) Tubertini Prestige Line-Boat Plus 4m
11) Ετήσια συνδρομή στο περιοδικό ΘΑΛΑΣΣΑ
12) Καλάμι ( απίκο ) Linea Effe Alpha 9m
13) Σετ ποντίκη πληκτρολόγιο Α4 αξίας 50€

Τα δώρα θα αποσταλούν στους νικητές με όποιο τρόπο επιλέξουν αυτοί και σε λογικό χρονικό διάστημα από την ανακοίνωση των νικητών στο psarema.gr.
Τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην πρώτη σελίδα του psarema.gr και οι νικητές θα ενημερωθούν και με ΠΜ.
Θα υπάρξει ξεχωριστό τόπικ στις συζητήσεις με θέμα “ Διαγωνισμός psarema.gr ” ώστε εκεί να ρωτάτε και να θέτετε ότι ερωτήματα ή απορίες έχετε σχετικά με τον διαγωνισμό ή τον κανονισμό.

_Δικαίωμα συμμετοχής έχουνε ΟΛΑ τα μέλη του psarema.gr άσχετα εάν είναι απλά μέλη ή συντονιστές ή συνδιαχειριστές μιας και στην ουσία ( εάν εξαιρέσουμε εμένα σαν διαχειριστή) όλα τα μέλη έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις στο psarema.gr.

Η βαθμολογία των άρθρων θα γίνει σε δύο στάδια και θα διαρκέσει έως και το Σάββατο 27 ΜΑΪΟΥ 2006

_Στο πρώτο στάδιο θα βαθμολογήσετε εσείς τα μέλη του psarema.gr που θα στείλουν το άρθρο τους, λαμβάνοντας υπ’όψιν το θέμα, την παρουσία, το στήσιμο και την τεκμηρίωση του άρθρου.
_Κάθε μέλος μπορεί να συμμετέχει με παραπάνω από ένα άρθρο ( απεριόριστος αριθμός άρθρων ανά μέλος )
_Η βαθμολογία σας θα γίνετε με την μορφή σχόλιου και θα παρακαλούσα να δικαιολογείτε τον βαθμό σας ο οποίος μπορεί να είναι από το 1 έως το 10 με άριστα το 10.
_Τυχών υβριστικά σχόλια τα οποία προσβάλουν κάποιο από τα υπόλοιπα μέλη θα διαγράφονται.
_Στο πρώτο στάδιο μπορούν ΟΛΟΙ να δώσουν την βαθμολογία τους σε όλους, αλλά ΟΧΙ στο δικό τους άρθρο.
_Στο δεύτερο στάδιο θα ψηφίσουν οι συντονιστές και εγώ, ΜΟΝΟ και αν υπάρξει ισοβαθμία σε κάποια άρθρα.
_Σε περίπτωση που ισοβαθμήσει συντονιστής ο εν λόγω συντονιστής ΔΕΝ συμμετέχει στο δεύτερο στάδιο.
_Τα άρθρα που θα συμμετέχουν πρέπει να έχουν σαν κύριο θέμα το ψάρεμα.
_Τα άρθρα που θα καταχωρηθούν και θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα παραμένουν στην κυριότητα του psarema.gr άσχετα εάν διακριθούν ή όχι κατά την διάρκεια του διαγωνισμού.
_Δεν μπορούν να συμμετέχουν άρθρα που προέρχονται από αντιγραφές περιοδικών ή ακριβής μεταφράσεις από άλλα sites.
_Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί υλικό από άλλα μέσα πχ. Βιβλία, sites κτλ το μέλος είναι υποχρεωμένο να αναφέρει την πηγή με ευδιάκριτα στοιχεία.
_Όλα τα μέλη έχουν δικαίωμα να θέσουν ΒΕΤΟ σε ένα άρθρο εάν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος απλά αναφέροντας τον λόγο σε σχόλιο κάτω από το σχετικό άρθρο.
_Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο άρθρων περνάμε στο δεύτερο στάδιο και εάν πάλι υπάρξει ισοβαθμία τότε ο διαχειριστής αναλαμβάνει να δώσει μια δίκαιη λύση.
_Εκτός των δώρων, τους νικητές ( εφόσον τα άρθρα τους είναι αξιόλογα ) τους περιμένει και μια έκπληξη.

Οτιδήποτε δεν προβλέπετε εδώ θα συζητηθεί στην δημόσια συζήτηση που θα ανοιχθεί για τον διαγωνισμό.

Καλή επιτυχία σε όλα τα μέλη.
Fisherman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 01:16 #44 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr
Αρθρα τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικό, θα μπορούσαν να δημοσιευθούν στο psarema.gr από τους ίδιους τους αρθρογράφους και αν ναι, θα μπορούσαν να μετέχουν στον διαγωνισμό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 13:24 #45 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα diagonismos
Φις παρ'ολο που εισαι πολυ σαφης παραπανω θα μου επιτρεψεις να συμφωνησω αν ειναι δυνατον να μην ψηφιζουν οσοι μετεχουν στο διαγωνισμο και να μην συμμετεχουν στο διαγωνισμο "επαγγελματιες".
Θα συμφωνησω και εγω μαζι σου βεβαια για τις παρεες και για να μην αναφερομαι γενικα θα σου πω οτι και γω θα ηθελα να βαθμολογησω ενα αρθρο με πολυ μικρο βαθμο γιατι δεν λεει απολυτως τπτ αλλα επειδη με τον αρθρογραφο του εχουμε ερθει σε κοντρα καποια στιγμη, προσπαθω να συγκρατηθω ,δεν μπορουμε να ειμαστε βεβαιοι οτι ολοι θα το κανουν αυτο .
Φιλικα
Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 20:04 #46 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr
Λοιπόν για να απαντήσω με τη σειρά. :wink:

Γιώργο ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ εφόσον είναι δικά τους και όχι αντιγραφή να βάλουν τυχών άρθρα τα οποία έχουν δημοσιεύσει σε περιοδικά του χώρου με την προυπόθεση οτι ΔΕΝ υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα στο περιοδικό.
Από ότι γνωρίζω μέχρι στιγμής ΜΟΝΟ το ΨΑΡΕΥΩ και το THALASSA έχουν δώσει το ΟΚ για μεταφορά άρθρων στο psarema.gr.
Εαν γνωρίζει κάποιος αρθρογράφος απο άλλα περιοδικά κάτι άλλο ας μας ενημερώσει.

Οπως λοιπόν κατάλαβες η απάντηση είναι ΝΑΙ.

Εξάλλου ο σκοπός του διαγωνισμού είναι ( εκτός απο το να κερδίσετε δώρα ) να ξεθαρέψουν τα μέλη και να βγάλουν τον συγγραφέα απο μέσα τους και φυσικά να μοιραστούμε όλοι εμπειρίες και γνώσεις.

Νίκο λυπάμε αλλά δεν είναι δυνατόν να μεροληπτήσω στον διαγωνισμό.
Οι κανονισμοί είναι σαφείς...
Αλήθεια γνωρίζεις εσύ κανέναν επαγγελματία του είδους?
Προσωπικά εγώ ΚΑΝΕΝΑΝ παρά μόνο ίσως εκδότες.
Ολοι οι υπόλοιποι είναι συνεργάτες με μεράκι ( και εγώ έχω γράψει σε περιοδικό είμαι επαγγελματίας? ) που απλά προσπαθούνε να μοιραστούν εμπειρίες μαζί μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 20:08 #47 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 20:36 #48 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα diagonismos
Γιωργο τα παραπανω τα εγραψα ποιο πολυ για να υπαρχει καταγεγραμμενη καπου η διαφωνια μου δεν πιστευα ποτε οτι θα αλαζε κατι .
Αν δεν ειναι "επαγγελματιες" οσοι γραφουν σε περιοδικα τοτε συμφωνω να συμμετεχουν οπως επισης δεν προκειται να ξαναδωσω τα ευρω μου για να διαβασω τα αρθρα τους.

Φιλικα
Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 20:47 #49 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Διαγωνισμός psarema.gr

COSTASANDROS έγραψε: Προτεινω οι ψηφοι να ειναι ονομαστικοι χωρις
απαραιτητα σχολιασμο. Επισης ψηφοι πολυ χαμηλοι
(1-2) και πολυ υψηλοι (9-10) να μην λαμβανονται υπ
οψη. Κανενα αρθρο δεν ειναι τελειο αλλα και κανενα
για τα σκουπιδια αρα τα ακροτατα ειναι μη ρεαλιστικα
και μαλλον εκφραζουν κακιστα η αγαθοτατα συναισθηματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2006 22:22 #50 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: diagonismos

odyseas έγραψε: Γιωργο τα παραπανω τα εγραψα ποιο πολυ για να υπαρχει καταγεγραμμενη καπου η διαφωνια μου δεν πιστευα ποτε οτι θα αλαζε κατι .
Αν δεν ειναι "επαγγελματιες" οσοι γραφουν σε περιοδικα τοτε συμφωνω να συμμετεχουν οπως επισης δεν προκειται να ξαναδωσω τα ευρω μου για να διαβασω τα αρθρα τους.

Φιλικα
Νικος


Νίκο το αν αγοράσεις σύ ή όποιος άλλος τα περιοδικά του χώρου πίστεψέμε προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ( ίσως θα έπρεπε να ενδιαφέρει τους εν λόγω εκδότες :wink: )

Λυπάμε που δεν συμφωνούμε αλλά κοιτάζω τα συμφέροντα του σιτε και των μελών και τίποτα άλλο.

Ισως μια βασική αλλαγή που θα γίνει ( μάλλον στον επόμενο διαγωνισμό :wink: ) είναι τα άρθρα να είναι ανώνυμα ίσως, οχι σίγουρα....!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.293 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection