Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

10/05/2016 20:26 #1681 από ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην παρεα.
Μανο εχω το χαρτη της Navionics βορειο Αιγαιο Ν0 521 αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως να βοηθισω.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2016 10:22 #1682 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ευχαριστώ πολύ τον Σταύρο για την πρόθεση του και για την άμεση ανταπόκριση!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2016 20:38 #1683 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Μάνος έγραψε: Ευχαριστώ πολύ τον Σταύρο για την πρόθεση του και για την άμεση ανταπόκριση!


Καλησπέρα Μάνο , να αντιγραφή χάρτης πχ Navionics και να παίξει στην συσκευή σου δεν γίνεται.
Ίσως να μπορείς με το Insight Map Creator να φτιάξεις χάρτη από google street map που είναι ελεύθεροι αλλά δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω το αποτέλεσμα, στον οποίο θα μπορείς να φτιάξεις και τις ισοβαθείς σου από τις δίκες σου εγγραφές. Επίσης από ότι είδα είναι free.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2016 10:50 #1684 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα Γιάννη,
Είχα δοκιμάσει και παλιότερα με το Insight Map Creator αλλά δυστυχώς δεν είχα αποτέλεσμα. Μάλλον δεν έκανα κάτι καλά με τον χειρισμό του και είχα θέμα στη φόρτωση του χάρτη....
Σε ευχαριστώ πολύ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2016 22:17 #1685 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
μιας και το φερε η κουβεντα, υπαρχει δυνατοτητα να βαλω τον navionics HD στο HDS 5 GEN II? και ποσο κανει ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2016 23:08 #1686 από γιωργος
Απαντήθηκε από γιωργος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Διαβαζω αρκετα για τα βυθομετρα και εχω μπερδευτει αρκετα...βλεπω καποια στοιχεια κ δεν μπορω να καταλαβω..Μπορει καποιος να με βοηθησει απο ποια κατηγορια τιμης και πανω εχει νοημα η αγορα βυθομετρου?
Γιατι αν δειχνει απλα το βαθος δε βλεπω λογο να το εχω..Διαφορετικα ποιο θεωρειτε το φθηνοτερο αξιοπρεπες μοντελο?
Ευχαριστω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2016 19:39 #1687 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

γιωργος έγραψε: Διαβαζω αρκετα για τα βυθομετρα και εχω μπερδευτει αρκετα...βλεπω καποια στοιχεια κ δεν μπορω να καταλαβω..Μπορει καποιος να με βοηθησει απο ποια κατηγορια τιμης και πανω εχει νοημα η αγορα βυθομετρου?
Γιατι αν δειχνει απλα το βαθος δε βλεπω λογο να το εχω..Διαφορετικα ποιο θεωρειτε το φθηνοτερο αξιοπρεπες μοντελο?
Ευχαριστω!


Καλησπέρα Γιώργο , το τι βυθόμετρο θα επιλέξεις έχει να κάνει με καταρχήν με το τι ψαρέματα θέλεις να κάνεις. Τι απαιτήσεις δλδ έχεις από την συσκευή . Δλδ αν το βασικό σου ψάρεμα είναι καθετί τότε μπορείς να πας σε κάποιο οικονομικό βυθόμετρο που θα καταλαβαίνεις το είδος του βυθού και θα ξεχωρίζεις κάποια ψάρια όχι στην λεπτομέρεια βέβαια ενός ακριβότερου βυθομέτρου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2016 16:26 #1688 από γιωργος
Απαντήθηκε από γιωργος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
αυτο που περιγράφεις νομιζω οτι με καλυπτει..Να εχω μια εικονα του βυθου και καποια ψαρια.
Εχεις να μουπροτεινεις κατι??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2016 11:26 #1689 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

γιωργος έγραψε: αυτο που περιγράφεις νομιζω οτι με καλυπτει..Να εχω μια εικονα του βυθου και καποια ψαρια.
Εχεις να μουπροτεινεις κατι??


Καλημέρα Γιώργο , η σειρά Hook της Lowrance θα καλύψει τις ανάγκες σου (είναι combo GPS-Βυθόμετρο) , θα σου πρότεινα να πας σε 5ιντζων βυθόμετρο. Αν θες και κάτι καλύτερο για να σε καλύψει και σε ποιο απαιτητικά ψαρέματα θα σου έλεγα το Elite 5 Ti .
Για τιμές μίλησε με Τεχναβα SA Lowrance (2104015790)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2016 00:57 - 12/12/2016 00:58 #1690 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα. Καλύτερα κάποιος να δώσει κάποια χρήματα και να πάρει βυθόμετρο καινούριας τεχνολογίας και με μικρότερη οθόνη ή να διαθέσει τα ίδια και να πάρει κάτι παλιότερο με μεγαλύτερη οθόνη- ανάλυση; (της ίδιας εταιρίας - ποιότητας (αν και τα παλιά μου φαίνονται πιο γερές κατασκευές... χωρίς βέβαια να εχω τεκμηριωμένη άποψη, καθώς δεν έχει πέσει στα χέρια μου κάποιο απο τα καινούρια gen - 2 - 3)
Ευχαριστώ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.346 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection