Ερώτηση Quiz : Αυτά εδω τι είναι;

28/11/2006 23:27 #31 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2006 00:31 #32 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
Πάνο,

Λόγω του μεγάλου μήκους του κειμένου σου σου απαντώ με άλλο χρώμα (μπλε) για να μη γεμίσει παραπομπές η σελίδα. Διαγράφω κάποια από αυτά που στον Dakidi για τον ίδιο λόγο, το μήκος.


Κατ'αρχήν ευχαριστώ τα δύο άτομα που μπήκαν στον κόπο να ασχοληθούν με το μήνυμά μου. Χωρίς να έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης και "εξυπνακισμού", θα ήθελα να τους πω δυο λόγια και τους παρακαλώ να τα διαβάσουν προσεκτικά.

Δεν τίθεται θέμα αντιπαράθεσης. Διάβασε κι εσύ προσεκτικά τα όσα σου είχα γράψει. Η απορία μου είναι ξεκάθαρη και την τόνισα - γιατί τα 45 λεπτά μου φάνηκαν υπερβολικά αν δεν είχες σκοπό να το κρατήσεις το ψάρι.

NucDoc, έχεις πιάσει ποτέ τέτοιο ψάρι ή κάποιο άλλο που να σου προκαλέσει παρόμοια έκπληξη; Απ' ότι κατάλαβα μάλλον όχι, αλλιώς θα καταλάβαινες τη δική μου έκπληξη καθώς και το χρόνο που πέρασε μέχρι να το περιεργαστώ και περιμένοντας μήπως φανεί κάποιος φίλος ψαράς που να ήξερε το είδος του ψαριού.

Το αν έχω πιάσει τέτοιο ψάρι είναι άσχετο... ούτε φάλαινα έχω πιάσει. Το ότι κατάλαβες πως "μάλλον όχι" επειδή εσύ ένιωσες έκπληξη δεν είναι κριτήριο για να το κρίνεις. Αν όμως είναι κάποιο καπόνι γιατί για καπόνι μοιάζει η περιγραφή σου τότε ναι έχω πιάσει αρκετά και όντως δεν θα μου προκαλούσε καμιά έκπληξη. Παρεμπιπτόντως, στα Ελληνικά νερά υπάρχουν αρκετά είδη καπονιού αλλά συνήθως συναντάμε το Γκριζοκαπόνι  (Chelidonichthys gurnardus) Κάπου αναφέρεις (απάντηση στον Μπάμπη) ότι είχες βγάλει και φωτογραφίες οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μείνει το ψάρι 45 λεπτά εκτός νερού - ας έδειχνες τις φωτογραφίες.

NucDoc, το ψάρι δεν το κλώτσησα νομίζοντας ότι παίζω ποδόσφαιρο, απλώς το έσπρωξα με το πόδι μου στη θάλασσα χωρίς να το "ρίξω" με τα χέρια μου όπως μάλλον θα επιθυμούσες (οι πιο έμπειροι θα γνωρίζουν ότι καλό θα είναι να μην αγγίζουμε είδη που δεν γνωρίζουμε). Αν σε ενόχλησε η λέξη "κλώτσησα" και όχι η ουσία του θέματος, τότε θα ζητήσω συγνώμη εκ μέρους σου από το ψάρι όταν το ξαναπετύχω....

Την λέξη "κλώτσησα" την έγραψες εσύ κι όχι εγώ. Όσο για την ειρωνεία... δεν την σχολιάζω.

Επιπροσθέτως, και αυτό ισχύει και για τους δυο σας, πουθενά δεν έγραψα ότι είχα αφήσει το ψάρι να πεθάνει, αφού το άκουγα που γρύλιζε χωρίς όμως να κινείται ή να σπαρταράει, και αυτό το τελευταίο ήταν που μου έκανε εντύπωση, όπως και το ότι το ψάρι έφυγε γρήγορα όντας ακμαιότατο ακόμα και μετά από τόση ώρα.

Αφού μπόρεσες να το ακούς για 45 λεπτά να γρυλίζει τότε δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω για το θέμα. Προσωπικά θα το είχα θανατώσει (επειδή είναι εξαιρετικό για σούπα). Το "ότι το ψάρι έφυγε γρήγορα όντας ακμαιότατο" είναι γνωστή πλάνη αλλά πολλοί που δεν γνωρίζουν κάποια πράγματα την "πατάνε". Αν είναι να απελευθερώσουμε ένα ψάρι υπάρχουν κανόνες. Ένας βασικός κανόνας είναι ότι ΔΕΝ το αφήνουμε ΠΟΤΕ να ακουμπήσει στο χώμα, τσιμέντο κτλ διότι μολύνεται από μικρόβια στα οποία δεν έχει καμία φυσική άμυνα και είναι καταδικασμένο (σε σημαντικά μεγάλο ποσοστό) να νοσήσει και να ψοφήσει. Αυτό το γνωρίζεις?

Απορία δική μου: Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι περίμενα να πεθάνει για να το ρίξω μετά μέσα;

Τίποτα. Αλλά δεν σχολίασα κάτι τέτοιο. Σε ρώτησα απλά γιατί το είχες 45 λεπτά εκτός νερού για να μου λυθεί η δικιά μου απορία.

Υπάρχει κάποιος λόγος να το κάνει κάποιος αυτό, και αν ναι, πολύ θα ήθελα να τον ξέρω! Ίσως να ξέρετε περισσότερα από μένα πάνω σε αυτό το θέμα.......

Η ειρωνική διάθεση και τα υπονοούμενα δεν σε τιμούν πάντως

Τέλος θα ήθελα να σας πω ότι εδώ μπήκα για να βρω άτομα που έχουν την ίδια τρέλα με μένα με το ψάρεμα και που η επαφή τους με τη θάλασσα τα κάνει να ηρεμούν, να χαλαρώνουν και να γεμίζουν απο ευφορία ανεξαρτήτως ψαρευτικού αποτελέσματος. Είπα ότι είμαι ερασιτέχνης αλλά πουθενά δεν είπα ότι είμαι άσχετος, όπως με αντιμετωπίσατε με τα μηνύματά σας.

Ξαναδιάβασε το αρχικό μου σχόλιο... (το παραθέτω):

Πάνο,

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί το άφησες 45 λεπτά πριν το ρίξεις (ρίξεις.... όχι "κλοτσήσεις) στη θάλασσα. Αν ήταν να μη το κρατήσεις θα έπρεπε να το είχες επιστρέψει αμέσως (για να έχει ελπίδες επιβίωσης).


.... και τώρα πες μου πως σε αντιμετώπισα. Ρωτάω για τα 45 λεπτά που δεν κατάλαβα, αντιπροτείνω να το ρίξεις.... όχι να το "κλοτσήσεις" (δική σου έκφραση) και τέλος αναφέρομαι στην σημασία του χρόνου (εκτός νερού) στις πιθανότητες επιβίωσης του ψαριού. Που διακρίνεις εσυ κάτι το εχθρικό ή ότι άλλο "είδες"?

Σέβομαι τη θάλασσα και τους κατοίκους της ασχολούμενος πολλά χρόνια μαζί τους, ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο σας μαζί, κάνοντας αμέτρητες φορές αυτόνομη κατάδυση και ψαροντούφεκο (όχι ταυτόχρονα όπως κάποιοι θα επιθυμούσαν........). 

Και από τους δύο μαζί (η έμφαση δική μου)? Όλα αυτά μέσα στον ένα χρόνο που ασχολείσαι με το παράκτιο ψάρεμα (όπως ανέφερες) ή και από πριν ? Πληροφοριακά σε ενημερώνω ότι ένας λόγος που σου απάντησα στο αρχικό σου μήνυμα ήταν ότι ανέφερες ότι ασχολείσαι με το παράκτιο ψάρεμα εδώ και έναν χρόνο περίπου. Θεώρησα σκόπιμο να σε ρωτήσω και έμμεσα να σε ενημερώσω ότι 45 λεπτά δεν είναι ότι καλύτερο για το ψάρι που αγκομαχούσε. Αν ήταν να ασκήσω κριτική για το θέμα αυτό θα είχα εκφραστεί διαφορετικά.  Τώρα αν σέβεσαι την θάλασσα κτλ ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο σας μαζί.... αυτό πως το κρίνεις?

Δε νομίζω να σας έχει ορίσει κάποιος εδώ μέσα κριτές των άλλων(* δες παρακάτω) , ειδικά όταν πρόκειται περί ατόμων αγνώστων σε σας, όπως άγνωστα σε σας είναι η ηλικία μου, ο χαρακτήρας μου, η όποια καλλιέργεια μπορεί να έχω, η οικογενειακή μου κατάσταση, το επάγγελμά μου και άλλα πολλά που συνθέτουν το προφίλ ενός ανθρώπου. Δεν μπορείτε να μιλάτε στον οποιονδήποτε λες και είναι 15 χρονών και δεν έχει ξαναδεί θάλασσα στη ζωή του.......

Κριτές μας είναι οι "άλλοι" όταν μπαίνεις σε μια δημόσια συζήτηση. Τα κριτήρια είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφραζόμαστε, το τι υποστηρίζουμε, τι αρχές μας διακρίνουν και πολλά άλλα. Σημαντικό κριτήριο είναι η δυνατότητα να δεχόμαστε συμβουλές ή και παρατηρήσεις η οποίες δεν μας γίνονται με απρεπή, μειωτικό ή προσβλητικό τρόπο. Όταν προτάσσουμε τον εγωισμό μας και αντιδρούμε σε ότι δεν μας κολακεύει ή δεν μας συμφέρει ή έστω που δεν συμφωνεί με τις πράξεις μας τότε πραγματικά δεν υπάρχει ούτε έδαφος αλλά ούτε και λόγος να γίνει συζήτηση. Απλά δεν αξίζει το κόπο.

(*) Παρεμπιπτόντως, τυχαίνει να έχω οριστεί Γενικός συντονιστής στο site αυτό και μέσα στις υποχρεώσεις μου είναι να κρίνω και να αντιμετωπίζω τυχόν προβλήματα. Αυτό συμπεριλαμβάνει και πράξεις που δεν τιμούν ηθικά και δεοντολογικά το ψάρεμα. Γι αυτό σε ρώτησα για τα 45 λεπτά κτλ. Πολύ απλά, εδώ δεν εγκρίνουμε τον βασανισμό ψαριών. Δεν σε κατέκρινα για κάτι τέτοιο όμως αν και μπορούσα με βάση τα όσα ΕΣΥ έγραψες αλλά σε ρώτησα για να καταλάβω περισσότερα.

Σωστό αυτό που λες ότι δεν γνωρίζω την ηλικία σου κτλ. Αλλά πως να τα γνωρίζω? Πέρα από το "με λένε Πάνο" δεν έχεις δώσει άλλα στοιχεία (στην εγγραφή σου). Πες μας περισσότερα για σένα να σε μάθουμε (όλοι). Εγώ έχω δώσει τα στοιχεία μου, εσύ? Αλλά κι εσύ τι ξέρεις για μένα (και τον Dakidi) που είσαι σε θέση να δηλώνεις ότι "σέβεσαι την θάλασσα κτλ ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο (σας) μαζί.... αυτό πως το κρίνεις?


Εν ολίγοις (αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμα) απαιτώ περισσότερο σεβασμό στα λεγόμενά σας, σε περίπτωση φυσικά που θέλετε να σχολιάσετε αυτό το μήνυμα. Λατρεύω τον διάλογο, ειδικά όταν είναι γόνιμος και εποικοδομητικός, όμως απεχθάνομαι την αγένεια και την ασέβεια για τους λόγους που προανέφερα.

Πάνο, ο σεβασμός δεν απαιτείται... κερδίζετε. Η απάντηση σου πάντως (στο αρχικό μου ερώτημα) δεν με πείθει για το ότι λατρεύεις τον διάλογο. Έκανα μια ερώτηση και εγωιστικά απαντάς με τον τρόπο που απάντησες. Πες μου ΠΟΥ διέκρινες την "αγένεια και την ασέβεια" που επικαλείσαι. Από που πήρες το δικαίωμα για ειρωνικά σχόλια και με πιο δικαίωμα διανθίζεις την απάντησή σου με την αγένεια και την ασέβεια που απεχθάνεσαι? 

Ξέρω ότι ίσως φάνηκα απότομος και ζητώ συγνώμη γι'αυτό, όμως ένιωσα έκπληξη βλέποντας ότι αντί να πάρω κάποια ουσιώδη απάντηση για την απορία μου, εισέπραξα παρατηρήσεις και συμβουλές από αγνώστους, για πράγματα που σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν. Να είστε καλά και ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί κάποιος να μου λύσει την απορία.

Η δική μου έκπληξη να δεις.... όταν λες ότι είχες το ψάρι να αγκομαχούσε επί 45 λεπτά και μετά να λες ότι το κλότσησες να πέσει στη θάλασσα!
Λες "εισέπραξα παρατηρήσεις και συμβουλές από αγνώστους" και αυτό είναι λίγο αντιφατικό. Ούτως ή άλλως τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές από αγνώστους ζητούσες όταν ρωτούσες να σου πούμε τι ψάρι είχες πιάσει (όπως είπα παραπάνω, θεωρώ ότι είναι κάποιο καπόνι). Εκτός αν η ερώτησή σου απευθυνόταν μόνο σε γνωστούς σου εδώ αλλά αυτό δεν το διευκρίνισες  :scratch_one-s_head:

Τέλος πάντων... ας λήξει εδώ η ιστορία αυτή. Δεν μου άρεσε η ειρωνεία σου ούτε ο τρόπος που υπεραμύνθηκες χωρίς λόγο αλλά δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις οπότε είναι άσκοπο να είμαστε σε αντιπαράθεση - Είσαι πολύ λίγο διάστημα στο site αυτό για να μπορείς να με κρίνεις - πολύ απλά δεν με έχεις "γνωρίσει" ακόμα κι όχι ότι είμαι "κάποιος"


Φιλικά
Πάνος


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2006 10:26 #33 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
File Pano giasou

Kat'arxhn thelo na sou po pos den ithela na se thixo apla i lexi "klotsisa" mou mpike se lathos laimo.

Ean se ethixa sou zuto sygnomi.

Oso gia to ti psari prokete nomizo oti uparxoune tria psaria stis ellinikes thalasses pou bgazoune phoni:

To kaponi, to opoio meletithike, to mougri, to opoio sigoura xereis kai o grinios, ena polu megalo kunigitiko pou spania emphanizete stis thalasses mas. To opoio omos den phainete paraxeno.

Mhn xexname omos pos metanasteuoune polla idi psarion apo tin Eruthra Thallassa sto Aigaio kai ta teleutea chronia emphanistikane olo kai pio polla "xena" idi psarion.

Kai pali sygnomi pou sou anebasa tin piisi tou aimatos sou. Den itane skopos mou.

Filika

Panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2006 23:02 #34 από Π.Α.
Απαντήθηκε από Π.Α. στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
Kώστα
Δεν σου κρύβω ότι με έβαλες στη διαδικασία να ξαναδιαβάσω εκείνο το μεγάλο μήνυμα που είχα στείλει, πιστεύοντας ότι δεν ήμουν ικανός να θυμάμαι τι είχα γράψει. Ανακουφίστηκα βλέποντας ότι δεν έχω τέτοιο πρόβλημα, όμως ταυτόχρονα μου δημιουργήθηκε η απορία πώς είναι δυνατό να γίνεται προσπάθεια διαστρέβλωσης των γραφομένων (scripta manent) κάποιου, ειδικά σε έναν τέτοιον χώρο όπου τα μηνύματα διαβάζονται και από άλλον κόσμο. Για να μη σε κρατάω σε αγωνία, τα σχόλιά μου ακολουθούν σε κόκκινο χρώμα (τα δικά σου παραμένουν μπλε).
Δεν τίθεται θέμα αντιπαράθεσης. Διάβασε κι εσύ προσεκτικά τα όσα σου είχα γράψει. Η απορία μου είναι ξεκάθαρη και την τόνισα - γιατί τα 45 λεπτά μου φάνηκαν υπερβολικά αν δεν είχες σκοπό να το κρατήσεις το ψάρι.
Φαντάσου να είχε τεθεί και θέμα αντιπαράθεσης πώς θα αντιδρούσες..... Έχω πολύ καλή μνήμη και άλλωστε είναι πολύ εύκολο ανά πάσα στιγμή να βλέπω τι γράφει ο καθένας. Κατάλαβα ποια είναι η απορία σου, αλλά μάλλον εσύ δεν έχεις καταλάβει ακόμα τους λόγους των 45 λεπτών (Λες να είναι τυχαίο το ότι είσαι ο μόνος που επιμένει σε αυτό το θέμα ανάμεσα σε τόσα και τόσα μέλη; Λες να μην έχει κανείς άλλος τις δικές σου ευαισθησίες; Μήπως πιστεύεις ότι μιλάς εκ μέρους και άλλων ατόμων;)
Το αν έχω πιάσει τέτοιο ψάρι είναι άσχετο... ούτε φάλαινα έχω πιάσει. Το ότι κατάλαβες πως "μάλλον όχι" επειδή εσύ ένιωσες έκπληξη δεν είναι κριτήριο για να το κρίνεις. Αν όμως είναι κάποιο καπόνι γιατί για καπόνι μοιάζει η περιγραφή σου τότε ναι έχω πιάσει αρκετά και όντως δεν θα μου προκαλούσε καμιά έκπληξη. Παρεμπιπτόντως, στα Ελληνικά νερά υπάρχουν αρκετά είδη καπονιού αλλά συνήθως συναντάμε το Γκριζοκαπόνι  (Chelidonichthys gurnardus) Κάπου αναφέρεις (απάντηση στον Μπάμπη) ότι είχες βγάλει και φωτογραφίες οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μείνει το ψάρι 45 λεπτά εκτός νερού - ας έδειχνες τις φωτογραφίες.
Ελπίζω να μην περιμένεις να πιάσεις φάλαινα, γιατί θα περιμένεις πολύ ακόμα (άσχετο κι αυτό). Αν κατάλαβα καλά απ'όσα γράφεις (μάλλον ήσουν λίγο συγχυσμένος εκείνη την ώρα), πρέπει να σου πω ότι εννοούσα πώς θα καταλάβαινες την έκπληξή μου βλέποντας ένα περίεργο και άγνωστο γενικότερα ψάρι. Δεν εννοούσα ότι κατάφερα και το έπιασα εγώ ενώ εσύ όχι......ας μην φερόμαστε σαν παιδάκια. Δεν ήταν καπόνι (διάβασε και τα υπόλοιπα μηνύματα) και αν ήταν δεν θα προκαλούσε ούτε σε μένα έκπληξη. Το ψάρι έμεινε εκτός γιατί δεν συνηθίζω να τραβάω φωτογραφίες τα "τρόπαιά" μου (προσωπική επιλογή), οπότε η φωτογράφιση ήταν το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα. Παρεμπιπτόντως, ευχαριστώ που ασχολήθηκες έστω και λίγο με την απορία μου!
Την λέξη "κλώτσησα" την έγραψες εσύ κι όχι εγώ. Όσο για την ειρωνεία... δεν την σχολιάζω.
Κοίτα κι αυτό......
Πάνο,
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί το άφησες 45 λεπτά πριν το ρίξεις (ρίξεις.... όχι "κλοτσήσεις) στη θάλασσα.

Δυστυχώς για σένα λοιπόν, την έγραψες κι εσύ, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το αρνείσαι. Όπως σου είπα και το ξέρεις άλλωστε, τα μηνύματα διαβάζονται και από άλλους. Χαίρομαι που δεν σχολιάζεις την ειρωνία.
Αφού μπόρεσες να το ακούς για 45 λεπτά να γρυλίζει τότε δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω για το θέμα. Προσωπικά θα το είχα θανατώσει (επειδή είναι εξαιρετικό για σούπα). Το "ότι το ψάρι έφυγε γρήγορα όντας ακμαιότατο" είναι γνωστή πλάνη αλλά πολλοί που δεν γνωρίζουν κάποια πράγματα την "πατάνε". Αν είναι να απελευθερώσουμε ένα ψάρι υπάρχουν κανόνες. Ένας βασικός κανόνας είναι ότι ΔΕΝ το αφήνουμε ΠΟΤΕ να ακουμπήσει στο χώμα, τσιμέντο κτλ διότι μολύνεται από μικρόβια στα οποία δεν έχει καμία φυσική άμυνα και είναι καταδικασμένο (σε σημαντικά μεγάλο ποσοστό) να νοσήσει και να ψοφήσει. Αυτό το γνωρίζεις?
Έχεις δίκιο, μην πεις κάτι παραπάνω γιατί θα εκτεθείς κι άλλο. Ένα άγνωστο ψάρι είναι εξαιρετικό για σούπα; Από πότε άραγε;;; Θα μας κάνεις κι άλλα παρόμοια μαθήματα; Πρόσεχε μην πάρεις κανέναν φουκαρά στο λαιμό σου με αυτά που γράφεις..... Όπως καταλαβαίνεις δεν μπαίνω καν στον κόπο να σχολιάσω τα υπόλοιπα περί "γνωστής πλάνης", περί "αυτών που δεν ξέρουν κάποια πράγματα και την πατάνε" (χωρίς να λες ποια είναι η πλάνη και ποια είναι τα "κάποια πράγματα") και περί μαθημάτων ιχθυατρικής. Εσύ αλήθεια θα εμπιστευόσουν έναν τέτοιον τύπο που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και ξεφουρνίζει τέτοια ευφυολογήματα; 
Τίποτα. Αλλά δεν σχολίασα κάτι τέτοιο. Σε ρώτησα απλά γιατί το είχες 45 λεπτά εκτός νερού για να μου λυθεί η δικιά μου απορία.
Ελπίζω κάποια μέρα να σου λυθεί επιτέλους.
Η ειρωνική διάθεση και τα υπονοούμενα δεν σε τιμούν πάντως
Αυτήν την ειρωνία γιατί άραγε τη σχολίασες; Με τόση εμπειρία στο ψάρεμα δεν θα έπρεπε να τσιμπάς τόσο εύκολα.... Γιατί έχεις τη μύγα;
.... και τώρα πες μου πως σε αντιμετώπισα. Ρωτάω για τα 45 λεπτά που δεν κατάλαβα, αντιπροτείνω να το ρίξεις.... όχι να το "κλοτσήσεις" (δική σου έκφραση) και τέλος αναφέρομαι στην σημασία του χρόνου (εκτός νερού) στις πιθανότητες επιβίωσης του ψαριού. Που διακρίνεις εσυ κάτι το εχθρικό ή ότι άλλο "είδες"?
Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα, το μήνυμα το έγραψα για να ρωτήσω μήπως ξέρει κάποιος το είδος του ψαριού και όχι για να ζητήσω τη γνώμη σου περί των 45 λεπτών. Ακόμα κι έτσι όμως, θα δεχόμουν μια φιλική συμβουλή, χωρίς όμως τα συγκινητικά σχόλια περί "ελπίδων επιβίωσης" κλπ, αφού πρώτα είχες ενδιαφερθεί να μάθεις όλες τις λεπτομέρειες. Άλλωστε είχες δει ότι ήταν το πρώτο μου μήνυμα και θα μπορούσες να είσαι λιγότερο απότομος. Και να ξεκαθαρίσω κάτι μια και καλή: ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υποστήριξα ότι είναι καλό να θανατώνουμε ψάρια που δεν πρόκειται να κρατήσουμε. Αυτό όμως είναι που παρέλειψες μέχρι τώρα να με ρωτήσεις: Τη δική μου γνώμη πάνω στο θέμα.
Και από τους δύο μαζί (η έμφαση δική μου)? Όλα αυτά μέσα στον ένα χρόνο που ασχολείσαι με το παράκτιο ψάρεμα (όπως ανέφερες) ή και από πριν ? Πληροφοριακά σε ενημερώνω ότι ένας λόγος που σου απάντησα στο αρχικό σου μήνυμα ήταν ότι ανέφερες ότι ασχολείσαι με το παράκτιο ψάρεμα εδώ και έναν χρόνο περίπου. Θεώρησα σκόπιμο να σε ρωτήσω και έμμεσα να σε ενημερώσω ότι 45 λεπτά δεν είναι ότι καλύτερο για το ψάρι που αγκομαχούσε. Αν ήταν να ασκήσω κριτική για το θέμα αυτό θα είχα εκφραστεί διαφορετικά.  Τώρα αν σέβεσαι την θάλασσα κτλ  ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο σας μαζί.... αυτό πως το κρίνεις?
Δεν ξέρω πόσες φορές το διάβασες, πάντως προσπάθησε άλλη μία:
"Σέβομαι τη θάλασσα και τους κατοίκους της ασχολούμενος πολλά χρόνια μαζί τους, ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο σας μαζί, κάνοντας αμέτρητες φορές αυτόνομη κατάδυση και ψαροντούφεκο (όχι ταυτόχρονα όπως κάποιοι θα επιθυμούσαν........)."
Τόσο ακαταλαβίστικα τα γράφω; Εσύ από αυτό κατάλαβες ότι ο σεβασμός μου στη θάλασσα προέκυψε από τον έναν χρόνο στο παράκτιο; Και ακόμα, κατάλαβες πως είπα ότι σέβομαι τη θάλασσα περισσότερο από τους δυο σας μαζί; Αν κατάλαβες τέτοια πράγματα, μάλλον έτσι εξηγείται και το ότι δεν έχεις καταλάβει και πολλά άλλα.... (Παρακαλώ αν κάποιος άλλος νομίζει ότι όντως τα έχω γράψει με τέτοιο νόημα, ας μου το πει για να ζητήσω συγνώμη και να το διορθώσω).

Κριτές μας είναι οι "άλλοι" όταν μπαίνεις σε μια δημόσια συζήτηση. Τα κριτήρια είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφραζόμαστε, το τι υποστηρίζουμε, τι αρχές μας διακρίνουν και πολλά άλλα. Σημαντικό κριτήριο είναι η δυνατότητα να δεχόμαστε συμβουλές ή και παρατηρήσεις η οποίες δεν μας γίνονται με απρεπή, μειωτικό ή προσβλητικό τρόπο. Όταν προτάσσουμε τον εγωισμό μας και αντιδρούμε σε ότι δεν μας κολακεύει ή δεν μας συμφέρει ή έστω που δεν συμφωνεί με τις πράξεις μας τότε πραγματικά δεν υπάρχει ούτε έδαφος αλλά ούτε και λόγος να γίνει συζήτηση. Απλά δεν αξίζει το κόπο.
(*) Παρεμπιπτόντως, τυχαίνει να έχω οριστεί Γενικός συντονιστής στο site αυτό και μέσα στις υποχρεώσεις μου είναι να κρίνω και να αντιμετωπίζω τυχόν προβλήματα. Αυτό συμπεριλαμβάνει και πράξεις που δεν τιμούν ηθικά και δεοντολογικά το ψάρεμα. Γι αυτό σε ρώτησα για τα 45 λεπτά κτλ. Πολύ απλά, εδώ δεν εγκρίνουμε τον βασανισμό ψαριών. Δεν σε κατέκρινα για κάτι τέτοιο όμως αν και μπορούσα με βάση τα όσα ΕΣΥ έγραψες αλλά σε ρώτησα για να καταλάβω περισσότερα.
Σωστό αυτό που λες ότι δεν γνωρίζω την ηλικία σου κτλ. Αλλά πως να τα γνωρίζω? Πέρα από το "με λένε Πάνο" δεν έχεις δώσει άλλα στοιχεία (στην εγγραφή σου). Πες μας περισσότερα για σένα να σε μάθουμε (όλοι). Εγώ έχω δώσει τα στοιχεία μου, εσύ? Αλλά κι εσύ τι ξέρεις για μένα (και τον Dakidi) που είσαι σε θέση να δηλώνεις ότι "σέβεσαι την θάλασσα κτλ ίσως και περισσότερα απ'όσα κι οι δυο (σας) μαζί.... αυτό πως το κρίνεις?

Σαφώς και είναι κριτές μας οι άλλοι. Το θέμα είναι ποιου τη γνώμη πρέπει να εμπιστευτείς. Δεν μπήκα στη δημόσια συζήτηση για να εκφέρω κάποια άποψη, αλλά για να εκφράσω μια απορία περιμένοντας ανταπόκριση. Μάλλον έχει διαφορά έ; Όσο για το αν και πώς δέχομαι συμβουλές, σου έχω ήδη απαντήσει πιο πάνω. Καλό είναι να υπάρχει και λίγος εγωισμός σε αυτά που θεωρούμε πως κάνουμε σωστά, αλλιώς θα μας ισοπέδωναν άτομα άσχετα και επικίνδυνα.
Γενικέ συντονιστή του site, καλό θα είναι να καλωσορίζεις τα καινούργια μέλη τουλάχιστον στο πρώτο μήνυμά τους. Αν ήμουν κάποιος πιτσιρικάς, το πιθανότερο είναι να μην είχα ξαναμπεί εδώ μέσα μετά από τέτοια αντιμετώπιση του Γενικού συντονιστή στην πρώτη επαφή μας. Διάβασε το πρώτο μου μήνυμα. Ξεκίνησα με τις λέξεις "Φίλοι γεια σας" και στη συνέχεια αυτοσυστήθηκα. Διάβασε τώρα και το δικό σου. Μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου περί "αρχών που μας διακρίνουν", "τρόπων που εκφραζόμαστε" κλπ; Ποτέ δεν είναι αργά για να βελτιωνόμαστε ως άνθρωποι......
Το ότι είσαι γενικός συντονιστής το είχα δει από την πρώτη στιγμή, απλά ήμουν σίγουρος ότι θα έβρισκες την ευκαιρία να το υπογραμμίσεις κάποια στιγμή.......Εγώ σε αντιμετωπίζω όπως και κάθε άλλο μέλος, ανεξαρτήτως αστεριών(!) (Αλήθεια, τι σημαίνουν;).
Όσο για τα στοιχεία μου, έκρινα ότι δεν χρειάζεται να ξέρεις π.χ. τι δουλειά κάνω ή τι ομάδα είμαι, για να απαντήσεις στην απορία μου περί του είδους του ψαριού. Κατέθεσα εξ αρχής τα ψαρευτικά μου στοιχεία, αυτά που αφορούν τους φίλους ψαράδες. Περισσότερα στοιχεία χρειάζονται μάλλον σε ένα dating club κατά τη γνώμη μου.......Τα δικά σου δεν με ενδιαφέρουν και δεν έχω καν μπει στον κόπο να τα κοιτάξω. Όσο για τον σεβασμό στη θάλασσα, στο εξήγησα (ελπίζω) πιο πάνω.

Πάνο, ο σεβασμός δεν απαιτείται... κερδίζετε. Η απάντηση σου πάντως (στο αρχικό μου ερώτημα) δεν με πείθει για το ότι λατρεύεις τον διάλογο. Έκανα μια ερώτηση και εγωιστικά απαντάς με τον τρόπο που απάντησες. Πες μου ΠΟΥ διέκρινες την "αγένεια και την ασέβεια" που επικαλείσαι. Από που πήρες το δικαίωμα για ειρωνικά σχόλια και με πιο δικαίωμα διανθίζεις την απάντησή σου με την αγένεια και την ασέβεια που απεχθάνεσαι?
Εγώ, δυστυχώς για σένα, τον απαιτώ εκτός κι αν σου δώσω το δικαίωμα (εννοείται αφού με έχεις γνωρίσει καλά) για το αντίθετο μετά από κάποιο καιρό. Μάλλον λειτουργούμε αντίθετα: Εγώ σέβομαι τους πάντες, εκτός αν βεβαιωθώ για το αντίθετο οπότε και τους αγνοώ. Τον διάλογο τον λατρεύω και γι'αυτό αφιερώνω τόσο χρόνο ώστε να σου απαντήσω. Δεν σου φτάνει τέτοια ολοφάνερη απόδειξη; Και για το "εγωιστικά", και για την "αγένεια και ασέβεια" έχω απαντήσει. Το από που πήρα το δικαίωμα, το καταλαβαίνει κάποιος εύκολα από τις απαντήσεις μου. Αν δεν μπορέσεις να το διακρίνεις, ζήτα από κάποιον να σε βοηθήσει.
Η δική μου έκπληξη να δεις.... όταν λες ότι είχες το ψάρι να αγκομαχούσε επί 45 λεπτά και μετά να λες ότι το κλότσησες να πέσει στη θάλασσα! Λες "εισέπραξα παρατηρήσεις και συμβουλές από αγνώστους" και αυτό είναι λίγο αντιφατικό. Ούτως ή άλλως τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές από αγνώστους ζητούσες όταν ρωτούσες να σου πούμε τι ψάρι είχες πιάσει (όπως είπα παραπάνω, θεωρώ ότι είναι κάποιο καπόνι). Εκτός αν η ερώτησή σου απευθυνόταν μόνο σε γνωστούς σου εδώ αλλά αυτό δεν το διευκρίνισες
Ελπίζω επιτέλους να έχεις καταλάβει τι έγινε και πώς έγινε.... Αντιφατικό ε; Πότε ζήτησα παρατηρήσεις και συμβουλές και δεν το κατάλαβα; Μια απάντηση ζήτησα και αντί αυτής είδαν όλοι τι εισέπραξα, αδίκως όπως σου απέδειξα. Γνωστούς δεν έχω εδώ, σε αντίθεση με σένα που έχεις πολλούς αλλά δεν είδα κανέναν να παίρνει το μέρος σου....
Τέλος πάντων... ας λήξει εδώ η ιστορία αυτή. Δεν μου άρεσε η ειρωνεία σου ούτε ο τρόπος που υπεραμύνθηκες χωρίς λόγο αλλά δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις οπότε είναι άσκοπο να είμαστε σε αντιπαράθεση - Είσαι πολύ λίγο διάστημα στο site αυτό για να μπορείς να με κρίνεις - πολύ απλά δεν με έχεις "γνωρίσει" ακόμα κι όχι ότι είμαι "κάποιος"
Τελικά, περισσότερο έχουμε κουράσει τα υπόλοιπα μέλη με την κουβέντα μας, παρά συζητάμε για το ψάρεμα, την ουσία αυτού του site. Ειλικρινά μπαίνοντας εδώ δεν είχα καμία εχθρική διάθεση και νομίζω πως αυτό φαίνεται στο πρώτο μου μήνυμα. Καλά θα κάνεις να μη με κρίνεις ούτε εσύ γιατί με ξέρεις ακριβώς το ίδιο χρονικό διάστημα. Καλό θα είναι να κλείσουμε γρήγορα αυτό το θέμα, εκτός κι αν υπάρχει κάτι στο οποίο δεν σε κάλυψα. Να είσαι καλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2006 23:09 #35 από Π.Α.
Απαντήθηκε από Π.Α. στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
Πάνο
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που προσέφερες. Τείνω κι εγώ να καταλήξω στο ότι ήταν κάποιο άγνωστο είδος στις θάλασσές μας, με την ελπίδα κάποια στιγμή να μάθω την ονομασία του. Όσο για το άλλο, να είσαι σίγουρος ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου, ούτε και μου ανέβασες την "piisi" :) .
Φιλικά
Πάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2006 23:57 #36 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
1) Tις προάλλες έριξα ένα μασούρι δυναμίτη για να δω πόσο γρήγορα έρχεται το λιμενικό.                                                                                        2) Σέβομαι τη θάλασσα γιατί εδώ και 25 περίπου χρόνια ταξιδεύω με ferry.                                                                                                          3) Για τους παραπάνω λόγους, σεβαστείτε τα αστέρια μου.                                                                                                                                4) Μήπως ξεφεύγουμε, και όχι μόνο από το τόπικ;

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2006 00:33 #37 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
BIGBLUE αυτό που σε ρώτησε ο NUCDOC ήταν σωστό και σίγουρα θα συμφωνήσαν και πολλοί με την άποψή του.(εγώ ναι) και εσύ τον πρόσβαλες σε όσα ποστ έκανες απαντώντας του. Επειδή ο    NUCDOC έχει προσφέρει πολλά σε νέους ψαράδες και στο καινούργιο site και στο παλιό (μάλλον δεν έχεις διαβάσει αρκετά ποστ ή άρθρα για να καταλάβεις το ποιόν του)  καλό θα ήταν  να ζητήσεις να διαγραφούν τα ποστ που τον προσβάλεις.
Ωραίο nick από τη ταινία φαντάζομαι .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2006 08:15 #38 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
Φίλε  Bigblue,
όταν μπαίνεις σε μία παρέα νομίζω πως πρώτα πρέπει να δεις, να μάθεις, να διαβάσεις και μετά να εκφραστείς.
Αυτό απαιτεί λίγο χρόνο. Βεβαίως και μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα την άποψή σου. Όμως εγώ που παρακολουθώ το site 2 και πλέον χρόνια
και ξέρω αρκετά μέλη καλύτερα  δεν συμφωνώ με τα γραφόμενά σου. Είμαι σίγουρος ότι ΕΙΔΙΚΑ ο NucDoc δεν σε ειρωνεύτηκε.

Με ψυχραιμία νομίζω πως θα συμφωνήσεις ώστε αυτή η άτυχη στιγμή να σταματήσει εδώ.

Γιώργος


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2006 18:01 #39 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
Πάνο (Bigblue),

Μετά την απάντησή σου θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτή την "συζήτηση" μαζί σου. Προτιμώ να μη ξοδεύω άσκοπα τον χρόνο μου και είναι εμφανές ότι δεν θα καταλήξει πουθενά. Έτσι κι αλλιώς τα γραφόμενά μας είναι διαθέσιμα και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κρίνει από μόνος του χωρίς την δική μας επιχειρηματολογία.

Νάσαι καλά.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2006 18:46 #40 από Νίκος (odyseas)
Απαντήθηκε από Νίκος (odyseas) στο θέμα Απ: Αυτά εδω τι είναι;
κ.bigblue καλο ειναι οταν γνωριζουμε μια νεα παρεα να καθομαστε λιγο να ακουμε να βλεπουμε το κλιμα που επικρατει και αν μας αρεσει να συμετεχουμε γιατι εδω αυτο ειμαστε μια μεγαλη παρεα εσυ πηρες φορα και οποιον παρει ..... αν δεν βιαζοσουνα τοσο πολυ θα ειχες πολλα να κερδισεις....

Φιλικα
Νικος

Σταματηστε τις μηχανοτρατες!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.248 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection