× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

18/04/2013 22:32 #2751 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χα χα χα χα χα αχα χαχα!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 14:08 #2752 από daskalos
Απαντήθηκε από daskalos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα στους φιλους.
Ψαχνω κ εγω να παρω ενα καγιακ για ψαρεμα γιατι με τις αλλες μεθοδους κουραστηκα...
Με ενδιαφερει κ εμενα το Moken 12 αλλα το ψαχνω απο εξωτερικο γιατι εδω το βρισκω 850 ευρω. Μηπως μπορει καποιος να μου πει απο που μπορω να αγορασω χωρις να νιωθω οτι με ληστευουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 14:27 #2753 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου δάσκαλε :bye:
καλως όρισες στην παρέα :tr_hi:

Αν θές πές μας και κάτι για σένα,
πως σε λένε, από ποιά περιοχή είσαι κλπ.

Η ερώτηση που κάνεις είναι πολύ ωραία αλλά εγώ τουλάχιστον δεν σου έχω απάντηση γιατί εδώ είναι Ελλάδα
και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

που μάλλον καταλάβατε όλοι δηλαδή!
όταν λοιπόν βρείς την απάντηση στο ερώτημά σου, να μας την πείς κι εμάς!!! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 18:00 #2754 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς τον Δάσκαλο! :wav:

Εισαι όντως δάσκαλος ή παρατσούκλι είναι;

Καλώς ΄ηρθες στην παρέα μας και μακάρι να μείνεις! :yahoo: Με το καλό και με σκάφος! :yes3:

Μην βιαστείς να πάρεις, πριν σκεφτείς καλά τι θες/μπορείς να κάνεις με το σκάφος σου και αφου διαβάσεις όλα τα εισαγωγικά σημειώματα των θεμάτων που θα σε βοηθήσουν πολύ στην απόφασή σου.. :victory:

Οντως, πολλά μαγαζιά έχουν πανάκριβα τα διάφορα υλικά, βασιζόμενοι στην χαμηλή και πολύ ακριβή κατανάλωση (λογική της ψωροκώσταινας), αντί στην πιο συχνή κατανάλωση με χαμηλές τιμές... Φταίμε όμως και εμείς. Πολλοί απο εμάς σαν καταναλωτές, μόλις μας γυαλίσει κατι το πληρώνουμε όσο-όσο, δεν ψάχνουμε, δεν διεκδικούμε ακόμα και οταν μας κοροιδεύουν με τις εγγυήσεις, χρόνους παράδοσης κλπ, κλπ. ΦΤΑΙΜΕ.

Αντε με το καλό, πες μας κι'άλλα να κουβεντιάζουμε..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 18:42 #2755 από Σαράντης
Απαντήθηκε από Σαράντης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαιρετίζω τους καγιακομανείς!
Είμαι νέο μέλος στο φορουμ και πρόσφατα μου κατέβηκε η ιδέα να ρίξω ένα παραγαδάκι 50 αγκιστριών απο το κανό. Πληροφοριακά είμαι κάτοχος ενός 4 μέτρων φουσκωτού (υλικό pvc ) καγιακ και σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος απο αυτό.
όσον αφορά το παραγαδι : έχετε ψαρέψει ποτέ με αυτόν τον τρόπο;; είναι αποδοτικός;; τι προβληματα μπορουν να υπάρξουν με την νομοθεσία;;
γενικότερα περιγράψτε την εμπειρία σας με αυτην την τεχνική ψαρέματος
ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 18:45 #2756 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλωs ηρθεs φιλε Σαραντη.
Για καγιακ δεν γνωριζω,θα σου πουν οι φιλοι μαs.Για το παραγαδι ομωs μπορω να σου πω οτι ειναι παρανομο και κινδυνευειs ακομη και με κατασχεση!!!
Να εισαι καλα! :bye: :tr_hi: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2013 19:14 #2757 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Σαράντη.

Καλώς ήρθες. Πές 2 πράγματα για σένα αν θες να γνωριστούμε καλύτερα. :yahoo:

Εχω παραγάδι αλλά δεν κατάφερα να το ρίξω γιατί μπερδεύτηκα.. Είναι πάντως περισσότερο αποδοτικό απο άλλα ψαρέματα..

Είναι όπως ξέρεις δύσκολο να το μανουβράρεις λόγω χώρου.

ΔΕν ξέρω γιατί ανέφερε ο Δημήτρης οτι απαγορεύεται, εκτός αν εννοεί λόγω ψαρέματος απο καγίακ, όπου απαγορεύεται το ψάρεμα γενικά...

Και πάλι καλώς ήρθες. :yes3:

Α! Προς όλους: Νεο άρθρο εδώ:

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...id=195861&Itemid=290

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2013 04:08 - 22/04/2013 05:22 #2758 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ακριβωs Αντωνη μου λογω καγιακ.Το παραγαδι θελει αδεια αλιειαs σκαφουs,εκτοs απο ατομικη αδεια αλιειαs!!!Αν σε πιασουν να ψαρευειs με το καγιακ,με καθετουλα,ενταξει μπορει και να μη σου πουν τιποτα.Να σου κανουν μια παρατηρηση.Εξαρταται βεβαια και απο τον λιμενικο. Με το παραγαδι ομωs ειναι ζορικα τα πραγματα!!!Οι πιθανοτητεs ειναι εναντιον σου!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2013 06:43 #2759 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλη την παρέα! :bye:

ο καιρός αυτή τη βδομάδα θα είναι σούπερ, μακάρι να μπορούσαμε να είμαστε κάθε μέρα στη θάλασσα!
όσοι μπορείτε να πάτε να τη χαρείτε! :non_cat:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2013 12:21 #2760 από Σαράντης
Απαντήθηκε από Σαράντης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπον ως νεο μελος να πω δυο πραγματα για εμενα
το καλοκαιρι κλεινω τα 19 και απο μικρος ειχα τρελα με την θαλασσα. συνεχως εψαχνα για διαφορες τενχικες δολωματα κλπ και εως τωρα προσπαθω να πηγαινω για ψαρεμα οσο πιο συχνα γινεται. Στην αρχη πειραματιστηκα να ψαρεψω με διαφορα εργαλεια απο ακτη..Τα αποτελεσματα λιγα και οι πετονιες που σκαλωθηκαν στον βυθο αμετρητες. Τα δυο τελευταια χρονια ξεκινησα να ψαρευω απο το κανο με καθετη και ειδα μια βελτιωση στα αποτελεσματα. Αφου περασε ενα διαστημα αρχισα να σκεφτομαι και αλλους τροπους ψαρεματος Και μου ηρθε η ιδεα ενος παραγαδιου το οποιο αν ριξω τελικα θα ειναι 25 αγκιστρια για να ειναι πιο ευκολο στη χρηση και καλυπτει μικρη περιοχη ωστε να μην φαινεται ευκολα. υπαρχει περιπτωση αν παω το πρωι και με κανα καικι να με καρφωσει στο λιμενικο;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.438 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection