Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Καλάμι για Bolognese' στο φόρουμ. 10 years ago

Καλησπέρα! Ύστερα από 4 χρόνια απίκο, σκέφτομαι να κάνω τη πρώτη μου αγορά bolognese καλαμιού. Ύστερα από κάμποσο ψάξιμο, έχω καταλήξει ανάμεσα στα εξής 3 καλάμια :

www.silstar.eu/main/wp-content/uploads/2...YNAMIC-BOLOGNESE.pdf
www.psaras-shop.gr/index.php?route=produ...4_150&product_id=797
allegro.pl/vde-robinson-team-bolognese-m...25g-i5676901637.html

Από θέμα τιμής, στο ίδιο επίπεδο κινούνται όλα (γύρω στα 80 ευρώ).
Αν και είχα καταλήξει στο τελευταίο, το Robinson, το οποίο το έχω δει και από κοντά, με προβληματίζει αρκετά το
πολύ χαμηλό του βάρος για 6μετρο (261 gr) σε σχέση με τα περισσότερα καλάμια αυτής της κατηγορίας. Από τη μία είναι μεγάλο πλεονέκτημα για ένα πολύωρο ψάρεμα ή αν έχει αέρα, ωστόσο το φοβάμαι ως προς την αντοχή του. Μη πάει να σηκώσει κανείς κανένα ψάρι 300-400gr χωρίς απόχη και το πάρει στο χέρι. Σίγουρα θα έχει λεπτότερα στελέχη σε σχέση με τα άλλα δύο που είναι γύρω στα 400 gr.

Έχει κανείς καμιά άποψη;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection