× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση ΚΑΓΙΑΚ, Συνοπτικά. Γιατί καγιάκ και οχι Βάρκα;

05/06/2012 15:09 #1 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
ΚΑΓΙΑΚ, Συνοπτικά. Γιατί καγιάκ και οχι Βάρκα; δημιουργήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Γιατί με καγιάκ; Επειδή είναι της μόδας;

Λοιπόν, ας δούμε γιατί μπορεί να πάρουμε καγιάκ:

1) Μας αρέσει το κανώ-καγιάκ

Θα θέλαμε βάρκα με μηχανή, αλλά:

2) Δεν έχουμε αρκετά χρήματα για βάρκα με μηχανή και τρέΐλερ
3) Δεν έχουμε χώρο αποθήκευσης για την βάρκα και δεν έχουμε χρήματα για να πληρώνουμε ενοίκιο.
4) Δεν θέλουμε να έχουμε την έννοια και τα ετήσια έξοδα συντήρησης βάρκας με μηχανή
5) Δεν θέλουμε να ταξιδεύουμε κουβαλώντας σε τρέΐλερ την βάρκα

Ένας από όλους τους ανωτέρω λόγους (εφόσον λάβουμε υπόψη και τους περιορισμούς και τις απαιτήσεις ενός καγιάκ) είναι αρκετός για να μπούμε στον πειρασμό!

Και για να εξηγήσουμε περαιτέρω, ας αντιπαραθέσουμε τα πλεονεκτήματα ενός καγιάκ.

1) Ένα καγιάκ ικανό για ψάρεμα ξεκινά περίπου από 600€. Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε παρελκόμενα όπως καλαμοθήκες, θέση κωπηλασίας, κουπί, τρέιλερ μεταφοράς (ένα μικρό πτυσσόμενο «Π» με 2 ρόδες που κάθεται επάνω το καγιάκ), ιμάντες μεταφοράς για το αυτοκίνητο (υποθέτοντας ότι έχουμε σχάρα), σωσίβιο, σύνολο τουλάχιστον 300€ επιπλέον. Σύνολο (μαζί με το καγιάκ), 900€ για τα βασικά.
2) Αναγκαίος χώρος αποθήκευσης είναι το μήκος του καγιάκ, (περίπου 4μ) και πλάτος, περίπου 40εκ., δηλαδή το ύψος του καγιάκ. Αυτό πρακτικά σημαίνει, κατάληψη χώρου (όταν το καγιάκ είναι ξαπλωμένο στον τοίχο), 4μ χ 40εκατοστά χ 80εκ. πλάτος. Τα 40 εκ. που εξέχουν από τον τοίχο, είναι μικρός χώρος. Επίσης, μπορεί να κρεμαστεί στο ταβάνι (μέσω τροχαλιών), όχι βέβαια του σαλονιού, αλλά της πυλωτής του κτιρίου. Το μέσο βάρος του είναι <30κιλά.
3) Εξοδα συντήρησης περίπου μηδέν. Μετά από κάποια χρόνια, αντικαθιστούμε την θέση, κουπί,κλπ.
4) Η μεταφορά του σκάφους με το αυτοκίνητο είναι εύκολη, γιατί φορτώνεται στην οροφή του αυτοκινήτου και με καλή σχάρα και δέσιμο, ταξιδεύεις με 120χλμ χωρίς πρόβλημα.

Και, καλά, θα πρέπει δηλαδή να σηκώνουμε 30 κιλά στον αέρα για να το μεταφέρουμε ή, να το βάλουμε στην σχάρα του αυτοκινήτου;
Μα εγώ, βόλτες θέλω να κάνω, όχι να πηγαίνω γυμναστήριο για να έχω «μύες» και να μπορώ να κάνω κουπί… Τι ισχύει τελικά;

Δεν χρειάζεται ποτέ, (αν δεν θέλουμε) να σηκώσουμε 30 κιλά. Σηκώνουμε, για μερικές στιγμές, 15 ή, λιγότερα, όταν:

- Μεταφέρουμε το καγιάκ από το αυτοκίνητο ή το σπίτι, προς την παραλία. Εδώ, μεταφέρουμε περίπου 5 κιλά, σέρνοντας-τραβώντας το εμπρός μέρος του καγιάκ, ενώ το πίσω βρίσκεται πάνω στο τρέιλερ. Μπορούμε να το σύρουμε για εκατοντάδες μέτρα έτσι.
- Τοποθετούμε το καγιάκ στην σχάρα του αυτοκινήτου. Τότε, με τρόπους που θα περιγράψουμε μελλοντικά, ακουμπάμε (αφού πρώτα το έχουμε φέρει πολύ κοντά στο αυτοκίνητο) το εμπρός μέρος του καγιάκ σηκώνοντάς το στην σχάρα και στην συνέχεια, σηκώνοντας το πίσω μέρος του καγιάκ, το σπρώχνουμε να «καθήσει» στην σχάρα. Φερόμενο βάρος συνολικά, 15 κιλά για 20-30 δευτερόλεπτα κάθε φορά

Επίσης, όταν ασκηθούμε λίγο στο κουπί, εύκολα θα δούμε ότι, το καγιάκ «φεύγει» εύκολα στο νερό, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Δηλαδή, δεν χρειάζεται κάποιος να είναι γυμνασμένος, για να κάνει απλά βόλτες ή, ψάρεμα με καγιάκ ενώ, ταυτόχρονα, ασκείται πάρα πολύ καλά, σε σχεδόν όλους τους μύες του σώματος.
Ο συντάκτης εδώ, έχει σημαντικό πρόβλημα με την μέση του, που σταμάτησε σχεδόν από τότε που ξεκίνησε το καγιάκ!

Και καλά πάλι, γιατί να μπούμε στα έξοδα για να κάνουμε βολτούλες που θα μπορούσαμε να κάνουμε με μια φουσκωτή βαρκούλα από ένα κατάστημα παιχνιδιών;

Γιατί, με φουσκωτή βαρκούλα, δεν μπορείς να ταξιδεύεις με 3 μίλια/ώρα ενώ κάνεις συρτή για 10 χλμ ξεκούραστα. Δεν μπορείς να πάς ξεκούραστα και με ασφάλεια σε απόσταση μερικών χλμ. από την ακτή (για καθετή πχ) και να γυρίσεις ακόμα και αν φυσήξουν 5 Μποφόρ πράγμα που συμβαίνει συχνά στο Αιγαίο το καλοκαιράκι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 13:37 #2 από shatzi
Να προσθέσω ενα μειονέκτημα..... δεν μπορείς να έχεις παρέα, πρέπει η γυναίκα ο φίλος η οποίος να ειναι να διαθέτει και αυτούς kayak.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 14:25 #3 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα ΚΑΓΙΑΚ, Συνοπτικά. Γιατί καγιάκ και οχι Βάρκα;
Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα σ αυτή τη ζωή!

Άλλωστε γι αυτό υπάρχουν τα φόρουμς,
όλοι απο δώ και από κάποιους άλλους ιστότοπους βρήκαμε παρέα για τις εξορμήσεις μας με άτομα που έχουν το ίδιο χόμπυ
κι έτσι δεν ζαλίζεις τους φίλους σου ή τους δικούς σου :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2013 14:29 #4 από shatzi
σωστά δεν μπορείς να τα εχεις ολα, απλα ειναι το μονο για μένα μειονέκτημα του αθλήματος. ααα και να προσθέσω ενα ακομα που μου ρθε τωρα, βάση νόμου απαγορεύεται το ψάρεμα απο kayak, βεβαια δεν εχω ακούσει καμια περίπτωση κάποιος να εχει φάει πρόστιμο εκτος απο παρατηρήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 17:38 #5 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα ΚΑΓΙΑΚ, Συνοπτικά. Γιατί καγιάκ και οχι Βάρκα;
Θα έρχεσαι λοιπόν παρέα μας, να κωπηλατούμε μαζί, να γνωριστούμε και να χαβαλεδιάζουμε!!!! :hat9:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 19:41 #6 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα ΚΑΓΙΑΚ, Συνοπτικά. Γιατί καγιάκ και οχι Βάρκα;
βάλτε μια ηλεκτρική μηχανή στο καγιακ με μια μικρή κατασκευή για τη μπαταρία και είστε βασιλιάδες.παρόλο που έχω βάρκα ένα καγιάκ θα το ήθελα με τα χίλια...

www.antoniou24.gr/p.Ilektriki-exolemvia-...rd-motor.234738.html

δείτε το λινκ...δεν πληρώνεις για καυσιμα ουτε φόρους και αλλα τετοια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2014 21:57 #7 από stefanos
γεια και παλι.εγω μετα απο ενα μηνα δουλεια στο κανο μου που ειναι φουσκωτο του εβαλα ηλ.μοτερ με δυο μπαταριες για μεγαλιτερη αυτονομια.το αποτελεσμα ηταν τελοιο.το δοκιμασα σημερα και εμεινα πολυ ευχαριστημενος.ολα αυτα για το ψαρεμα.μην ξεχναμε ομως το κουπι και τισ βολτες.καλη συνεχεια σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.309 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2019 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection