banner psaremagr

Μελλοντικά κάμπριο - Let the Sunshine in!

 

Όνειρα καλοκαιρινής νυκτός, πόλος έλξης του "ασθενούς" φύλου και τετράτροχες καλλονές καθημερινής απόδρασης, τα κάμπριο κερδίζουν όλο και περισσότερο την προτίμηση κοινού και κατασκευαστών. Δείτε λοιπόν σήμερα 28 νέα "ανοιχτά" μοντέλα, που αναμένουμε να παρουσιαστούν τα αμέσως επόμενα χρόνια.

 

Alfa Romeo MiTo Cabrio

Την ανοικτή έκδοση της MiTo ετοιμάζουν οι Ιταλοί της Alfa Romeo, με την απουσία της οροφής να τονίζει ακόμη περισσότερο τις ελκυστικές "καμπύλες" της μικρότερης Alfa. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο του παρουσιαστικού του μοντέλου θα είναι η ύπαρξη μαλακής οροφής, η οποία επιλέχτηκε έναντι της μεταλλικής τόσο επειδή θα κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα το συνολικό κόστος, όσο και γιατί αυτού του είδους η οροφή ταιριάζει με το ρετρό στιλ της MiTo. Από εκεί και πέρα, στο κομμάτι των κινητήρων, κάτω από το καπό της κάμπριο έκδοσης θα υπάρχουν οι νέοι MultiAir κινητήρες με χωρητικότητα 1,4 λτ. και απόδοση 105, 135 και 170 PS. Επίσης, αναμένουμε ενισχύσεις στο αμάξωμα και ίσως και στην ανάρτηση, έτσι ώστε η MiTo Cabrio να παρέχει την απαιτούμενη δυναμική οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου της Alfa Romeo. >> Προκαλεί τις αισθήσεις…… με την ελκυστική της σχεδίαση.

 

Audi A1 Cabriolet

Σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα του νέου Audi A1 η ανοιχτή του έκδοση. Όπως και στα υπόλοιπα κάμπριο της Audi, το A1 Cabriolet θα εφοδιαστεί με υφασμάτινη οροφή, όμως οι πληροφορίες μιλούν για νέο μηχανισμό αναδίπλωσής της, που θα πραγματοποιεί πιο γρήγορα την όλη διαδικασία. Από πλευράς κινητήρων, το νέο μοντέλο της Audi θα λάβει τα ίδια μοτέρ με το A1 και πιο συγκεκριμένα το νέο 1,2 TSI των 105 ίππων του VW Group, αλλά και τον 1,4 TSI σε αποδόσεις άνω των 122 ίππων. Από πλευράς εμφάνισης τέλος, αναμένουμε ένα πολύ ελκυστικό μικρό premium κάμπριο. >> Προκαλεί τις αισθήσεις……. με τα TSI μοτέρ του και τη δυναμική του σχεδίαση.

 

Audi μικρό Roadster

Η σειρά των νέων μικρών ρόουντστερ του VW Group θα βρει τον πιο premium εκφραστή της στην περίπτωση της Audi. Με βάση λοιπόν το πρωτότυπο VW BlueSport Concept, η εκδοχή της Audi για το project "μικρό ρόουντστερ" θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2011, προσφέροντας εκτός από δυναμισμό και επιπλέον πολυτέλεια. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο θα είναι πισωκίνητο, με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, αλλά και περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις (συνολικό μήκος λίγο πιο κάτω από τα 4 μέτρα). Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο μικρό ρόουντστερ της Audi θα επωφεληθεί πιθανότατα από τα TSI μοτέρ του VW Group, σε αποδόσεις από 140 έως πάνω από 200 ίππους. >> Προκαλεί τις αισθήσεις…… … με το δυναμισμό του και την πολυτέλεια στο εσωτερικό.

 

BMW Z2

Με μεγάλη προσμονή αναμένουν οι φίλοι των σπορ ρόουντστερ τη νέα Z2, αφού το μοντέλο αυτό, όταν βγει στην παραγωγή το 2010, θα καταστήσει πιο εφικτή την απόκτηση μιας πισωκίνητης ρόουντστερ BMW. Το νέο γερμανικό διθέσιο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και, σύμφωνα με πληροφορίες, η BMW σχεδιάζει να μας δείξει μια πρώτη γεύση από τη Z2 στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο, παρουσιάζοντάς την ως πρωτότυπο. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μοτέρ με τα οποία θα εφοδιάζεται η νέα Z2, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται σε αυτή να δούμε τετρακύλινδρους κινητήρες 1,6 λτ. άμεσου ψεκασμού και ίσως ακόμη και με διπλά turbo, σε απόδοση που θα ξεπερνούν τους 200 ίππους. >> Προκαλεί τις αισθήσεις… με το πιο προσιτό από αυτό της Z4 κόστος απόκτησής του.

 

Fiat 500C

Τον Ιανουάριο του 2010 θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά η ανοικτή έκδοση του Fiat 500, η οποία θα διατηρήσει τη ρετρό και, παράλληλα, μοντέρνα σχεδίαση του δημοφιλούς μοντέλου. Η διαφορά της έγκειται στην οροφή, η οποία είναι υφασμάτινη και ανοίγει μέχρι και πάνω από την πόρτα του χώρου αποσκευών, χωρίς όμως να απουσιάζουν τα πλαϊνά "τόξα". Με τον τρόπο αυτό διατηρούνται αυτούσιες οι compact εξωτερικές διαστάσεις του ιταλικού μοντέλου, ενώ παράλληλα δε χάνεται και πολύτιμος όγκος από το χώρο αποσκευών. Από εκεί και πέρα, οι κινητήρες του νέου Fiat 500C θα είναι ίδιοι με αυτούς του κλειστού μοντέλου, δηλαδή 1,2 και 1,4 λτ., με απόδοση 69 και 100 ίππων, ενώ παράλληλα θα υπάρχει και η έκδοση Pur-O2 με σύστημα start-stop του κινητήρα. >> Προκαλεί τις αισθήσεις… με τη ρετρό του σχεδίαση.

 

Honda OSM

Ο διάδοχος του επιτυχημένου S2000 ετοιμάζεται από τη Honda, με το πρωτότυπο OSM να μας δίνει μια πρώτη γεύση για το πού θα πορευτεί η εταιρεία. Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα πολύ μοντέρνο ανοικτό μοντέλο, το εμπρός τμήμα του οποίου, πέρα από το επόμενο S2000, θα επηρεάσει και το αντίστοιχο κομμάτι του νέου Civic. Περαιτέρω στοιχεία για το OSM δεν αποκαλύπτονται από τη Honda, με την εταιρεία να τονίζει ότι η εξέλιξή του έχει πραγματοποιηθεί με βάση την επίτευξη χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η έκδοση παραγωγής του πάντως αναμένεται το 2011. >> Προκαλεί τις αισθήσεις… με το φουτουριστικό του design.

 

Kia Soul'ster

Το πρωτότυπο Soul'ster της Kia παρουσιάστηκε στο φετινό Ντιτρόιτ ως μια σχεδιαστική σπουδή πάνω στη δημιουργία μιας 3θυρης, ανοικτής έκδοσης του Kia Soul, με αμάξωμα που θυμίζει αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου. Και βάσει των πλέον πρόσφατων πληροφοριών, το πρωτότυπο αυτό θα πάρει το δρόμο για παραγωγή ύστερα από τα ιδιαίτερα θετικά σχόλια του κοινού και του ειδικού Τύπου. Μένουν πλέον να διευκρινιστούν μια σειρά από θέματα, όπως τα μοτέρ του αυτοκινήτου παραγωγής, το εάν τελικά θα πωληθεί στην Ευρώπη ή εάν θα διατεθεί μόνο σε Ασία και Η.Π.Α., ενώ από χρονικής πλευράς, η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής αναμένεται να συμβεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2010. >> Προκαλεί τις αισθήσεις……… αποτελώντας ένα νεανικό και φρέσκο όχημα ελεύθερου χρόνου.

 

Ανανεωμένο Mazda MX-5

Σε περίπου τέσσερις μήνες από σήμερα, αναμένουμε στη χώρα μας την ανανεωμένη γενιά του Mazda MX-5. Το αυτοκίνητο έχει δεχτεί αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση, περιλαμβάνοντας λίγο πιο μοντέρνο εμπρόσθιο τμήμα, αλλά και ελαφρώς φρεσκαρισμένο πίσω. Σε επίπεδο κινητήρων, τα ατμοσφαιρικά μοτέρ των 1,8 και 2,0 λίτρων (129 & 160 PS) παραμένουν ως έχουν στην γκάμα, όμως οι μηχανικοί της Mazda έχουν επέμβει σε εξαγωγή και εξάτμιση, ώστε να επιτύχουν πιο σπορ ήχο. Επιπλέον, μικρές επεμβάσεις περιλαμβάνονται στην ανάρτηση και στο 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο πλέον πλαισιώνεται και από ένα νέο 6άρι αυτόματο-σειριακό, με χειριστήρια αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με τα οδικά χαρακτηριστικά ενός γνήσιου ρόουντστερ.

 

Nissan Urge

Από το 2006 και μέσω του εικονιζόμενου πρωτότυπου Urge, η Nissan μας έχει αποκαλύψει τις προθέσεις της για είσοδο στα μικρά ρόουντστερ. Και ενώ φάνηκε ότι τα πάντα είχαν παγώσει γύρω από αυτό το θέμα, πρόσφατες πληροφορίες αποκάλυψαν, ότι το Urge θα επηρεάσει τελικά ένα αυτοκίνητο του είδους, το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή μέχρι το 2011. Σύμφωνα λοιπόν με όσα μας έχει δείξει το πρωτότυπο, το μικρό ιαπωνικό ρόουντστερ θα φέρει κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και κίνηση πίσω, ενώ από πλευράς εμφάνισης αναμένεται να είναι λίγο πιο ορθολογικό από ό,τι το πρωτότυπο. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … αφού θα επηρεάσει το πρώτο μικρό ρόουντστερ της Nissan.

 

Νέα Mercedes SLK

Έναν ακριβώς χρόνο μετά την παρουσίαση του αντίπαλου δέους, της νέας BMW Z4, αναμένουμε την πρώτη παρουσίαση της νέας Mercedes SLK. Το γερμανικό ρόουντστερ, μπαίνοντας στην 3η γενιά του, θα αποκτήσει ακόμη πιο premium αισθητικά χαρακτηριστικά και θα έρθει πιο κοντά στην εμφάνιση της ανανεωμένης SL, αλλά και της κορυφαίας SLS. Μάλιστα, το εμπρός καπό της νέας SLK θα είναι μακρύτερο από ό,τι στο υπάρχον μοντέλο, ενώ παράλληλα θα υπάρχει περισσότερος χώρος για τα καθίσματα των επιβατών. Στο πεδίο των κινητήρων, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα περιλαμβάνει βελτιωμένες εκδοχές της υπάρχουσας γκάμας, αλλά και πιθανότατα ένα νέο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 3,5 λίτρων, με απόδοση 470 ίππων, ειδικά για την AMG έκδοση. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με την premium εμφάνιση και το αστέρι της Mercedes στη μάσκα.

 

Mercedes SLS AMG Roadster

Η συνεργασία της Mercedes με τη McLaren ολοκληρώθηκε και πλέον ο αντικαταστάτης της SLR McLaren θα είναι ένα δημιούργημα της AMG. Το όνομα αυτής θα είναι "SLS" και της κάμπριο έκδοσης "SLS Roadster". Το μεγαλύτερο και πιο ισχυρό λοιπόν ανοικτό μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα φέρει κάτω από το καπό του μια εξελιγμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων, που συναντάμε στα κορυφαία AMG μοντέλα, η ισχύς του οποίου θα βρίσκεται στους 571 ίππους. Προς το παρόν δεν έχει αποσαφηνιστεί το ποιόν της οροφής του νέου μοντέλου, το οποίο έχει προγραμματιστεί για παραγωγή το 2011, περίπου ένα χρόνο μετά το κλειστό μοντέλο. Από πλευράς εμφάνισης, αναμένουμε ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα παραγωγής. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με τη δύναμη και τις -αναμενόμενα- εκρηκτικές επιδόσεις.

 

Skoda Roadster

Η Skoda ετοιμάζεται και αυτή να προσθέσει στην γκάμα της το 2011 ένα μικρό ρόουντστερ, το οποίο θα βασιστεί στο πρωτότυπο BlueSport της VW. Το νέο μοντέλο θα απευθυνθεί σε νεανικό κοινό, υιοθετώντας την πιο light εκδοχή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Skoda. Έτσι λοιπόν, η χαρακτηριστική μάσκα των μοντέλων της εταιρείας θα συνδυαστεί με ένα εν γένει μυώδες αμάξωμα, τη στιγμή που τα μοντέρνα εμπρός φωτιστικά φέρνουν σε αυτά της ανανεωμένης Octavia 5. Οι κινητήρες του νέου μοντέλου θα είναι πιθανότατα ο 1,2 TSI των 105 ίππων του Yeti, αλλά και ο 1,4 TSI, σε απόδοση άνω των 122 ίππων. Η οροφή, τέλος, θα είναι υφασμάτινη, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με το δυναμικό του χαρακτήρα και ίσως την προσιτή τιμή.

 

Renault Twingo CC

Το 2010 θα μπει στην παραγωγή το μικρό κουπέ κάμπριο που ετοιμάζει η Renault. Το νέο Twingo CC έχει ως στόχο να προσελκύσει το νεανικό αγοραστικό κοινό και, παράλληλα, θα βρεθεί απέναντι στο Peugeot 207 CC. Στόχος μάλιστα της Renault, ώστε να καταστήσει ακόμη πιο ανταγωνιστικό το μοντέλο, είναι να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα η τιμή του και υπό αυτό το πρίσμα θα επιλεγεί ως βασικός κινητήρας ο 1.200άρης turbo των 100 ίππων. Το ζήτημα που δεν έχει ξεκαθαριστεί, είναι ο τρόπος αποθήκευσης της μεταλλικής οροφής του αυτοκινήτου, η οποία πιθανότατα θα είναι ένα κομμάτι και ίσως αποθηκεύεται ακόμη και χειροκίνητα! Τέλος, από πλευράς εμφάνισης, το Twingo CC θα είναι πολύ μοντέρνο και νεανικό. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με τη νεανική του και πολύ μοντέρνα σχεδίαση.

 

Seat Roadster

Για τη σπορτίφ Seat, η προσθήκη στην γκάμα ενός μικρού ρόουντστερ ταιριάζει γάντι στην εν γένει φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία άλλωστε και παλιότερα έχει "ψαχτεί" γύρω από το θέμα, παρουσιάζοντας το 2001 το πρωτότυπο Tango. Πλέον, με τη σύμπραξη της VW και του πρωτότυπου BlueSport Concept, η Seat θα αποκτήσει το 2011 το νέο πισωκίνητο μοντέλο, το οποίο αναμένεται να ανταγωνιστεί τόσο το Mazda MX-5, όσο και τα "αδελφά" μικρά ρόουντστερ των Skoda και VW. Η αισθητική του αυτοκινήτου θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από την εμφάνιση του Ibiza και θα είναι συνολικά μοντέρνα και δυναμική, ενώ, παράλληλα, η οροφή θα είναι υφασμάτινη. Οι κινητήρες πιθανότατα θα είναι ο 1,2 TSI των 105 ίππων και ο 1,4 TSI, με απόδοση μεταξύ 122 και 200 ίππων.
>> Προκαλεί τις αισθήσεις … λόγω της μοντέρνας και δυναμικής του εμφάνισης.

 

VW Golf Cabrio

Μετά από 8 χρόνια και συγκεκριμένα το 2010, η έκδοση Cabrio του VW Golf θα επιστρέψει στην γκάμα του μοντέλου. Το αυτοκίνητο, το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση εξέλιξης, θα φέρει υφασμάτινη οροφή, το concept της οποίας θα είναι παρόμοιο με αυτό του Audi A3 Cabrio. Για την εξέλιξή της μάλιστα, η VW συνεργάστηκε για οικονομικούς λόγους με την “φθηνότερη” Edscha, άρα αναμένουμε το νέο μοντέλο να διαθέτει σχετικά καλή τιμή. Από την άλλη, σε επίπεδο κινητήρων, θα έχουμε πιθανότατα μόνο τους 1,4 TSI από 122 έως 160 ίππων και όχι τους ατμοσφαιρικούς του Golf. Τέλος, εμφανισιακά το αυτοκίνητο φυσικά θα στηρίξει την παρουσία του πάνω στο αμάξωμα του Golf VI. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … επαναφέροντας κάμπριο έκδοση με υφασμάτινη οροφή στην γκάμα του Golf.

 

VW BlueSport Concept

Στην κατηγορία των μικρών ρόουντστερ σχεδιάζει να εισέλθει η VW και το πρωτότυπο BlueSport μας έδειξε το τι έχει στο νου της η εταιρεία. Με νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, μυώδη εμφάνιση και αποκλειστικά διθέσιο, το νέο μοντέλο που θα προκύψει θα το δούμε το 2011 στους δρόμους. Σίγουρα κάτω από το καπό του οι πιο πρόσφατοι TSI βενζινοκινητήρες στα 1,2 και 1,4 λτ. θα προσφέρουν την απαιτούμενη δύναμη, ενώ παράλληλα θα δίνουν και το πλεονέκτημα της χαμηλότερης κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Από την άλλη, δεν αποκλείεται να δούμε και μια οικολογική έκδοση του μοντέλου, στα πρόσφατο πνεύμα της εποχής. >> Προκαλεί τις αισθήσεις … με την κίνηση στον πίσω άξονα και την επιθετική του σχεδίαση.

 

ΠΗΓΗ: AUTOΤΡΙΤΗ


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection