banner psaremagr

Τα μίνι μάρκετ, νέο πεδίο ανταγωνισμού των μεγάλων αλυσίδων


Ενα νέο τύπο convenience store, με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα που χρειάζεται κάθε νοικοκυριό την ημέρα, όπως το γάλα, τα φρούτα, τα λαχανικά και το ψωμί, εισάγει στην ελληνική αγορά η Carrefour Μαρινόπουλος, επιβεβαιώνοντας ότι η κυρίαρχη τάση είναι η επιστροφή των καταναλωτών στα μίνι μάρκετ υπό τη σύγχρονη μορφή τους.

Ο νέος τύπος καταστήματος ονομάζεται Carrefour Express και στην ουσία πρόκειται για μετεξέλιξη των καταστημάτων 5΄ Μαρινόπουλος. Μάλιστα, κάποια από τα καταστήματα 5΄ Μαρινόπουλος θα μετονομασθούν σε Carrefour Express. Το πρώτο κατάστημα Carrefour Express λειτουργεί εδώ και μια εβδομάδα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, τυγχάνει μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό, ενώ το ωράριό του είναι το ίδιο με αυτό των σούπερ μάρκετ.

Τα Carrefour Express μοιάζουν πολύ με τον τύπο convenience stores που εδώ και μερικούς μήνες λειτουργούν στη Γαλλία με την ονομασία Carrefour City, έχοντας μάλιστα και ανάλογα χρώματα (μαύρο και πράσινο) στην εσωτερική διακόσμηση. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι και στο λογότυπο των Carrefour Express χρησιμοποιείται το πράσινο χρώμα και όχι το χαρακτηριστικό μπλε και κόκκινο της Carrefour.

Ο όμιλος Carrefour λειτουργεί convenience stores και στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, όπως τα Carrefour Express στη Βραζιλία, τα Carrefour 5 Minut στην Πολωνία, τα Carrefour Convenient Buy στην Ταϊβάν και τα Carrefour City στην Ισπανία και τη Γαλλία.

Στην Ελλάδα, δύο ακόμη μεγάλες αλυσίδες δραστηριοποιούνται στον κλάδο των μικρών καταστημάτων με επίκεντρο την κάλυψη των καθημερινών αναγκών σε φρέσκα προϊόντα. Πρόκειται για την ΑΒ Βασιλόπουλος, στο δίκτυο της οποίας ανήκουν τα καταστήματα «AB City» και «ΑΒ Shop & Go» (19 και 20 καταστήματα, αντιστοίχως) με εμβαδόν που συνήθως δεν ξεπερνά τα 250 έως 300 τ.μ., και τη Σκλαβενίτης, που λειτουργεί το κατάστημα «Fresh Market».

Στην κατηγορία των convenience stores, με έμφαση όμως στο διευρυμένο ωράριο, ανήκουν και τα καταστήματα «ΟΚ! Anytime Markets» (του ομίλου Carrefour Μαρινόπουλος), τα καταστήματα «Daily’s» της Market In και στη Θεσσαλονίκη τα «Micra Stores» και «Mini Smart».

Η ολοένα και μεγαλύτερη επιτυχία των convenience stores στο εξωτερικό κατά κύριο λόγο, και τελευταία και στην ελληνική αγορά, οφείλεται στο γεγονός ότι ο καταναλωτής μπορεί να βρίσκει εύκολα και γρήγορα τα είδη πρώτης ανάγκης, χωρίς να σπαταλά πολύ χρόνο στους απέραντους διαδρόμους των μεγάλων σούπερ μάρκετ.


ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection