Ερώτηση Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!

25/06/2008 14:58 #5 από Γιάννης (gianniskriti)
Απαντήθηκε από Γιάννης (gianniskriti) στο θέμα Απ: Ψαροντούφεκο και αποτελέσματα
simfono me to filo barber mia fora tin patisa mena pedi kateveno mu elege sta 15 ton pira se mia xera pu xero giro sta 10 metra pesame sta prota 5 to vlepo pano vgeno pano ti egine tu leo ine vatia lei ute 10 sosta den ine pismoni o tipos ke kateveni to pedi tade ola ton evgala sxedon teliomeno apo ki ke meta min lene orismen pola logia giati kapia mera tin patane i 8alasa den sixori palikaries naste kala fili mu ke kales vuties xoris palikaries [filika] giannis :heart: :give_rose:

Μετάφραση από JVD
Συμφωνώ με το φίλο barber, μια φορά την πάτησα μ' ένα παιδί, κατεβαίνω μου έλεγε στα 15. Τον πήρα σε μια ξέρα που ξέρω γύρω στα 10 μέτρα. Πέσαμε στα πρώτα 5, τον βλέπω πάνω, βγαίνω πάνω, τι έγινε του λέω, είναι βαθιά λέει, ούτε 10 σωστά δεν είναι, πεισμώνει ο τύπος και κατεβαίνει, το παιδί τα 'δε όλα. Τον έβγαλα σχεδόν τελειωμένο. Από κει και μετά μη λένε ορισμένοι πολλά λόγια γιατί κάποια μέρα την πατάνε. Η θάλασσα δε συγχωρεί παλικαριές. Να 'στε καλά φίλοι μου και καλές βουτιές χωρίς παλικαριές.
Φιλικά
Γιάννης
:heart: :give_rose:

ΥΓ. Δεν είναι πιο καλά έτσι; Δεν είναι κόπος, είναι τρόπος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Michaelangelo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2008 23:44 #6 από s2k ( Γιωργος)
Απαντήθηκε από s2k ( Γιωργος) στο θέμα Απ: Ψαροντούφεκο και αποτελέσματα

Κάποιοι μέχρι τα 20.

Λίγοι μέχρι τα 30.

Οσοι τα δάκτυλα του ενος χεριού και στα 40(στην Ελλάδα)!!!



Φιλε Κωστα πραγματι ισχυει αυτο? ειναι λιγοι αυτοι που πανε 20? Δεν εχω κανει σχολειο, αλλα κατεβαινω μεχρι 10m max. Τι απνοια πρεπει να εχεις για να κατεβεις 20m? Μαλλον εχει πεσει πολυ ψεμα στην ολοι φαση. Και εγω εχω κατι φιλους που λενε πως πανε 18-20 m, αλλα απ οτι καταλαβαινω θα πρεπει να τους τσεκαρω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/06/2008 19:02 #7 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!
Προέκυψε ενα νέο θέμα μετά απο την καλοπροαίρετη ερώτηση του Σάκη.


ΒΑΘΟΣ

Ακούγονται πολλά.

Στα βαθιά το φώς χάνει τη δύναμη του,όμως αυτό δεν έχει

και τόσο σημασία αρκεί τα μέτρα να είναι ...αντα.

Το ίδιο ψάρι αν πει κάποιος οτι το έβγαλε στα 10

θα είναι το ίδιο με το αν το έβγαζε στα ...άντα?

Μήπως βαδίζουμε σε λάθος δρόμους?

Ποιά η σκοπιμότητα για ενα βαθύ ψάρεμα?

Είναι μόδα ή μονόδρομος?

Τι ισχύει?


Αυτοί πάλι που δεξιά και αριστερά μιλάνε για βαθιά,

και τελικά απλά επιπλέουν,

τι κερδίζουν απο όλο αυτό το.. story?

Ηδη χαμογελάω με τις δημοσιευμένες απαντήσεις :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/06/2008 00:35 #8 από syrtomanis
Εγω οταν βουταω 25+ μετρα παντα εχω στη σημαδουρα ενα χοντρο κοκινο-ασπρο σκοινι με ενα μολιβι 1κιλου που κρατω στο χερι και παντα κανονιζω να αναδυομαι διπλα του ωστε να βλεπω οτι ανεβενω για να μην ανχονομαι ,οπιος ψαρευει 15-18 μετρα μπορει ανετα να κανει 35+μετρα διοτι η πιεση του νερου σε μεγαλο βαθος κανει το σωμα να σηνεχιζη να αποδεσμευει οξιγονο απο τον πνευμονα μονο φιλαρακια μια σιμβουλη ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΑΕΡΙΣΜΟ εγω σε ψαρεμα 4-5ωρων οι βαθιες βουτιες ειναι 7 το πολλι ,απλα χαλαροση και μπλουτς ,αναδυση χαλαρα διπλα στο σκοινι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/06/2008 18:48 #9 από portorafti
Βεβαια όλοι (ισως οι περισσότεροι απο μας να έχουν κατέβει και στα 15-18 και καποιοι αλλοι να κατεβηκαν και στα 25,όμως το βάθος το οποιο ειναι για τον καθέναν μας ειναι αυτο που ψαρεύει σηνήθως και αυτό που αισθάνεται ασφαλης,εγώ δεν μπορω να πω οτι κατεβαίνω τα 18 αν ετυχε και τα κατέβηκα μια φορά, και ψαρευω συνήθως μεχρι τα 10-12.

Don't knock on deaths door,Ring the doorbell and run!He hates that!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/06/2008 20:49 #10 από Σάκης Κατσιβέλης (sakiss2209)
Απαντήθηκε από Σάκης Κατσιβέλης (sakiss2209) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!

Προέκυψε ενα νέο θέμα μετά απο την καλοπροαίρετη ερώτηση του Σάκη.


ΒΑΘΟΣ

Ακούγονται πολλά.


:good: :good: :good:

Κώστα, μπράβο και σ'ευχαριστώ.

Θα ήθελα μόνο να υπογραμμίσω πως το ερώτημα τέθηκε στον Γιάννη με αφορμή κυρίως την φωτογραφία του, στην οποία ποζάρει με το τσιγάρο στο στόμα.
:big_boss:

Πιστεύω πως τσιγάρο και ψάρεμα στα 20 μέτρα δεν 'κολλάνε', εκτός εξαιρετικών μεμονομένων περιπτώσεων...
:unknw:

...είμαι ο Σάκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/06/2008 22:40 #11 από Αντώνης Τζενετίδης(Barber)
Απαντήθηκε από Αντώνης Τζενετίδης(Barber) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!
  φιλε σακη δεν θελω να υποστηριξω τον γιαννη αλλα ναι, εν μεροι εχεις δικιο...κ λεω εν μεροι γιατι η απνοια ας μην ξεχναμε πως δεν επιρεαζετε μονο απο το τσιγαρο ...κ φυσικα επιρεαζει το τσιγαρο στο να μπορεις να κατεβεις σαυτα τα μετρα αλλα δεν φτανει μονο αυτο...η εμπειρια...η υδροβιοτητα... η σωματικη διαπλαση...η σωματικη φορμα...ο εξοπλισμος...η ηλικια...ολα αυτα μαζι νομιζω πως ειναι κατα την δικη μου ταπεινη αποψη οι παραγοντες για να ειναι τα μετρα πολλα!
  κ εγω ειμαι καπνιστης κ γνωριζω αρκετους καλους ψαροτουφεκαδες κ πιστεψε με λιγοι ειναι αυτοι που δεν καπνιζουν (δυστηχως) χωρις αυτο ομως να σημαινει πως καπνιζω κ ενταξει ολα καλα αγγιζω στα ψαρεματα μου την αβυσο!!!οχι, μακαρι κανενας ανθρωπος να μην καπνιζε!πρωτα για την υγεια του κ πολυ μετα για το ψαρεμα...γιατι χωρις υγεια δυστηχως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!
  οσο για τις υπερβολες στα μετρα μερικων ειναι γιατι απλα προσπαθουν να δειξουν πως ειναι ηρωες κ οχι ψαραδες...εξαλου τα ψαρια αναλογα το ειδος κ την περιοδο βρησκοντε κ σε διαφορετικα βαθη!επομενος δεν χρειαζεται να φτασουμε κ σε τοσο βαθος που να ειναι μονο για πολυ λιγους...εξαλλου για πολλους μια καλη ιστορια πρεπει να εχει σαλτσες κ μουσταρδες για να εχει σασπενς...αλλα η αποψη μου ειναι πως η καθε μου βουτια ειναι μια ιστορια που οσες σαλτσες κ αν βαλω δεν θα φτασει την μαγεια ουτε ενος δευτερολεπτου απο αυτο που εζησα ακομα κ στο μολις 1μετρο νερο!
  φιλικα
αντωνης!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2008 08:26 #12 από Αποστόλης (subfrient)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (subfrient) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!
Δυστυχως παιδιά δηλώνοντας μέτρα-δείχνοντας φωτό με ψάρια από τα τάρταρα κλπ. καταφέραμε εμείς οι ίδιοι να

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2008 09:12 #13 από Αποστόλης (subfrient)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (subfrient) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!
........ουπσ λάθος..συνεχίζω λοιπόν,καταφέραμε εμείς οι ιδιοι να δημιουργήσουμε λάθος παραστάσεις ειδικά στους
νέους του αθλήματος κάνοντάς τους να κυνηγούν το όνειρο...δηλ.μια φωτό με ένα θήραμα που θα την κουβαλούν
μαζί τους και στην πρώτη ευκαιρία να την δείχνουν σαν σημαία,συνοδεύοντας την από το ανάλογο επικό story....
Με αυτά φτάσαμε ο ρομαντικός σύλλογος ψαροντούφεκου που φτιάξαμε εδώ στην Πάτρα να πληρώνει βαρύ τίμημα
με νέα παληκάρια που δεν πρόλαβαν την επιφάνεια......
Ναί ψάρευαν μόνοι,ναί έκαναν λάθος πλάνο βουτιάς,ναι τους παρέσυρε ο αιώνιος ένοχος η συναγρίδα που αργησε στο καρτέρι,μα δεν μπορούμε να παραβλέπουμε τον ηθικό αυτουργό..την ματαιοδοξία και τον τρόπο που τελικά
βλέπουμε το ψαροτούφεκο....
Οταν μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω..ΤΟ ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΜΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ.....
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ......
Πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι ειδικά όταν αναφέρουμε μέτρα και άπνοιες.
Να αναφερόμαστε και στις αποτυχίες μας και ειδικά στις περιπτώσεις που προλάβαμε οριακά την επιφάνεια βλέποντας τα όλα να γυρίζουν χτυπημένοι όχι από την υποξία αλλά από τον πυρετό της ΜΑΛΑΚΙΑΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2008 11:20 #14 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Βάθος:Απόψεις,σκοπιμότητα,φήμες και πραγματικότητα!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φοβόσαστε τα βαθιά. Εγώ όταν έκανα ψαροντούφεκο πήγαινα 20, 30 μέτρα και κάποιες φορές πρέπει να έχω ξεπεράσει τα 100. Α! ξέχασα να πω πως μιλάω για τα "βαθιά" του λουόμενου. Δηλαδή, πόσο μέσα πήγαινα.

Σοβαρεύομαι.
Προσωπικά δεν τήρησα ποτέ τον ΠΡΩΤΟ κανόνα. ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ. Κι αυτό γιατί πολύ απλά, δεν είχα παρέα.

Στις αρχές χτυπιόμουνα σαν τον μλκα να βάλω τον κλο μου μέσα λες και τα πέδιλα ήταν η προπέλα που θα με πήγαινε μέσα.

Τα μέτρα μου ήταν συνήθως στα 5-6 αν και μια φορά (στην Θάσο θυμάμαι) και αφού βουτούσα κάθε μέρα για κανένα δεκαήμερο είχα κατέβει στα 12-13 μέτρα. (Τα μέτρησα με το μουλινέ). Μόλις έφτασα, αφού περιεργάστηκα για λίγο το βυθό, έφυγα προς τα επάνω. Αυτό που με τρόμαξε κατεβαίνοντας ήταν η πίεση στα μάτια, που νόμιζα πως θα μου πεταχτούν έξω.

Κλείνοντας θέλω να πω πως ίσως όλοι διεκδικούμε μια θέση στον μύθο.

Το να παρασυρθείς από άλλους και να αρχίζεις να αγοράζεις πανάκριβα (για την τσέπη σου) μηχανάκια, καλάμια, κλπ, το πολύ πολύ να ξετινάξεις τον οικογενειακό σου προϋπολογισμό κι άντε να μαλώσεις και με την γυναίκα σου, ας πούμε.

Το να παρασυρθείς όμως και να προσπαθείς να πλησιάσεις ένα όνειρο που μπορεί στις περισσότερες περιπτώσεις να είναι και μύθος, κινδυνεύεις να ξετινάξης το ανώτερο αγαθό.

Την ίδια τη ζωή.

Να στερήσεις από τους ανθρώπους σου... εσένα.


Ας μην τρελαινόμαστε λοιπόν για τα μεγάλα τα βάθη, γιατί (δυστυχώς) κάποιοι άλλοι τα συνάντησαν...για πάντα.

ΥΓ Μια Κινέζικη παροιμία λέει,  Πρόσεχε τι εύχεσαι

Σας εύχομαι ολόψυχα καλές βουτιές και να επιστρέφετε στα σπίτια σας με ασφάλεια.

Φιλικά Μάκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΜπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection