- Δημοσιεύσεις: 17
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε: Καλημέρα Γιάννη
Το βρήκα σε αυτό το κατάστημα στη Νέα Ζηλανδία:
www.marine-deals.co.nz/lowrance-s5100-chirp-sounder-module
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα Παναγιώτη , το δικό μου ΤΜ185Μ το είχα φέρει από Αμερική χωρίς αντάπτορα και είχα παραγγείλει τότε και τον μπλε αντάπτορα. Την συνδεσμολογία για το Gen 3 την είχα κάνει μόνος σύμφωνα με το παρακάτω πίνακα.
Το αναγνώρισε κανονικά το Gen 3 , απλά στο Carbon θέλει διαφορετική συνδεσμολογία ή μετατροπέα από 7 σε 9 pin . Αν και για μένα καλύτερα να κάνεις την αλλαγή για να μην χάσεις την structure scan θύρα.
Όπως τα λες φίλε μου, το χόμπι μας δεν έχει όρια .... και όσο ανεβαίνεις σε κατηγορία (ειδικά στα ηλεκτρονικά) άστα να πάνε .....
Το επόμενο setακι μου θα είναι Lowrance HDS Carbon 9 - Simrad S5100 και δύο μάτια ΤΜ150Μ & ΤΜ185Μ, νομίζω (χωρίς να έχω δει εικόνες αλλα γνωρίζοντας τις δυνατότητες το S5100) οτι θα έχει την καλύτερη απεικόνιση .....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε: -Μάλλον δεν θα παίζει καθόλου το Carbon τη διπλή συχνότητα επειδή λέει ότι το σύστημα επιστρέφει σε legasy mode (μεταφρ: είναι μια κατάσταση στην οποία ένα σύστημα υπολογιστή, συστατικό στοιχείο ή εφαρμογή λογισμικού συμπεριφέρεται με τρόπο διαφορετικό από την κανονική του λειτουργία, προκειμένου να υποστηρίζει παλαιότερο λογισμικό)
-Υπέθεσα ότι έχεις αυτά τα μηχανήματα (carbon- Gen2 και τα δύο μάτια ΤΜ185 και ΤΜ150) και ρώτησα αν τα δούλεψες μαζί πριν πάρεις το s5100.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
petros έγραψε: Το ΤΜ185Μ ποσο το πηρες απο Αμερικη; και αν πληρωσες τελωνειο και ποσο. Και εγω το περιμενω για αυτο ρωταω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπορεις να δουλέυεις παραλλήλα τα δύο μάτια , το TM150M στο Gen3 και το Μ260 στο Gen2.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ έγραψε: Σήμερα έβαλα το ΤΜ150Μ στο Gen3 και μέσω Ethernet λειτουργεί και στο Gen2. Απομένει να τσεκάρω αν δουλεύει παράλληλα και το Μ260 στη θύρα του Gen2.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD