× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

15/04/2013 18:31 #2741 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα σας.
ΨΑΡΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??????
Γιατί αν το ριξαμε στις βολτούλες ...και λίγο πρίν τον υπνάκο...θα πρέπει να βγούν και κανα δυο τσίπουρα.
Ανδρέα μη.Είμε 1.73 και με 12άρι πάντα κάτι λείπει, κάτι παραπάνω.Το 15!!!
Αιντε να δούμε κανα ψάρι τουλάχιστον σε φωτο.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 18:45 #2742 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φιλε Αντωνη καλησπερα. Με βοηθησες πολυ με το θεματακι και σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες. Οταν ανεφερα τρειλερ ενοουσα τυπου κοτσαδορο. Εχαω βαρκα φουσκωτη αλλα εκανα κανο στα 16 (τωρα ειμαι 40) και ειπα να ξανα ασχοληθω με το αθλημα γιατι μου αρεσει. Δε ψαχνω καποιο να μου αρεσει εμφνησιακα. Ψαχνω καποιο που να σηκωνει ανετα εναν ανθρωπο 1,90 με 110 κιλα εκτοπισμα...χιχιχιχι...και να μπορω να κανω βολτα και την κορη μου (5 ετων). Αν μπορω να ψαρεψω ακομα καλυτερα και θα κνω και τη γυμναστικη μου. Ειδα πολλα που μου αρεσαν με πτερυγια κ.λ.π.αλλα ανεβαινουν στην τιμη γι αυτο ψιλοκατεληξα στο moken 12. Αν εχεις να μου προτεινεις κατι αλλο να δω με μεγαλη μου χαρα. Αποθηκευτικο χωρο εχω πολυ.....να φερετε και τα δικα σας....ορθια, ξαπλα, οπως σας βολευει χιχιχιχι. Και παλι σε ευχαριστω κι εσενα και τα παιδια για το χρονο σας. Στην επομενη εξορμηση που θα κανετε ριξε συρμα να ερθω να παρω ματι.......τα καγιακ.....χιχιχιχιχι. καλο βραδυ και καλη εβδομαδα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 18:50 #2743 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα dimkatso τι εννοεις? να παρω το 15?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 19:15 #2744 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
O συνονόματος πάντως πιο πολύ κοιμότανε παρα κωπηλατούσε! :eusa_boohoo

κι εγω στην ανάπαυλα καθόμουνα και μιλούσα με τους αχινούς :tease: :tease: :tease:

αλλά το μπάνιο με τόσο :XXsunsmile: ήταν σούπερ! :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 21:08 #2745 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρέα,

Πρώτα διάβασε για να μην μπερδεύουμε το τρέιλερ με το άλλο της βάρκας :rofl: :rofl: :rofl: και μετά τα ξαναλέμε... Τουλάχιστον τις εισαγωγές σε όλα τα θέματα.. Μην τα ξαναγράφουμε-εξηγούμε..www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=160&Itemid=290

Πάντως οταν πάω για καγιάκ με χαρά θα σε φωνάξω να δοκιμάσεις αν θές απο κοντά. :yes: .

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2013 15:48 #2746 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα φιλε Αντωνη. Το διαβασα το αρθρο και το καταλαβα. Πριν το διαβασω δεν ειχα καταλαβει τι ηθελες να πεις. Οταν πας για καγιακ παντως ριξε συρμα να τα πουμε απο κοντα. Και παλι σε ευχαριστω πολυ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2013 22:43 #2747 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρεα θα το βρεις μπροστά σου, αφου δεν εχεις και θέμα χώρου...
Ολο το καλοκαίρι ο 10 ετων και 40kg γιος μου έκανε μια χαρά συρτή αφρού απ το πίσω μέρος -μπαγκαζιέρα-του prowler15.Διάβασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και ξανασκέψουτο.
Ευχαρίστως το δοκιμάζεις στα γιάννενα!!
Αντώνηδες τι πάθατε ?Πάτε βόλτα για το ευ αγωνίζεσθαι στον ύπνο?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2013 07:48 #2748 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οχι εγώ, ο κύριος απο κεί στη φωτογραφία! :tease: :tease:

δεν πειράζει, αυτός έχασε το πολύ...........ωραίο θέαμα του νησιού!!!! :pilot:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2013 07:49 #2749 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρέα μάλλον βιάζεσαι.

Δες αυτά:

Τουλάχιστον τις εισαγωγές σε όλα τα θέματα.. Μην τα ξαναγράφουμε-εξηγούμε..

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=160&Itemid=290

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2013 08:02 - 17/04/2013 08:03 #2750 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτό δουλεύει το προηγούμενο οχι.

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=160&Itemid=290

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.365 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection