Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

11/04/2012 08:05 #861 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Καλημερα Γιωργη και χρονια πολλα.
Δεν γνωριζω τα ψαρια που λεs εσυ γιατι δεν τα εχω δει.Παντωs αυτο το ψαρι που εχει βαλει ο Δημητρηs ειναι μουσμουλι.Εγω τα πιανω με καθετη με βαρκα!!!

Αλλη φωτο απο λιγο πιο πλατύ μουσμουλι...


Να εισαι παντα καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 15:59 #862 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
λιθρινογοπατσερουλα :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:10 #863 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μουσμουλόγαυρος μήπως?

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Τασοs Αμανατιδηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:15 #864 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
το γαυρος παει μπροστα βασιλη μου,δηλ. γαυρομουσμουλολιθρινογοποτσερουλακι :yahoo: ουφ το ειπα :yes3:
καλη ανασταση φιλε και οτι καλυτερο :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:39 #865 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
τελικα τι ειναι ?????????????? ειδου η απορια !!!!!!!!!!!!!! ενα ψαρι φιλαρακια που εχει φαγωθη και ηταν και νοστιμο !!!!! αυτη εναι η ουσια του θεματος . :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:44 #866 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μουσμουλι ειναι Δημητρη μου αυτο που επιασεs. Τελεία και παύλα!

Τοσα ποστ εκτοs τοπικ!!!Εχειs δικιο!!!Συγγνωμη!!!



ΥΓ- Θα το διορθωσω με τη πρωτη ευκαιρια!!!

Θα το παω στο τοπικ... τι ψαρι ειναι...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": a Guest

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:49 #867 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
πηγαινε το στο νεο τοπικ...
αγνωστο μεν,νοστιμο δε :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 16:56 #868 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Το μουσμουλι παιζει κυριωs στη καθετη απο βαρκα και οχι τοσο απο ψαρεμα ακτηs!!!Τα νεαρα ατομα ζουν σε κοπαδια σε 15,20,30,40 μετρα βαθοs περιπου!
Τα μεγαλυτερα ατομα ζουν σε ξερεs βαθιεs σε 100+ μετρα.
Ολα βεβαια ειναι σχετικα...
Πηγαινουν σε κοπαδια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), a Guest, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 17:43 - 11/04/2012 17:44 #869 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": a Guest, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2012 23:04 - 16/04/2012 23:07 #870 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
τελικα βρηκα την φωτο δημητρη !!!!!!!!!!!!! ειναι μουσμουλια !!!!!!!!!!!!!!!!! χρηστος ανεστη !!!! σε ολους !!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.299 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection