Ερώτηση Μέλη με ονοματεπώνυμο.

08/01/2008 14:24 #1 από a Guest
Μέλη με ονοματεπώνυμο. δημιουργήθηκε από a Guest
Τώρα τελευταία,συζητήθηκε αρκετά το θέμα των επώνυμων μελών στο site.
Ακούω συχνά,ότι για να μετράει η γνώμη σου,πρέπει να ξέρουμε όλο σου το όνομα.
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
Γιατί να μην μπορούμε να ακούσουμε και να συζητήσουμε με κάποιο μέλος που δίνει μόνο το nickname του?
Γιατί να μην μετράει η γνώμη του?
Ποτέ δεν ειπώθηκε στους κανονισμούς του site,η υποχρεωτική αναφορά των στοιχείων μας.
Το περίεργο είναι,πως αν κάποιος βγεί και πεί κάτι που δυσαρεστεί μερικούς,τίθεται αμέσως θέμα ανωνυμίας.
Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με μέλη που έχουν δώσει μόνο το μικρό τους όνομα,και απλά παραμένουν ουδέτερα και χαμηλών τόνων.Εκεί δεν ενόχλησε ποτέ η ελλειπής συμπλήρωση στοιχείων.


Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 14:31 #2 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.

Το περίεργο είναι,πως αν κάποιος βγεί και πεί κάτι που δυσαρεστεί μερικούς,τίθεται αμέσως θέμα ανωνυμίας.



Σαφως,διοτι αντε τωρα να ψαχνεις ποιος ειναι και πως να του βουλωσεις το στομα :bye:
Ενω αν ειναι γνωστο το ονοματ/νυμο, ολο και καποιο τροπος θα βρεθει να ανακαλεσει η με
τροπο να υποστηριξει οσους δυσαρεστησε αλλου κτλ κτλ.
Ποιος ειναι απο πισω? Αυτοι κι αυτοι....ωραια ετσι θα βρεθει τροπος να τακτοποιηθει το θεμα :ok:
Διοτι τελικα το ενα χερι νιβει τ'αλλο και τα δυο το προσωπο :clapping:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 14:41 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Συμφωνώ με τον Νίκο. Είναι ειρωνεία να μιλάμε για ονοματεπώνυμα όταν ο οποιοσδήποτε μπορεί να εγγραφεί σαν Μήτσος Ο. Μπήχτης.

Εάν ο ανώνυμος κόλακας ή χώστης εκφράζει τα λεγόμενά του με κόσμιο τρόπο και δεν προκαλεί τότε ποιο το κακό να είναι ανώνυμος? Φυσικά προτιμώ να γνωρίζω το πραγματικό όνομα του συνομιλητή μου. Επιμένω λέγοντας το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ διότι καλύτερα το tsiftis_psaras παρά το Νικόλαος που μόνο Νικόλαος δεν είναι.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 14:45 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Πιστεύω,πως αν δεν βγεί η διαχείρηση του site να πει:από σήμερα θα γράφετε υποχρεωτικά τα στοιχεία σας(αν και δεν συμφωνώ με κάτι τέτοιο),καλό θα είναι να σταματήσουμε να πιπιλάμε την καραμελίτσα της ανωνυμίας.

Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 14:57 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Νίκο αυτό είναι αδύνατο εκτός αν αναλάβεις εσύ να επισκέπτεσαι το κάθε ένα μέλος προσωπικά και να κάνεις επιβεβαίωση στοιχείων βάσει της αστυνομικής τους ταυτότητας  :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 16:08 #6 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Γενικά άστοχα αλλά σεβαστά τα παραπάνω σχόλια και θα το εξηγήσω αυτό για να μη παρεξηγηθώ  :yes3:

Η γνώμη του καθενός μετράει αλλά αντικειμενικά όταν κάποιος την εκφράζει επώνυμα έχει άλλη βαρύτητα όπως και να το κάνουμε.

Φυσικά ο καθένας μπορεί να δώσει ψεύτικο όνομα... αλλά καλύτερα αυτό παρά να απαντώ με "Φίλε ΧΨΩ378" αντί για "Φίλε Κώστε" λ.χ. - Καθαρά για λόγους προσφώνησης!

Το να μη δηλώνει κάποιος έστω και το μικρό του όνομα απλά δηλώνει ότι έχει κάποιο λόγο να κρύψει τα στοιχεία του και λογικό είναι να είναι καχύποπτοι οι υπόλοιποι.

Σχετικά με το σχόλιο για αστυνομική ταυτότητα - καταλαβαίνω το χιούμορ αλλά δεν είναι αυτή η πρόθεση όταν ζητάμε να δώσουν όλοι το όνομά τους. Είναι η προσφώνηση! Παραθέτω ένα ΠΜ που έχω στείλει σε ΠΑΡΑ πολλούς εδώ (με όνομα του εκάστοτε παραλήπτη) και που κατά 99% μου απήντησαν με το όνομά τους:

Φίλε GOFARAKIAS,

Δώσε παρακαλώ το όνομά σου (το επώνυμο είναι προαιρετικό) για λόγους προσφώνησης όταν σου απαντάνε άλλα μέλη. Αν δεν ξέρεις πως αλλάζει πες μου το όνομα και το φτιάχνω εγώ, π.χ. "Κώστας (GOFARAKIAS)"


Την ευθύνη και την ωριμότητα του καθενός για να δώσει το πραγματικό του όνομα είναι προσωπική υπόθεση... όπως και η ανωριμότητα αυτού που θα δώσει ψεύτικο όνομα (και καλά ότι "κρύβεται" δηλαδή... λες και θάναι ο μοναδικός Κώστας, Γιάννης, Νίκος κτλ στην Ελλάδα...)

Ο καθένας μπορεί να εκφράσει την προσωπική του άποψη. Θεωρώ όμως ότι είναι όντως προσωπική η άποψη η οποία εκφράζεται επώνυμα! Απλό παράδειγμα για να γίνω κατανοητός: βγαίνω σαν "Mr X" και εκφράζω την άποψη ότι το <τάδε> κατάστημα είναι ακριβό, αναξιόπιστο, κτλ κτλ. Ξέρει κανείς αν δεν λέω ψέματα κι αν το εν λόγω κατάστημα δεν είναι το ανταγωνιστικό του δικού μου καταστήματος στο παρακάτω οικοδομικό τετράγωνο?

Αν έχω άποψη οφείλω να έχω και τα απαραίτητα μέσα στα παντελόνια μου για να την εκφράζω δημόσια και επώνυμα!

Αυτό είναι όντως (όπως επισημάνθηκε κι από άλλους) κάτι που μας απασχολεί όταν γίνεται αρνητική κριτική ή σχόλιο. Το ανώνυμο μας καλής κουβέντας δεν ενοχλεί γιατί απλά μαι καλή κουβέντα δεν πειράζει κανένα! Αλλά για να κάνεις αρνητικό σχόλιο πρέπει να έχεις και τα προαναφερόμενα "απαραίτητα" να το κάνεις επώνυμα.

Αρνητικά σχόλια, κακίες, "καρφιά" κτλ τα οποία λέγονται ανώνυμα απλά δείχνουν το επίπεδο αυτού που τα γράφει και προσωπικά δεν ασχολούμαι με τέτοια σχόλια (ή άτομα). Ας γράφουν ότι θέλουν... εγώ να δείτε που τα γράφω!

Συγνώμη για τον "τόνο" μου αλλά με έχει κουράσει αυτή η ιστορία.

ΥΓ: ΔΕΝ αναφέρομαι σε συγκεκριμένο ή συγκεκριμένα μέλη με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς γιατί πολλοί "ανώνυμοι" δεν έχουν δώσει δικαίωμα για κάτι τέτοιο ενώ κάποιοι άλλοι πολύ απλά δεν ξέρουν να αλλάξουν τον τρόπο εμφάνισης του ονόματός τους - εγώ μόνο ξέρω πόσα ΠΜ λαμβάνω για να τα αλλάξω εκ μέρους τους  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 16:12 #7 από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur)
Απαντήθηκε από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur) στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Σε όλα σχεδόν τα fora, η ανωνυμία είναι δεδομένη. Δεν βλέπω, κι εγώ, γιατί θα πρέπει να κοινοποιούνται, υποχρεωτικά, τα στοιχεία του κάθε μέλους. Εξ άλλου, και να νομικά να το δει κανείς, εάν ήταν υποχρεωτικό, θα έπρεπε οι υπεύθυνοι του διαδικτυακού τόπου να τηρούν διαδικασίες για τη διαχείριση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Φέξε μου και γλύστρισα, δηλαδή. Το σωστό είναι να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός!

Τσιμπάει; Τσιμπάει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 16:35 #8 από emmylito
Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.


...........Ο καθένας μπορεί να εκφράσει την προσωπική του άποψη. Θεωρώ όμως ότι είναι όντως προσωπική η άποψη η οποία εκφράζεται επώνυμα! Απλό παράδειγμα για να γίνω κατανοητός: βγαίνω σαν "Mr X" και εκφράζω την άποψη ότι το <τάδε> κατάστημα είναι ακριβό, αναξιόπιστο, κτλ κτλ. Ξέρει κανείς αν δεν λέω ψέματα κι αν το εν λόγω κατάστημα δεν είναι το ανταγωνιστικό του δικού μου καταστήματος στο παρακάτω οικοδομικό τετράγωνο?

Αν έχω άποψη οφείλω να έχω και τα απαραίτητα μέσα στα παντελόνια μου για να την εκφράζω δημόσια και επώνυμα!

Αυτό είναι όντως (όπως επισημάνθηκε κι από άλλους) κάτι που μας απασχολεί όταν γίνεται αρνητική κριτική ή σχόλιο. Το ανώνυμο μας καλής κουβέντας δεν ενοχλεί γιατί απλά μαι καλή κουβέντα δεν πειράζει κανένα! Αλλά για να κάνεις αρνητικό σχόλιο πρέπει να έχεις και τα προαναφερόμενα "απαραίτητα" να το κάνεις επώνυμα.......


και μετά αναρωτιέσαι γιατί σε πάμε με χίλια........καλά οχι όλοι...ορισμένοι, βεβαίως βεβαίως... :good: :heart: :air_kiss: :dance3: :dance3: :dance3:

διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 16:46 #9 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.
Διαβαζω με την ιδια προσοχη ενας ποστ η αρθρο, ειτε ειναι του ανωνυμου Α ειτε ειναι του επωνυμου Β.

Η παρατηρηση, ειναι παρατηρηση και οφειλει να εχει προσεγμενη ορολογια και επιχειρηματα ανεξαρτητα απο
το αν θα ειναι ανωνυμη η επωνυμη.

 
:beach:


Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2008 16:54 #10 από Akistsam
Απαντήθηκε από Akistsam στο θέμα Απ: Μέλη με ονοματεπώνυμο.

Σε όλα σχεδόν τα fora, η ανωνυμία είναι δεδομένη. Δεν βλέπω, κι εγώ, γιατί θα πρέπει να κοινοποιούνται, υποχρεωτικά, τα στοιχεία του κάθε μέλους. Εξ άλλου, και να νομικά να το δει κανείς, εάν ήταν υποχρεωτικό, θα έπρεπε οι υπεύθυνοι του διαδικτυακού τόπου να τηρούν διαδικασίες για τη διαχείριση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Φέξε μου και γλύστρισα, δηλαδή. Το σωστό είναι να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός!


Αντώνη δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο και υποχρεωτικό τίποτα.Ούτε καν το επίθετο.Ούτε εγώ έχω το επίθετο μου,αν και το έχω δώσει σε προηγούμενες συζητήσεις.Προσωπικά δεν έχω κάτι να κρύψω.Απλά το όνομα μου για λόγους προσφώνησης.Και νομίζω ότι είναι καλό να δίνεται το όνομα.Άλλωστε:

λες και θάναι ο μοναδικός Κώστας, Γιάννης, Νίκος κτλ στην Ελλάδα...)

Δεν είναι και η Ιντερπολ βρε παιδιά! :lol2: :lol2:

Φιλικά,
Άκης

H Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα,  την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.325 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection