Ερώτηση Καλάμια Lidl

29/11/2008 10:57 #1 από PSARAKIS
Καλάμια Lidl δημιουργήθηκε από PSARAKIS
Έχει πάρει κανείς από εσάς κάποιο από τα καλάμια 4μ. που πουλάει κατά καιρούς το LIDL?
Είχα δει παλαιότερα ένα 2σπαστο και ένα τηλεσκοπικό πιθανότατα κινέζικα, αλλά το μηχανάκι του τηλεσκοπικού μου φάνηκε ωραίο.









Διορθώθηκε ο τίτλος

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 11:06 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
Ακη καλημέρα,
δεν έχω αλλά το 4μετρο τηλεσκοπικό του casting το έχω ψαρέψει και μπορώ να σε βεβαιώσω πώς από κάποια allaround καλάμια που τυγχάνουν και διαφήμισης σε περιοδικά ως "ψαροκάλαμα" με δώρο ψαράκια, ψαλιδάκια, πετονιές κτλ είναι καλύτερα και φθηνότερα. το μηχανάκι αν είναι to B-square δεν λέει ιδιαίτερα πράγματα αλλά δεν ξέρω και πόσο κάνει. Αν δεν ξεπερνάει τα 20-25 ευρώ καλό είναι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 11:17 #3 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
Απ'ότι θυμάμαι 25-30 ευρώπουλα είχε όλο το πακέτο .
Αλλά αν είναι του κιλού (όπως κάτι κινέζικα που κυκλοφορούν στις λαϊκές) άσε καλύτερα, δοκίμασα ένα που είχε ο ανεψιός μου και το έσπασα στη δεύτερη βολή με 60 γρμ. βαριδι.

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 11:21 #4 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
Το μόνο είδος αλιείας που έχω πάρει από το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν ένα καρούλι 30άρα πετονιά.
Η ποιότητά της ήταν κάκιστη καθώς σε όλο το μήκος της είχε εξογκώματα ή ήταν συμπιεσμένη.
Αν και τα καλάμια έχουν τέτοια ποιότητα , κρίμα έστω και τα 30 ευρώ.

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 11:57 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
μα είναι αδύνατο να ψάχνεις ποιότητα σε είδη αλιείας από hypermarket τροφίμων. σαν να μου χει μείνει κανένα σαλάμι στο ψυγείο και να στο πουλήσω για δόλωμα ένα πράγμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 13:29 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL

Έχει πάρει κανείς από εσάς κάποιο από τα καλάμια 4μ. που πουλάει κατά καιρούς το LIDL?
Είχα δει παλαιότερα ένα 2σπαστο και ένα τηλεσκοπικό πιθανότατα κινέζικα, αλλά το μηχανάκι του τηλεσκοπικού μου φάνηκε ωραίο.


Άκη έχω πάρει ένα 4μετρο στα 40-100 πριν από 3 χρόνια. Το μηχανάκι το έφαγε η μαρμάγκα μέσα σε 3 μήνες αφού φαγώθηκε (εξαφανίστηκε από τη φθορά καλύτερα) ένα Ο-ring στο roller του μηχανισμού ενώ δεν μάζευε και καλά την μάνα και προκαλούσε βιρίνες με όλα τα επακόλουθα (τούφες κ.λ.π.)

Το καλάμι όμως βράχος. Ακόμα και σήμερα το ρίχνω σχεδόν σε κάθε ψάρεμα με ήπιες συνθήκες και μου έχει δώσει πολύ πράγμα από ψάρι. Λόγω του ότι είναι από fiberglass αντέχει σε δυνατή κακοποίηση αλλά με το ανάλογο αντίτιμο που λέγεται βάρος. Με όχι παραπάνω από 60 γραμμάρια μολύβι μπορεί να δώσει αξιοπρεπέστατες βολές χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Άμα το ταιριάξεις με ένα π.χ. Shimano Alivio 6000 είναι πολύ καλό σύνολο.

Πάντως θα πρέπει να περιμένεις μερικούς μήνες για να ξαναβγάλει το LIDL.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 13:37 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
Και μια που το θυμήθηκα, με φορεμένο ένα Okuma Interceptor Baitfeeder επάνω και μάνα 0,31mm σήκωσα παραγάδι που είχε ρίξει κάποιος μπροστά στο λιμάνι στις Ράχες πριν 2 χρόνια.

Δεν μπορείς να διανοηθείς δίπλωμα. Φαντάσου ότι τα ρουλεμάν του μηχανισμού πήρανε μέντα (γουργουρίζει σαν γατί τώρα) αλλά το καλάμι δεν κατάλαβε τίποτα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 13:52 #8 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL
Δεν έχω στην κατοχή μου τέτοιο καλάμι αλλά μπορώ να βεβαιώσω ότι είναι σκυλιά, γιατί τα έχω δει σε κάποιους γνωστούς οι οποίοι πραγματικά τα κακοποιούσαν κι αυτά δεν καταλάβαιναν τίποτα, σε σημείο να αναρωτιόμαστε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 22:20 #9 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: ΚΑΛΑΜΙΑ LIDL

Δεν έχω στην κατοχή μου τέτοιο καλάμι αλλά μπορώ να βεβαιώσω ότι είναι σκυλιά, γιατί τα έχω δει σε κάποιους γνωστούς οι οποίοι πραγματικά τα κακοποιούσαν κι αυτά δεν καταλάβαιναν τίποτα, σε σημείο να αναρωτιόμαστε...

Συμφωνώ Στάθη! Μου αγόρασε πρόπερσι η κόρη μου, όχι καλάμι αλλά μηχανάκι, με 2πλά φρένα στα 19€!!! Για τα λεφτά του, άριστη αγορά...μέχρι στιγμής!

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2008 22:58 #10 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
Κατ' αρχάς επιτρέψτε μου να πω σε όλους ένα γεια μιας και απέχω από την παρέα τουλάχιστον 3 μήνες λόγω φόρτου εργασίας.

Έχει συζητηθεί και παλιότερα το συγκεκριμένο σετάκι από αρκετά μέλη.

Έχω δύο σετ και αυτό που μπορώ να δηλώσω είναι πως είναι "σκυλιά".

Το καλάμι το φορτώνω με 90γρ και μου δίνει μέτρα αλλά το ζορίζω, πολύ θα 'λεγα. Όπως είπε και ο Πασχάλης ( :give_rose:) με 60 γρ (ή με 75 θα έλεγα εγώ), φορτώνει πολύ καλά.

Όσον αφορά την σύγκριση με τα καλάμια που πουλάνε οι πλανόδιοι..., ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.

Blackbass δεν έχω λόγο να διαφονήσω με την άποψή σου αλλά αν δεν το δουλέψεις αρκετά το καλάμι δεν μπορείς να ξέρεις τις δυνατότητές του.

Για τα λεφτά του και για το ψάρεμα που προορίζεται μπορώ να πω πως είναι τέλειο. Απλώς δεν πρέπει να το φοβάσαι. Φόρτωνέτο σχεδόν σαν να θες να το σπάσεις.

Να περνάτε όλοι καλά.

Φιλικά Μάκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection