- Δημοσιεύσεις: 2019
- Μου αρέσει που έλαβε 3501
Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
δεν ξερω απο θεμα χωρου αν θα βολευτεις να εχεις δυο μηχανηματα σχετικα μεγαλα στην κονσολα σου. πιστευω οτι σε αλλη περιπτωση το hds ειναι μονοδρομοςloukas έγραψε:
Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε μου το ματι το εβαλα ακριβός οπως λεει το manual δηλαδή 15 cm δεξιά απο την προπέλα και η βάση πάνω στον καθρέφτη και βγαίνει μονο το μάτι κάτω απο την γαστρα ,ποιο κατω δεν μπορω να το βαλω γιατι βγαίνει η βαση κατω απο την γαστρα .loukas έγραψε:
Μακη καλημερα και χρονια πολλα.makis kiriakidis έγραψε: καλημερα και χρονιά πολα σε όλους μετα απο καιρο που είχα να μπω λόγο σοβαρου οικογενειακού προβλήματος καταφερα και έριξα το φουσκωτό
θέλω να σας ρωτήσω πως μπορώ να αποφύγω τα παράσιτα απο το βυθόμετρο [garmin 150 ego] οταν ανηγ
ω το γκαζι ειναι τοποθετημένο 15 cm απο την δεξια μερια της προπελας
Εαν εννοεις οτι σου βγαζει παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος,τοτε φταιει η τοποθετηση του ματιου.Δεν ειναι ολο κατω απο την γαστρα του σκαφους γι αυτο και σου βγαζει παρασιτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ευχαριστώ θα βάλω μια βάση που να ανεβοκατεβενη και θα το κηταξο αυτο που ειπεσ για της φυσαλιδεςloukas έγραψε: φιλε μου το ματι το εβαλα ακριβός οπως λεει το manual δηλαδή 15 cm δεξιά απο την προπέλα και η βάση πάνω στον καθρέφτη και βγαίνει μονο το μάτι κάτω απο την γαστρα ,ποιο κατω δεν μπορω να το βαλω γιατι βγαίνει η βαση κατω απο την γαστρα .
![]()
Συνηθως οταν εχουμε παρασιτα απο την στιγμη που αναπτυσει ταχυτητα το σκαφος και μετα ο λογος ειναι αυτος.Απ οτι λες ομως,η τοποθετηση του ματιου ειναι σωστη.Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο αυτην την στιγμη,εκτος κι αν το σκαφος σου εχει <<περιεργη>> γαστρα και δημιουργει φυσαλιδες στο σημειο του ματιου,κατα την κινηση του.Εαν το δει καποιος που γνωριζει θα σου λυσει αυτην την απορια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μακη δεν μας ζαλιζεις,μην στεναχωριεσαι.Φιλικη κουβεντα κανουμε για κατι που αγαπαμε και μας αρεσει.Ουτε κι εγω ειμαι ειδικος,προσπαθω να βοηθησω με τις λιγες γνωσεις που εχω κι εννοειται φυσικα οτι μπορει να κανω και λαθος.makis kiriakidis έγραψε: βασικά παιδια σορυ που σας ζαλίζω αλλα πρώτη φόρα δουλεύω βυθόμετρο ειναι φυσιολογικό οταν βαζω τα οικονηδια που έδειχνε τα ψαράκια να μου έδειχνε οτι εχει ψαρια και οταν το απενεργοποιώ να μην μου δειχνη αψίδες;
exv το garmin 150
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
προσπαθώ να το μάθω εβαλα ολες της λειτουργίες, να φανταστης σημερα προσπαθουσα να μαθω πως ξεχωρίζω τον βυθο απο ενα φιλο εδω που ειχε γραψη ενα topic, πειγενα μέχρι εκει που ξεχώριζα το βυθο και εγραφα σε χαρτακι πως φαίνεται στο βυθομετροloukas έγραψε:
Μακη δεν μας ζαλιζεις,μην στεναχωριεσαι.Φιλικη κουβεντα κανουμε για κατι που αγαπαμε και μας αρεσει.Ουτε κι εγω ειμαι ειδικος,προσπαθω να βοηθησω με τις λιγες γνωσεις που εχω κι εννοειται φυσικα οτι μπορει να κανω και λαθος.makis kiriakidis έγραψε: βασικά παιδια σορυ που σας ζαλίζω αλλα πρώτη φόρα δουλεύω βυθόμετρο ειναι φυσιολογικό οταν βαζω τα οικονηδια που έδειχνε τα ψαράκια να μου έδειχνε οτι εχει ψαρια και οταν το απενεργοποιώ να μην μου δειχνη αψίδες;
exv το garmin 150
Το βυθομετρο σου δεν το ξερω,αλλα το σωστοτερο ειναι να εχουμε την λειτουργια που μας δειχνει αψιδες κι οχι ψαρακια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
loukas έγραψε:
Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD