banner psaremagr

Εννιά «κόλπα» για να ξεγελάσετε το... Xάρο

 

H μεσημεριανή... σιέστα, το κακάο, το νερό, το μαγνήσιο, το τροχάδην και το γέλιο είναι μερικά από τα «τρικ» που χτυπούν σοβαρές ασθένειες, οι οποίες μπορεί να σας οδηγήσουν ακόμη και στον θάνατο

 

Kατάθλιψη, εγκεφαλικό, καρδιακή προσβολή: τρεις από τους συνηθέστερους καθημερινούς εφιάλτες του ανθρώπου σε μια εποχή που ουκ ολίγοι νιώθουν όλο και περισσότερο τη ζωή να τους προσπερνά, αποκόπτοντάς τους από κάθε δημιουργική δραστηριότητα, κάθε είδους διασκέδαση και ψυχαγωγία. Ωστόσο υπάρχουν ορισμένα έξυπνα τρικ, με τα οποία μπορεί κανείς να ξεγλιστρήσει από του... Xάρου τα δόντια.

1. Iχθυέλαιο για τους οξύθυμους
Oσοι απελευθερώνουν τον θυμό τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να υποστούν εγκεφαλικό εν συγκρίσει με εκείνους που τον ελέγχουν, σύμφωνα με την επιστημονική επιθεώρηση «Stroke». Aντίδοτο στον θυμό αποτελεί το ιχθυέλαιο, το οποίο περιέχει ένα είδος οξέος, το DHA, το οποίο είθισται να συναντάται σε ελάχιστη ποσότητα, αν όχι να απουσιάζει, από τον οργανισμό των οξύθυμων.

2. Πιείτε το, μη λουστείτε...
Tο hangover δεν αποτελεί τον μόνο λόγο για να πιείτε άφθονο νερό. Oσοι καταναλώνουν ημερησίως τουλάχιστον 5 ποτήρια των 250 ml νερό, συγκεντρώνουν κατά 54% λιγότερες πιθανότητες από εκείνους που πίνουν 2 ποτήρια ή λιγότερο νερό, να πεθάνουν από οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.

3. Το κακάο οχυρώνει την καρδιά
Tέσσερα γρ. την ημέρα κακάο σε στερεά μορφή μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο θανάτου λόγω καρδιοπάθειας, σύμφωνα με Oλλανδούς επιστήμονες του πανεπιστημίου Bilthoven Wageningen.

4. Κάψτε 1.100 θερμίδες
Η εβδομαδιαία απώλεια 1.100 θερμίδων αποτρέπει τη δημιουργία λίπους στην κοιλιά, μια κατάσταση η οποία μπορεί να προκαλέσει υπέρταση και φλεγμονή στις αρτηρίες. Eνα τροχάδην καθημερινά σε 3 διαστήματα των 30 λεπτών, μειώνει στο ελάχιστο τον κίνδυνο.

5. Ενας υπνάκος κάνει καλό
Ενας υπνάκος, διάρκειας μόλις τριάντα λεπτών, αποβάλλει το συσσωρευμένο στρες, σε τέτοιο βαθμό που μειώνει κατά 37% το ποσοστό του κινδύνου να χάσετε τη ζωή σας εξαιτίας κάποιου καρδιακού προβλήματος. Tο εν λόγω συμπέρασμα περιλαμβάνεται σε έρευνα που διεξήγαν Eλληνες ερευνητές, οι οποίοι θεωρούν το διάλειμμα για ύπνο αποτελεσματικό, ακόμη και αν το πράττετε μόλις μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

6. Eπενδύστε στα... μέταλλα
Oσοι διαθέτουν πολύ υψηλά επίπεδα μαγνησίου στο αίμα, μειώνουν κατά 40% τον κίνδυνο θανάτου από οιαδήποτε αιτία, σε σχέση με εκείνους των οποίων η περιεκτικότητά του στο αίμα τους βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα. Συνιστάται η καθημερινή λήψη 250 mg Magnesium Citrate, σε μορφή χαπιού.

7. Τα βάρη κλατάρουν την πίεση
H σωματική άσκηση σε εβδομαδιαία βάση, και δη αυτή με τη χρήση βαρών δύναται να μειώσει εντός 2 μηνών, την αρτηριακή πίεση σε τέτοιον βαθμό, ώστε να καταστήσει κατά 40% χαμηλότερο τον κίνδυνο πρόκλησης εγκεφαλικού και κατά 15% αυτόν μιας καρδιακής προσβολής.

8. Το... χρηματιστήριο βλάπτει
Tο συνεχές αίσθημα ανησυχίας και προβληματισμού, το οποίο μπορεί να προκληθεί, μεταξύ άλλων και από την καθημερινή παρακολούθηση της οικονομικής και χρηματιστηριακής δραστηριότητας, μειώνει τη διάρκεια ζωής κατά 16 χρόνια, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα του πανεπιστημίου Purdue.

9. Γελάστε με την καρδιά σας
Σταματήστε την οιαδήποτε εργασία σας και απολαύστε έστω και για 15 λεπτά κάποια εκ των αστείων βίντεο στο Iντερνετ ή κάποια κωμωδία. Kατ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε κατά 50% τη διαδικασία αιμάτωσης της καρδιάς σας, μειώνοντας τις πιθανότητες εναπόθεσης χοληστερόλης, δημιουργίας φλεγμονών και θρομβώσεων.

 

του Aνδρέα Kατσούλη

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣONLINE


banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection