Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

09/02/2016 15:05 - 09/02/2016 15:06 #1631 από βασιλης
Απαντήθηκε από βασιλης στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
καλήμερα και πάλη μετα απο επικοινωνία μου με τη τεχναβα δύστυχος είναι αναλογικό όποτε πάμε για αγορά καινούριου...
ειμαι αναμεσα σε lowrance και furuno .. τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω ειναι μέχρι 1500 αλλα αν ειναι για κατι με μεγαλη διάφορα .... κάτι μπορεί να γυνή με κάτι παραπάνω... πια είναι η γνώμη σας ? καταρχήν 8α δω μεγάλη διάφορα λογικά ?





ευχαριστώ με το χρόνο σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2016 17:57 #1632 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

ΜΑΤΘΑΙΟΣ έγραψε: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ GARMIN GPSMAP 521s. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΥΘΟΜΕΤΡΟΥ. ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ


Καλησπέρα , το συγκεκριμένο βυθόμετρο δεν το έχω δουλέψει για να σου πω ρυθμίσεις. Αν το είχα στην θάλασσα ίσως να μπορούσα να στο ρυθμίσω. Για πληροφορίες κοίτα αν υπάρχει κάποιο club στο facebook για garmin ή μπορείς να επικοινωνήσεις με τον αντιπρόσωπο νομίζω είναι ο Σκορδίλης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2016 00:49 #1633 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

βασιλης έγραψε: καλήμερα , σας παρακολουθώ εδώ και καιρό άλλα είναι η πρώτη φορά που γράφω. Και 8α ήθελα τη βοήθεια σας ψαρεύω με παραγάδια , συρτή με μολύβι φύλακα και tenya , χρησιμοποιώ το lowrance elite 5 toy 2013 έχουν αλαξει πολλά στα πιο καινούρια 8α δω κάποια διάφορα ? ( σε αυτο που εχω με αισθητήρα 83/200) βλέπω τη πετονιά να κατεβενη μέχρι τα 30 μετρά μαχ ακόμα και με 250 αρη βαρίδι ) το ματι ειναι ένταξή τοπο8ετημενω βλέπω κανονικά βυθό και με μεγίστη ταχύτητα 35 κομβουσ βλέπω κανονικά


Αδερφέ! Τι εννοείς οτι βλέπεις κανονικά το βυθό με 35 κόμβους ταχύτητα;;; :shok: :shok:
γιατί εγω με το δικό μου (έχω ένα HDS 5 με τον συνηθισμένο αισθητήρα της Lowrance) στους 18 με 20 κόμβους το βυθόμετρο δείχνει μαύρη εικόνα!
Όχι ψάρια και εικόνα βυθού......ούτε τι βάθος έχει δε μου δείχνει με 20 κόμβους....
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;; ή....
. !rain# κάτι δε πάει καλά στην τοποθέτηση του δικού μου....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2016 02:13 #1634 από βασιλης
Απαντήθηκε από βασιλης στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Στους 35 βλεπω μονο βαθος απο τα παρασητα αλλα στους 27 βλεπω κανονηκα βυθο(με ατονα χρωματα τη διαγραμηση χωρης λεπτομεριες θεωρω οτι θα επρεπε να βλεπεις στους 20)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2016 10:31 #1635 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

koukouzeli έγραψε:

βασιλης έγραψε: καλήμερα , σας παρακολουθώ εδώ και καιρό άλλα είναι η πρώτη φορά που γράφω. Και 8α ήθελα τη βοήθεια σας ψαρεύω με παραγάδια , συρτή με μολύβι φύλακα και tenya , χρησιμοποιώ το lowrance elite 5 toy 2013 έχουν αλαξει πολλά στα πιο καινούρια 8α δω κάποια διάφορα ? ( σε αυτο που εχω με αισθητήρα 83/200) βλέπω τη πετονιά να κατεβενη μέχρι τα 30 μετρά μαχ ακόμα και με 250 αρη βαρίδι ) το ματι ειναι ένταξή τοπο8ετημενω βλέπω κανονικά βυθό και με μεγίστη ταχύτητα 35 κομβουσ βλέπω κανονικά


Αδερφέ! Τι εννοείς οτι βλέπεις κανονικά το βυθό με 35 κόμβους ταχύτητα;;; :shok: :shok:
γιατί εγω με το δικό μου (έχω ένα HDS 5 με τον συνηθισμένο αισθητήρα της Lowrance) στους 18 με 20 κόμβους το βυθόμετρο δείχνει μαύρη εικόνα!
Όχι ψάρια και εικόνα βυθού......ούτε τι βάθος έχει δε μου δείχνει με 20 κόμβους....
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;; ή....
. !rain# κάτι δε πάει καλά στην τοποθέτηση του δικού μου....


Καλημέρα φίλε μου , με σωστή τοποθέτηση αισθητήρα θα έπρεπε να βλέπεις βυθό με μεγαλύτερες ταχύτητες από 20 κόμβους. Στην δική μου βάρκα μέχρι τους 29 κόμβους (η μέγιστη ταχύτητα της βάρκας μου) βλέπω βυθό κανονικά , όταν λέω βυθό εννοώ τα μέτρα όχι ψάρια ή κάτι άλλο….. Δες αν θες και στις παρακάτω φωτογραφίες που είμαι με ταχύτητα 22 κόμβους και βλέπω βυθό στα 215+ μέτρα……… Βέβαια σε μερικές βάρκες ίσως αυτό να μην είναι εφικτό ειδικά όταν μιλάμε για τοποθέτηση του ματιού στον καθρέπτη της βάρκας πχ στην Νικήτα για να βλέπεις βυθό με μεγάλη ταχύτητα θα πρέπει να το τοποθετήσεις τον αισθητήρα εσωτερικά ή σε φουσκωτά με στεπάτη γάστρα επειδή από κάποιους κόμβους και πάνω δημιουργεί φυσαλίδες επηρεάζει το μάτι και χάνει το βυθό. Αν έχεις τοποθετήσει το μάτι στον καθρέπτη να ξέρεις ότι θα πρέπει όλο το μάτι να βρίσκεται κάτω από την γάστρα και συνεπώς η βάση του ματιού να έρχεται «πρόσωπο» με το τελείωμα του καθρέπτη. Αν έχεις καμιά φωτογραφία από την δική σου βάρκα με το μάτι τοποθετημένο και θες ανέβασε την να δούμε αν είναι σωστά τοποθετημένος.




Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, miltosz

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2016 01:22 #1636 από Δημητρης (seaman)
Απαντήθηκε από Δημητρης (seaman) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Φιλε Γιαννη γεια χαρα,ηθελα εαν σου ειναι ευκολο να μου εξηγησεις πως ερμηνευονται οι απεικονισεις ποιοτητας βυθου,πχ σκληρος βυθος,μαλακος βυθος,αμμος πανω πλακα απο κατω,τραγανα,λασποτραγανα,φυκια κλπ.......το μηχανημα ειναι ELITE 7 CHIRP και χρησιμοποιω ΚΑΦΕ χρωμα για βυθο με ΑΣΠΡΟ φοντο,μπερδευομαι κυριως διοτι δεν εχω ξεκαθαρισει ποιο ειναι το σημειο αναφορας στην απεικονιση και στα πιο πανω ερωτηματα,το παχος του χρωματος η η ενταση του χρωματος ?(μιλαω μονο για συσταση βυθου) διοτι στην 1η περιπτωση το παχος του χρωματος διαφοροποιηται οταν ζουμαρω(δλδ γινεται πιο πλατυ-φαρδαινει σε σχεση με οταν το βλεπω χωρις ζουμ οποτε εκει πως θα μπορουσα να το ερμηνευσω?),και στην 2ησχετικα με την ενταση (εαν ισχυει) τι παιζει?Δεν ξερω εαν σε μπερδεψα ελπιζω πως οχι....θα προσπαθησω να ανεβασω και καποιες σχετικες φωτο...

πχ σε αυτην εαν δεις ειναι χωρις ζουμ και δες την επομενη που ειναι στο ιδιο μερος πως αλλαζουν αυτα που προαναφερα...






Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2016 01:30 #1637 από Δημητρης (seaman)
Απαντήθηκε από Δημητρης (seaman) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Φιλε Γιαννη γεια χαρα,ηθελα εαν σου ειναι ευκολο να μου εξηγησεις πως ερμηνευονται οι απεικονισεις ποιοτητας βυθου,πχ σκληρος βυθος,μαλακος βυθος,αμμος πανω πλακα απο κατω,τραγανα,λασποτραγανα,φυκια κλπ.......το μηχανημα ειναι ELITE 7 CHIRP και χρησιμοποιω ΚΑΦΕ χρωμα για βυθο με ΑΣΠΡΟ φοντο,μπερδευομαι κυριως διοτι δεν εχω ξεκαθαρισει ποιο ειναι το σημειο αναφορας στην απεικονιση και στα πιο πανω ερωτηματα,το παχος του χρωματος η η ενταση του χρωματος ?(μιλαω μονο για συσταση βυθου) διοτι στην 1η περιπτωση το παχος του χρωματος διαφοροποιηται οταν ζουμαρω(δλδ γινεται πιο πλατυ-φαρδαινει σε σχεση με οταν το βλεπω χωρις ζουμ οποτε εκει πως θα μπορουσα να το ερμηνευσω?),και στην 2ησχετικα με την ενταση (εαν ισχυει) τι παιζει?Δεν ξερω εαν σε μπερδεψα ελπιζω πως οχι....θα προσπαθησω να ανεβασω και καποιες σχετικες φωτο...

πχ σε αυτην εαν δεις ειναι χωρις ζουμ και δες την επομενη που ειναι στο ιδιο μερος πως αλλαζουν αυτα που προαναφερα...








Οι πρωτες 2 εχουν ιδιο ζουμ εκενα λαθος στο ανεβασμα,αυτη εδω ειναι η αντιστοιχη επανω χωρις ζουμ.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2016 09:37 #1638 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα.

Υπάρχουν άραγε κάπου ελληνικές οδηγίες για το HDS-5? Ευχαριστώ πολύ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2016 10:29 #1639 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα.

Υπάρχουν άραγε κάπου ελληνικές οδηγίες για το HDS-5? Ευχαριστώ πολύ.


ΟΚ τις βρήκα.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάνοντας αναβάθμιση η οποία αν δεν κάνω λάθος για το HDS 5 GEN 2 είναι εδώ www.lowrance.com/en-GB/Software-Updates/HDS-Gen2-40/ χάνονται τα στίγματα.

Σας ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2016 12:30 #1640 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα Δημητρης (seaman) ,

To chirp δεν το έχω δουλέψει ακόμα στο βυθόμετρο μου και αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχει περισσότερη δύναμη από το απλό. Υποθέτω βέβαια ότι τα χρώματα τα έχεις στο 76% και ευαισθησία στο αυτόματο και τέλος τα φίλτρα (επιφανείας - θορύβου) κλειστά . Σε αντίθετη περίπτωση θα οδηγηθούμε σε λάθος συμπεράσματα .
Καταρχήν για να δούμε το είδος βυθού πρέπει να ζουμάρουμε αρκετά αλλιώς δε θα καταλάβεις.
Για να καταλάβεις τον βυθό πρέπει να τον χωρίσεις σε δύο κομμάτια αυτό που βρίσκεται κάτω από την γραμμή βυθού και αυτό που βρίσκεται από πάνω.
Δλδ στην λασπο-τραγάνα θα πρέπει να έχω πιο σκούρο καφέ με "μπιμπίκια" καφέ και από πάνω κόκκινα-πράσινα χρώματα.
Στην φωτογραφία που ανέβασες δες την διαφορά του σκληρού βυθού αριστερά σε σχέση με το δεξιά κομμάτι που είναι λάσπη, από πάνω και τα δύο κομμάτια έχουν πέτρες και κοράλλια.




Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.373 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection