banner psaremagr

Ανανεωμένη Skoda Fabia 1,2 TSI εναντίον Renault Clio 1,2 TCe και VW Polo 1,2 TSI

FOTO

Η ανανεωμένη Fabia, το Clio και το Polo, με τους… πολυμήχανους turbo, αυξημένης ισχύος και χαμηλής κατανάλωσης κινητήρες των 1,2 λτ., "παραπλανούν" με την οικεία τους εμφάνιση και κατατροπώνουν σε επιδόσεις και ροπή τα υψηλότερου κυβισμού ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Πριν από τρία χρόνια περίπου, πρώτη η Renault τοποθέτησε turbo κινητήρα 1,2 λτ. σε ένα "καθημερινό" αυτοκίνητο και όχι σε κάποια κορυφαία του έκδοση, το οποίο δεν ήταν άλλο από το Clio, αντικαθιστώντας την έκδοση των 1,4 λτ. με τους 100 ίππους.  Μετά από δύο έτη ακολούθησε η VW με τον 1,2 TSI στο Polo, κινητήρας ο οποίος τοποθετήθηκε στην προσφάτως ανανεωμένη Fabia, καταργώντας το 1.600άρη των 105 ίππων.

TSI και TCe, όπως λέμε… Turbo
Κοινό χαρακτηριστικό των τριών μικρών αυτοκινήτων του συγκριτικού αποτελεί, όπως αναφέραμε, το γεγονός, ότι εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,2 λτ., παραπλήσιας ονομαστικής απόδοσης.  Ο νεότερος TSI (Turbo Stratified Injection) των 1.197 κ.εκ. τοποθετείται πλέον σε πολλά μοντέλα του ομίλου VW, αποτελώντας ιδανική επιλογή κυρίως στα μικρά αυτοκίνητα, ενώ ο TCe (Turbo Control Efficiency) των 1.149 κ.εκ. της Renault περιλαμβάνεται μόνο στο Clio και στο Twingo.  Και στις δύο περιπτώσεις τα οφέλη είναι πολλαπλά, αφού η ισχύς και ροπή τους είναι αντάξια ή μεγαλύτερη, με μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,4 - 1,6, από τα οποία παράλληλα καταναλώνουν λιγότερη βενζίνη, εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και "πληρώνουν" χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.

Καλύτερη σχέση εξοπλισμού / τιμής η Fabia
Μεταξύ των τριών μικρών 1.200άρηδων turbo αυτοκινήτων, η Fabia στην έκδοση Style έχει τον πληρέστερο εξοπλισμό σε σχέση με την τιμή, καθώς μαζί με την έκπτωση των 1.000 ευρώ κοστίζει 12.990 ευρώ.  Επίσης, δε θα πρέπει να παραλείψουμε, το ότι μπορεί να αποκτηθεί και με άτοκα χρηματοδοτικά προγράμματα.  Αρκετές προσφορές περιλαμβάνει και το Clio, το οποίο στην 5θυρη έκδοση Expression τιμάται στα 12.850 ευρώ με την έκπτωση των 1.500 ευρώ, εναλλακτικά της οποίας διατίθεται με 5 χρόνια άτοκα, εγγύηση και οδική βοήθεια. Το Polo, το οποίο είναι το μόνο με στάνταρ ESP, παρουσιάζει υψηλότερα επιτόκια και καμία προσφορά.

Clio 1,2 Tce
(+): Οδική συμπεριφορά, ποιότητα μαλακού πλαστικού στο ταμπλό (στην έκδοση Dynamic), ωφέλιμο πλάτος εσωτερικού, άνεση, κινητήρας
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, λιτή εικόνα εσωτερικού
Fabia 1,2 TSI
(+): Απόδοση - λειτουργία κινητήρα, χώροι, σχέση τιμής - αξίας, οδική συμπεριφορά, εργονομία, ποιότητα
(-): Συντηρητική εικόνα, τράβηγμα κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Polo 1,2 TSI
(+): Επιδόσεις, τράβηγμα κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα πλαισίου, οδική συμπεριφορά
(-): Ωφέλιμο ύψος και πλάτος πίσω, έλλειψη νεανικού χαρακτήρα

 

AUTOΤΡΙΤΗ



banner psaremagr

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection