banner psaremagr

ΜΙΝΙ Coupe Concept: Κλέβει την παράσταση


Ακριβώς 50 χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του κλασικού MINI (26 Αυγούστου 1959) και στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής επετείου η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του εντυπωσιακότατου MINI Coupe Concept.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο που θα δώσει το παρόν στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που ανοίγει τις πύλες της στο δημοσιογραφικό κοινό στις 15 Σεπτεμβρίου, αποτελεί την δυναμικότερη έκφραση του μοντέρνου με το κλασικό από τους σημερινούς σχεδιαστές της εταιρίας. Αναμφισβήτητα το highlight του πρωτότυπου μοντέλου είναι η σχεδίαση της οροφής η οποία δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται καθώς οι σχεδιαστές έχουν «κρύψει» επιμελώς τις κολώνες.

Το διθέσιο σπορ μοντέλο αποτελεί μετεξέλιξη του κλασικού MINI που κυκλοφορεί σήμερα και στους ελληνικούς δρόμους και οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς αυξημένες. Το μήκος έχει φτάσει τα 3.714 χιλιοστά με το πλάτος να παραμένει στα 1.683 χιλιοστά και το ύψος να έχει μειωθεί στα 1.320 χιλιοστά, ενώ χαμηλότερα βρίσκεται και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, κάτι που συμβάλει ακόμα πιο θετικά στα ήδη πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά του MINI.

Στο εσωτερικό οι σχεδιαστικές αλλαγές περιορίζονται δραστικά, καθώς η συνολική εικόνα είναι σχεδόν πανομοιότυπη με τα ήδη γνωστά ΜΙΝΙ. Η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην εκτεταμένη χρήση δέρματος υψηλής ποιότητας τόσο στα σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ, όσο και στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

Με την αφαίρεση του πίσω καθίσματος ο χώρος αποσκευών έχει φτάσει τα 250 λίτρα, αριθμός αρκετά ικανοποιητικός για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Έμφαση έχει δοθεί και στην πρακτικότητα καθώς η πίσω θύρα ανοίγει μαζί με το τζάμι αποκαλύπτοντας ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα για τον χώρο αποσκευών, ενώ αρκετά χαμηλά βρίσκεται και το κατώφλι φόρτωσης.

Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου τόσο με την αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής όσο και με το διαχύτη εκατέρωθεν της διπλής απόληξης της εξάτμισης που είναι κεντρικά τοποθετημένη.

Κάτω από το καπό του πρωτότυπου MINI κρύβεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με το twin-scroll turbo. Δανεισμένος από το ΜΙΝΙ John Cooper Works αποδίδει 211 ίππους και 260 Nm ροπής τα οποία στιγμιαία αγγίζουν τα 280 Nm χάρη στο overboost.

Στο ΜΙΝΙ Coupe Concept έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών (η οροφή για παράδειγμα είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από αλουμίνιο) ούτως ώστε να περιοριστεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το EfficientDynamics συμβάλει στο να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση καυσίμου. Το περιορισμένο σε σχέση με τις τρίθυρες και cabrio εκδόσεις βάρος, συμβάλει τόσο στις καλύτερες επιδόσεις όσο και στην πιο σπορτίφ συμπεριφορά του Coupe MINI, ενώ σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας το συγκεκριμένο πρωτότυπο θα είναι το πιο ευχάριστο οδηγικά MINI που κατασκευάστηκε ποτέ.

 

ΠΗΓΗ: Whells+Motors


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection